ik had ook verwacht dat het juist lastiger zou zijn om mannen te vinden.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef RRGJL het volgende:
tvp![]()
tevens onvoorstelbaar dat er zo weinig vrouwen bereid zijn te keuren
Een vriendin van me komt zo langs, dus het wordt morgen avond dat ik de nieuwe aanmeldingen verwerk !quote:Op woensdag 1 april 2009 19:20 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, ben ik ook wel lichtelijk benieuwd naar. (tevens een slechte tvp).
Wees blij, normaal liggen de verhoudingen zo rond de 10 gasten:1 vrouw, hier op FOK!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik denk zo tegen de 10 gasten en uhm...
8-10 dames...
Zeg gewoon ja of neequote:Op woensdag 1 april 2009 20:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ken de concurrentie niet.
Maar schrijf je je even in dan?
fokkersquote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef kwiwi het volgende:
ben nu toch inmiddels wel nieuwsgierig naar de mannen die we gaan keuren
En ik naar jullie dames:)quote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef kwiwi het volgende:
ben nu toch inmiddels wel nieuwsgierig naar de mannen die we gaan keuren
Ik ook... heb hem eergisteren een PM gestuurdquote:
Dat zei hij eergisteren ook.....quote:Op donderdag 2 april 2009 09:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kudfokker zei dat-ie vandaag het één en ander op een rijtje zou gaan zetten...
Is er geen mogelijkheid om een PM naar elke vrouw op FOK! te sturen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
Het mooiste zou zijn als we nog een paar dames ingeschreven kregen !
Remlof weet vast hoe dat moet!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om een PM naar elke vrouw op FOK! te sturen?
Dat weet ik wel zeker... RTL en kwaliteit, dat is contradictie in terminus (of een mooiere analogie: verwachten dat Jerry Springer show een hoogwaardig en wetenschappelijk verantwoorde psychologische documentaire is).quote:Op donderdag 2 april 2009 11:00 schreef Fipomacher het volgende:
Ben benieuwd naar de vrouwen. Hopelijk zijn ze hier wat beter dan in RTL5's Take Me Out.
zij. Frau = vrouwelijk Bitch = vrouwelijk... en oh ja! er staat ook een vrouwelijk poppetje naast me naamquote:Op donderdag 2 april 2009 11:51 schreef RRGJL het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt bij elk fobo, gewoon als melding op de pagina.
Jij bent niet blauw!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:03 schreef kwiwi het volgende:
ik zal even kijken of ik m'n 2 vrouwelijke collega mods nog kan regelen hiervoor
Ik vraag me af hoeveel mensen daar komen... Ik kom altijd in het fobo door op een link in het forum te klikken, zo kom je dus nooit op de beginsite... Goed idee anyway!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef fraubitch het volgende:
Verder bedoel ik op de beginsite van het fotoboek, waar al het nieuws staat.
De mannen ookquote:Op donderdag 2 april 2009 11:00 schreef Fipomacher het volgende:
Ben benieuwd naar de vrouwen. Hopelijk zijn ze hier wat beter dan in RTL5's Take Me Out.
Nee sorry, ik doe zelf niet meequote:
ik dacht altijd dat jij mn mannelijke vriendje wasquote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zij. Frau = vrouwelijk Bitch = vrouwelijk... en oh ja! er staat ook een vrouwelijk poppetje naast me naam![]()
Mijn excuses. Ik ga op Fok inderdaad meestal uit van een man, blijkt terecht aangezien we niet echt juryleden kunnen vindenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zij. Frau = vrouwelijk Bitch = vrouwelijk... en oh ja! er staat ook een vrouwelijk poppetje naast me naam![]()
Zolang hij het wachtwoord van de database weet kan hij het, maar ik denk niet dat hij dat zal doen.quote:
Truequote:
quote:
aan de snelheid van kudfokker te zien, april 2011quote:Op donderdag 2 april 2009 21:52 schreef DragonFire het volgende:
En wat is de deadline voor inschrijven?
1 APRILquote:Op donderdag 2 april 2009 22:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
aan de snelheid van kudfokker te zien, april 2011
Ja ja nou geen verkeerde dingen gaan denken he?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:20 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Iemand die het met me eens is en nog een man ook!!
Ik heb nog steeds geen reactie..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
aan de snelheid van kudfokker te zien, april 2011
Ik ga vanavond alles regelen !quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen reactie..
sgoed, we wachten afquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga vanavond alles regelen !
Ik moest gisteravond onverwacht over werken thuis
Vanavond heb ik wel echt een vrije avond...
Ik weet dat ik ongeloofwaardig begin te klinken, omdat ik dit al meerdere keren heb gezegd.
Maar het kwam deze week steeds rottig uit
Ik ga mijn best doen !
Beetje wel ja..quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet dat ik ongeloofwaardig begin te klinken, omdat ik dit al meerdere keren heb gezegd.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:31 schreef nomad87 het volgende:
[..]
Beetje wel ja..
( toe maar, doe maar happe:P)
quote:
Afzeggingen gehad?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:20 schreef KudFokker het volgende:
De tussenstand !
Dudes: 9 (met nog 2/3 inschrijvingen die nog info missen)
Dudettes: 4KOM OP !!!
huh? waren het er niet al meer dan 4?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:20 schreef KudFokker het volgende:
De tussenstand !
Ik zit er serieus aan te denken om af te zien van mijn afmelding. Niet alleen loopt het niet bepaald storm, maar ik vind de organisatie ronduit zwak.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja fuck man. Wie laat het nu afweten???
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken om af te zien van mijn afmelding. Niet alleen loopt het niet bepaald storm, maar ik vind de organisatie ronduit zwak.
Misschien een vreemd voorbeeld, maar toch.
Weebl van het VBL forum verzorgd al een enige tijd toernooien voor beste voetballer uit verschillende landen. Dit doet hij zorgvuldig en steek heel veel tijd en energie hierin. Dat idee heb ik hier allerminst.
Ik snap dat KudFokker het druk kan hebben, maar dit soort ideeën (wat ik wel een hele toffe vind overigens) tot een succes te maken, is meer voor nodig dan alleen een idee.
Ik hoop dat de komende dagen meer duidelijkheid is over dit concept. Als het gaat zoals het nu gaat, zie ik af van mijn aanmelding
KudFokker; Ik zie dat je echt wel de intentie heb om dit een succes te maken, maar op dit moment komt er weinig van terecht. Misschien is hulp wel noodzakelijk om je plan tot succes te maken. Nogmaals, ik juich je idee van harte toe, maar ik denk dat het zonde is om je goede ideeën en intenties uit te laten lopen op een mislukking
Aanmeldingen blijven denk ik ook een afwezig omdat er niet echt duidelijkheid is over het spelverloop. Komt er een date uit? Hoe verloopt de laatste ronden etc.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar het is lastig met 60 uur werk per week, een sociaal leven en een huishouden erbij
Ik kan er op zich nog wel wat van maken, maar zonder aanmeldingen gaat dit niet lukken...
Zou je me de namen van de dames door kunnen PMmen? Misschien kan ik dan andere dames ervan op de hoogte stellen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:20 schreef KudFokker het volgende:
De tussenstand !
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:37 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Aanmeldingen blijven denk ik ook een afwezig omdat er niet echt duidelijkheid is over het spelverloop. Komt er een date uit? Hoe verloopt de laatste ronden etc.
Dan moeten we eerst weten hoe de dames tegenover een date staan...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat zou inderdaad wel handig zijn wat meer uitleg..
Kijken of users het zo wat meer opvaltquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
Dat is een goed idee
Ik zal het even PMén naar P&R
Waarom is dit topic geen sticky meer trouwens?
Wat is het PM adres van PR ook alweer ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kijken of users het zo wat meer opvalt
Sorry dat ik je vraag eerder over het hoofd zag schatquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:10 schreef fraubitch het volgende:
hey kudfokker, geef eens antwoord, zijn er tsjicks afgevallen aangezien het er eerst meer waren?
Ik denk het niet...quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kijken of users het zo wat meer opvalt
pr@fok.nl is het email adres.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is het PM adres van PR ook alweer ?
Ik heb nu een middagje vrij, dus ik kan weer wat doen
Relaties en liefde is alleen een tag, het staat gewoon nog tussen alle topics in R&P.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk het niet...
Hij staat nu namelijk alleen in het sub-forum relaties & liefde
Eerste stond hij in relaties & psychologie, én alle sub-fora...
if gender=Femalequote:Op zaterdag 4 april 2009 16:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kan niet iemand ff een scriptje schrijven dat automatisch een berichtje in het fobo van elke Fok!-fvrouw dropt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |