abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 14:13:53 #205
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_67758949
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Zoja, wel tof dat Doornbos dan de enige Rookie was die meedeed voor de punten.
Op zich krijgt zo'n beetje iedereen punten he. Zelfs als je als eerste uitvalt, krijg je nog een punt of 12. Maar goed, hij was inderdaad wel de enige rookie die nog wat liet zien.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_67758972
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]

Heb ik ooit gehad . Volgens mij ook een demo van deel 2 heeeeeel veel gespeeld.
Deel 2 had ik dus, maar zo'n nascar spel geeft je wel het gevoel wat het rijden op een Oval inhoud.
*En ja, ik was vaak langer bezig met het versieren/ontwerpen van mijn Meike-Monster, dan met het racen zelf.
  maandag 6 april 2009 @ 14:17:36 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67759063
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:

[..]

*En ja, ik was vaak langer bezig met het versieren/ontwerpen van mijn Meike-Monster, dan met het racen zelf.
Herkenbaar . Heb vele uren gespendeerd in die editor.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_67760580
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ovals uit, Rectangles/Squares in
Ik bedoel... je kan een chicane hebben zoals de 1e en 2e op monza (of bus-stop op spa) waarbij je gewoon vol terug naar 1 gaat of een chinca zoals de 3e op monza waar de snelheid vrij hoog is bij het insturen ervan. Bij de laatste zal je minder inhaal acties zien. Snelle circuits met vloeiende bochten zijn leuk maar minder spannend kwa inhalen.
pi_67760640
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Nou... ik vond het ongeluk vooral de schuld van Matos. Hij zat er nog niet helemaal naast, die wagens hebben een dode hoek van hier tot Tokyo en Matos probeerde ook nog eens in te halen op een punt waar dat eigenlijk helemaal niet kon.
zie de smileys.. ik beledig je idool niet
pi_67760936
Ja klopt, op de rechte stukken van linksom ovals staat de wagen zo afgesteld dat je naar rechts moet sturen om rechtdoor te rijden

edit: ik reply weer op een reactie zonder te verversen geloof
Where facts are few, experts are many.
pi_67761268
Maakt niet uit, ik geloof dat je reageerde op mijn verhaal, over het meer naar rechts sturen dan naar links op een oval ?
pi_67761432
Ja idd Dat Nascar was ook wel leuk idd, jammer dat t tegenwoordig alleen voor XboX is ..
pi_67761534
Mischien dat ik eens even op Marktplaats ga kijken. Misschien is er een manier om dat spel ook te spelen op een Windows Vista computer. Helaas dan niet meer met stuurtje, maar met pijltjes toetsen, maar het is meer voor de herinnering/nostalgie dan om serieus races te gaan rijden.
  maandag 6 april 2009 @ 16:00:23 #214
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67762657
rFactor heeft ook een nascar mode + dat er nog een aantal mods voor zijn
Please, make yourself uncomfortable.
pi_67763092
[offtopic gezwans over racegames]
Zal eens gaan kijken. Maar ben bang dat rFactor iets te hoog gegrepen is voor de laptop hier. Als ik die screenshot zo wel eens gezien heb, heb ik daar weinig vertrouwen in [/offtopic]

Zo, en nu weer terug naar Indycars
  maandag 6 april 2009 @ 16:19:11 #216
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67763340
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef Meike26 het volgende:
[offtopic gezwans over racegames]

Zo, en nu weer terug naar Indycars
ja ik heb me prima vermaakt met de race gister, en heb zojuist alle racedata in mn agenda gezet om het seizoen te gaan volgen
  maandag 6 april 2009 @ 16:58:39 #217
45532 ziggyziggyziggy
pi_67764723
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

zie de smileys.. ik beledig je idool niet
Ik heb geen idolen.
pi_67765350
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik heb geen idolen.
je reageert anders erg fel
pi_67766299
Ziggy3x was nog niet uitgepraat denk ik... volgens mij kwam er nog iets bij als:

"Ik heb geen idolen.." even wachten " ik heb een god "

pi_67767434
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef bodylotion het volgende:
rFactor heeft ook een nascar mode + dat er nog een aantal mods voor zijn
Ik heb laatst de demo gedownload maar nog geen tijd gehad om te installeren. GrandPrix4 speel ik af en toe nog wel
  maandag 6 april 2009 @ 19:38:24 #221
184465 Migue
Sensuele man
pi_67769775
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

.

Altijd leuk, onwetenden.
En belachelijk om over dat soort dingen te klagen. Dit ís IndyCars, en als het je niet bevalt ga je maar ChampCars kijken... Oohnee wacht, die formule is al twee keer failliet gegaan omdat het kansloos, leluk, kut, potentieloos en te Europees geörienteerd was

Coole race verder, ik heb zwaar genoten, Ryan Briscoe is en blijft held en gaat dit seizoen om het kampioenschap strijden zoals ik vorig jaar al voorspeelde, Vision Racing heeft eindelijk weer een echte coureur in dienst na Tomas Scheckter, en Dale Coyne heeft ze zaken ook goed voor elkaar met Bill Pappas en Justin Wilson.
Voor Roberto Doornbos valt het nog even flink tegen, dat is toch wel even iets anders dan ChampCar, A1GP en SLF met allemaal afgedankte en net-niet talenten he! Maar hij reed toch wel erg goed hoor, jammer van de banden na die ene caution, en dat hij de wagen bij Dan Wheldon te ver naar buiten liet rollen, maar hij heeft wel laten zien hier op zijn plaats te zijn. Gaat helemaal goed komen.
pi_67770012
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:38 schreef Migue het volgende:

[..]

En belachelijk om over dat soort dingen te klagen. Dit ís IndyCars, en als het je niet bevalt ga je maar ChampCars kijken... Oohnee wacht, die formule is al twee keer failliet gegaan omdat het kansloos, leluk, kut, potentieloos en te Europees geörienteerd was
Mensen kunnen ook echt gewoon onwetend zijn he? En helaas spreken sommige mensen dat ook gewoon uit, terwijl ze helemaal geen mening hebben.
Persoonlijk lijkt mij het ook saai, maar ik heb dan ook nooit echt een oval race gezien. Ik ben benieuwd hoe het is als het zover is
  maandag 6 april 2009 @ 20:21:11 #223
184465 Migue
Sensuele man
pi_67771382
Maar kijk, dat is ook het probleem van veel mensen. Geen idee hebben waar ze het over hebben, maar er wel een mening over hebben.
Een mening als die van jou kan ik veel meer, bijvoorbeeld zeggen dat als je je open stelt voor de pracht van een oval race dat het op z'n minst interessant zal worden, de eerste keer dat je het ziet Ik denk dat je dan toch wel het beste naar de Amerikanen kunt luisteren op tv, die snappen hoe het spelletje werkt, Allard Kalff kletst wat dat betreft constant uit z'n nek, die heeft veel passie voor autosport, maar het racen op ovals gaat hem zijn verstand te boven.
Ik kijk iig wel heel erg uit naar de eerste oval race. Het seizoen in St.Pete beginnen is leuk, en Long Beach hoort vroeg in het seizoen, maar de ovals mogen ook wel snel komen wat mij betreft. Gelukkig beginnen we met een prachtige oval waar we weer wat bekende gezichten gaan zien
pi_67771671
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Migue het volgende:
Maar kijk, dat is ook het probleem van veel mensen. Geen idee hebben waar ze het over hebben, maar er wel een mening over hebben.
Een mening als die van jou kan ik veel meer, bijvoorbeeld zeggen dat als je je open stelt voor de pracht van een oval race dat het op z'n minst interessant zal worden, de eerste keer dat je het ziet Ik denk dat je dan toch wel het beste naar de Amerikanen kunt luisteren op tv, die snappen hoe het spelletje werkt, Allard Kalff kletst wat dat betreft constant uit z'n nek, die heeft veel passie voor autosport, maar het racen op ovals gaat hem zijn verstand te boven.
Ik kijk iig wel heel erg uit naar de eerste oval race. Het seizoen in St.Pete beginnen is leuk, en Long Beach hoort vroeg in het seizoen, maar de ovals mogen ook wel snel komen wat mij betreft. Gelukkig beginnen we met een prachtige oval waar we weer wat bekende gezichten gaan zien
mja.. weinig keuze op tv denk ik
maar ben wel benieuwd ja, maar als doornbos er niet had gereden had ik ook niet gekeken eigenlijk..
  maandag 6 april 2009 @ 20:41:47 #225
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_67772288
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:03 schreef The_Hives het volgende:
vrouwen die er wel van houden

Zoals de mijne, alleen was ze in slaap gevallen, ze was moe we waren de hele dag uit geweest enzo.
Maar wel vanochtend SMSsen wie er gewonnen had en wat Doornbos deed.

Topmokkel.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  maandag 6 april 2009 @ 20:48:16 #226
125126 Mr-Coffee
pi_67772558
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is wel jammer.. dat Allard.. het verslag... doet.

Als die man zijn zinnen nou in 1 keer vol zou maken
Nou ik heb liever 10 x Allard dan bv die lamzak als Bert Devies (eurosport/sbs), godver als er 1 saai commentaar levert.
Set Sail, For Fail.
  maandag 6 april 2009 @ 20:48:43 #227
184465 Migue
Sensuele man
pi_67772587
Die van mij moet het maar kijken Ze heeft zaterdag en zondag wel heel liev ontbijt voor ons gemaakt toen ik F1 keek

Anyway, de auto waarmee John Andretti de 500 gaat winnen waar hij nog recht op heeft ( )
http://1.bp.blogspot.com/(...)wBI/s1600/petty3.JPG

En meer 500:
quote:
Indy 500 veteren Roberto Moreno, while working this week with IndyCar rookie Stanton Barrett say's: "I'm hoping to drive at Indy if I can find a break. A relationship with a team and a driver now helps me to stay involved, and helps him (Barrett) on the road courses. I'm working on my sponsorship at the moment. With a bit of luck we'll put it together.

[ Bericht 31% gewijzigd door Migue op 06-04-2009 20:55:41 ]
  maandag 6 april 2009 @ 21:03:57 #228
125126 Mr-Coffee
pi_67773238
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
Doen er met ovals ook wat meer priverijders mee?
Zoiezo Sarah Fisher

Die is voor zichzelf begonnen, en doet volgens mij alleen de ovals.

Set Sail, For Fail.
  maandag 6 april 2009 @ 21:11:43 #229
125126 Mr-Coffee
pi_67773574
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Migue het volgende:
Die van mij moet het maar kijken Ze heeft zaterdag en zondag wel heel liev ontbijt voor ons gemaakt toen ik F1 keek

Anyway, de auto waarmee John Andretti de 500 gaat winnen waar hij nog recht op heeft ( )
http://1.bp.blogspot.com/(...)wBI/s1600/petty3.JPG

En meer 500:
[..]

Juistem, de karaktiristieke Petty rood/blauw livery, supergaaf.
Gaat John dus alleen de Indy doen?
En wtf Opa Moreno ook de Indy doen??
Set Sail, For Fail.
  maandag 6 april 2009 @ 22:10:28 #230
184465 Migue
Sensuele man
pi_67776336
Beter loopt Richard Petty ook over naar de IndyCars, dat zou nog eens een populariteitsboost zijn Maar dat zit er vast niet in
Roberto Moreno reed twee jaar terug de 500 nog, die ouwe kan het nog steeds, ongelooflijk
pi_67793020
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Migue het volgende:
Ik kijk uit naar wanneer de volledige potentie van een crapwagon eindelijk getoond wordt... Namelijk een auto met 350+ over het hek heen douwen, of beter... door.

Ovals met formule wagens is al een jaar of tien uit de tijd en te gevaarlijk.

En nee, ik ben niet onwetend, ik heb alleen een pleurishekel aan Tony George omdat hij eigenhandig de amerikaanse openwheel autosport om zeep heeft geholpen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:35:16 #232
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67796238
staan die oval races los van het indycar seizoen oid?
pi_67796790
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Nou... ik vond het ongeluk vooral de schuld van Matos. Hij zat er nog niet helemaal naast, die wagens hebben een dode hoek van hier tot Tokyo en Matos probeerde ook nog eens in te halen op een punt waar dat eigenlijk helemaal niet kon.
Eens! Net zoals Tagliani een te optimistische inhaal poging waagde.

En wat het ovalracen betreft: ik vind het aantrekkelijker dan een optocht op een straten of permanent circuit, maar een permanent circuit waar je goed kan inhalen vind ik vaak aantrekkelijker dan een oval, omdat er meer verschil in de bochten zit..
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:35:00 #234
184465 Migue
Sensuele man
pi_67798476
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ik kijk uit naar wanneer de volledige potentie van een crapwagon eindelijk getoond wordt... Namelijk een auto met 350+ over het hek heen douwen, of beter... door.

Ovals met formule wagens is al een jaar of tien uit de tijd en te gevaarlijk.

En nee, ik ben niet onwetend, ik heb alleen een pleurishekel aan Tony George omdat hij eigenhandig de amerikaanse openwheel autosport om zeep heeft geholpen.
Wauw, ik wist niet dat we ook mensen als jij in Europa hebben!
Autosport, of autorijden in het algemeen, is altijd al gevaarlijk geweest en zal dat waarschijnlijk altijd blijven, of je nou op de kartbaan of op een Superspeedway rijdt. Als je het niet wilt zien hoe openwheelers over ovals rijden ga je maar Formule 1 kijken. In de VS is het rete populair, en zo lang er een markt en rijders voor is moeten er vooral ovals blijven.
Verder heb je wel gelijk over Tony George, dat was gewoon een ordinaire smerige streek om de macht naar de IMS te trekken, en het is hem nog gelukt ook Ik zie zelf ook meer in een organisatie als CART dat de boel runt, de macht bij de mensen van wie de sport is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Migue op 07-04-2009 16:40:26 ]
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:54:51 #235
184465 Migue
Sensuele man
pi_67799190
quote:
Mike King is still talking about another NASCAR team coming over, and just confirmed it is Robby Gordon, potentially in conjunction with Richard Childress.
Enige probleem daar is dat ze geen materiaal kunnen vinden. Zal wel zijn omdat sommige teams nog steeds aan hun reserve chassis vasthouden omdat er nog gezocht wordt naar een extra rijder. HVM had hetzelfde probleem een paar weken terug met Ryan Hunter-Reay, waardoor ze Ernesto Viso en Ryan in één wagen moesten laten testen.
pi_67800795
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Migue het volgende:

[..]

Wauw, ik wist niet dat we ook mensen als jij in Europa hebben!
Autosport, of autorijden in het algemeen, is altijd al gevaarlijk geweest en zal dat waarschijnlijk altijd blijven, of je nou op de kartbaan of op een Superspeedway rijdt. Als je het niet wilt zien hoe openwheelers over ovals rijden ga je maar Formule 1 kijken. In de VS is het rete populair, en zo lang er een markt en rijders voor is moeten er vooral ovals blijven.
Verder heb je wel gelijk over Tony George, dat was gewoon een ordinaire smerige streek om de macht naar de IMS te trekken, en het is hem nog gelukt ook Ik zie zelf ook meer in een organisatie als CART dat de boel runt, de macht bij de mensen van wie de sport is.
In de VS is het helemaal niet rete-populair...
Het is in de VS op sterven na dood, en dat is de schuld van Tony George.
Nu met de remergification van CCWS en IRL is er iets meer animo voor, maar ze zitten nog steeds maar op een schamele 10% van het aantal kijkers in de hoogtij dagen en voor NASCAR. Zelfs de Coca Cola 600 (een NASCAR race die op dezelfde dag als de Indy 500 gereden wordt) trekt in de VS meer kijkers dan de Indy 500.

Ja, het is altijd gevaarlijk geweest, en gevaar is geen probleem op zich, dat houdt het interessant. Er is echter een verschil tussen gevaarlijk en belachelijk. De huidige Dallara chassis' hebben de neiging om te gaan vliegen als ze niet meer in de richting van de neus rijden. De DP01 van ChampCar had die neiging niet.

Met deze wagens is het wachten tot er iemand letterlijk over het hek heen vliegt, want dat is waar deze auto's met gemak toe in staat zijn.

En hoewel ik een hekel aan TG heb, en aan Danican't, kijk ik toch.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:44:55 #237
45532 ziggyziggyziggy
pi_67800932
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:18 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

je reageert anders erg fel
Ik geef gewoon mijn visie op die crash. Als jij dat als fel opvat: be my guest.
pi_67802469
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef TagForce het volgende:

[..]

In de VS is het helemaal niet rete-populair...
Het is in de VS op sterven na dood, en dat is de schuld van Tony George.
Nu met de remergification van CCWS en IRL is er iets meer animo voor, maar ze zitten nog steeds maar op een schamele 10% van het aantal kijkers in de hoogtij dagen en voor NASCAR. Zelfs de Coca Cola 600 (een NASCAR race die op dezelfde dag als de Indy 500 gereden wordt) trekt in de VS meer kijkers dan de Indy 500.
Inderdaad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:37:37 #239
184465 Migue
Sensuele man
pi_67811412
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ja, het is altijd gevaarlijk geweest, en gevaar is geen probleem op zich, dat houdt het interessant. Er is echter een verschil tussen gevaarlijk en belachelijk. De huidige Dallara chassis' hebben de neiging om te gaan vliegen als ze niet meer in de richting van de neus rijden. De DP01 van ChampCar had die neiging niet.

Met deze wagens is het wachten tot er iemand letterlijk over het hek heen vliegt, want dat is waar deze auto's met gemak toe in staat zijn.
En dus ligt het aan de chassis en niet aan de ovals. Niets nieuws wat je nu vertelt.

Rete populair is natuurlijk een relatief begrip, je snapt zelf ook wel dat ik de vergelijking met Europa maak.

Als je toch naar de IndyCars kijkt, ik neem aan om de kwaliteit van de series, waarom zanik je dan over ovals? Dan snap je zelf toch ook wel dat Amerikaanse autosport onlosmakelijk is verbonden met ovals, en dat dat iets is wat gekoesterd moet worden door iedereen die zich liefhebber van Amerikaanse autosport noemt?
pi_67812051
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mijn visie op die crash. Als jij dat als fel opvat: be my guest.
pi_67816816
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef Migue het volgende:

[..]

En dus ligt het aan de chassis en niet aan de ovals. Niets nieuws wat je nu vertelt.

Rete populair is natuurlijk een relatief begrip, je snapt zelf ook wel dat ik de vergelijking met Europa maak.

Als je toch naar de IndyCars kijkt, ik neem aan om de kwaliteit van de series, waarom zanik je dan over ovals? Dan snap je zelf toch ook wel dat Amerikaanse autosport onlosmakelijk is verbonden met ovals, en dat dat iets is wat gekoesterd moet worden door iedereen die zich liefhebber van Amerikaanse autosport noemt?
Ik ben dan ook niet anti-oval (hell, NASCAR staat bovenaan mijn lijstje van favo series)... Ik ben anti Indycar Series op ovals. Althans, op snelle ovals als Texas, Kansas, Homestead Miami. The Brickyard is dan weer zo'n traditie dat dat eigenlijk de enige is die ze niet weg kunnen doen.
En nee, ik kijk niet om de kwaliteit van de Series, ik kijk om de oud CCWS coureurs de Indycar coureurs te zien verslaan, en om me te ergeren aan Danican't. Ik verheug me nu al op de eerste race waar PT (Paul Tracy) weer mee doet, want die man is altijd goed voor een lach.
  woensdag 8 april 2009 @ 07:36:35 #242
184465 Migue
Sensuele man
pi_67817204
Dan volg je de series al met de verkeerde insteek, beetje jammer.
pi_67822526
Ja, kijk voor je plezier. Das minder slecht voor je hart ook...
pi_67828900
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef Migue het volgende:

[..]

This just in...

In vergelijking met Europa:
RTLGP uitzending op zondag:
volgens Stichting Kijk Onderzoek zondagavond 226.000 kijkers hoe Ryan Briscoe de race won en Robert Doornbos als elfde finishte.

Live uitzending in de VS:
Last Sunday's Honda Grand Prix of St. Petersburg, the first-ever IndyCar Series race on Versus, earned 233,000 viewers.
pi_67829216
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef TagForce het volgende:

[..]

This just in...

In vergelijking met Europa:
RTLGP uitzending op zondag:
volgens Stichting Kijk Onderzoek zondagavond 226.000 kijkers hoe Ryan Briscoe de race won en Robert Doornbos als elfde finishte.

Live uitzending in de VS:
Last Sunday's Honda Grand Prix of St. Petersburg, the first-ever IndyCar Series race on Versus, earned 233,000 viewers.
Dus in Nederland keken dus bijna net zoveel mensen als in heel Amerika??
  woensdag 8 april 2009 @ 14:48:44 #246
184465 Migue
Sensuele man
pi_67829571
Bizar. Nu zal dat wel weer bijtrekken, maar toch bizar. Maar wat wil je hier nu mee zeggen? Er is zondag niet op een oval gereden hoor, dus gaat het je alleen om het geziek op de IndyCars? Want dan kan je beter weg blijven uit dit topic, ik neem aan dat er vast nog wel ergens een oud ChampCar-topic te vinden is
pi_67829855
Het speelt natuurlijk ook mee dat het sinds dit seizoen (op enkele races na) op Versus wordt uitgezonden. Een veel minder bekende zender dan ESPN, die door minder mensen wordt ontvangen. Alsnog zijn het natuurlijk weinig kijkers!
pi_67830532
Is dat getal van Versus niet alleen online kijkers?
pi_67831330
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef FriescheHengst het volgende:
Is dat getal van Versus niet alleen online kijkers?
Nope... Maar Versus is natuurlijk een betaalde dienst.

En ja, het gaat me alleen om het gezeik op FTG (Tony George)... Aangezien er ook iemand 100% pro-Indy is, leek het me toepasselijk om ook iemand van de pro-CCWS kant te hebben... Dit was trouwens, omdat ik nieuwe info kreeg, een antwoord op jouw rete-populair post. Verder niets met de oval discussie te maken.

Ik denk nog steeds dat Indycars op ovals een slecht idee is, hoewel oval racing toch wel mijn passie is.

Maar genoeg daarover. Jij bent een Gomer, ik een Crappie... Sue me.

Back to the racing now

De LBGP is voor Bobby D.
  woensdag 8 april 2009 @ 15:47:14 #250
184465 Migue
Sensuele man
pi_67831710
Héhé, totdat ChampCar besloot de ovals eruit te doen heb ik altijd genoten van de ChampCars, vooral toen het nog de CART Series heette Daarna was het gewoon totaal niet meer wat het voor mij ooit zo speciaal maakte en kwamen ze, vooral dat laatste jaar, met steeds meer debiele ideeën aanzetten, terwijl de IndyCars steeds meer op de CART Series uit de hoogtijdagen begon te lijken. Dus ik ben zeker wel pro-Indy, maar zéker niet pro-Tony George.
Maar als jij liever over het racen praat dan ziekt op de IndyCars, ovals en Tony George, dan ben je wat mij betreft wel welkom hoor, die IRL vs CART discussie hoeft van mij niet, zeker niet hier
pi_67834686
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:47 schreef Migue het volgende:
Héhé, totdat ChampCar besloot de ovals eruit te doen heb ik altijd genoten van de ChampCars, vooral toen het nog de CART Series heette Daarna was het gewoon totaal niet meer wat het voor mij ooit zo speciaal maakte en kwamen ze, vooral dat laatste jaar, met steeds meer debiele ideeën aanzetten, terwijl de IndyCars steeds meer op de CART Series uit de hoogtijdagen begon te lijken. Dus ik ben zeker wel pro-Indy, maar zéker niet pro-Tony George.
Maar als jij liever over het racen praat dan ziekt op de IndyCars, ovals en Tony George, dan ben je wat mij betreft wel welkom hoor, die IRL vs CART discussie hoeft van mij niet, zeker niet hier
Mja, en toch denk ik dat CCWS meer kans van slagen had gehad, als ze niet hetzelfde beleid als onze regering zouden voeren en gewoon stabiliteit zouden creeeren. Maar gedane zaken nemen geen keer. Ik heb erg genoten van de CCWS op Zolder en Assen, en ik hoop op 2 dingen in de toekomst: 1) Katherine Legge in de Indycars, 2) races op Assen en Zolder.

Champcar heeft voor mij nog altijd een streepje voor op Indycar. Maar voorlopig racen we met Indycars, dus focussen we daar maar op. Ik blijf trouwens gewoon zeiken op Danican't, dat kan ik gewoon niet laten.

Was er trouwens, naast mij, nog iemand die zich ergerde aan de verkeerde uitspraak van de namen van coureurs tijdens de uitzending zondag?
pi_67836174
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef TagForce het volgende:
Was er trouwens, naast mij, nog iemand die zich ergerde aan de verkeerde uitspraak van de namen van coureurs tijdens de uitzending zondag?
Eigenlijk niet. Eigenlijk vond ik dat ze het prima aanpakten, zo'n eerste race live op TV. Veel uitleggen, veel vragen beantwoorden, verschillen met andere klassen uitleggen, mensen bekend maken met de sport.
Ik heb trouwens zin in de Ovals. Ik weet nog van vroegah dat er op zondagavond Indycars ofzo was op Eurosport. Ovalracen is voor ons even wennen, maar reuzespannend.
pi_67838531
Baal wel nog steeds dat de oval die bij mij op 1 staat niet op de kalender is gezet. Michigan
pi_67839036
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_67839280
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Baal wel nog steeds dat de oval die bij mij op 1 staat niet op de kalender is gezet. Michigan
Ik hoop dat Laguna Seca ooit weer op de kalender komt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')