Jumbo alleen een logo op de overal.quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Jumbo is nu ziin sponsor, Muerhmans als het goed is niet meer.
Zeker behoorlijk last van de crisis. Iemand iets gehoord over muermans?quote:Op zondag 5 april 2009 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me wel:
http://www.robertdoornbos.com/partners.asp
auto is idd behoorlijk kaal.quote:Op zondag 5 april 2009 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jumbo alleen een logo op de overal.
Op ze auto staan idd alleen "de standaard sponsors" die iedereen heeft, misschien komt het nog op de wagen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jumbo alleen een logo op de overal.
dat was ten tijde van de herstart......quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, als 13de starten en nog 10de rond rijden, er zijn betere starts van een seizoen maar zo slecht is het ook weer niet
ik weetzquote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was ten tijde van de herstart......
denk dat RTL zich graag wil profileren als autosportzender enzoquote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah de rechten zullen niet gratis zijn. En ik weet niet of er zoveel animo voor is
Ik denk dat het management van RD een deel betaald voor RTL.quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef Klonk het volgende:
en mischien hopen ze op een herhaling van het sucses van doornbos, dan is er mischien meer intresse vanuit reclame enzo
lijkt me stug...quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik denk dat het management van RD een deel betaald voor RTL.
Zou me niks verbazen hoor, nu bereik je toch meer publiek uit NL waardoor je mss wat meer sponsoren kunt werven.quote:Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijkt me stug...
en weer eentje in de muur
oval is boringquote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
volkomen, moet je eens race op een oval zien
quote:
proestquote:
ja, meestal welquote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
Doen er met ovals ook wat meer priverijders mee?
een oval is al snel klein als 22 man met 300+ hun rondjes draaien tussen betonnen murenquote:Op zondag 5 april 2009 22:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aha, 22 man met oval lijkt me namelijk een beetje weinig.
Mag hij niet aan de buitenkant blijven zitten dan? Leek me toch echt een fout van RD, gaf em te weinig ruimte....quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Fir3fly het volgende:
Dat was toch echt Wheldon's fout, Doornbos was er voorbij en hij liet hem gewoon staan.
Wheldon had gewoon moeten liften, het is gewoon te smal om daar met twee auto's door te gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mag hij niet aan de buitenkant blijven zitten dan? Leek me toch echt een fout van RD, gaf em te weinig ruimte....
Kanaan gaat winnen!!!!quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik voor Will Power. Die gaat Kanaan zometeen inhalen
Ik hou et op een fout van RD, hij had wel wat meer aan de binnenkant kunnen blijven zitten.quote:Op zondag 5 april 2009 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wheldon had gewoon moeten liften, het is gewoon te smal om daar met twee auto's door te gaan.
Hij zat aan de binnenkantquote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik hou et op een fout van RD, hij had wel wat meer aan de binnenkant kunnen blijven zitten.
Doornbos kwam laat, maar zat er toch echt ver genoeg naast. Doornbos drukte Wheldon naar buiten, normaal gesproken lift je dan omdat je anders geen kant op kunt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Laat em in mijn ogen te ver naar buiten lopen waardoor Wheldon geen kant meer op kan.
Nja nog geen halve meter meer naar binnen en Wheldon kan gewoon bljven rijden. Magoed over 2 week nieuwe kansen voor Bobby.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Doornbos kwam laat, maar zat er toch echt ver genoeg naast. Doornbos drukte Wheldon naar buiten, normaal gesproken lift je dan omdat je anders geen kant op kunt.
is het al jaren, een zuurkijkende bourdaix, team managers die elkaar verrot slaan, geen uitloopstroken en coureurs die niet zeiken over voorgaande dingenquote:
Tracy gestopt? Was altijd lachen me hem bij de CC.quote:Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het al jaren, een zuurkijkende bourdaix, team managers die elkaar verrot slaan, geen uitloopstroken en coureurs die niet zeiken over voorgaande dingen
idd en die door die neutralisatie blijft alles lekker bij elkaar. En stratencircuitsquote:Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het al jaren, een zuurkijkende bourdaix, team managers die elkaar verrot slaan, geen uitloopstroken en coureurs die niet zeiken over voorgaande dingen
Schijnt dus misschien weer in te stappen bij KV Racing.quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Tracy gestopt? Was altijd lachen me hem bij de CC.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Schijnt dus misschien weer in te stappen bij KV Racing.
Vergeet Danicka niet; die zo nu en dan nog wel eens verhaal gaat halen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het al jaren, een zuurkijkende bourdaix, team managers die elkaar verrot slaan, geen uitloopstroken en coureurs die niet zeiken over voorgaande dingen
Hij moet voor de rechter komen ivm belastingontduiking (Emmerson Fitipalidi heeft hem aangegeven bij de lokale FIOD)quote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef vosss het volgende:
Ik heb trouwens even helemaal gemist waar Helio gebleven is? Waarom is hij er niet bij dit jaar?
ook dat jaquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeet Danicka niet; die zo nu en dan nog wel eens verhaal gaat halen.
Ook altijd mooi om te zien hoe die op hoge poten naar een ander team stoomt
en hoe ze verder eigenlijk alleen maar in de weg rijdtquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeet Danicka niet; die zo nu en dan nog wel eens verhaal gaat halen.
Ook altijd mooi om te zien hoe die op hoge poten naar een ander team stoomt
voetbal is dan ook niet voor het eerst op nederlandse televisiequote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef m1155 het volgende:
Wat een dom commentaar op RTL. Ze hebben het alleen maar over de verschillen met formule 1 ren beantwoorden domme vragen via de sms. Sorry hoor maar als ik naar voetbal kijk (waar ik niet veel van weet) worden toch ook niet alle verschillen met rugby en de spelregels uitgelegt.
Doornos kon ze niet van zich afhouden tijdens een restart, gelukkig liet hij later wel wat actie zien anders was het wel een afgang geweest.
Het overgrote deel van de mensen die gisteren inschakelden hebben waarschijnlijk nog nooit een IRL wedstrijd serieus gevolgd.quote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef m1155 het volgende:
Wat een dom commentaar op RTL. Ze hebben het alleen maar over de verschillen met formule 1 ren beantwoorden domme vragen via de sms. Sorry hoor maar als ik naar voetbal kijk (waar ik niet veel van weet) worden toch ook niet alle verschillen met rugby en de spelregels uitgelegt.
geen cm ruimte voor foutjes daarquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef Atreidez het volgende:
Het was een aparte gewaarwording, met de beelden van RTL. Toch blij dat ze t wel deden, want de site zelf was echt een ramp.. Verder wel ok race, maar niet echt veel actie. Het typische stint - caution - stint verhaal, met wat actie bij de herstarts. Jammer voor Robert, was op zich een goeie maneuvre, maar wat weinig ruimte bij de exit. Hij kwam redelijk laat dus het was voor Wheldon ook wel moeilijk om ineens op te lossen tussen Robert en de muur.. Typisch race ongeluk denk ik, die gelukkig niet meteen definitief was voor Doornbos, waardoor ie toch wat punten oppikt![]()
Op naar de volgende, 19 april op een van mijn favoriete circuits; Longbeach!
Ovals uit, Rectangles/Squares inquote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef m1155 het volgende:
Ik vind die circuits een beetje te snel om leuke races te zien. Bochten waar vol ingestuurd word ect. Net als de Champ Car in Assen, allemaal leuk maar de bochten zijn veel te vloeiend.
Nou... ik vond het ongeluk vooral de schuld van Matos. Hij zat er nog niet helemaal naast, die wagens hebben een dode hoek van hier tot Tokyo en Matos probeerde ook nog eens in te halen op een punt waar dat eigenlijk helemaal niet kon.quote:Op maandag 6 april 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en hoe ze verder eigenlijk alleen maar in de weg rijdt
Net zoals hoe ze gister gewoon vol tegen de andere aanreed. Dat kan alleen een vrouw
Op zich krijgt zo'n beetje iedereen punten he. Zelfs als je als eerste uitvalt, krijg je nog een punt of 12. Maar goed, hij was inderdaad wel de enige rookie die nog wat liet zien.quote:Op maandag 6 april 2009 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Zoja, wel tof dat Doornbos dan de enige Rookie was die meedeed voor de punten.
Deel 2 had ik dus, maar zo'n nascar spel geeft je wel het gevoel wat het rijden op een Oval inhoud.quote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ooit gehad. Volgens mij ook een demo van deel 2 heeeeeel veel gespeeld.
Herkenbaarquote:Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
*En ja, ik was vaak langer bezig met het versieren/ontwerpen van mijn Meike-Monster, dan met het racen zelf.
Ik bedoel... je kan een chicane hebben zoals de 1e en 2e op monza (of bus-stop op spa) waarbij je gewoon vol terug naar 1 gaat of een chinca zoals de 3e op monza waar de snelheid vrij hoog is bij het insturen ervan. Bij de laatste zal je minder inhaal acties zien. Snelle circuits met vloeiende bochten zijn leuk maar minder spannend kwa inhalen.quote:
zie de smileys.. ik beledig je idool nietquote:Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou... ik vond het ongeluk vooral de schuld van Matos. Hij zat er nog niet helemaal naast, die wagens hebben een dode hoek van hier tot Tokyo en Matos probeerde ook nog eens in te halen op een punt waar dat eigenlijk helemaal niet kon.
ja ik heb me prima vermaakt met de race gister, en heb zojuist alle racedata in mn agenda gezet om het seizoen te gaan volgenquote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef Meike26 het volgende:
[offtopic gezwans over racegames]
Zo, en nu weer terug naar Indycars
Ik heb geen idolen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie de smileys.. ik beledig je idool niet
Ik heb laatst de demo gedownload maar nog geen tijd gehad om te installeren. GrandPrix4 speel ik af en toe nog welquote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef bodylotion het volgende:
rFactor heeft ook een nascar mode + dat er nog een aantal mods voor zijn
En belachelijk om over dat soort dingen te klagen. Dit ís IndyCars, en als het je niet bevalt ga je maar ChampCars kijken... Oohnee wacht, die formule is al twee keer failliet gegaan omdat het kansloos, leluk, kut, potentieloos en te Europees geörienteerd wasquote:
Mensen kunnen ook echt gewoon onwetend zijn he? En helaas spreken sommige mensen dat ook gewoon uit, terwijl ze helemaal geen mening hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 19:38 schreef Migue het volgende:
[..]
En belachelijk om over dat soort dingen te klagen. Dit ís IndyCars, en als het je niet bevalt ga je maar ChampCars kijken... Oohnee wacht, die formule is al twee keer failliet gegaan omdat het kansloos, leluk, kut, potentieloos en te Europees geörienteerd was![]()
![]()
![]()
mja.. weinig keuze op tv denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Migue het volgende:
Maar kijk, dat is ook het probleem van veel mensen. Geen idee hebben waar ze het over hebben, maar er wel een mening over hebben.
Een mening als die van jou kan ik veel meer, bijvoorbeeld zeggen dat als je je open stelt voor de pracht van een oval race dat het op z'n minst interessant zal worden, de eerste keer dat je het zietIk denk dat je dan toch wel het beste naar de Amerikanen kunt luisteren op tv, die snappen hoe het spelletje werkt, Allard Kalff kletst wat dat betreft constant uit z'n nek, die heeft veel passie voor autosport, maar het racen op ovals gaat hem zijn verstand te boven.
Ik kijk iig wel heel erg uit naar de eerste oval race. Het seizoen in St.Pete beginnen is leuk, en Long Beach hoort vroeg in het seizoen, maar de ovals mogen ook wel snel komen wat mij betreft. Gelukkig beginnen we met een prachtige oval waar we weer wat bekende gezichten gaan zien
quote:
Nou ik heb liever 10 x Allard dan bv die lamzak als Bert Devies (eurosport/sbs), godver als er 1 saai commentaar levert.quote:Op zondag 5 april 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is wel jammer.. dat Allard.. het verslag... doet.
Als die man zijn zinnen nou in 1 keer vol zou maken
quote:Indy 500 veteren Roberto Moreno, while working this week with IndyCar rookie Stanton Barrett say's: "I'm hoping to drive at Indy if I can find a break. A relationship with a team and a driver now helps me to stay involved, and helps him (Barrett) on the road courses. I'm working on my sponsorship at the moment. With a bit of luck we'll put it together.
Zoiezo Sarah Fisherquote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
Doen er met ovals ook wat meer priverijders mee?
Juistem, de karaktiristieke Petty rood/blauw livery, supergaaf.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Migue het volgende:
Die van mij moet het maar kijkenZe heeft zaterdag en zondag wel heel liev ontbijt voor ons gemaakt toen ik F1 keek
![]()
Anyway, de auto waarmee John Andretti de 500 gaat winnen waar hij nog recht op heeft ()
http://1.bp.blogspot.com/(...)wBI/s1600/petty3.JPG
En meer 500:
[..]
Ik kijk uit naar wanneer de volledige potentie van een crapwagon eindelijk getoond wordt... Namelijk een auto met 350+ over het hek heen douwen, of beter... door.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Migue het volgende:
Maar kijk, dat is ook het probleem van veel mensen. Geen idee hebben waar ze het over hebben, maar er wel een mening over hebben.
Een mening als die van jou kan ik veel meer, bijvoorbeeld zeggen dat als je je open stelt voor de pracht van een oval race dat het op z'n minst interessant zal worden, de eerste keer dat je het zietIk denk dat je dan toch wel het beste naar de Amerikanen kunt luisteren op tv, die snappen hoe het spelletje werkt, Allard Kalff kletst wat dat betreft constant uit z'n nek, die heeft veel passie voor autosport, maar het racen op ovals gaat hem zijn verstand te boven.
Ik kijk iig wel heel erg uit naar de eerste oval race. Het seizoen in St.Pete beginnen is leuk, en Long Beach hoort vroeg in het seizoen, maar de ovals mogen ook wel snel komen wat mij betreft. Gelukkig beginnen we met een prachtige oval waar we weer wat bekende gezichten gaan zien
Eens! Net zoals Tagliani een te optimistische inhaal poging waagde.quote:Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou... ik vond het ongeluk vooral de schuld van Matos. Hij zat er nog niet helemaal naast, die wagens hebben een dode hoek van hier tot Tokyo en Matos probeerde ook nog eens in te halen op een punt waar dat eigenlijk helemaal niet kon.
Wauw, ik wist niet dat we ook mensen als jij in Europa hebben!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar wanneer de volledige potentie van een crapwagon eindelijk getoond wordt... Namelijk een auto met 350+ over het hek heen douwen, of beter... door.
Ovals met formule wagens is al een jaar of tien uit de tijd en te gevaarlijk.
En nee, ik ben niet onwetend, ik heb alleen een pleurishekel aan Tony George omdat hij eigenhandig de amerikaanse openwheel autosport om zeep heeft geholpen.
Enige probleem daar is dat ze geen materiaal kunnen vinden. Zal wel zijn omdat sommige teams nog steeds aan hun reserve chassis vasthouden omdat er nog gezocht wordt naar een extra rijder. HVM had hetzelfde probleem een paar weken terug met Ryan Hunter-Reay, waardoor ze Ernesto Viso en Ryan in één wagen moesten laten testen.quote:Mike King is still talking about another NASCAR team coming over, and just confirmed it is Robby Gordon, potentially in conjunction with Richard Childress.
In de VS is het helemaal niet rete-populair...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Migue het volgende:
[..]
Wauw, ik wist niet dat we ook mensen als jij in Europa hebben!![]()
Autosport, of autorijden in het algemeen, is altijd al gevaarlijk geweest en zal dat waarschijnlijk altijd blijven, of je nou op de kartbaan of op een Superspeedway rijdt. Als je het niet wilt zien hoe openwheelers over ovals rijden ga je maar Formule 1 kijken. In de VS is het rete populair, en zo lang er een markt en rijders voor is moeten er vooral ovals blijven.
Verder heb je wel gelijk over Tony George, dat was gewoon een ordinaire smerige streek om de macht naar de IMS te trekken, en het is hem nog gelukt ookIk zie zelf ook meer in een organisatie als CART dat de boel runt, de macht bij de mensen van wie de sport is.
Ik geef gewoon mijn visie op die crash. Als jij dat als fel opvat: be my guest.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
In de VS is het helemaal niet rete-populair...
Het is in de VS op sterven na dood, en dat is de schuld van Tony George.
Nu met de remergification van CCWS en IRL is er iets meer animo voor, maar ze zitten nog steeds maar op een schamele 10% van het aantal kijkers in de hoogtij dagen en voor NASCAR. Zelfs de Coca Cola 600 (een NASCAR race die op dezelfde dag als de Indy 500 gereden wordt) trekt in de VS meer kijkers dan de Indy 500.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus ligt het aan de chassis en niet aan de ovals. Niets nieuws wat je nu vertelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, het is altijd gevaarlijk geweest, en gevaar is geen probleem op zich, dat houdt het interessant. Er is echter een verschil tussen gevaarlijk en belachelijk. De huidige Dallara chassis' hebben de neiging om te gaan vliegen als ze niet meer in de richting van de neus rijden. De DP01 van ChampCar had die neiging niet.
Met deze wagens is het wachten tot er iemand letterlijk over het hek heen vliegt, want dat is waar deze auto's met gemak toe in staat zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn visie op die crash. Als jij dat als fel opvat: be my guest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |