En ik naar jullie dames:)quote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef kwiwi het volgende:
ben nu toch inmiddels wel nieuwsgierig naar de mannen die we gaan keuren
Ik ook... heb hem eergisteren een PM gestuurdquote:
Dat zei hij eergisteren ook.....quote:Op donderdag 2 april 2009 09:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kudfokker zei dat-ie vandaag het één en ander op een rijtje zou gaan zetten...
Is er geen mogelijkheid om een PM naar elke vrouw op FOK! te sturen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
Het mooiste zou zijn als we nog een paar dames ingeschreven kregen !
Remlof weet vast hoe dat moet!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om een PM naar elke vrouw op FOK! te sturen?
Dat weet ik wel zeker... RTL en kwaliteit, dat is contradictie in terminus (of een mooiere analogie: verwachten dat Jerry Springer show een hoogwaardig en wetenschappelijk verantwoorde psychologische documentaire is).quote:Op donderdag 2 april 2009 11:00 schreef Fipomacher het volgende:
Ben benieuwd naar de vrouwen. Hopelijk zijn ze hier wat beter dan in RTL5's Take Me Out.
zij. Frau = vrouwelijk Bitch = vrouwelijk... en oh ja! er staat ook een vrouwelijk poppetje naast me naamquote:Op donderdag 2 april 2009 11:51 schreef RRGJL het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt bij elk fobo, gewoon als melding op de pagina.
Jij bent niet blauw!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:03 schreef kwiwi het volgende:
ik zal even kijken of ik m'n 2 vrouwelijke collega mods nog kan regelen hiervoor
Ik vraag me af hoeveel mensen daar komen... Ik kom altijd in het fobo door op een link in het forum te klikken, zo kom je dus nooit op de beginsite... Goed idee anyway!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef fraubitch het volgende:
Verder bedoel ik op de beginsite van het fotoboek, waar al het nieuws staat.
De mannen ookquote:Op donderdag 2 april 2009 11:00 schreef Fipomacher het volgende:
Ben benieuwd naar de vrouwen. Hopelijk zijn ze hier wat beter dan in RTL5's Take Me Out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |