Normale mensen zeggen altijd gewoon "hoi" of zo. En ik vroeg je wat in het vorige topic.quote:
Wat heeft die dude tegen je?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
wordtdt hier uitgescholden
date met camille gaat niet door ( inc paint
Whut? Jouw internetaura verraadde dat je Chopin hebt geluisterdquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT ZIT JE OP M'N LAST.FM TE KIJKEN?! >:0
Ja liefje, toen was ik op school, op mijn mobiel. Ik wilde reageren maar ik had mijn aardrijkskunde proefwerk.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen altijd gewoon "hoi" of zo. En ik vroeg je wat in het vorige topic.
Wordtdt is met een k, dagdag.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
?quote:
ojaquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik ben bang dat je me gaat verkrachten.
[..]
Perfectly! I hoop joe poet the sjower in the studentencoupe's. Than oll the jong leidies kan sjower en ai kan watjh.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Yo dawg I herd you like to shower so we put a shower in yo train so you can shower while you're in yo train
bedoel je mij of genakt?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
Ik zag laatst op tv dat dat een serieus probleem was hoor!quote:
Ja want remlof had mijn note ook gepost.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier trouwens mijn notes posten Swarma? Dan kan ik pimpen met mijn note die ik vorige week van je gekregen heb.
zeker dat wist ikquote:
Ja dat mag, doe maarquote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier trouwens mijn notes posten Swarma? Dan kan ik pimpen met mijn note die ik vorige week van je gekregen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |