wie is zijquote:
Camilla Bellequote:
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Camilla Belle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat dagdag.
Voor deze fotos tvp ik welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Camilla Belle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat dagdag.
De winkel heet: BOBBIES GEBRUICKTEH TAMPONNENWINKULquote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
succes met je winkeltje
Wat verkoop je eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De winkel heet: BOBBIES GEBRUICKTEH TAMPONNENWINKUL
OSSENAREN !!! EIZNS TWEINZS!quote:
met falen krijg je geen spierpijn hoorquote:
Daart heb ik allang gereageerd!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:34 schreef dagdag het volgende:
nee
date met camille gaat niet door ( inc paint
HIER ~!quote:
Ik heb pas presentaties om half 2 uur.quote:
Falen is een topsport hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 10:31 schreef gers het volgende:
[..]
met falen krijg je geen spierpijn hoor
ga niet je haalt het toch nietquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb pas presentaties om half 2 uur.
Daarna kan alles gebeuren...
Maar ik ga zo bier drinken.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb pas presentaties om half 2 uur.
Daarna kan alles gebeuren...
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik ga zo bier drinken.
Een andere keer?
VERKAPTE IK-DURF-NIET!
Mijn excuses weledele Matthijs, maar ik moet u bekennen dat ik symptomen vertoon die zouden kunnen duiden op "aandachtshoer".quote:Op donderdag 2 april 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
ZH hou eens op met dat typen in capslock steeds. Je lijkt er zwakbegaafd door
ik ben bang dat je me gaat verkrachten.quote:
Douchen of mee naar Utrecht?quote:
quote:
Yo dawg I herd you like to shower so we put a shower in yo train so you can shower while you're in yo trainquote:
WAT ZIT JE OP M'N LAST.FM TE KIJKEN?! >:0quote:
Normale mensen zeggen altijd gewoon "hoi" of zo. En ik vroeg je wat in het vorige topic.quote:
Wat heeft die dude tegen je?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
wordtdt hier uitgescholden
Whut? Jouw internetaura verraadde dat je Chopin hebt geluisterdquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT ZIT JE OP M'N LAST.FM TE KIJKEN?! >:0
Ja liefje, toen was ik op school, op mijn mobiel. Ik wilde reageren maar ik had mijn aardrijkskunde proefwerk.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen altijd gewoon "hoi" of zo. En ik vroeg je wat in het vorige topic.
Wordtdt is met een k, dagdag.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
?quote:
ojaquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik ben bang dat je me gaat verkrachten.
[..]
Perfectly! I hoop joe poet the sjower in the studentencoupe's. Than oll the jong leidies kan sjower en ai kan watjh.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Yo dawg I herd you like to shower so we put a shower in yo train so you can shower while you're in yo train
bedoel je mij of genakt?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
Ik zag laatst op tv dat dat een serieus probleem was hoor!quote:
Ja want remlof had mijn note ook gepost.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier trouwens mijn notes posten Swarma? Dan kan ik pimpen met mijn note die ik vorige week van je gekregen heb.
zeker dat wist ikquote:
Ja dat mag, doe maarquote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier trouwens mijn notes posten Swarma? Dan kan ik pimpen met mijn note die ik vorige week van je gekregen heb.
vroeger deden we het met elkaarquote:
Ik ook. Maar slapen is dan ook een hobby van me.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want remlof had mijn note ook gepost.
Maar dan gelooft niemand dat ik vorige week die note heb gekregen.quote:
Ik heb het net uitgemaakt. Hij is weer van jou.quote:
Wij hebben niet geslapen hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Maar slapen is dan ook een hobby van me.
Je kan het ook gewoon PM'en, drol.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef Zotheid het volgende:
Maar dan gelooft niemand dat ik vorige week die note heb gekregen.
O boy, o boy, o boy!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het net uitgemaakt. Hij is weer van jou.
Maar dat kunnen "ze" ze lezen!!11quote:Op donderdag 2 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon PM'en, drol.
Nee, Wd en ik zijn nu samenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O boy, o boy, o boy!
Dus Wd is weer single?
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het net uitgemaakt. Hij is weer van jou.
[..]
r. [ afbeelding ]
Jitzzzze is jealousquote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ga alsjeblieft ergens meeten, daten, neuken enzo. Ik wordt helemaal simpel van hetzelfde gelul hier iedere dag.
Het motto is dus: gaat heen en vermenigvuldig u niet
Nee, heule dagen smileys en grasmaaiers posten is leukquote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ga alsjeblieft ergens meeten, daten, neuken enzo. Ik wordt helemaal simpel van hetzelfde gelul hier iedere dag.
*emogay.gif*quote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik jouw Amerikaanse dan?quote:
Nee. Maar gewoon leuke discussies voeren welquote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, heule dagen smileys en grasmaaiers posten is leuk
Nee, absoluut niet.quote:
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, heule dagen smileys en grasmaaiers posten is leuk
Prima, wat jij wil.quote:
Die hou ik nog even achter de hand voor het geval Wd toch tegen valt. Over een maand mag je 1 van de 2 wel hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*emogay.gif*
[..]
Mag ik jouw Amerikaanse dan?
ik wil er dadelijk met je over praten.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste
[..]
Prima, wat jij wil.
Inderdaad. Florian_ begrijpt me.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon leuke discussies voeren wel
Inderdaad, daarom mis ik NB.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Top!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hou ik nog even achter de hand voor het geval Wd toch tegen valt. Over een maand mag je 1 van de 2 wel hebben.
Doe geen moeite.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil er dadelijk met je over praten.
Wie houd je tegen?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar dat is jouw instelling. Ik zeg er wel iets van, wat niet automatisch inhoud dat ik met een onderwerp hoef te komen.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie houd je tegen?
Waarom loopt iedereen steeds te miepen over een onderwerp dat ze niet bevalt? Begin zelf dan over iets anders of zo. Stelletje janksmoelen.Toen jitze de godganse dag smileys aan het posten was heb ik er ook niks van gezegd, ik blijf dan gewoon weg en kom terug als het wel over iets leuks ga, of ik begin er zelf over. Zo moeilijk is dat niet hoor.
Onder welke steen is hij gekropen?quote:
Dan loop je gewoon te zeuren om het zeuren. Of ga je ook RTL bellen dat ze iets leukers uit moeten gaan zenden omdat de huidige programmering je niet bevalt?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is jouw instelling. Ik zeg er wel iets van, wat niet automatisch inhoud dat ik met een onderwerp hoef te komen.
Blijkbaar.quote:
Hmm.. oké.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan loop je gewoon te zeuren om het zeuren. Of ga je ook RTL bellen dat ze iets leukers uit moeten gaan zenden omdat de huidige programmering je niet bevalt?
[..]
Blijkbaar.
Als er jailbait gepost wordt: "Nou is er wel weer genoeg jb gepost"![]()
Als er youtube linkjes gepost worden: "Nu zijn er wel weer genoeg video's gepost"![]()
Als er geflirt wordt: "Kunnen we het over iets leukers hebben"![]()
Meer zelf met iets komen, ho maar.
Nee, zal hem even downloaden.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
Oke, nieuw onderwerp:
[ afbeelding ]
Iemand al gezien?
Is dat Wolverine?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
Oke, nieuw onderwerp:
[ afbeelding ]
Iemand al gezien?
Blablablablaquote:Op donderdag 2 april 2009 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan loop je gewoon te zeuren om het zeuren. Of ga je ook RTL bellen dat ze iets leukers uit moeten gaan zenden omdat de huidige programmering je niet bevalt?
[..]
Blijkbaar.
Als er jailbait gepost wordt: "Nou is er wel weer genoeg jb gepost"![]()
Als er youtube linkjes gepost worden: "Nu zijn er wel weer genoeg video's gepost"![]()
Als er geflirt wordt: "Kunnen we het over iets leukers hebben"![]()
Meer zelf met iets komen, ho maar.
je ziet zelf ook wel waar het heen gaat lijkt mequote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef jagga het volgende:
ik vind het wel flauw dat swarma dat uitstekend paint topic van dagdag zo snel gesloten heeft
myairmax.com daar had ik schoenen besteld, maar ze blijken fake te zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En het wat niet eens lekker
Watskeburt?
De website?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
myairmax.com daar had ik schoenen besteld, maar ze blijken fake te zijn
Was het lekker?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook vannacht door McFearless
Ik mag niet gokken van mijn geloofquote:Op donderdag 2 april 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan jullie ook zo een tof kraslot halen, net als met december
Ah, bijna weer lunchquote:
Je heet Visser met je achternaam en woont op Urk?quote:
Jepquote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je heet Visser met je achternaam en woont op Urk?
Ja dat lukt me welquote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef gers het volgende:
gupje kan je wat coke voor me regelen aangezien je in Urkwoon
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
Aight! Ik ontdek net de toetsencombinatie CTRL + W. Nu kan ik veel sneller tieten wegklikken op werk
Dank je nu was alles afgesloten wat ik open had staanquote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
Aight! Ik ontdek net de toetsencombinatie CTRL + W. Nu kan ik veel sneller tieten wegklikken op werk
Leg telefoon ernaast!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben bang. Iedereen weg en als er iemand belt moet ik opnemen.Teveel werk, zwaar en durf niet tegen mensen te praten
HOAX, je zit te fokkenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
had ik met n vriend om kwart voor 12 op t station afgesproken, sms ik doe maar kwart over, dan kan ik nog eten
was het kwart over belt ie dat ie toen pas gingzit ik op t station niks te doen
ik heb lichtelijk een luxe leventjequote:Op donderdag 2 april 2009 12:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik wel een van de chillste beroepen
quote:FONDS KOERS %
AEGON 3,41 +9,72
AHOLD KON 8,31 -0,17
AKZO NOBEL 29,45 +4,03
ARCELORMITTAL 17,40 +8,65
ASML HOLDING 13,49 +0,48
CORPORATE EXPRESS 9,17 -0,97
DSM KON 20,17 +5,82
FORTIS 1,10 -17,02
HAGEMEYER 4,81 0,00
HEINEKEN 22,46 +3,98
ING GROEP 4,98 +10,49
KPN KON 10,40 +0,58
PHILIPS KON 12,00 +4,21
RANDSTAD 14,02 +9,40
REED ELSEVIER 8,28 +2,47
ROYAL DUTCH SHELLA 17,27 +3,48
SBM OFFSHORE 10,06 +1,06
TNT 13,08 +1,36
TOMTOM 3,99 +7,60
UNIBAIL-RODAMCO 111,90 +2,37
UNILEVER 15,38 +2,95
VEDIOR 17,70 -3,17
WOLTERS KLUWER 12,83 +0,94
BAM GROEP KON 7,52 +10,26
FUGRO 24,62 +5,21
WERELDHAVE 56,12 +3,19
Veel verder kan het niet zakkenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou Fortis doen eigenlijk. Dat stijgt nu vast wel weer.
Ze kunnen niet verder dalen inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou Fortis doen eigenlijk. Dat stijgt nu vast wel weer.
Kus opquote:
Dat zeiden veel mensen een hele tijd geleden ook. En toen zakte die nog verder.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verder dalen inderdaadMaar even serieus, want dit "spel" telt dus mee met mijn examen
Ja, mensen moeten toch boodschappen doen. Crisis of niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Met dingen als Ahold en Unilever gaat het sowieso vaak wel goed volgens mij.
Behalve als AH besluit geen A-merk meer te verkopen en alles in te zetten op hun eigen huis labels og wacht, dat doen ze alquote:Op donderdag 2 april 2009 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Met dingen als Ahold en Unilever gaat het sowieso vaak wel goed volgens mij.
Ik koop ook geen daklozenkranten, ga maar aan het werkquote:Op donderdag 2 april 2009 13:01 schreef kurk_droog het volgende:
Kunnen jullie niet geld in mij stoppen?
Shell.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verder dalen inderdaadMaar even serieus, want dit "spel" telt dus mee met mijn examen
Mod zijn is werk. Maak me blauwquote:Op donderdag 2 april 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik koop ook geen daklozenkranten, ga maar aan het werk
Ja, dat is op de lange termijn geen slimme zet. Want al die eigen merk spullen zijn het toch "allemaal net niet".quote:Op donderdag 2 april 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Behalve als AH besluit geen A-merk meer te verkopen en alles in te zetten op hun eigen huis labels og wacht, dat doen ze al
Huismerkenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Behalve als AH besluit geen A-merk meer te verkopen en alles in te zetten op hun eigen huis labels og wacht, dat doen ze al
Wat zeg je?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij hebt een banaan in je oor dus dan hoor je minder.
Ik hoor je niet, wacht even. Ik haal even die banaan uit mn oor.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
DAT ER EEN BANAAAN IN JE OOOOOR ZIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor je niet, wacht even. Ik haal even die banaan uit mn oor.
Dat is correct.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat het stil is in dit topic nu
Blaaaatquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef behangplakker het volgende:
Heb voor 60000 aandelen gekocht van Unilever en Ahold van mijn 100000. Jullie zijn aan de beurt als die daalt
Tofquote:
Daaaancing in the raaaaaainquote:
preciesquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
dagdag het is nat tussen mijn benen, ook bij jou
groet wolvendagen
Goeie camouflagequote:Op donderdag 2 april 2009 13:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje F16's, dat dit kan in Nederland.
hoort het niet tezijn,dat hij minder opvaltalt?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
als jij de ijsjes meeneemtquote:
festini, peerquote:
quote:Postcode 0000 in gemeente Amsterdam
Totaal aantal inwoners: 10805
Totaal allochtonen: 7135 66.0 %
Westerse allochtonen: 1140 10.6 %
Niet-westerse allochtonen: 5995 55.5 %
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef liiszle het volgende:
Postcode 3402 in gemeente IJsselstein
Totaal aantal inwoners: 9070
Totaal allochtonen: 2370 26.1 %
Westerse allochtonen: 685 7.6 %
Niet-westerse allochtonen: 1685 18.6 %
vertel ik nietquote:
quote:
wrom ?quote:
die zijn fiiiijnnn!quote:
nou wou je graag uit elkaar trekken uh we zouden natuurlijk kunnen picknikcenquote:
picknicken doen we niet bij mij in de straat hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou wou je graag uit elkaar trekken uh we zouden natuurlijk kunnen picknikcen
postcode 0000, is dat schiphol oost ofzo?quote:
in het bosquote:Op donderdag 2 april 2009 14:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
picknicken doen we niet bij mij in de straat hoor!
Neequote:Op donderdag 2 april 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
Gupje is trouwens allochtoon in Urk, toch?
Postcode 8322 in gemeente Urk
Totaal aantal inwoners: 3475
Totaal allochtonen: 40 1.2 %
Westerse allochtonen: 30 0.9 %
Niet-westerse allochtonen: 10 0.3 %
Nee, amsterdam oostquote:Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
postcode 0000, is dat schiphol oost ofzo?
bij t water!quote:
ben onderweg, al weet ik niet waarheen.quote:
ik zal even kijken wanneer ik plaats heb, wolvendagen komt ookquote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
ben onderweg, al weet ik niet waarheen.![]()
trouwens er staan achter mijn huis een paar bomen, vlak naast de kelder
ja, hee ik woon aan t water bij gras en bomen! das veul beter.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
ben onderweg, al weet ik niet waarheen.![]()
trouwens er staan achter mijn huis een paar bomen, vlak naast de kelder
praat je tegen jezelf?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik zal even kijken wanneer ik plaats heb, wolvendagen komt ook
top pm je adres even dan kom ikquote:Op donderdag 2 april 2009 14:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, hee ik woon aan t water bij gras en bomen! das veul beter.
och kind.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
top pm je adres even dan kom ik
btw heb je een douche, dan wil ik die even gebruiken
ga snel zweten
grapje
staat hier maar 1 waterput en die is 3 km lopenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
och kind.
spring je toch even int water
boeiend, heb je ook je beweging gehad!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
staat hier maar 1 waterput en die is 3 km lopen![]()
![]()
vind je mij dik in deze broekquote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
boeiend, heb je ook je beweging gehad!
Yup.quote:
wil je mee shoppenquote:
zondagquote:
mijn moeder mag mee?quote:
ohjahoorquote:
ik moet je THUIS op komen halen ?quote:
quote:
oranjequote:Op donderdag 2 april 2009 13:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
neuh, kan de weg zelf wel vindenquote:
nee ze is van mij, van mij zeg ik jequote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Trouwens. Had ik al verteld dat ik een beetje verliefd op je ben?
maar... als het niks tussen jullie gaat worden? Mag ik het dan proberen?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee ze is van mij, van mij zeg ik je
jij mag bt
nou plan was om haar dan achter de ramen te zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar... als het niks tussen jullie gaat worden? Mag ik het dan proberen?
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh, geef mij maar roze [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou plan was om haar dan achter de ramen te zetten
oh wacht ze leest nog mee
jij mag later
Ik ga hem ook eens doenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
Welke persoonlijkheidsstoornis heb jij?
Wat hebben jullie? Ik o.a:
Narcissistic: High (klopt ook nog)
Leuk he, overal 'Ja' inklikken?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef dagdag het volgende:
Paranoid: Very High click for info
Schizoid: Moderate click for info
Schizotypal: Very High click for info
Antisocial: High click for info
Borderline: Very High click for info
Histrionic: Very High click for info
Narcissistic: Very High click for info
Avoidant: Very High click for info
Dependent: Very High click for info
Obsessive-Compulsive: High click for info
quote:
Narcissistic: Very Highquote:Op donderdag 2 april 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
Welke persoonlijkheidsstoornis heb jij?
Wat hebben jullie? Ik o.a:
Narcissistic: High (klopt ook nog)
Nog steeds 5, maar groot.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel lagen heeft ie deze keer
Nee, ik hoor er thuis.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Beetje matige 1e kaste Emimich. Agiath, C_N, BaronPils etc. horen daar mijns inziens nou niet echt thuis.
Jawel, jawel, BaronPils hoort er zeker thuis. Ik ben de maker van de kaste dus dat spreekt voor zich en Agiath en Chuck hebben zich bijzonder sterk ontwikkeld.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Beetje matige 1e kaste Emimich. Agiath, C_N, BaronPils etc. horen daar mijns inziens nou niet echt thuis.
En ik dan met mijn stijve pik?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, jawel, BaronPils hoort er zeker thuis. Ik ben de maker van de kaste dus dat spreekt voor zich en Agiath en Chuck hebben zich bijzonder sterk ontwikkeld.
Dit is geen goed teken.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:26 schreef Syb-rund. het volgende:
heuh.. ik sta er in, én boven maisnon
vage shit
Met 3 is weinig mis hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
En ik dan met mijn stijve pik?
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:28 schreef Hetiszover het volgende:
Ik sta er niet in, heb ik daarvoor Emimich bevredigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |