quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben een meisje van 16 en heb nog nooit een tampon gebruikt. Ik ben al ongesteld vanaf me 11e, maar ik zou echt niet weten waar de tampon in moet en hoe. Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit?
hier
WJEHUHAAU![]()
![]()
Als bijbaantje is het vast wel leuk met al die nerds en gadgetfreaks, fulltime na je mbo retail opleiding lijkt het me een hel.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand of werken bij de media markt leuk/ aan te raden is?
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben een meisje van 16 en heb nog nooit een tampon gebruikt. Ik ben al ongesteld vanaf me 11e, maar ik zou echt niet weten waar de tampon in moet en hoe. Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit?
hier
WJEHUHAAU![]()
![]()
Waar je mee poept.quote:
Bij je navel toch?quote:
Als bijbaan uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als bijbaantje is het vast wel leuk met al die nerds en gadgetfreaks, fulltime na je mbo retail opleiding lijkt het me een hel.
Heeft er iemand hier dat wel eens gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hint op de vodka tampon?
quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier dat wel eens gedaan?
Ik moest even googlen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hint op de vodka tampon?
Dan klopt het toch:quote:
Zo, zijn we daar ook weer uit.quote:
Ó¤W°¹f®e?çÝJ£)PU•K-ïø>ü"ñ¦0…¤tõôé¸*´o\ÞÆ' å²FQ)fñÙ.ÁH½rÿ�¶öáˆyV½_6Õ'µEH°g"GõF\jcQõ·ÓÛiHÈ)*ñ>¿—[BÈĨuåw}LZ0Ì…B†Ke+¨™½¹së½È_H÷¡##âA±Ç‡^8U‘ëùõ"e:
Ik let niet echt op het dekbed.quote:
Hey, geen kwaad woord over mijn behang hequote:Op donderdag 2 april 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik let niet echt op het dekbed.
Meer op het behang. Wat is dat lelijk zeg.
Sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hey, geen kwaad woord over mijn behang he
Hmm.. voor wanneer?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet 3 hoofdstukken van wiskunde leren
Dan zou ik maar eens beginnenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet 3 hoofdstukken van wiskunde leren
quote:
Dit is zo fucking makkelijk. Maar het idee dat het 3 hoofdstukken zijn maakt mijn oogleden al zwaar. Cirkeldiagrammen, tanges, assenstelsels, boxplot, zooi, zooi, zooi, kutformules, zooi.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens beginnen![]()
WiskundeWat had ik daar een hekel aan, maar dat kwam meer door de leraar.
Gooi hem op de grond en stamp eropquote:Op donderdag 2 april 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
En er staat een foto van een neger in mijn boek.
Haha, ik niet.quote:
quote:
quote:
Hooi!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik was woensdagmiddag al vrij na mn engelse tentamen
Die heeft ook al zo'n "tunnel"quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Sorry, maar ik erger me echt aan het hoofd van Paul bij Smaken Verschillen
[ afbeelding ]
Topquote:Op donderdag 2 april 2009 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Over afweersysteem enzo. Was best lastig, maar ging toch wel. Denk wel dat ik 'm binnen heb.
Fuck dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n "tunnel", net als wolvendagen.
Omg wat een hoofd.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA WTFquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA WTF
Dat is een oud schoolgenootje van mij![]()
Zo homo als het maar kan, liep soms op hoge hakken enzo
Ik kan geen foto van z'n achterhoofd vinden, dat is echt droeftoeter deluxe.quote:
Het is nu bezig op Net 5.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:
Even serieus, waar kan ik die aflevering terugkijken?
Die van jou misschienquote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
Die gast/vrouw heeft zo oor waar je lul doorheen kan
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA WTF
Dat is een oud schoolgenootje van mij![]()
Zo homo als het maar kan, liep soms op hoge hakken enzo
quote:In het dagelijks leven is Paul freelance visagist, mode ontwerper en dj. Met zijn excentrieke outfits is hij een opvallende verschijning in het uitgaansleven. Hij vindt het onbegrijpelijk dat veel van zijn vrienden denken dat hij niet kan koken, terwijl hij toch regelmatig in de keuken staat. Met zijn deelname aan Smaken Verschillen wil hij iedereen een culinair poepje laten ruiken!
quote:
Z'n haar vind ik nog wel het toppunt, alleen zie je dat niet zo goed hier.quote:
PM'en mag altijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb z'n hyves ook wel. Maar die post ik maar niet
In dat filmpje loopt ie inderdaad ook op hoge hakken en is verkleed als wijf. Dat heb ik gister niet eens gezienquote:Op donderdag 2 april 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens de aflevering waar hij kookt: http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=65910/page=1
Als je er zo snel even naar kijkt, lijkt ie net op P!nkquote:
quote:
Wat de fack, inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat filmpje loopt ie inderdaad ook op hoge hakken en is verkleed als wijf. Dat heb ik gister niet eens gezien
Geloof het welquote:Op donderdag 2 april 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
Die Daan woont zeker in een studentenhuis ofzo, Bobby?
quote:
Hey mijne is dicht he.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n "tunnel", net als wolvendagen.
Net als die op de A73quote:
n00b, een beetje vent doet dat zelf.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig moet ik sowieso morgen terug naar de garage, want toen ik m maandag ophaalde zat er n klein deukje in de motorkap en de remmen waren niet helemaal strak aangespannen
Ik kom nooit op de A73.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als die op de A73
Of is die inmiddels alweer open?
Ik ook niet. Vind snelwegen nooit zo opwindend.quote:
ga mn handen niet vies maken als t gewoon (nog gratis ook) gedaan kan wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
n00b, een beetje vent doet dat zelf.
Dit is sowieso een faalgroepje.quote:
Met een hamer, schroevendraaier en draden.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
en daarbij zou ik niet weten hoe je moet uitdeuken, remmen moet bijstellen, en een stroomcircuit aanleggen
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb hoofdstuk 1 gedaan, nu die andere twee nog en dát ga ik beneden doen.
Doei, kusje voor Bobby.
Geknutsel aan de auto laat ik ook liever aan de garage over.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga mn handen niet vies maken als t gewoon (nog gratis ook) gedaan kan worden![]()
en daarbij zou ik niet weten hoe je moet uitdeuken, remmen moet bijstellen, en een stroomcircuit aanleggen
tnx voor de tipquote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met een hamer, schroevendraaier en draden.
Ja, maar ze zijn niet zo leuk als andere groepjes. Opzich is Paul ook wel leuk, maar erger me gewoon aan z'n uiterlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die student is toch nog wel normaal? En die ene vrouw ook wel
Man man man..Die vrouw met die motors. Wie noemt z'n zoon nou Harley Davidson?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zo leuk als andere groepjes. Opzich is Paul ook wel leuk, maar erger me gewoon aan z'n uiterlijk.
Als alles zo simpel was, zou dit tegeltje goed van pas komen.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met een hamer, schroevendraaier en draden.
Ellly van Smaken Verschillenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man man man..Die vrouw met die motors. Wie noemt z'n zoon nou Harley Davidson?En ze is interieurverzorgster (lees: schoonmaakster) en lust niks.
Wat is er dan? Teletubbies?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht dat er na half 9 geen kleuterprogramma's meer waren op RTL7?
Ken ik ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:35 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat rijstebrij is maar ik kwam er gister wel acchter dat gortepap hetzelfde is als karnemelksepap
Dat zou zomaar kunnen?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Marurk het volgende:
rijstepap![]()
![]()
![]()
Is dat hetzelfde als rijstebrij?
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als alles zo simpel was, zou dit tegeltje goed van pas komen.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstpapquote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Marurk het volgende:
rijstepap![]()
![]()
![]()
Is dat hetzelfde als rijstebrij?
Maf mens.quote:
WTFquote:Op donderdag 2 april 2009 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstpap
Rijstepap schijnt weer wat anders te zijn: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstepap
Wat moet je weten?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader kan me niet helpen met wiskunde FFFFFFFFFFFUUUUUUUUU
quote:
Ik weet niet meer hoe ik mijn geodriehoek neer moet leggen als ik de volgende hoek moet tekenen in een cirkeldiagramquote:
9 graden naar links.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik mijn geodriekhoek neer moet leggen als ik de volgende hoek moet tekenen in een cirkeldiagram
Sterf af. Ik heb 129 graden getekend en nu moet ik 82.quote:
Celsius of Fahrenheit?quote:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU²quote:
Eerste klas en ik krijg het nu weerquote:Op donderdag 2 april 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
Dat weet ik niet meer wd.Zoooooo lang geleden.
Sorry, kan je er ook niet echt mee helpen ben ik bangquote:Op donderdag 2 april 2009 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU²
Ik heb het alquote:Op donderdag 2 april 2009 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, kan je er ook niet echt mee helpen ben ik bang
Ik ben ff weg
Plat.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik mijn geodriehoek neer moet leggen als ik de volgende hoek moet tekenen in een cirkeldiagram
Kutkrent, zoiets zat er gewoon aan te komen van jouw kantquote:
Ga je gewoon weg als ik kom.quote:
quote:
Kutkrentquote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutkrent, zoiets zat er gewoon aan te komen van jouw kant
Succes meis!quote:
Booh gekkie, je hebt toch wel de hielen van je examinator afgelikt he?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:11 schreef Agiath het volgende:
Morgen laatste tentamen van de 5. Maar het gaat em niet worden denk ik
Tis geen rijles ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Booh gekkie, je hebt toch wel de hielen van je examinator afgelikt he?
Anders geef ik je weinig kans.
Zo kun je een drol zelfs een delicatesse noemen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tis geen rijles ofzo.
Het is..wait for it...
Thermodynamica
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutkrent, zoiets zat er gewoon aan te komen van jouw kant
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo kun je een drol zelfs een delicatesse noemen.
quote:Een ideale Stirlingmotor die standaard lucht gebruikt als werkmedium, werkt tussen twee warmtereservoirs met temperaturen van 300 K en 900 K. De laagste en hoogste optredende druk is respectievelijk 100 kPa en 1.0 MPa. Veronderstel dat het kringproces door 150 g (massa) wordt doorlopen.
Opgaven:
a) Schets het kringproces in een p,V – diagram
b) Schets het kringproces in een T,s – diagram
c) Geef voor de 4 processtappen in het Stirlingproces een vergelijking met de 4 (overeenkomende) processtappen in het Otto-proces. Denk hierbij aan termen als: isobaren, isothermen, isochoren, isentropen, adiabaten en aan zaken als warmtetoevoer en arbeidslevering
d) Bepaal het thermische rendement
e) Bepaal de netto arbeid per cyclus in kJ
Aanvullende gegevens:
Beschouw lucht als een ideaal gas.
De universele gasconstante is 8.314 kJ/kmol K
De molaire massa van lucht is 28.97 kg/kmol
Moet je zo zeggen vanne: "Als je me laat slagen neuk ik je ja."quote:Op donderdag 2 april 2009 21:33 schreef Agiath het volgende:
Dit soort dingen dus
[..]
Kheb er geen zin in [ afbeelding ]
Brij van rijst.quote:
Nou nou, wat een taal...quote:Op donderdag 2 april 2009 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet je zo zeggen vanne: "Als je me laat slagen neuk ik je ja."
Toch...quote:
True.quote:
Heule dag een beetje biertjes en wijn zitten drinken.quote:
Sorry dat ik er niet was.quote:
Drankorgel.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heule dag een beetje biertjes en wijn zitten drinken.
Jij bent bang voor mijquote:
Ssssst!!!11quote:
Mijn mondhoeken krulden zich naar boven.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ssssst!!!11
Ik ben een beetje dronken.
Hihi!
Ik was zo iemand die op het lange voorhout woont.quote:
Niet, jij wou niet dus ik deed net alsof ik het niet wil zodat het voor jou lijkt alsof het niet aan jou ligt.quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was zo iemand die op het lange voorhout woont.
Ik voel me gelijk niet zo rijk meer.![]()
[..]
Niet, jij wou niet dus ik deed net alsof ik het niet wil zodat het voor jou lijkt alsof het niet aan jou ligt.
Ga je mee naar het paard? Ik betaal!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken krulden zich naar boven.
Lichtjes.
Ik ga morgen weer de hele dag op het terras zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:55 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet morgen paar interviews doen, daarna ga ik ook maar lekker op een terras zitten
Volgens mij ben ik gedaald.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:
KLB HOOLIGANS! KASTE HOOLIGANS!
Helemaal alleen?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga morgen weer de hele dag op het terras zitten.
HUUUHUUUH-HUHUHUHU!!11quote:
Joah!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Oke, wat een gentlemen!!!
eins..
Nee, morgen heb ik dus een tentamen om 9 uurquote:Op donderdag 2 april 2009 21:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je mee naar het paard? Ik betaal!
[..]
Ik ga morgen weer de hele dag op het terras zitten.
Nee, met m'n laptop, zodat ik kan fokken!quote:
Naaktfoto.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:59 schreef Zotheid het volgende:
Joah!
Pffff!!!11 Wat stond er trouwens op die mmsfoto van eergisteren?
Idd, wat was de reden?quote:
Owquote:Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, morgen heb ik dus een tentamen om 9 uur![]()
![]()
Ik ga morgen even langs het terras lopen.
1. Ik weet niet waar dat isquote:Op donderdag 2 april 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow
Schuif je daarna aan?
Ik zit waarschijnlijk bij de Leopold oid. Je herkent me wel aan m'n geschreeuw en geknor.
Hihiquote:
1. Dat is aan het eind van mijn straat.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Ik weet niet waar dat is(faal, ken je eigen stad)
2. Wil je zeggen dat je om 11.00 al aan het bier zit?
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik meende me vaag enige kaste-aversie bij je te herinneren.
Knor!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1. Dat is aan het eind van mijn straat.
2. Nee, aan de wijn.
Wil je hem nog een keer sturen?quote:
Volgens mij was je slechte geheugen de tweede reden.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou het niet weten...
Misschien verwar je me met iemand anders.
NOUHOUW!quote:
Nee, ik ben aan het leren en mn foon staat uit.quote:
Grrrr!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het leren en mn foon staat uit.
Moet je maar mms hebben.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij was je slechte geheugen de tweede reden.
Tof gezelschap...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Grrrr!
Sms je nog voor het slapen gaan?
Ik ga zo met een festini peer in bed liggen en een of andere vage kutfilm kijken.
Ja. Hoewel een ijsje tijdens de seks best opwindend kan zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof gezelschap...![]()
Misschien wel, het wordt niet zo laat voor mij...
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Hoewel een ijsje tijdens de seks best opwindend kan zijn.
Oke, voor mij ook niet! Ik ben kapot!
Dat was ik zelf, die dat zei.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat knorren kan nogal inspannend zijn, heb ik me laten vertellen.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 april 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was ik zelf, die dat zei.
Maar goed, ik ga Die Hard kijken!
Goedenavond!![]()
P.s. leer ze!
Tja, sommige dingen zijn zo simpelquote:
Heuy Zatheid.quote:
Die hard?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was ik zelf, die dat zei.
Maar goed, ik ga Die Hard kijken!
Goedenavond!![]()
P.s. leer ze!
quote:
Ik had een nzb met alle 4 de delen.quote:
Je doet niet anders.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Nog steeds aanmaken moet.
En nu echt weg, voordat ik straks weer naakt sta en allemaal onzin uitkraam!![]()
Shipping out to Bostonquote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
Dropkick Murphys.
Daar moet een genre voor komen: Bier en Tietenmuziek
Ik dacht wel dat ik hem kon plaatsen omdat het te makkelijk inkoppen was.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je doet niet anders.
Wat betreft onzin uitkramen dan. Dat naakt staan zou ik niet (willen) weten.
Bwuaahaha, ik zat vandaag in de bus vanuit het werk.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik hem kon plaatsen omdat het te makkelijk inkoppen was.
En nee, naaklopen doe ik niet zo vaak.
Maar goed, een fijne avond!
Dag hoor! Ik ben ook weer weg.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik hem kon plaatsen omdat het te makkelijk inkoppen was.
En nee, naaklopen doe ik niet zo vaak.
Maar goed, een fijne avond!
WTF.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bwuaahaha, ik zat vandaag in de bus vanuit het werk.
En dan langs de snelweg zit zo een naaktstrand.
Echt de eerste zonnestralen komen daar, en ja hoor het strand zat weer vol...
Wil je morgen met me naar het strand? Ik zon zonder topje.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF.Het is lekker weer, maar om nu al met je bakkus op het strand te gaan liggen.
meid loop niet zo hard van stapelquote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je morgen met me naar het strand? Ik zon zonder topje.
Ik heb gister met McFearless gevreeën, die weet hoe ik er uitzie.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
meid loop niet zo hard van stapel
pm eerst maar
wat foto'sss
Ok, hoe laat wil je?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je ook een stringbikini?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
meid loop niet zo hard van stapel
pm eerst maar
wat foto'sss
Ik pak even m`n winterjas uit de kast hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heeft hij gefilmdquote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gister met McFearless gevreeën, die weet hoe ik er uitzie.
Doe niet zo ziek, het is morgen 19 graden.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik pak even m`n winterjas uit de kast hoor.
Hoe weet je dat ik ziek benquote:Op donderdag 2 april 2009 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo ziek, het is morgen 19 graden.
quote:
Dat techno noemenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef Hetiszover het volgende:
Dit is echt een van de betere trance/techno nummers:
![]()
Hoe wil je het dan noemenquote:
Heil Joseph F.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef dagdag het volgende:
wolvendagen zeg zou je interesse hebben om in een kelder te wonen
McFearless voedt me een beetje slecht. Als jij dat beter zou kunnen doen, dan overweeg ik het.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef dagdag het volgende:
wolvendagen zeg zou je interesse hebben om in een kelder te wonen
eet je konijnenvoerquote:Op donderdag 2 april 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
McFearless voedt me een beetje slecht. Als jij dat beter zou kunnen doen, dan overweeg ik het.
Nee, dat mot ik niet.quote:
Je mag mij opeten, moet je wel in mijn (sm-)kelder komen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat mot ik niet.
Als je oud brood kan overtreffen...
ik maak elke dag een lekker italiaans gerecht,in ruil voor sexquote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat mot ik niet.
Als je oud brood kan overtreffen...
Sm staat me niet echt aan. Dank je Juicy.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je mag mij opeten, moet je wel in mijn (sm-)kelder komen.
Ieuwh, porno.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik maak elke dag een lekker italiaans gerecht,in ruil voor porno
Het was het proberen waard.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sm staat me niet echt aan. Dank je Juicy.
Hm ja, heb je wel gelijk in maar de grens tussen verschillende muzieksoorten is nogal dunnetjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad trance ofzo.
Dit is meer techno
200 dagdagpuntenquote:
Dag hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga weer even leren, ik houd jullie in de gaten. [ afbeelding ]
Als je leuke muziek zoekt (verschillende categorieën) kun je op www.beatport.com kijken. Je moet betalen voor elk nummer (wordt gebruikt door DJ's enzo), maar je kunt gewoon van elk nummer een minuutje luisteren. Op die manier kun je luisteren wat goed klinkt, en dat vervolgens kopen of ergens anders vandaan halen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hm ja, heb je wel gelijk in maar de grens tussen verschillende muzieksoorten is nogal dunnetjes.
Wat is er schat?quote:
die avatar:)quote:
Waarom Bobby?quote:
quote:
Hehe gelukkig.quote:
Ah thanks, dat ziet er op het eerste gezicht goed en professioneel uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je leuke muziek zoekt (verschillende categorieën) kun je op www.beatport.com kijken. Je moet betalen voor elk nummer (wordt gebruikt door DJ's enzo), maar je kunt gewoon van elk nummer een minuutje luisteren. Op die manier kun je luisteren wat goed klinkt, en dat vervolgens kopen of ergens anders vandaan halen.
Lach je me uit, krent?quote:
Jullie vreeën toch al.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga of dagdag gaat McFearless 21 augustus pijpen.
IKKE!
Waar is dat stuk fruit?quote:
Nee.quote:
Mja.. ik ben nu ook bij McFearless, op m'n laptop. Maar ik ga zo leren en hij gaat trappen in kutten geven in CoDquote:
Dag hoor.quote:
quote:Denk je zo langzaamaan alles wel gezien te hebben kom je wéér iets nieuws tegen! Gisteravond tijdens het sexen het verzoek gekregen om de bínnenkant van de jongeheer niet te vergeten, ofwel of ik mijn pinkie er ín te doen!! Volgens mij heb ik nog nooit zo schaapachtig gekeken, ik snapte écht niet wat hij bedoelde!
Wist dus niet dat het kon, maar het ging vrij gemakkelijk (wel iets vochtig gemaakt en gewoon langzaam in-uit gedaan, had ook geen idee wat ik anders moest doen, maar schijnbaar was het goed). Ben ik nu al die jaren achterlijk geweest? Ik dacht dat dat een ienimieni gaatje is! Of heb ik gewoon een uitzondering tussen de lakens gehad?
Hij vond het schijnbaar wel super lekker, dus ik dacht misschien heb ik wel iets ontdekt wat haast niemand weet! Ik ga het in ieder geval nog eens een keer proberen. Heeft iemand tips?
Weet iedereen al lang dat dat kan en sta ik nu met deze "ontdekking" enorm voor aap of is het voor jullie ook nieuw?
Neequote:
Inderfuckingdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sowieso.
Net alsof Maurits weet hoe photoshop werkt
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
EN WHAT THE FUCK DOE IK IN KASTE 3![]()
Emimich heeft mn dag verpest.
Kaste 2quote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
Mja.. ik ben nu ook bij McFearless, op m'n laptop. Maar ik ga zo leren en hij gaat trappen in kutten geven in CoD
IQM wel dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarnaast is Mau ook niet online.
Als ik een foto maak van een Sultanapop die m'n haar opeet, kom ik dan ook in de 2e kaste?quote:
Ja manquote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik een foto maak van een Sultanapop die m'n haar opeet, kom ik dan ook in de 2e kaste?
En als ik m'n eigen meatspin filmpje maak, kom ik dan in kaste 1?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik een foto maak van een Sultanapop die m'n haar opeet, kom ik dan ook in de 2e kaste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |