quote:Op woensdag 1 april 2009 16:04 schreef marcel-o het volgende:
Zoiets zou niet eeuwig kunnen draaien, je hebt nog zoiets als wrijving, verlies in overbrenging, verlies in kabels
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat hebben generators die op kolen en gas draaien, nu ook. Sorry, maar dat zijn non-argumenten. Onderhoud heb je altijd aan materiaal dat in momentum werkt.
Feit is dat deze zonder die kolen draait. En op zichzelf.
Krijg de indruk dat je wat autoritair lollig wilt doen, maar zelf niet begrijpt wat je zit te brabbelen.quote:
gastquote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat hebben generators die op kolen en gas draaien, nu ook. Sorry, maar dat zijn non-argumenten. Onderhoud heb je altijd aan materiaal dat in momentum werkt.
*kijkt in posthistorie*quote:Op woensdag 1 april 2009 16:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat je wat autoritair lollig wilt doen, maar zelf niet begrijpt wat je zit te brabbelen.
Of wil je jezelf neerzetten als ForumTroll?
Het idee van "free energy" is dat er meer energie uitkomt dan in gaat. Huidige centrales hebben inderdaad ook wrijving waardoor de hoeveelheid energie die erin gaat (gas, kolen, olie) hoger is dan er uitkomt. Als dit apparaat zou werken, dan zou dat dus omgekeerd zijn, wat in de huidige natuurkundige theorie niet mogelijk is.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kijk, dat is een goede opmerking.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:22 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij hoor je dat ding constant vertragen als de stekker eruit is. hij loopt misschien nog 5 minuten, maar uiteindelijk stopt de pomp ermee en zal het rad stoppen met draaien.
Free Energy is ook een ongelukkig benaming die een eigen wereld is gaan lijden. Natuurlijk kun je niet zomaar energie uit niets opwekken. Het zal altijd onttrokken worden uit iets anders. Het is juist de zoektocht naar dat "anders". Iets wat veel eenvoudiger is, geen negatieve invloed heeft op de mens en de aarde.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik geloof dat het principe van Free Engery wel mogelijk is. Buiten dat we iets zouden kunnen verzinnen om oneindig energie mee op te wekken is er natuurlijk verschrikkelijk veel bijna oneindig veel energie in ons universum. Alle materie is slechts een manifestatie van energie.
Voordat ik echter geloof dat deze uitvinding werkt. Moet deze eerst maar eens in een laboratorium getest zijn.
Net als de Orbi van steorn.
Ik sta open voor alles. Want we weten nog zo weinig van alles om ons heen.
Maar in de paktijk ben ik heel sceptisch
de meest logische verklaring is toch vertraging, niet versnelling.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:26 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kijk, dat is een goede opmerking.
Het kan ook zijn dat de rotor een steeds snellere rotatie krijgt waardoor die rustiger wordt qua vibratie. Dat geeft dan de indruk dat ie langzamer draait. Het is net als een autoband. die kan op grof asfalt lawaai maken en als je harder rijd wordt ie stiller.
Het fillempke is te kort in dit geval. Dus je kunt een punt hebben.
Geluiden zeggen me niet zo veel. Als ik de frequentie van een signaal blijf verhogen, wordt het steeds zwakker en hoor ik hem ook niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de meest logische verklaring is toch vertraging, niet versnelling.
Maar wat is dat "anders" waar je het over had in dit geval? Je bent er waarschijnlijk wel over eens dat er energie 'verloren' gaat door de wrijving van de ronddraaiende delen enz. Waar komt die extra energie vandaan die dat verlies compenseert?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Geluiden zeggen me niet zo veel. Als ik de frequentie van een signaal blijf verhogen, wordt het steeds zwakker en hoor ik hem ook niet meer.
Zo logisch vind ik je verklaring nog niet.
Dude... Ga terug naar schoolquote:Op woensdag 1 april 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Geluiden zeggen me niet zo veel. Als ik de frequentie van een signaal blijf verhogen, wordt het steeds zwakker en hoor ik hem ook niet meer.
nee dat die versnelt is logischquote:Op woensdag 1 april 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kernfusie komt daar redelijk dichtbijquote:Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Free Energy is ook een ongelukkig benaming die een eigen wereld is gaan lijden. Natuurlijk kun je niet zomaar energie uit niets opwekken. Het zal altijd onttrokken worden uit iets anders. Het is juist de zoektocht naar dat "anders". Iets wat veel eenvoudiger is, geen negatieve invloed heeft op de mens en de aarde.
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Kernfusie komt daar redelijk dichtbij![]()
En misschien zullen we ooit een nog betere uitvinding doen, maar dat waterradje gaat het hem niet worden.. sorry
Vertel me alsjeblieft dat dit topic een 1-april grap is..quote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Roepen dat iets niet kan werken zonder argument kan iedereen. Next.
De eerste auto's waren elektrische auto'squote:Op woensdag 1 april 2009 16:04 schreef marcel-o het volgende:
Zoiets zou niet eeuwig kunnen draaien, je hebt nog zoiets als wrijving, verlies in overbrenging, verlies in kabels.
Vrije energie zal ook nooit levensvatbaar kunnen zijn. Ene Dhr Tesla heeft dit ooit bewezen.
Hij haalde elektriciteit uit de lucht. alleen verdween hij.
Hier is namelijk niks aan te verdienen. Heel de olie industrie zou in duigen vallen. (niet dat dat nu niet gebeurtmaargoed)
Net als elektrische auto's, heel leuk hoor, maar voorlopig wordt t geen hit. Het kan al heel lang, alleen houden ze de techniek achter, zodat er voorlopig nog verdiend kan worden aan de olie/benzine enz.
Zelfde als toen de zwart-wit tv uit kwam. Het systeem van een kleuren tv was er al heel lang voordat het uit kwam. Eerst de zwart wit tv uitvinding uitbuiten, iedereen laten kopen, als die verkoop afzwakt, komt met met de kleuren tv.
Zolang álles met geld te maken heeft, zolang er überhaupt geld bestaat, zal dit gewoon zo blijven.
Je hebt dus geen argumenten... hoe verrassend.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dit topic een 1-april grap is..
1 argument dan dat jij mag proberen te ontkrachten waarom zou dit apparaat de wet van behoud van energie kunnen overtreden.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Roepen dat iets niet kan werken zonder argument kan iedereen. Next.
Zie filmpje.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
1 argument dan dat jij mag proberen te ontkrachten waarom zou dit apparaat de wet van behoud van energie kunnen overtreden.
Filmpje my ass dat zijn geen argumenten. Leg jij maar eens in je eigen woorden uit waarom de wet van behoud van energie hier opeens niet zou gelden.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zie filmpje.
Huppatee... die was makkelijk.
Je begon goedquote:Op woensdag 1 april 2009 16:04 schreef marcel-o het volgende:
Zoiets zou niet eeuwig kunnen draaien, je hebt nog zoiets als wrijving, verlies in overbrenging, verlies in kabels.
Maar moest met zo'n domme BNW stemming eindigenquote:Vrije energie zal ook nooit levensvatbaar kunnen zijn. Ene Dhr Tesla heeft dit ooit bewezen.
Hij haalde elektriciteit uit de lucht. alleen verdween hij.
Hier is namelijk niks aan te verdienen. Heel de olie industrie zou in duigen vallen. (niet dat dat nu niet gebeurtmaargoed)
Net als elektrische auto's, heel leuk hoor, maar voorlopig wordt t geen hit. Het kan al heel lang, alleen houden ze de techniek achter, zodat er voorlopig nog verdiend kan worden aan de olie/benzine enz.
Zelfde als toen de zwart-wit tv uit kwam. Het systeem van een kleuren tv was er al heel lang voordat het uit kwam. Eerst de zwart wit tv uitvinding uitbuiten, iedereen laten kopen, als die verkoop afzwakt, komt met met de kleuren tv.
Zolang álles met geld te maken heeft, zolang er überhaupt geld bestaat, zal dit gewoon zo blijven.
Prachtige links. Die vertellen precies wat de wetenschap in stand wil houden. Is dat een zekerheid dat het dan niet kan? Zoals andere wetten (lichtsnelheid constant b.v.) kan deze ook best tegengesproken worden. Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet. Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen. Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat of hun woorden intrekt/aanpast.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Filmpje my ass dat zijn geen argumenten. Leg jij maar eens in je eigen woorden uit waarom de wet van behoud van energie hier opeens niet zou gelden.
Ik zal je vast op de weg helpen door deze links te geven
http://nl.wikipedia.org/wiki/Energie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_behoud_van_energie
Nou veel succes ermee om ons te vertellen waar men die extra energie dan vandaan zou halen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet.
quote:Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen.
quote:Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat
quote:Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens.
quote:Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.
Matteüs is de naam. Met stoere uitspraken als "gast" bereikt je niks.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gast, het ding vertraagt zelfs hoorbaar op het filmpje. Wat wil je verder nog debunked hebben?
Dank je.quote:
Niemand hoeft iets te debunken.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Prachtige links. Die vertellen precies wat de wetenschap in stand wil houden. Is dat een zekerheid dat het dan niet kan? Zoals andere wetten (lichtsnelheid constant b.v.) kan deze ook best tegengesproken worden. Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet. Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen. Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat of hun woorden intrekt/aanpast.
Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens. Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.
Succes.
Met op fok filmpjes posten van het zoveelste zogenaamde Perpetuum mobile wel?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Matteüs is de naam. Met stoere uitspraken als "gast" bereikt je niks.
Gheghe.. inderdaad.quote:
Yes.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met op fok filmpjes posten van het zoveelste zogenaamde Perpetuum mobile wel?
ZALIG ZIJN ZIJ DIE SIMPEL VAN GEEST ZIJNquote:Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Gheghe.. inderdaad.
[..]
Yes.
... het atoom is volgens jou ook geen perpetuum mobile, wel? Daar stoppen ze energie in om dat ding te laten draaien zeker. Als ze dat niet doen hoor jij geluidjes dat ie langzaam stopt.![]()
Hahaha... leuk he, die woordjes gebruiken? Nu lijkt het inderdaad of je er wat vanaf weet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ZALIG ZIJN ZIJ DIE SIMPEL VAN GEEST ZIJN![]()
Ga eerst je eens verdiepen in het verschillen tussen gewone mechanica, en qautum mechanice, en fysica.
Je moet me toch eerst eens precies uitleggen wat jij verstaat onder het "draaien" van atomen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Gheghe.. inderdaad.
[..]
Yes.
... het atoom is volgens jou ook geen perpetuum mobile, wel? Daar stoppen ze energie in om dat ding te laten draaien zeker. Als ze dat niet doen hoor jij geluidjes dat ie langzaam stopt.![]()
Rude is Einstein vergeleken met de TS.. Die probeerde het tenminste nog te onderbouwen..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef Byte_Me het volgende:
oh god, dat ik nog serieus heb gereageerd in dit topic. TS is gewoon zo'n rude type. voortaan kijk ik wat beter welk subforum iets staat.
Klopt. De lolbroeken met arrogante houding krijgen dezelfde behandeling terug.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef Byte_Me het volgende:
oh god, dat ik nog serieus heb gereageerd in dit topic. TS is gewoon zo'n rude type. voortaan kijk ik wat beter welk subforum iets staat.
Dit mag wel, topic over kabouters openen is TRU 'belachelijk maken' en wordt dus dicht gepleurd.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Rude is Einstein vergeleken met de TS.. Die probeerde het tenminste nog te onderbouwen..
Mag deze onzin btw geplaatst worden in TRU? Dan begin ik zo een topic over kabouters.
*mompelt iets over pot-->ketel...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:59 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Klopt. De lolbroeken met arrogante houding krijgen dezelfde behandeling terug.
Dan moet je maken dat je weg komt idd.
Toedeloe
No, ketel --> pot.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*mompelt iets over pot-->ketel...
Dat was toch ook waar je om vroeg in je OP ?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Matteüs het volgende:
[..]
No, ketel --> pot.
Jullie kwamen hier ff de les lezen en verder de deur sluiten omdat het niet in jullie wereldje past.
Je vraagt om debunken en dan ga je schreeuwen en stampvoeten als dat ook daadwerkelijk gebeurt...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Matteüs het volgende:
[..]
No, ketel --> pot.
Jullie kwamen hier ff de les lezen en verder de deur sluiten omdat het niet in jullie wereldje past.
Wel bij de les blijven en niet naar eigen voordeel verdraaien.
Dus toedeloe
Die vertraging? Die was magertjes hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vraagt om debunken en dan ga je schreeuwen en stampvoeten als dat ook daadwerkelijk gebeurt...![]()
Kom op zeg, als je een beetje lef in je donder hebt laat je ons het bewijs zien dat je je nuon-contract opgezegd hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die vertraging? Die was magertjes hoor.
Nou kom op met betere debunk... kep de schop al in de grond staan. Hup hup.
Je weet toch dat 81.2% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt ?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Basp1 het volgende:
TS ik wacht nog op de onderbouwing dat 60% van de wetenschap onzin is.
die vertraging is magertjes?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die vertraging? Die was magertjes hoor.
Maar toch niet van de TSquote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat 81.2% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt ?
Je accepteert niets van free energy, dus hoe kun jij er ook iets van weten?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die vertraging is magertjes?
die vertraging is de hele essentie, is wel duidelijk dat je maar wat in de rondte blaat.
meer dan jij. zero point energy, hawking straling, casimir effect. jij laat je foppen door een vliegwiel met een gloeilampje en beweert dat ik er geen verstand van hebt. ga zo door, je bent hilarisch.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:32 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je accepteert niets van free energy, dus hoe kun jij er ook iets van weten?
mooie poging tot een redding, maar je posthistorie verraadt je.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
Kep er geen lol meer aan. Jullie forumtrollen met je glanzende egootjes zijn er lekker ingestonken en jullie doen je normale forumgedrag eer aan. Felici.
Lange 1 april joke... maar tis leuk geweest.
[ afbeelding ]
Zo is dat. Je zult het toch beter blijven weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mooie poging tot een redding, maar je posthistorie verraadt je.
Veel plezier in het tru forum met je ufo'squote:Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zo is dat. Je zult het toch beter blijven weten.
Toedeloe.
Yes, dat wordt de volgende.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Veel plezier in het tru forum met je ufo's
Haha... met je ziekelijke drang om alles belachelijk te maken en altijd gelijk te willen hebben, heb je flink meegedaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slotje graag, TS baggert! Dit soort onzin vervuilt TRU!!
Zo is dat. Als jij je boven anderen stelt met je zelf vermeende arrogante kennis, denk je recht te hebben van alles te kunnen zeggen. Krijg je de spiegel op je neus, ga je schelden.quote:
Dit gaat weer nergens over, ten eerste is kennis niet arrogant, ten tweede zie ik niet hoe een dom topic openen waaruit blijkt dat de TS gewoon echt helemaal geen fuck van natuurkunde weet 'een spiegel op de neus krijgen' is.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zo is dat. Als jij je boven anderen stelt met je zelf vermeende arrogante kennis, denk je recht te hebben van alles te kunnen zeggen. Krijg je de spiegel op je neus, ga je schelden.
Tsssk... lachu
Als je geen gelijk krijgt draai je zo lang door dat gelijk kunt maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit gaat weer nergens over, ten eerste is kennis niet arrogant, ten tweede zie ik niet hoe een dom topic openen waaruit blijkt dat de TS gewoon echt helemaal geen fuck van natuurkunde weet 'een spiegel op de neus krijgen' is.
Pas na een hele tijd begon je te snappen hoe het vertragen van dat apparaat dus bewijst dat er geen sprake is van 'free energy', en nu probeer je op een heel kinderachtige manier te doen alsof je al die tijd al een grapje maakte.
Laf gedoe.
Ik bagger graag in TRU, jij ook zie ik!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Haha... met je ziekelijke drang om alles belachelijk te maken en altijd gelijk te willen hebben, heb je flink meegedaan.
Maar nu mag ie toch echt wel dicht, jammer dat de modjes niet zo snel zijn in dit soort dingen maar wel heel snel posts verwijderen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bagger graag in TRU, jij ook zie ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |