tnx voor de tipquote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met een hamer, schroevendraaier en draden.
Ja, maar ze zijn niet zo leuk als andere groepjes. Opzich is Paul ook wel leuk, maar erger me gewoon aan z'n uiterlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die student is toch nog wel normaal? En die ene vrouw ook wel
Man man man..Die vrouw met die motors. Wie noemt z'n zoon nou Harley Davidson?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zo leuk als andere groepjes. Opzich is Paul ook wel leuk, maar erger me gewoon aan z'n uiterlijk.
Als alles zo simpel was, zou dit tegeltje goed van pas komen.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met een hamer, schroevendraaier en draden.
Ellly van Smaken Verschillenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man man man..Die vrouw met die motors. Wie noemt z'n zoon nou Harley Davidson?En ze is interieurverzorgster (lees: schoonmaakster) en lust niks.
Wat is er dan? Teletubbies?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht dat er na half 9 geen kleuterprogramma's meer waren op RTL7?
Ken ik ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:35 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat rijstebrij is maar ik kwam er gister wel acchter dat gortepap hetzelfde is als karnemelksepap
Dat zou zomaar kunnen?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Marurk het volgende:
rijstepap![]()
![]()
![]()
Is dat hetzelfde als rijstebrij?
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als alles zo simpel was, zou dit tegeltje goed van pas komen.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstpapquote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Marurk het volgende:
rijstepap![]()
![]()
![]()
Is dat hetzelfde als rijstebrij?
Maf mens.quote:
WTFquote:Op donderdag 2 april 2009 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstpap
Rijstepap schijnt weer wat anders te zijn: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstepap
Wat moet je weten?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader kan me niet helpen met wiskunde FFFFFFFFFFFUUUUUUUUU
quote:
Ik weet niet meer hoe ik mijn geodriehoek neer moet leggen als ik de volgende hoek moet tekenen in een cirkeldiagramquote:
9 graden naar links.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik mijn geodriekhoek neer moet leggen als ik de volgende hoek moet tekenen in een cirkeldiagram
Sterf af. Ik heb 129 graden getekend en nu moet ik 82.quote:
Celsius of Fahrenheit?quote:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU²quote:
Eerste klas en ik krijg het nu weerquote:Op donderdag 2 april 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
Dat weet ik niet meer wd.Zoooooo lang geleden.
Sorry, kan je er ook niet echt mee helpen ben ik bangquote:Op donderdag 2 april 2009 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU²
Ik heb het alquote:Op donderdag 2 april 2009 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, kan je er ook niet echt mee helpen ben ik bang
Ik ben ff weg
Plat.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik mijn geodriehoek neer moet leggen als ik de volgende hoek moet tekenen in een cirkeldiagram
Kutkrent, zoiets zat er gewoon aan te komen van jouw kantquote:
Ga je gewoon weg als ik kom.quote:
quote:
Kutkrentquote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutkrent, zoiets zat er gewoon aan te komen van jouw kant
Succes meis!quote:
Booh gekkie, je hebt toch wel de hielen van je examinator afgelikt he?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:11 schreef Agiath het volgende:
Morgen laatste tentamen van de 5. Maar het gaat em niet worden denk ik
Tis geen rijles ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Booh gekkie, je hebt toch wel de hielen van je examinator afgelikt he?
Anders geef ik je weinig kans.
Zo kun je een drol zelfs een delicatesse noemen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tis geen rijles ofzo.
Het is..wait for it...
Thermodynamica
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutkrent, zoiets zat er gewoon aan te komen van jouw kant
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo kun je een drol zelfs een delicatesse noemen.
quote:Een ideale Stirlingmotor die standaard lucht gebruikt als werkmedium, werkt tussen twee warmtereservoirs met temperaturen van 300 K en 900 K. De laagste en hoogste optredende druk is respectievelijk 100 kPa en 1.0 MPa. Veronderstel dat het kringproces door 150 g (massa) wordt doorlopen.
Opgaven:
a) Schets het kringproces in een p,V – diagram
b) Schets het kringproces in een T,s – diagram
c) Geef voor de 4 processtappen in het Stirlingproces een vergelijking met de 4 (overeenkomende) processtappen in het Otto-proces. Denk hierbij aan termen als: isobaren, isothermen, isochoren, isentropen, adiabaten en aan zaken als warmtetoevoer en arbeidslevering
d) Bepaal het thermische rendement
e) Bepaal de netto arbeid per cyclus in kJ
Aanvullende gegevens:
Beschouw lucht als een ideaal gas.
De universele gasconstante is 8.314 kJ/kmol K
De molaire massa van lucht is 28.97 kg/kmol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |