Op zich krijgt zo'n beetje iedereen punten he. Zelfs als je als eerste uitvalt, krijg je nog een punt of 12. Maar goed, hij was inderdaad wel de enige rookie die nog wat liet zien.quote:Op maandag 6 april 2009 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Zoja, wel tof dat Doornbos dan de enige Rookie was die meedeed voor de punten.
Deel 2 had ik dus, maar zo'n nascar spel geeft je wel het gevoel wat het rijden op een Oval inhoud.quote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ooit gehad. Volgens mij ook een demo van deel 2 heeeeeel veel gespeeld.
Herkenbaarquote:Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
*En ja, ik was vaak langer bezig met het versieren/ontwerpen van mijn Meike-Monster, dan met het racen zelf.
Ik bedoel... je kan een chicane hebben zoals de 1e en 2e op monza (of bus-stop op spa) waarbij je gewoon vol terug naar 1 gaat of een chinca zoals de 3e op monza waar de snelheid vrij hoog is bij het insturen ervan. Bij de laatste zal je minder inhaal acties zien. Snelle circuits met vloeiende bochten zijn leuk maar minder spannend kwa inhalen.quote:
zie de smileys.. ik beledig je idool nietquote:Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou... ik vond het ongeluk vooral de schuld van Matos. Hij zat er nog niet helemaal naast, die wagens hebben een dode hoek van hier tot Tokyo en Matos probeerde ook nog eens in te halen op een punt waar dat eigenlijk helemaal niet kon.
ja ik heb me prima vermaakt met de race gister, en heb zojuist alle racedata in mn agenda gezet om het seizoen te gaan volgenquote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef Meike26 het volgende:
[offtopic gezwans over racegames]
Zo, en nu weer terug naar Indycars
Ik heb geen idolen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie de smileys.. ik beledig je idool niet
Ik heb laatst de demo gedownload maar nog geen tijd gehad om te installeren. GrandPrix4 speel ik af en toe nog welquote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef bodylotion het volgende:
rFactor heeft ook een nascar mode + dat er nog een aantal mods voor zijn
En belachelijk om over dat soort dingen te klagen. Dit ís IndyCars, en als het je niet bevalt ga je maar ChampCars kijken... Oohnee wacht, die formule is al twee keer failliet gegaan omdat het kansloos, leluk, kut, potentieloos en te Europees geörienteerd wasquote:
Mensen kunnen ook echt gewoon onwetend zijn he? En helaas spreken sommige mensen dat ook gewoon uit, terwijl ze helemaal geen mening hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 19:38 schreef Migue het volgende:
[..]
En belachelijk om over dat soort dingen te klagen. Dit ís IndyCars, en als het je niet bevalt ga je maar ChampCars kijken... Oohnee wacht, die formule is al twee keer failliet gegaan omdat het kansloos, leluk, kut, potentieloos en te Europees geörienteerd was![]()
![]()
![]()
mja.. weinig keuze op tv denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Migue het volgende:
Maar kijk, dat is ook het probleem van veel mensen. Geen idee hebben waar ze het over hebben, maar er wel een mening over hebben.
Een mening als die van jou kan ik veel meer, bijvoorbeeld zeggen dat als je je open stelt voor de pracht van een oval race dat het op z'n minst interessant zal worden, de eerste keer dat je het zietIk denk dat je dan toch wel het beste naar de Amerikanen kunt luisteren op tv, die snappen hoe het spelletje werkt, Allard Kalff kletst wat dat betreft constant uit z'n nek, die heeft veel passie voor autosport, maar het racen op ovals gaat hem zijn verstand te boven.
Ik kijk iig wel heel erg uit naar de eerste oval race. Het seizoen in St.Pete beginnen is leuk, en Long Beach hoort vroeg in het seizoen, maar de ovals mogen ook wel snel komen wat mij betreft. Gelukkig beginnen we met een prachtige oval waar we weer wat bekende gezichten gaan zien
quote:
Nou ik heb liever 10 x Allard dan bv die lamzak als Bert Devies (eurosport/sbs), godver als er 1 saai commentaar levert.quote:Op zondag 5 april 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is wel jammer.. dat Allard.. het verslag... doet.
Als die man zijn zinnen nou in 1 keer vol zou maken
quote:Indy 500 veteren Roberto Moreno, while working this week with IndyCar rookie Stanton Barrett say's: "I'm hoping to drive at Indy if I can find a break. A relationship with a team and a driver now helps me to stay involved, and helps him (Barrett) on the road courses. I'm working on my sponsorship at the moment. With a bit of luck we'll put it together.
Zoiezo Sarah Fisherquote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
Doen er met ovals ook wat meer priverijders mee?
Juistem, de karaktiristieke Petty rood/blauw livery, supergaaf.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Migue het volgende:
Die van mij moet het maar kijkenZe heeft zaterdag en zondag wel heel liev ontbijt voor ons gemaakt toen ik F1 keek
![]()
Anyway, de auto waarmee John Andretti de 500 gaat winnen waar hij nog recht op heeft ()
http://1.bp.blogspot.com/(...)wBI/s1600/petty3.JPG
En meer 500:
[..]
Ik kijk uit naar wanneer de volledige potentie van een crapwagon eindelijk getoond wordt... Namelijk een auto met 350+ over het hek heen douwen, of beter... door.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Migue het volgende:
Maar kijk, dat is ook het probleem van veel mensen. Geen idee hebben waar ze het over hebben, maar er wel een mening over hebben.
Een mening als die van jou kan ik veel meer, bijvoorbeeld zeggen dat als je je open stelt voor de pracht van een oval race dat het op z'n minst interessant zal worden, de eerste keer dat je het zietIk denk dat je dan toch wel het beste naar de Amerikanen kunt luisteren op tv, die snappen hoe het spelletje werkt, Allard Kalff kletst wat dat betreft constant uit z'n nek, die heeft veel passie voor autosport, maar het racen op ovals gaat hem zijn verstand te boven.
Ik kijk iig wel heel erg uit naar de eerste oval race. Het seizoen in St.Pete beginnen is leuk, en Long Beach hoort vroeg in het seizoen, maar de ovals mogen ook wel snel komen wat mij betreft. Gelukkig beginnen we met een prachtige oval waar we weer wat bekende gezichten gaan zien
Eens! Net zoals Tagliani een te optimistische inhaal poging waagde.quote:Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou... ik vond het ongeluk vooral de schuld van Matos. Hij zat er nog niet helemaal naast, die wagens hebben een dode hoek van hier tot Tokyo en Matos probeerde ook nog eens in te halen op een punt waar dat eigenlijk helemaal niet kon.
Wauw, ik wist niet dat we ook mensen als jij in Europa hebben!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar wanneer de volledige potentie van een crapwagon eindelijk getoond wordt... Namelijk een auto met 350+ over het hek heen douwen, of beter... door.
Ovals met formule wagens is al een jaar of tien uit de tijd en te gevaarlijk.
En nee, ik ben niet onwetend, ik heb alleen een pleurishekel aan Tony George omdat hij eigenhandig de amerikaanse openwheel autosport om zeep heeft geholpen.
Enige probleem daar is dat ze geen materiaal kunnen vinden. Zal wel zijn omdat sommige teams nog steeds aan hun reserve chassis vasthouden omdat er nog gezocht wordt naar een extra rijder. HVM had hetzelfde probleem een paar weken terug met Ryan Hunter-Reay, waardoor ze Ernesto Viso en Ryan in één wagen moesten laten testen.quote:Mike King is still talking about another NASCAR team coming over, and just confirmed it is Robby Gordon, potentially in conjunction with Richard Childress.
In de VS is het helemaal niet rete-populair...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Migue het volgende:
[..]
Wauw, ik wist niet dat we ook mensen als jij in Europa hebben!![]()
Autosport, of autorijden in het algemeen, is altijd al gevaarlijk geweest en zal dat waarschijnlijk altijd blijven, of je nou op de kartbaan of op een Superspeedway rijdt. Als je het niet wilt zien hoe openwheelers over ovals rijden ga je maar Formule 1 kijken. In de VS is het rete populair, en zo lang er een markt en rijders voor is moeten er vooral ovals blijven.
Verder heb je wel gelijk over Tony George, dat was gewoon een ordinaire smerige streek om de macht naar de IMS te trekken, en het is hem nog gelukt ookIk zie zelf ook meer in een organisatie als CART dat de boel runt, de macht bij de mensen van wie de sport is.
Ik geef gewoon mijn visie op die crash. Als jij dat als fel opvat: be my guest.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
In de VS is het helemaal niet rete-populair...
Het is in de VS op sterven na dood, en dat is de schuld van Tony George.
Nu met de remergification van CCWS en IRL is er iets meer animo voor, maar ze zitten nog steeds maar op een schamele 10% van het aantal kijkers in de hoogtij dagen en voor NASCAR. Zelfs de Coca Cola 600 (een NASCAR race die op dezelfde dag als de Indy 500 gereden wordt) trekt in de VS meer kijkers dan de Indy 500.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus ligt het aan de chassis en niet aan de ovals. Niets nieuws wat je nu vertelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, het is altijd gevaarlijk geweest, en gevaar is geen probleem op zich, dat houdt het interessant. Er is echter een verschil tussen gevaarlijk en belachelijk. De huidige Dallara chassis' hebben de neiging om te gaan vliegen als ze niet meer in de richting van de neus rijden. De DP01 van ChampCar had die neiging niet.
Met deze wagens is het wachten tot er iemand letterlijk over het hek heen vliegt, want dat is waar deze auto's met gemak toe in staat zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn visie op die crash. Als jij dat als fel opvat: be my guest.
Ik ben dan ook niet anti-oval (hell, NASCAR staat bovenaan mijn lijstje van favo series)... Ik ben anti Indycar Series op ovals. Althans, op snelle ovals als Texas, Kansas, Homestead Miami. The Brickyard is dan weer zo'n traditie dat dat eigenlijk de enige is die ze niet weg kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef Migue het volgende:
[..]
En dus ligt het aan de chassis en niet aan de ovals. Niets nieuws wat je nu vertelt.
Rete populair is natuurlijk een relatief begrip, je snapt zelf ook wel dat ik de vergelijking met Europa maak.
Als je toch naar de IndyCars kijkt, ik neem aan om de kwaliteit van de series, waarom zanik je dan over ovals? Dan snap je zelf toch ook wel dat Amerikaanse autosport onlosmakelijk is verbonden met ovals, en dat dat iets is wat gekoesterd moet worden door iedereen die zich liefhebber van Amerikaanse autosport noemt?
This just in...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef Migue het volgende:
[..]
Rete populair is natuurlijk een relatief begrip, je snapt zelf ook wel dat ik de vergelijking met Europa maak.
Dus in Nederland keken dus bijna net zoveel mensen als in heel Amerika??quote:Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef TagForce het volgende:
[..]
This just in...
In vergelijking met Europa:
RTLGP uitzending op zondag:
volgens Stichting Kijk Onderzoek zondagavond 226.000 kijkers hoe Ryan Briscoe de race won en Robert Doornbos als elfde finishte.
Live uitzending in de VS:
Last Sunday's Honda Grand Prix of St. Petersburg, the first-ever IndyCar Series race on Versus, earned 233,000 viewers.
Nope... Maar Versus is natuurlijk een betaalde dienst.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef FriescheHengst het volgende:
Is dat getal van Versus niet alleen online kijkers?
Mja, en toch denk ik dat CCWS meer kans van slagen had gehad, als ze niet hetzelfde beleid als onze regering zouden voeren en gewoon stabiliteit zouden creeeren. Maar gedane zaken nemen geen keer. Ik heb erg genoten van de CCWS op Zolder en Assen, en ik hoop op 2 dingen in de toekomst: 1) Katherine Legge in de Indycars, 2) races op Assen en Zolder.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:47 schreef Migue het volgende:
Héhé, totdat ChampCar besloot de ovals eruit te doen heb ik altijd genoten van de ChampCars, vooral toen het nog de CART Series heetteDaarna was het gewoon totaal niet meer wat het voor mij ooit zo speciaal maakte en kwamen ze, vooral dat laatste jaar, met steeds meer debiele ideeën aanzetten, terwijl de IndyCars steeds meer op de CART Series uit de hoogtijdagen begon te lijken. Dus ik ben zeker wel pro-Indy, maar zéker niet pro-Tony George.
Maar als jij liever over het racen praat dan ziekt op de IndyCars, ovals en Tony George, dan ben je wat mij betreft wel welkom hoor, die IRL vs CART discussie hoeft van mij niet, zeker niet hier
Eigenlijk niet. Eigenlijk vond ik dat ze het prima aanpakten, zo'n eerste race live op TV. Veel uitleggen, veel vragen beantwoorden, verschillen met andere klassen uitleggen, mensen bekend maken met de sport.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef TagForce het volgende:
Was er trouwens, naast mij, nog iemand die zich ergerde aan de verkeerde uitspraak van de namen van coureurs tijdens de uitzending zondag?
Ik hoop dat Laguna Seca ooit weer op de kalender komt!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Baal wel nog steeds dat de oval die bij mij op 1 staat niet op de kalender is gezet. Michigan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |