abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 08:14:20 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67635336
Vond het bijzonder leuk gebouwd!
The truth was in here.
pi_67638362
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Vertel me alsjeblieft dat dit topic een 1-april grap is..
Je hebt dus geen argumenten... hoe verrassend.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:07:26 #28
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67639600
het woord dat je bedoelt is niet free-energy (windmolen is dit nml) maar Over-Unity
pi_67642381
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Roepen dat iets niet kan werken zonder argument kan iedereen. Next.
1 argument dan dat jij mag proberen te ontkrachten waarom zou dit apparaat de wet van behoud van energie kunnen overtreden.
pi_67642491
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

1 argument dan dat jij mag proberen te ontkrachten waarom zou dit apparaat de wet van behoud van energie kunnen overtreden.
Zie filmpje.
Huppatee... die was makkelijk.
pi_67642579
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zie filmpje.
Huppatee... die was makkelijk.
Filmpje my ass dat zijn geen argumenten. Leg jij maar eens in je eigen woorden uit waarom de wet van behoud van energie hier opeens niet zou gelden.

Ik zal je vast op de weg helpen door deze links te geven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Energie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_behoud_van_energie

Nou veel succes ermee om ons te vertellen waar men die extra energie dan vandaan zou halen.
pi_67642737
Ho man! Free energy bestaat omdat er een of andere drol een filmpje op youtube zet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 13:08:19 #33
230491 Zith
pls tip
pi_67642780
Er is inderdaad een 'wet van energie' wat inhoudt oa dat energie niet vanuit het niets kan ontstaan, en dat zelfaandrijvende machines meer energie kost om te draaien dan dan eruit gehaalt kan worden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 13:10:17 #34
230491 Zith
pls tip
pi_67642838
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:04 schreef marcel-o het volgende:
Zoiets zou niet eeuwig kunnen draaien, je hebt nog zoiets als wrijving, verlies in overbrenging, verlies in kabels.
Je begon goed
quote:
Vrije energie zal ook nooit levensvatbaar kunnen zijn. Ene Dhr Tesla heeft dit ooit bewezen.
Hij haalde elektriciteit uit de lucht. alleen verdween hij.
Hier is namelijk niks aan te verdienen. Heel de olie industrie zou in duigen vallen. (niet dat dat nu niet gebeurt maargoed)
Net als elektrische auto's, heel leuk hoor, maar voorlopig wordt t geen hit. Het kan al heel lang, alleen houden ze de techniek achter, zodat er voorlopig nog verdiend kan worden aan de olie/benzine enz.

Zelfde als toen de zwart-wit tv uit kwam. Het systeem van een kleuren tv was er al heel lang voordat het uit kwam. Eerst de zwart wit tv uitvinding uitbuiten, iedereen laten kopen, als die verkoop afzwakt, komt met met de kleuren tv.

Zolang álles met geld te maken heeft, zolang er überhaupt geld bestaat, zal dit gewoon zo blijven.
Maar moest met zo'n domme BNW stemming eindigen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67642844
Jezus Christus, dat ding vertraagt zelfs hoorbaar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67642918
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Filmpje my ass dat zijn geen argumenten. Leg jij maar eens in je eigen woorden uit waarom de wet van behoud van energie hier opeens niet zou gelden.

Ik zal je vast op de weg helpen door deze links te geven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Energie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_behoud_van_energie

Nou veel succes ermee om ons te vertellen waar men die extra energie dan vandaan zou halen.
Prachtige links. Die vertellen precies wat de wetenschap in stand wil houden. Is dat een zekerheid dat het dan niet kan? Zoals andere wetten (lichtsnelheid constant b.v.) kan deze ook best tegengesproken worden. Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet. Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen. Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat of hun woorden intrekt/aanpast.
Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens. Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.

Succes.
pi_67643258
Gast, het ding vertraagt zelfs hoorbaar op het filmpje. Wat wil je verder nog debunked hebben?
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 13:32:13 #38
230491 Zith
pls tip
pi_67643551
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet.
quote:
Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen.
quote:
Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat
quote:
Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens.
debunk een youtube video
quote:
Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.
Linkjes van TRU's zeker
pi_67643580
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gast, het ding vertraagt zelfs hoorbaar op het filmpje. Wat wil je verder nog debunked hebben?
Matteüs is de naam. Met stoere uitspraken als "gast" bereikt je niks.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef Zith het volgende:

Linkjes van TRU's zeker
Dank je.
Zeer herkenbaar een persoon die maar 1 richting op denkt, denkt boven de rest te staan en voor anderen aannames invult.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:39:01 #40
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67643775
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Prachtige links. Die vertellen precies wat de wetenschap in stand wil houden. Is dat een zekerheid dat het dan niet kan? Zoals andere wetten (lichtsnelheid constant b.v.) kan deze ook best tegengesproken worden. Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet. Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen. Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat of hun woorden intrekt/aanpast.
Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens. Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.

Succes.
Niemand hoeft iets te debunken.

Jij doet een bizarre claim, dus jij zult met bewijs moeten komen.
En dan toch echt met iets beters dan een filmpje van een apparaat dat afremt
zzz
pi_67643780
ha ha wat een lol.

@ TS. leuk verhaaltje maar zoals je ziet zijn er toch wat meer mensen die niet zo veel met je filmpje kunnen..

Ik ben wel benieuwd of je kan onderbouwen dat 60% van de wetenschap de plank mis slaat.
Wanneer wetenschap zo onbetrouwbaar zou zijn, dan had jij geen pc en internet gehad waarop je nu je onzin kan verkondigen.

Ik kan ook wel een geloopt filmpje maken.

Zoek eens op vrije energei, perpetuum mobiles, en kom tot de conclusie dat het allemaal onzin is die ze jou proberen te verkopen. Als we internet zouden moeten geloven hadden we op dit moment al autos die op water rijden, gratis energie, geen honger meer op aarde, woonden we al op ander planeten, leeft hitler nog, is de aarde hol, worden we regelmatig door ufo's bezocht, enz....
pi_67643929
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Matteüs is de naam. Met stoere uitspraken als "gast" bereikt je niks.
Met op fok filmpjes posten van het zoveelste zogenaamde Perpetuum mobile wel?
pi_67644095
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:39 schreef Basp1 het volgende:
ha ha wat een lol.
Gheghe.. inderdaad.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met op fok filmpjes posten van het zoveelste zogenaamde Perpetuum mobile wel?
Yes.

... het atoom is volgens jou ook geen perpetuum mobile, wel? Daar stoppen ze energie in om dat ding te laten draaien zeker. Als ze dat niet doen hoor jij geluidjes dat ie langzaam stopt.
pi_67644197
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Gheghe.. inderdaad.
[..]

Yes.

... het atoom is volgens jou ook geen perpetuum mobile, wel? Daar stoppen ze energie in om dat ding te laten draaien zeker. Als ze dat niet doen hoor jij geluidjes dat ie langzaam stopt.
ZALIG ZIJN ZIJ DIE SIMPEL VAN GEEST ZIJN

Ga eerst je eens verdiepen in het verschillen tussen gewone mechanica, en qautum mechanice, en fysica.
pi_67644258
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ZALIG ZIJN ZIJ DIE SIMPEL VAN GEEST ZIJN

Ga eerst je eens verdiepen in het verschillen tussen gewone mechanica, en qautum mechanice, en fysica.
Hahaha... leuk he, die woordjes gebruiken? Nu lijkt het inderdaad of je er wat vanaf weet.
LOL

pi_67644338
oh god, dat ik nog serieus heb gereageerd in dit topic. TS is gewoon zo'n rude type. voortaan kijk ik wat beter welk subforum iets staat.
pi_67644398
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Gheghe.. inderdaad.
[..]

Yes.

Je moet me toch eerst eens precies uitleggen wat jij verstaat onder het "draaien" van atomen.

Maar als je daar geen tijd voor hebt omdat je je PM aan het bouwen bent begrijp ik dat best hoor.
pi_67644411
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef Byte_Me het volgende:
oh god, dat ik nog serieus heb gereageerd in dit topic. TS is gewoon zo'n rude type. voortaan kijk ik wat beter welk subforum iets staat.
Rude is Einstein vergeleken met de TS.. Die probeerde het tenminste nog te onderbouwen..
Mag deze onzin btw geplaatst worden in TRU? Dan begin ik zo een topic over kabouters.
pi_67644446
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef Byte_Me het volgende:
Klopt. De lolbroeken met arrogante houding krijgen dezelfde behandeling terug.
Dan moet je maken dat je weg komt idd.

Toedeloe
pi_67644447
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Rude is Einstein vergeleken met de TS.. Die probeerde het tenminste nog te onderbouwen..
Mag deze onzin btw geplaatst worden in TRU? Dan begin ik zo een topic over kabouters.
Dit mag wel, topic over kabouters openen is TRU 'belachelijk maken' en wordt dus dicht gepleurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')