dat was ten tijde van de herstart......quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, als 13de starten en nog 10de rond rijden, er zijn betere starts van een seizoen maar zo slecht is het ook weer niet
ik weetzquote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was ten tijde van de herstart......
denk dat RTL zich graag wil profileren als autosportzender enzoquote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah de rechten zullen niet gratis zijn. En ik weet niet of er zoveel animo voor is
Ik denk dat het management van RD een deel betaald voor RTL.quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef Klonk het volgende:
en mischien hopen ze op een herhaling van het sucses van doornbos, dan is er mischien meer intresse vanuit reclame enzo
lijkt me stug...quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik denk dat het management van RD een deel betaald voor RTL.
Zou me niks verbazen hoor, nu bereik je toch meer publiek uit NL waardoor je mss wat meer sponsoren kunt werven.quote:Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijkt me stug...
en weer eentje in de muur
oval is boringquote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
volkomen, moet je eens race op een oval zien
quote:
proestquote:
ja, meestal welquote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
Doen er met ovals ook wat meer priverijders mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |