Hm ja, heb je wel gelijk in maar de grens tussen verschillende muzieksoorten is nogal dunnetjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad trance ofzo.
Dit is meer techno
200 dagdagpuntenquote:
Dag hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga weer even leren, ik houd jullie in de gaten. [ afbeelding ]
Als je leuke muziek zoekt (verschillende categorieën) kun je op www.beatport.com kijken. Je moet betalen voor elk nummer (wordt gebruikt door DJ's enzo), maar je kunt gewoon van elk nummer een minuutje luisteren. Op die manier kun je luisteren wat goed klinkt, en dat vervolgens kopen of ergens anders vandaan halen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hm ja, heb je wel gelijk in maar de grens tussen verschillende muzieksoorten is nogal dunnetjes.
Wat is er schat?quote:
die avatar:)quote:
Waarom Bobby?quote:
quote:
Hehe gelukkig.quote:
Ah thanks, dat ziet er op het eerste gezicht goed en professioneel uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je leuke muziek zoekt (verschillende categorieën) kun je op www.beatport.com kijken. Je moet betalen voor elk nummer (wordt gebruikt door DJ's enzo), maar je kunt gewoon van elk nummer een minuutje luisteren. Op die manier kun je luisteren wat goed klinkt, en dat vervolgens kopen of ergens anders vandaan halen.
Lach je me uit, krent?quote:
Jullie vreeën toch al.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga of dagdag gaat McFearless 21 augustus pijpen.
IKKE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |