quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben een meisje van 16 en heb nog nooit een tampon gebruikt. Ik ben al ongesteld vanaf me 11e, maar ik zou echt niet weten waar de tampon in moet en hoe. Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit?
hier
WJEHUHAAU![]()
![]()
Als bijbaantje is het vast wel leuk met al die nerds en gadgetfreaks, fulltime na je mbo retail opleiding lijkt het me een hel.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand of werken bij de media markt leuk/ aan te raden is?
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben een meisje van 16 en heb nog nooit een tampon gebruikt. Ik ben al ongesteld vanaf me 11e, maar ik zou echt niet weten waar de tampon in moet en hoe. Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit?
hier
WJEHUHAAU![]()
![]()
Waar je mee poept.quote:
Bij je navel toch?quote:
Als bijbaan uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als bijbaantje is het vast wel leuk met al die nerds en gadgetfreaks, fulltime na je mbo retail opleiding lijkt het me een hel.
Heeft er iemand hier dat wel eens gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hint op de vodka tampon?
quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier dat wel eens gedaan?
Ik moest even googlen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hint op de vodka tampon?
Dan klopt het toch:quote:
Zo, zijn we daar ook weer uit.quote:
Ó¤W°¹f®e?çÝJ£)PU•K-ïø>ü"ñ¦0…¤tõôé¸*´o\ÞÆ' å²FQ)fñÙ.ÁH½rÿ�¶öáˆyV½_6Õ'µEH°g"GõF\jcQõ·ÓÛiHÈ)*ñ>¿—[BÈĨuåw}LZ0Ì…B†Ke+¨™½¹së½È_H÷¡##âA±Ç‡^8U‘ëùõ"e:
Ik let niet echt op het dekbed.quote:
Hey, geen kwaad woord over mijn behang hequote:Op donderdag 2 april 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik let niet echt op het dekbed.
Meer op het behang. Wat is dat lelijk zeg.
Sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hey, geen kwaad woord over mijn behang he
Hmm.. voor wanneer?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet 3 hoofdstukken van wiskunde leren
Dan zou ik maar eens beginnenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet 3 hoofdstukken van wiskunde leren
quote:
Dit is zo fucking makkelijk. Maar het idee dat het 3 hoofdstukken zijn maakt mijn oogleden al zwaar. Cirkeldiagrammen, tanges, assenstelsels, boxplot, zooi, zooi, zooi, kutformules, zooi.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens beginnen![]()
WiskundeWat had ik daar een hekel aan, maar dat kwam meer door de leraar.
Gooi hem op de grond en stamp eropquote:Op donderdag 2 april 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
En er staat een foto van een neger in mijn boek.
Haha, ik niet.quote:
quote:
quote:
Hooi!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik was woensdagmiddag al vrij na mn engelse tentamen
Die heeft ook al zo'n "tunnel"quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Sorry, maar ik erger me echt aan het hoofd van Paul bij Smaken Verschillen
[ afbeelding ]
Topquote:Op donderdag 2 april 2009 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Over afweersysteem enzo. Was best lastig, maar ging toch wel. Denk wel dat ik 'm binnen heb.
Fuck dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n "tunnel", net als wolvendagen.
Omg wat een hoofd.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA WTFquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA WTF
Dat is een oud schoolgenootje van mij![]()
Zo homo als het maar kan, liep soms op hoge hakken enzo
Ik kan geen foto van z'n achterhoofd vinden, dat is echt droeftoeter deluxe.quote:
Het is nu bezig op Net 5.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:
Even serieus, waar kan ik die aflevering terugkijken?
Die van jou misschienquote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
Die gast/vrouw heeft zo oor waar je lul doorheen kan
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA WTF
Dat is een oud schoolgenootje van mij![]()
Zo homo als het maar kan, liep soms op hoge hakken enzo
quote:In het dagelijks leven is Paul freelance visagist, mode ontwerper en dj. Met zijn excentrieke outfits is hij een opvallende verschijning in het uitgaansleven. Hij vindt het onbegrijpelijk dat veel van zijn vrienden denken dat hij niet kan koken, terwijl hij toch regelmatig in de keuken staat. Met zijn deelname aan Smaken Verschillen wil hij iedereen een culinair poepje laten ruiken!
quote:
Z'n haar vind ik nog wel het toppunt, alleen zie je dat niet zo goed hier.quote:
PM'en mag altijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb z'n hyves ook wel. Maar die post ik maar niet
In dat filmpje loopt ie inderdaad ook op hoge hakken en is verkleed als wijf. Dat heb ik gister niet eens gezienquote:Op donderdag 2 april 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens de aflevering waar hij kookt: http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=65910/page=1
Als je er zo snel even naar kijkt, lijkt ie net op P!nkquote:
quote:
Wat de fack, inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat filmpje loopt ie inderdaad ook op hoge hakken en is verkleed als wijf. Dat heb ik gister niet eens gezien
Geloof het welquote:Op donderdag 2 april 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
Die Daan woont zeker in een studentenhuis ofzo, Bobby?
quote:
Hey mijne is dicht he.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n "tunnel", net als wolvendagen.
Net als die op de A73quote:
n00b, een beetje vent doet dat zelf.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig moet ik sowieso morgen terug naar de garage, want toen ik m maandag ophaalde zat er n klein deukje in de motorkap en de remmen waren niet helemaal strak aangespannen
Ik kom nooit op de A73.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als die op de A73
Of is die inmiddels alweer open?
Ik ook niet. Vind snelwegen nooit zo opwindend.quote:
ga mn handen niet vies maken als t gewoon (nog gratis ook) gedaan kan wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
n00b, een beetje vent doet dat zelf.
Dit is sowieso een faalgroepje.quote:
Met een hamer, schroevendraaier en draden.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
en daarbij zou ik niet weten hoe je moet uitdeuken, remmen moet bijstellen, en een stroomcircuit aanleggen
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb hoofdstuk 1 gedaan, nu die andere twee nog en dát ga ik beneden doen.
Doei, kusje voor Bobby.
Geknutsel aan de auto laat ik ook liever aan de garage over.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga mn handen niet vies maken als t gewoon (nog gratis ook) gedaan kan worden![]()
en daarbij zou ik niet weten hoe je moet uitdeuken, remmen moet bijstellen, en een stroomcircuit aanleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |