*mompelt iets over pot-->ketel...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:59 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Klopt. De lolbroeken met arrogante houding krijgen dezelfde behandeling terug.
Dan moet je maken dat je weg komt idd.
Toedeloe
No, ketel --> pot.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*mompelt iets over pot-->ketel...
Dat was toch ook waar je om vroeg in je OP ?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Matteüs het volgende:
[..]
No, ketel --> pot.
Jullie kwamen hier ff de les lezen en verder de deur sluiten omdat het niet in jullie wereldje past.
Je vraagt om debunken en dan ga je schreeuwen en stampvoeten als dat ook daadwerkelijk gebeurt...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Matteüs het volgende:
[..]
No, ketel --> pot.
Jullie kwamen hier ff de les lezen en verder de deur sluiten omdat het niet in jullie wereldje past.
Wel bij de les blijven en niet naar eigen voordeel verdraaien.
Dus toedeloe
Die vertraging? Die was magertjes hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vraagt om debunken en dan ga je schreeuwen en stampvoeten als dat ook daadwerkelijk gebeurt...![]()
Kom op zeg, als je een beetje lef in je donder hebt laat je ons het bewijs zien dat je je nuon-contract opgezegd hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die vertraging? Die was magertjes hoor.
Nou kom op met betere debunk... kep de schop al in de grond staan. Hup hup.
Je weet toch dat 81.2% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt ?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Basp1 het volgende:
TS ik wacht nog op de onderbouwing dat 60% van de wetenschap onzin is.
die vertraging is magertjes?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die vertraging? Die was magertjes hoor.
Maar toch niet van de TSquote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat 81.2% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt ?
Je accepteert niets van free energy, dus hoe kun jij er ook iets van weten?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die vertraging is magertjes?
die vertraging is de hele essentie, is wel duidelijk dat je maar wat in de rondte blaat.
meer dan jij. zero point energy, hawking straling, casimir effect. jij laat je foppen door een vliegwiel met een gloeilampje en beweert dat ik er geen verstand van hebt. ga zo door, je bent hilarisch.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:32 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je accepteert niets van free energy, dus hoe kun jij er ook iets van weten?
mooie poging tot een redding, maar je posthistorie verraadt je.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
Kep er geen lol meer aan. Jullie forumtrollen met je glanzende egootjes zijn er lekker ingestonken en jullie doen je normale forumgedrag eer aan. Felici.
Lange 1 april joke... maar tis leuk geweest.
[ afbeelding ]
Zo is dat. Je zult het toch beter blijven weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mooie poging tot een redding, maar je posthistorie verraadt je.
Veel plezier in het tru forum met je ufo'squote:Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zo is dat. Je zult het toch beter blijven weten.
Toedeloe.
Yes, dat wordt de volgende.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Veel plezier in het tru forum met je ufo's
Haha... met je ziekelijke drang om alles belachelijk te maken en altijd gelijk te willen hebben, heb je flink meegedaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slotje graag, TS baggert! Dit soort onzin vervuilt TRU!!
Zo is dat. Als jij je boven anderen stelt met je zelf vermeende arrogante kennis, denk je recht te hebben van alles te kunnen zeggen. Krijg je de spiegel op je neus, ga je schelden.quote:
Dit gaat weer nergens over, ten eerste is kennis niet arrogant, ten tweede zie ik niet hoe een dom topic openen waaruit blijkt dat de TS gewoon echt helemaal geen fuck van natuurkunde weet 'een spiegel op de neus krijgen' is.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zo is dat. Als jij je boven anderen stelt met je zelf vermeende arrogante kennis, denk je recht te hebben van alles te kunnen zeggen. Krijg je de spiegel op je neus, ga je schelden.
Tsssk... lachu
Als je geen gelijk krijgt draai je zo lang door dat gelijk kunt maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit gaat weer nergens over, ten eerste is kennis niet arrogant, ten tweede zie ik niet hoe een dom topic openen waaruit blijkt dat de TS gewoon echt helemaal geen fuck van natuurkunde weet 'een spiegel op de neus krijgen' is.
Pas na een hele tijd begon je te snappen hoe het vertragen van dat apparaat dus bewijst dat er geen sprake is van 'free energy', en nu probeer je op een heel kinderachtige manier te doen alsof je al die tijd al een grapje maakte.
Laf gedoe.
Ik bagger graag in TRU, jij ook zie ik!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Haha... met je ziekelijke drang om alles belachelijk te maken en altijd gelijk te willen hebben, heb je flink meegedaan.
Maar nu mag ie toch echt wel dicht, jammer dat de modjes niet zo snel zijn in dit soort dingen maar wel heel snel posts verwijderen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bagger graag in TRU, jij ook zie ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |