Mja, en toch denk ik dat CCWS meer kans van slagen had gehad, als ze niet hetzelfde beleid als onze regering zouden voeren en gewoon stabiliteit zouden creeeren. Maar gedane zaken nemen geen keer. Ik heb erg genoten van de CCWS op Zolder en Assen, en ik hoop op 2 dingen in de toekomst: 1) Katherine Legge in de Indycars, 2) races op Assen en Zolder.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:47 schreef Migue het volgende:
Héhé, totdat ChampCar besloot de ovals eruit te doen heb ik altijd genoten van de ChampCars, vooral toen het nog de CART Series heetteDaarna was het gewoon totaal niet meer wat het voor mij ooit zo speciaal maakte en kwamen ze, vooral dat laatste jaar, met steeds meer debiele ideeën aanzetten, terwijl de IndyCars steeds meer op de CART Series uit de hoogtijdagen begon te lijken. Dus ik ben zeker wel pro-Indy, maar zéker niet pro-Tony George.
Maar als jij liever over het racen praat dan ziekt op de IndyCars, ovals en Tony George, dan ben je wat mij betreft wel welkom hoor, die IRL vs CART discussie hoeft van mij niet, zeker niet hier
Eigenlijk niet. Eigenlijk vond ik dat ze het prima aanpakten, zo'n eerste race live op TV. Veel uitleggen, veel vragen beantwoorden, verschillen met andere klassen uitleggen, mensen bekend maken met de sport.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef TagForce het volgende:
Was er trouwens, naast mij, nog iemand die zich ergerde aan de verkeerde uitspraak van de namen van coureurs tijdens de uitzending zondag?
Ik hoop dat Laguna Seca ooit weer op de kalender komt!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Baal wel nog steeds dat de oval die bij mij op 1 staat niet op de kalender is gezet. Michigan
Politiek spelletje. ESPN wilde kijkers van Indycar afhebben en naar NASCAR brengen, dus planden ze samen met NASCAR de Allstate 400 at the Brickyard op dezelfde datum. IRL plande vervolgens de race in Augustus omdat de andere beschikbare datum ingevuld ging worden door de race op Mid-Ohio (in july). Dit betekende wel dat er nu 3 IRL races binnen 6 weken op aangrenzende banen gereden werd. Ticket sales liepen dus hard terug. In 2008 kreeg ISC (international Speedway Corporation, de eigenaars van alle grote ovals in de US) niet de traditionele datum terug, en kondigde aan dat er dan maar geen race gehouden zou worden. Daarnaast wilde het management van Michigan specifiek een double header shootout race, waarin de IRL 2 races van 200 miles zouden rijden... De IRL ging daar niet mee akkoord.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef Atreidez het volgende:
Baal wel nog steeds dat de oval die bij mij op 1 staat niet op de kalender is gezet. Michigan
Ja, dat klopt... Voor mij als 'expert' was er niet veel aan, maar dat is niet zo erg. Mijn pa begreep het ook, en dat vond ik leuker.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:56 schreef FriescheHengst het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Eigenlijk vond ik dat ze het prima aanpakten, zo'n eerste race live op TV. Veel uitleggen, veel vragen beantwoorden, verschillen met andere klassen uitleggen, mensen bekend maken met de sport.
Ik heb trouwens zin in de Ovals. Ik weet nog van vroegah dat er op zondagavond Indycars ofzo was op Eurosport. Ovalracen is voor ons even wennen, maar reuzespannend.
Maar waarom mag die Slager Henk dan het commentaar doen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef Migue het volgende:
Dan heeft opeens slager Henk met z'n Bobby D-cap ook verstand van de ICS
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:50 schreef TagForce het volgende:
Beetje net als Rick Bolt en die andere knakker die vroeger NASCAR van commentaar voorzagen.
Klonk allemaal heel erg professioneel hoe ze met elkaar praatten over hoe ze de coureurs spraken en wat ze voor de race zeiden... Tot ik een keer de uitzending van Fox zag, en bleek dat ze alles bijna woordelijk herhaalden in het Nederlands.
Juist ja, die tijd hebben we het over... Oh ja, Rick Bolt is zeker pro-amerika qua motorsport enthousiasme. Al moet ie nooit, maar dan ook echt nooit, meer proberen in het openbaar the star spangled banner te zingen. Op motors TV doet ie nu (of deed) het Dutch Supercar Challenge verslaan in het engels, en ik moet eerlijk zeggen dat ie dat verdomd goed doet.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Jeroen v/d Ploeg (![]()
![]()
) en Rick Bolt toen (eind jaren '90 op Eurosport, over die tijd spreken we toch?) altijd professioneel en geinteresseerd overkomen. De reden is nu ook duidelijk (al zijn beide volgens mij oprecht geinteresseerd in NASCAR, Bolt in ieder geval wel).
Blijft jammer dat je voor NASCAR aangewezen bent op downloaden en geen live coverage hebt zoals in een ver verleden op Eurosport en recenter Sport1.
Voor een eerste race is het ook helemaal geen probleem. Ik hoop alleen dat ze dat niet elke keer zo veel blijven doen. Overigens vind ik die sms vragen wel een strak idee. Zal volgende keer een moeilijke sturen, kijken of ik Allard kan laten zeggen dat ie geen idee heeftquote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef vivelafete het volgende:
Ik als redelijke leek (kijk wel elk jaar Indy 500 en een tijdje geleden ook een aantal Champcar wedstrijden gezien) vond het commentaar echt prima! Tenminste twee commentatoren die vol enthousiasme aan het praten zijn en ik vond dat ze ook wel leuke info hadden en goede uitleg gaven. Ik kan me wel voorstellen dat als je een echte fan bent dat het dan minder is omdat je alles al weet.
Bizar trouwens dat er in Nederland bijna evenveel mensen keken als in heel Amerika
quote:Indy Lights races dit jaar op SBS 6
De Nederlandse autosportfans zitten dit jaar in een zeer luxe positie. Nadat RTL vorige week al bekendmaakte alle IndyCar Series races uit te zenden, meldt Jack Plooij deze week op zijn weblog dat SBS 6 dit jaar de Indy Lights races uit zal zenden. Plooij was afgelopen weekend al voor opnames in St. Petersburg.
Ondanks dat de uitzending nog niet op de planning van SBS 6 staat, zou het de bedoeling zijn om de race van St. Petersburg volgende week uit te zenden.
Echter, geen Buddy Rice meer op de site, geen woord over Pacific Coast Motorsports, en de naam van Max Papis wordt genoemd.quote:Rubicon Race Team is now Rubicon Sports Agency. Stay tuned for exciting announcements about our involvement in Indy Car racing.
Rubicon Sports Agency partnering with Conquest Racing. More news to follow in a few days.
Dat heeft hij al gezegd toen iemand vroeg waarom er auto's rondreden met de nummers 2 en 6 en ook auto's met de nummers 02 en 06quote:Op donderdag 9 april 2009 00:12 schreef TagForce het volgende:
[..]
Voor een eerste race is het ook helemaal geen probleem. Ik hoop alleen dat ze dat niet elke keer zo veel blijven doen. Overigens vind ik die sms vragen wel een strak idee. Zal volgende keer een moeilijke sturen, kijken of ik Allard kan laten zeggen dat ie geen idee heeft
Papis lijkt me onwaarschijnlijk omdat die zich dit jaar helemaal richt op NASCAR.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Migue het volgende:
Ik geloof dat hij ooit eens met Tony Kanaan samengewerkt heeft of iets in die trant. Dat verhaal krijg je ongetwijfeld nog wel te horen als je RTL7 kijkt, hij moet het elke keer weer herhalen. Of Roberto Moreno, iig een Braziliaanse rijder.
Goed nieuws!
[..]
Echter, geen Buddy Rice meer op de site, geen woord over Pacific Coast Motorsports, en de naam van Max Papis wordt genoemd.
Jep, RW wist het wel te beantwoorden thoquote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gezegd toen iemand vroeg waarom er auto's rondreden met de nummers 2 en 6 en ook auto's met de nummers 02 en 06
Nee, ze kregen 5 minuten later een smsje van een kijker met het goede antwoord.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:06 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Jep, RW wist het wel te beantwoorden tho
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:41 schreef Migue het volgende:
Scott Sharp bevestigd bij Panther in de #16 car voor de 500, TE FOCKING AWESOME!
En dan zijn voorganger net zo inhalen als Zanardi bij Herta in 1996!quote:Op vrijdag 10 april 2009 06:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
YEEEEEEY, Sharp ook weer terug!!!!
Ik las trouwens net dat iemand hoopt op het terugkeren van Laguna Seca.
Nou dan sluit ik me daar bij aan, want wat is en blijft dat een mooi circuit!!
Kijken hoe Robert,s ontbijt/lunch zal reageren als ie de corkscrew door moet.![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dan zijn voorganger net zo inhalen als Zanardi bij Herta in 1996!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dat kan dan dan heet je Alex Zanardi, Zanardi heeft dan wellicht geen benen meer, maar ballen heeft ie zeker.
Vond em geweldig in z,n jaren in CART.
quote:
En dan hadden ze van Team Rahal natuurlijk allang bij de wedstrijd leiding staan janken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Atreidez het volgende:
Bij de FIA had dat nooit gemogen natuurlijk.. Zanardi snijdt duidelijk af
Dat niet alleen, ook de wedstrijdleiding is een stuk beter dan bij ed Formule 1. Als je iemand onterecht inhaalt (of blokkeert) dan geeft de wedstrijdleiding tijdens de race direct aan dat je de ander (weer) voorbij moet laten. Als dat bij de Formule 1 was gebeurd hadden we nu Lie-gate niet gehad met Hamilton (en was hij vorig jaar een race eerder kampioen geworden en hadden we niet zo'n geweldige finale in Brazilë gehad).quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En dan hadden ze van Team Rahal natuurlijk allang bij de wedstrijd leiding staan janken.
Valt me wel op dat ze idd in de States wat sportiever zijn opgesteld.
Je moet het de FIA wel nagevenl ze hebben er uiteindelijk nog een ware thriller van weten te makenquote:(en was hij vorig jaar een race eerder kampioen geworden en hadden we niet zo'n geweldige finale in Brazilë gehad).
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:31 schreef Sally het volgende:
-Edit: fout topic- (al doet Boddy D het wel ok in de A1GP dit weekend
)
[A1GP] Uitslag kwalificaties Portugal
Mooi dat word weer beuken en rammenquote:Op maandag 13 april 2009 14:26 schreef Migue het volgende:
Who cares!
Rumour has it dat Paul Tracy zijn terugkeer bekend maakt in Long Beach, met een partial schedule waaronder de 500.
Met en zonder auto ja.. Vraag me af of ie nog wel een beetje fit is na zo'n sabatticalquote:
Ik zag wel eens een race op eurosport van de CART en zag ene Paul Tracy toen behoorlijk tekeer gaan en beukte zijn teammaat uit de race. Vond dat toen wel een reden om die serie te gaan volgen. (helaas kwam het toen niet altijd op tv en had je ook nog geen torrents en snelle internet verbindingenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef Migue het volgende:
Paul Tracy is gewoon een gore galbak, maar hij hoort wel in de IndyCars thuis, of je hem nou leuk vindt of niet.
Hij is zeker wel snel maar wil niet te lang achter iemand blijven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef kriele het volgende:
Lachen, die bovenstaande reacties. Ik ken Tracy niet goed, mar schijnbaar staat hij niet bekend om zijn snelheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |