Doornbos kwam laat, maar zat er toch echt ver genoeg naast. Doornbos drukte Wheldon naar buiten, normaal gesproken lift je dan omdat je anders geen kant op kunt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Laat em in mijn ogen te ver naar buiten lopen waardoor Wheldon geen kant meer op kan.
Nja nog geen halve meter meer naar binnen en Wheldon kan gewoon bljven rijden. Magoed over 2 week nieuwe kansen voor Bobby.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Doornbos kwam laat, maar zat er toch echt ver genoeg naast. Doornbos drukte Wheldon naar buiten, normaal gesproken lift je dan omdat je anders geen kant op kunt.
is het al jaren, een zuurkijkende bourdaix, team managers die elkaar verrot slaan, geen uitloopstroken en coureurs die niet zeiken over voorgaande dingenquote:
Tracy gestopt? Was altijd lachen me hem bij de CC.quote:Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het al jaren, een zuurkijkende bourdaix, team managers die elkaar verrot slaan, geen uitloopstroken en coureurs die niet zeiken over voorgaande dingen
idd en die door die neutralisatie blijft alles lekker bij elkaar. En stratencircuitsquote:Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het al jaren, een zuurkijkende bourdaix, team managers die elkaar verrot slaan, geen uitloopstroken en coureurs die niet zeiken over voorgaande dingen
Schijnt dus misschien weer in te stappen bij KV Racing.quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Tracy gestopt? Was altijd lachen me hem bij de CC.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Schijnt dus misschien weer in te stappen bij KV Racing.
Vergeet Danicka niet; die zo nu en dan nog wel eens verhaal gaat halen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hij moet voor de rechter komen ivm belastingontduiking (Emmerson Fitipalidi heeft hem aangegeven bij de lokale FIOD)quote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef vosss het volgende:
Ik heb trouwens even helemaal gemist waar Helio gebleven is? Waarom is hij er niet bij dit jaar?
ook dat jaquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeet Danicka niet; die zo nu en dan nog wel eens verhaal gaat halen.
Ook altijd mooi om te zien hoe die op hoge poten naar een ander team stoomt
en hoe ze verder eigenlijk alleen maar in de weg rijdtquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeet Danicka niet; die zo nu en dan nog wel eens verhaal gaat halen.
Ook altijd mooi om te zien hoe die op hoge poten naar een ander team stoomt
voetbal is dan ook niet voor het eerst op nederlandse televisiequote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef m1155 het volgende:
Wat een dom commentaar op RTL. Ze hebben het alleen maar over de verschillen met formule 1 ren beantwoorden domme vragen via de sms. Sorry hoor maar als ik naar voetbal kijk (waar ik niet veel van weet) worden toch ook niet alle verschillen met rugby en de spelregels uitgelegt.
Doornos kon ze niet van zich afhouden tijdens een restart, gelukkig liet hij later wel wat actie zien anders was het wel een afgang geweest.
Het overgrote deel van de mensen die gisteren inschakelden hebben waarschijnlijk nog nooit een IRL wedstrijd serieus gevolgd.quote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef m1155 het volgende:
Wat een dom commentaar op RTL. Ze hebben het alleen maar over de verschillen met formule 1 ren beantwoorden domme vragen via de sms. Sorry hoor maar als ik naar voetbal kijk (waar ik niet veel van weet) worden toch ook niet alle verschillen met rugby en de spelregels uitgelegt.
geen cm ruimte voor foutjes daarquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef Atreidez het volgende:
Het was een aparte gewaarwording, met de beelden van RTL. Toch blij dat ze t wel deden, want de site zelf was echt een ramp.. Verder wel ok race, maar niet echt veel actie. Het typische stint - caution - stint verhaal, met wat actie bij de herstarts. Jammer voor Robert, was op zich een goeie maneuvre, maar wat weinig ruimte bij de exit. Hij kwam redelijk laat dus het was voor Wheldon ook wel moeilijk om ineens op te lossen tussen Robert en de muur.. Typisch race ongeluk denk ik, die gelukkig niet meteen definitief was voor Doornbos, waardoor ie toch wat punten oppikt![]()
Op naar de volgende, 19 april op een van mijn favoriete circuits; Longbeach!
Ovals uit, Rectangles/Squares inquote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef m1155 het volgende:
Ik vind die circuits een beetje te snel om leuke races te zien. Bochten waar vol ingestuurd word ect. Net als de Champ Car in Assen, allemaal leuk maar de bochten zijn veel te vloeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |