wie is zijquote:
Camilla Bellequote:
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Camilla Belle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat dagdag.
Voor deze fotos tvp ik welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Camilla Belle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat dagdag.
De winkel heet: BOBBIES GEBRUICKTEH TAMPONNENWINKULquote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
succes met je winkeltje
Wat verkoop je eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De winkel heet: BOBBIES GEBRUICKTEH TAMPONNENWINKUL
OSSENAREN !!! EIZNS TWEINZS!quote:
met falen krijg je geen spierpijn hoorquote:
Daart heb ik allang gereageerd!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:34 schreef dagdag het volgende:
nee
date met camille gaat niet door ( inc paint
HIER ~!quote:
Ik heb pas presentaties om half 2 uur.quote:
Falen is een topsport hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 10:31 schreef gers het volgende:
[..]
met falen krijg je geen spierpijn hoor
ga niet je haalt het toch nietquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb pas presentaties om half 2 uur.
Daarna kan alles gebeuren...
Maar ik ga zo bier drinken.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb pas presentaties om half 2 uur.
Daarna kan alles gebeuren...
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik ga zo bier drinken.
Een andere keer?
VERKAPTE IK-DURF-NIET!
Mijn excuses weledele Matthijs, maar ik moet u bekennen dat ik symptomen vertoon die zouden kunnen duiden op "aandachtshoer".quote:Op donderdag 2 april 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
ZH hou eens op met dat typen in capslock steeds. Je lijkt er zwakbegaafd door
ik ben bang dat je me gaat verkrachten.quote:
Douchen of mee naar Utrecht?quote:
quote:
Yo dawg I herd you like to shower so we put a shower in yo train so you can shower while you're in yo trainquote:
WAT ZIT JE OP M'N LAST.FM TE KIJKEN?! >:0quote:
Normale mensen zeggen altijd gewoon "hoi" of zo. En ik vroeg je wat in het vorige topic.quote:
Wat heeft die dude tegen je?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
wordtdt hier uitgescholden
Whut? Jouw internetaura verraadde dat je Chopin hebt geluisterdquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT ZIT JE OP M'N LAST.FM TE KIJKEN?! >:0
Ja liefje, toen was ik op school, op mijn mobiel. Ik wilde reageren maar ik had mijn aardrijkskunde proefwerk.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen altijd gewoon "hoi" of zo. En ik vroeg je wat in het vorige topic.
Wordtdt is met een k, dagdag.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
?quote:
ojaquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik ben bang dat je me gaat verkrachten.
[..]
Perfectly! I hoop joe poet the sjower in the studentencoupe's. Than oll the jong leidies kan sjower en ai kan watjh.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Yo dawg I herd you like to shower so we put a shower in yo train so you can shower while you're in yo train
bedoel je mij of genakt?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
Ik zag laatst op tv dat dat een serieus probleem was hoor!quote:
Ja want remlof had mijn note ook gepost.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier trouwens mijn notes posten Swarma? Dan kan ik pimpen met mijn note die ik vorige week van je gekregen heb.
zeker dat wist ikquote:
Ja dat mag, doe maarquote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier trouwens mijn notes posten Swarma? Dan kan ik pimpen met mijn note die ik vorige week van je gekregen heb.
vroeger deden we het met elkaarquote:
Ik ook. Maar slapen is dan ook een hobby van me.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want remlof had mijn note ook gepost.
Maar dan gelooft niemand dat ik vorige week die note heb gekregen.quote:
Ik heb het net uitgemaakt. Hij is weer van jou.quote:
Wij hebben niet geslapen hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Maar slapen is dan ook een hobby van me.
Je kan het ook gewoon PM'en, drol.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef Zotheid het volgende:
Maar dan gelooft niemand dat ik vorige week die note heb gekregen.
O boy, o boy, o boy!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het net uitgemaakt. Hij is weer van jou.
Maar dat kunnen "ze" ze lezen!!11quote:Op donderdag 2 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon PM'en, drol.
Nee, Wd en ik zijn nu samenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O boy, o boy, o boy!
Dus Wd is weer single?
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het net uitgemaakt. Hij is weer van jou.
[..]
r. [ afbeelding ]
Jitzzzze is jealousquote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ga alsjeblieft ergens meeten, daten, neuken enzo. Ik wordt helemaal simpel van hetzelfde gelul hier iedere dag.
Het motto is dus: gaat heen en vermenigvuldig u niet
Nee, heule dagen smileys en grasmaaiers posten is leukquote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ga alsjeblieft ergens meeten, daten, neuken enzo. Ik wordt helemaal simpel van hetzelfde gelul hier iedere dag.
*emogay.gif*quote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik jouw Amerikaanse dan?quote:
Nee. Maar gewoon leuke discussies voeren welquote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, heule dagen smileys en grasmaaiers posten is leuk
Nee, absoluut niet.quote:
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, heule dagen smileys en grasmaaiers posten is leuk
Prima, wat jij wil.quote:
Die hou ik nog even achter de hand voor het geval Wd toch tegen valt. Over een maand mag je 1 van de 2 wel hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*emogay.gif*
[..]
Mag ik jouw Amerikaanse dan?
ik wil er dadelijk met je over praten.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste
[..]
Prima, wat jij wil.
Inderdaad. Florian_ begrijpt me.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon leuke discussies voeren wel
Inderdaad, daarom mis ik NB.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Top!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hou ik nog even achter de hand voor het geval Wd toch tegen valt. Over een maand mag je 1 van de 2 wel hebben.
Doe geen moeite.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil er dadelijk met je over praten.
Wie houd je tegen?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |