abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67615146
Zijn we der?

Kijk deze video:

Debunk het maar voor ik een bunker in de tuin graaf en dit op grote schaal ga namaken om de elektrische hoofdlijn door te kunnen knippen.
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 15:52:00 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67615204
Ik zou het leuker vinden om jou een bunker in de tuin te laten graven om dat op grote schaal na te laten bouwen en dat je er daarna achter komt dat je 't voor niets hebt gedaan
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67615512
1 april
  woensdag 1 april 2009 @ 16:04:53 #4
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67615702
Zoiets zou niet eeuwig kunnen draaien, je hebt nog zoiets als wrijving, verlies in overbrenging, verlies in kabels.

Vrije energie zal ook nooit levensvatbaar kunnen zijn. Ene Dhr Tesla heeft dit ooit bewezen.
Hij haalde elektriciteit uit de lucht. alleen verdween hij.
Hier is namelijk niks aan te verdienen. Heel de olie industrie zou in duigen vallen. (niet dat dat nu niet gebeurt maargoed)
Net als elektrische auto's, heel leuk hoor, maar voorlopig wordt t geen hit. Het kan al heel lang, alleen houden ze de techniek achter, zodat er voorlopig nog verdiend kan worden aan de olie/benzine enz.

Zelfde als toen de zwart-wit tv uit kwam. Het systeem van een kleuren tv was er al heel lang voordat het uit kwam. Eerst de zwart wit tv uitvinding uitbuiten, iedereen laten kopen, als die verkoop afzwakt, komt met met de kleuren tv.

Zolang álles met geld te maken heeft, zolang er überhaupt geld bestaat, zal dit gewoon zo blijven.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_67615881
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:04 schreef marcel-o het volgende:
Zoiets zou niet eeuwig kunnen draaien, je hebt nog zoiets als wrijving, verlies in overbrenging, verlies in kabels

Dat hebben generators die op kolen en gas draaien, nu ook. Sorry, maar dat zijn non-argumenten. Onderhoud heb je altijd aan materiaal dat in momentum werkt.
Feit is dat deze zonder die kolen draait. En op zichzelf.
pi_67615938
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Dat hebben generators die op kolen en gas draaien, nu ook. Sorry, maar dat zijn non-argumenten. Onderhoud heb je altijd aan materiaal dat in momentum werkt.
Quote voor het nageslacht
pi_67616090
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Quote voor het nageslacht
Krijg de indruk dat je wat autoritair lollig wilt doen, maar zelf niet begrijpt wat je zit te brabbelen.
Of wil je jezelf neerzetten als ForumTroll?
  woensdag 1 april 2009 @ 16:14:50 #8
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67616122
quote:

[..]

gast lees je zin nog eens, en gebruik je logica.
Kolen/gas generatoren hebben ook verlies ja, die hebben een laag rendement, maargoed, die verzorgen zichzelf niet van energie.. totaal niet vergelijkbaar
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_67616134
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Krijg de indruk dat je wat autoritair lollig wilt doen, maar zelf niet begrijpt wat je zit te brabbelen.
Of wil je jezelf neerzetten als ForumTroll?
*kijkt in posthistorie*

Ah, laat maar
pi_67616177
quote:

[..]

Het idee van "free energy" is dat er meer energie uitkomt dan in gaat. Huidige centrales hebben inderdaad ook wrijving waardoor de hoeveelheid energie die erin gaat (gas, kolen, olie) hoger is dan er uitkomt. Als dit apparaat zou werken, dan zou dat dus omgekeerd zijn, wat in de huidige natuurkundige theorie niet mogelijk is.

gezien je antwoord vermoed ik een 1 april grap, maar wie weet, ik heb gekker gezien op Fok!
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 1 april 2009 @ 16:17:01 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67616215
Er zijn zo verschrikkelijk veel voorbeelden van vrije energie met meerdere methodes maar of het zijn allemaal charlatans of onze economie kan vrije energie niet aan in de vorm zoals die nu is en wordt het tegen gehouden door mensen met macht en belang in de status quo. Ik gok op de tweede optie maar het kan net zo goed de eerste zijn uiteraard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67616437
volgens mij hoor je dat ding constant vertragen als de stekker eruit is. hij loopt misschien nog 5 minuten, maar uiteindelijk stopt de pomp ermee en zal het rad stoppen met draaien.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:24:15 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_67616500
Ik geloof dat het principe van Free Engery wel mogelijk is. Buiten dat we iets zouden kunnen verzinnen om oneindig energie mee op te wekken is er natuurlijk verschrikkelijk veel bijna oneindig veel energie in ons universum. Alle materie is slechts een manifestatie van energie.

Voordat ik echter geloof dat deze uitvinding werkt. Moet deze eerst maar eens in een laboratorium getest zijn.
Net als de Orbi van steorn.

Ik sta open voor alles. Want we weten nog zo weinig van alles om ons heen.
Maar in de paktijk ben ik heel sceptisch
pi_67616598
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:22 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij hoor je dat ding constant vertragen als de stekker eruit is. hij loopt misschien nog 5 minuten, maar uiteindelijk stopt de pomp ermee en zal het rad stoppen met draaien.
Kijk, dat is een goede opmerking.
Het kan ook zijn dat de rotor een steeds snellere rotatie krijgt waardoor die rustiger wordt qua vibratie. Dat geeft dan de indruk dat ie langzamer draait. Het is net als een autoband. die kan op grof asfalt lawaai maken en als je harder rijd wordt ie stiller.
Het fillempke is te kort in dit geval. Dus je kunt een punt hebben.
pi_67616902
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik geloof dat het principe van Free Engery wel mogelijk is. Buiten dat we iets zouden kunnen verzinnen om oneindig energie mee op te wekken is er natuurlijk verschrikkelijk veel bijna oneindig veel energie in ons universum. Alle materie is slechts een manifestatie van energie.

Voordat ik echter geloof dat deze uitvinding werkt. Moet deze eerst maar eens in een laboratorium getest zijn.
Net als de Orbi van steorn.

Ik sta open voor alles. Want we weten nog zo weinig van alles om ons heen.
Maar in de paktijk ben ik heel sceptisch
Free Energy is ook een ongelukkig benaming die een eigen wereld is gaan lijden. Natuurlijk kun je niet zomaar energie uit niets opwekken. Het zal altijd onttrokken worden uit iets anders. Het is juist de zoektocht naar dat "anders". Iets wat veel eenvoudiger is, geen negatieve invloed heeft op de mens en de aarde.
pi_67617073
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:26 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Kijk, dat is een goede opmerking.
Het kan ook zijn dat de rotor een steeds snellere rotatie krijgt waardoor die rustiger wordt qua vibratie. Dat geeft dan de indruk dat ie langzamer draait. Het is net als een autoband. die kan op grof asfalt lawaai maken en als je harder rijd wordt ie stiller.
Het fillempke is te kort in dit geval. Dus je kunt een punt hebben.
de meest logische verklaring is toch vertraging, niet versnelling.
pi_67617391
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:39 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

de meest logische verklaring is toch vertraging, niet versnelling.
Geluiden zeggen me niet zo veel. Als ik de frequentie van een signaal blijf verhogen, wordt het steeds zwakker en hoor ik hem ook niet meer.
Zo logisch vind ik je verklaring nog niet.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:53:11 #18
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_67617548
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Geluiden zeggen me niet zo veel. Als ik de frequentie van een signaal blijf verhogen, wordt het steeds zwakker en hoor ik hem ook niet meer.
Maar wat is dat "anders" waar je het over had in dit geval? Je bent er waarschijnlijk wel over eens dat er energie 'verloren' gaat door de wrijving van de ronddraaiende delen enz. Waar komt die extra energie vandaan die dat verlies compenseert?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_67617554
quote:

[..]

Dude... Ga terug naar school
pi_67619740
quote:

[..]

nee dat die versnelt is logisch
ik heb het niet over hoe hard het geluid is, maar over het aantal tikken dat ik hoor. als het een beter filmpje was kon je misschien wel het aantal omwentelingen tellen, maar goed, dat ga ik ook niet doen voor iets dat zo overduidelijk nep is. de opgeslagen energie in het vliegwiel wordt gebruikt om dat ding een poosje te laten draaien, simple as that.
pi_67619871
En dan nog mooier geluid maken kost levert natuurlijk volgens de TS energie op.
pi_67620055
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Free Energy is ook een ongelukkig benaming die een eigen wereld is gaan lijden. Natuurlijk kun je niet zomaar energie uit niets opwekken. Het zal altijd onttrokken worden uit iets anders. Het is juist de zoektocht naar dat "anders". Iets wat veel eenvoudiger is, geen negatieve invloed heeft op de mens en de aarde.
Kernfusie komt daar redelijk dichtbij

En misschien zullen we ooit een nog betere uitvinding doen, maar dat waterradje gaat het hem niet worden.. sorry
pi_67622909
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:16 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Kernfusie komt daar redelijk dichtbij

En misschien zullen we ooit een nog betere uitvinding doen, maar dat waterradje gaat het hem niet worden.. sorry

Roepen dat iets niet kan werken zonder argument kan iedereen. Next.
pi_67623196
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Vertel me alsjeblieft dat dit topic een 1-april grap is..
pi_67630309
quote:
Zoiets zou niet eeuwig kunnen draaien, je hebt nog zoiets als wrijving, verlies in overbrenging, verlies in kabels.

Vrije energie zal ook nooit levensvatbaar kunnen zijn. Ene Dhr Tesla heeft dit ooit bewezen.
Hier is namelijk niks aan te verdienen. Heel de olie industrie zou in duigen vallen. (niet dat dat nu niet gebeurt maargoed)
Net als elektrische auto's, heel leuk hoor, maar voorlopig wordt t geen hit. Het kan al heel lang, alleen houden ze de techniek achter, zodat er voorlopig nog verdiend kan worden aan de olie/benzine enz.

Zelfde als toen de zwart-wit tv uit kwam. Het systeem van een kleuren tv was er al heel lang voordat het uit kwam. Eerst de zwart wit tv uitvinding uitbuiten, iedereen laten kopen, als die verkoop afzwakt, komt met met de kleuren tv.

Zolang álles met geld te maken heeft, zolang er überhaupt geld bestaat, zal dit gewoon zo blijven.
De eerste auto's waren elektrische auto's
  donderdag 2 april 2009 @ 08:14:20 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67635336
Vond het bijzonder leuk gebouwd!
The truth was in here.
pi_67638362
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Vertel me alsjeblieft dat dit topic een 1-april grap is..
Je hebt dus geen argumenten... hoe verrassend.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:07:26 #28
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67639600
het woord dat je bedoelt is niet free-energy (windmolen is dit nml) maar Over-Unity
pi_67642381
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Matteüs het volgende:

[..]

1 argument dan dat jij mag proberen te ontkrachten waarom zou dit apparaat de wet van behoud van energie kunnen overtreden.
pi_67642491
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

1 argument dan dat jij mag proberen te ontkrachten waarom zou dit apparaat de wet van behoud van energie kunnen overtreden.
Zie filmpje.
Huppatee... die was makkelijk.
pi_67642579
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zie filmpje.
Huppatee... die was makkelijk.
Filmpje my ass dat zijn geen argumenten. Leg jij maar eens in je eigen woorden uit waarom de wet van behoud van energie hier opeens niet zou gelden.

Ik zal je vast op de weg helpen door deze links te geven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Energie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_behoud_van_energie

Nou veel succes ermee om ons te vertellen waar men die extra energie dan vandaan zou halen.
pi_67642737
Ho man! Free energy bestaat omdat er een of andere drol een filmpje op youtube zet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 13:08:19 #33
230491 Zith
pls tip
pi_67642780
Er is inderdaad een 'wet van energie' wat inhoudt oa dat energie niet vanuit het niets kan ontstaan, en dat zelfaandrijvende machines meer energie kost om te draaien dan dan eruit gehaalt kan worden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 13:10:17 #34
230491 Zith
pls tip
pi_67642838
quote:
Je begon goed
quote:

Maar moest met zo'n domme BNW stemming eindigen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67642844
Jezus Christus, dat ding vertraagt zelfs hoorbaar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67642918
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Filmpje my ass dat zijn geen argumenten. Leg jij maar eens in je eigen woorden uit waarom de wet van behoud van energie hier opeens niet zou gelden.

Ik zal je vast op de weg helpen door deze links te geven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Energie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_behoud_van_energie

Nou veel succes ermee om ons te vertellen waar men die extra energie dan vandaan zou halen.
Prachtige links. Die vertellen precies wat de wetenschap in stand wil houden. Is dat een zekerheid dat het dan niet kan? Zoals andere wetten (lichtsnelheid constant b.v.) kan deze ook best tegengesproken worden. Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet. Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen. Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat of hun woorden intrekt/aanpast.
Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens. Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.

Succes.
pi_67643258
Gast, het ding vertraagt zelfs hoorbaar op het filmpje. Wat wil je verder nog debunked hebben?
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 13:32:13 #38
230491 Zith
pls tip
pi_67643551
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet.
quote:
Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen.
quote:
Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat
quote:
Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens.
debunk een youtube video
quote:
Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.
Linkjes van TRU's zeker
pi_67643580
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gast, het ding vertraagt zelfs hoorbaar op het filmpje. Wat wil je verder nog debunked hebben?
Matteüs is de naam. Met stoere uitspraken als "gast" bereikt je niks.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef Zith het volgende:

Linkjes van TRU's zeker
Dank je.
Zeer herkenbaar een persoon die maar 1 richting op denkt, denkt boven de rest te staan en voor anderen aannames invult.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:39:01 #40
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67643775
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Prachtige links. Die vertellen precies wat de wetenschap in stand wil houden. Is dat een zekerheid dat het dan niet kan? Zoals andere wetten (lichtsnelheid constant b.v.) kan deze ook best tegengesproken worden. Jij kletst de gevestigde orde na en kunt blijkbaar niet voor jezelf denken of aannemen wat je ziet. Je schuilt je achter de wetenschap zodat je hun verhevenheid kunt delen. Je wuift weg dat de wetenschap in 60% van de gevallen de plank mis slaat of hun woorden intrekt/aanpast.
Maar voor je de bewijslast omkeert, debunk eerst dat filmpje maar eens. Met links van verhaaltjes die vertellen dat het niet kan, bereik je weinig. Kan je doodgooien met links die zeggen dat het wel kan. Gelukkig snap ik dat dat te gemakkelijk is.

Succes.
Niemand hoeft iets te debunken.

Jij doet een bizarre claim, dus jij zult met bewijs moeten komen.
En dan toch echt met iets beters dan een filmpje van een apparaat dat afremt
zzz
pi_67643780
ha ha wat een lol.

@ TS. leuk verhaaltje maar zoals je ziet zijn er toch wat meer mensen die niet zo veel met je filmpje kunnen..

Ik ben wel benieuwd of je kan onderbouwen dat 60% van de wetenschap de plank mis slaat.
Wanneer wetenschap zo onbetrouwbaar zou zijn, dan had jij geen pc en internet gehad waarop je nu je onzin kan verkondigen.

Ik kan ook wel een geloopt filmpje maken.

Zoek eens op vrije energei, perpetuum mobiles, en kom tot de conclusie dat het allemaal onzin is die ze jou proberen te verkopen. Als we internet zouden moeten geloven hadden we op dit moment al autos die op water rijden, gratis energie, geen honger meer op aarde, woonden we al op ander planeten, leeft hitler nog, is de aarde hol, worden we regelmatig door ufo's bezocht, enz....
pi_67643929
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Matteüs is de naam. Met stoere uitspraken als "gast" bereikt je niks.
Met op fok filmpjes posten van het zoveelste zogenaamde Perpetuum mobile wel?
pi_67644095
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:39 schreef Basp1 het volgende:
ha ha wat een lol.
Gheghe.. inderdaad.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met op fok filmpjes posten van het zoveelste zogenaamde Perpetuum mobile wel?
Yes.

... het atoom is volgens jou ook geen perpetuum mobile, wel? Daar stoppen ze energie in om dat ding te laten draaien zeker. Als ze dat niet doen hoor jij geluidjes dat ie langzaam stopt.
pi_67644197
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Gheghe.. inderdaad.
[..]

Yes.

... het atoom is volgens jou ook geen perpetuum mobile, wel? Daar stoppen ze energie in om dat ding te laten draaien zeker. Als ze dat niet doen hoor jij geluidjes dat ie langzaam stopt.
ZALIG ZIJN ZIJ DIE SIMPEL VAN GEEST ZIJN

Ga eerst je eens verdiepen in het verschillen tussen gewone mechanica, en qautum mechanice, en fysica.
pi_67644258
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ZALIG ZIJN ZIJ DIE SIMPEL VAN GEEST ZIJN

Ga eerst je eens verdiepen in het verschillen tussen gewone mechanica, en qautum mechanice, en fysica.
Hahaha... leuk he, die woordjes gebruiken? Nu lijkt het inderdaad of je er wat vanaf weet.
LOL

pi_67644338
oh god, dat ik nog serieus heb gereageerd in dit topic. TS is gewoon zo'n rude type. voortaan kijk ik wat beter welk subforum iets staat.
pi_67644398
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Gheghe.. inderdaad.
[..]

Yes.

Je moet me toch eerst eens precies uitleggen wat jij verstaat onder het "draaien" van atomen.

Maar als je daar geen tijd voor hebt omdat je je PM aan het bouwen bent begrijp ik dat best hoor.
pi_67644411
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef Byte_Me het volgende:
oh god, dat ik nog serieus heb gereageerd in dit topic. TS is gewoon zo'n rude type. voortaan kijk ik wat beter welk subforum iets staat.
Rude is Einstein vergeleken met de TS.. Die probeerde het tenminste nog te onderbouwen..
Mag deze onzin btw geplaatst worden in TRU? Dan begin ik zo een topic over kabouters.
pi_67644446
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:56 schreef Byte_Me het volgende:
Klopt. De lolbroeken met arrogante houding krijgen dezelfde behandeling terug.
Dan moet je maken dat je weg komt idd.

Toedeloe
pi_67644447
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Rude is Einstein vergeleken met de TS.. Die probeerde het tenminste nog te onderbouwen..
Mag deze onzin btw geplaatst worden in TRU? Dan begin ik zo een topic over kabouters.
Dit mag wel, topic over kabouters openen is TRU 'belachelijk maken' en wordt dus dicht gepleurd.
pi_67644469
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:59 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Klopt. De lolbroeken met arrogante houding krijgen dezelfde behandeling terug.
Dan moet je maken dat je weg komt idd.

Toedeloe
*mompelt iets over pot-->ketel...
pi_67644657
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*mompelt iets over pot-->ketel...
No, ketel --> pot.
Jullie kwamen hier ff de les lezen en verder de deur sluiten omdat het niet in jullie wereldje past.
Wel bij de les blijven en niet naar eigen voordeel verdraaien.

Dus toedeloe
  donderdag 2 april 2009 @ 14:08:41 #53
31101 _Led_
pi_67644726
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Matteüs het volgende:

[..]

No, ketel --> pot.
Jullie kwamen hier ff de les lezen en verder de deur sluiten omdat het niet in jullie wereldje past.
Dat was toch ook waar je om vroeg in je OP ?
En nu ga je zielig doen als dat gebeurt ?
Rare bosjostie...
zzz
pi_67644755
1+1=3
pi_67644868
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Matteüs het volgende:

[..]

No, ketel --> pot.
Wel bij de les blijven en niet naar eigen voordeel verdraaien.

Dus toedeloe
Je vraagt om debunken en dan ga je schreeuwen en stampvoeten als dat ook daadwerkelijk gebeurt...

Maar goed, ga vooral je PM bouwen, laat je het even weten als je de boel werkend hebt en je al je energie daar vandaan haalt? Kan je al die arrogante lolbroeken uitlachen, dat moet toch wel iets zijn wat je leuk vindt
pi_67644927
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je vraagt om debunken en dan ga je schreeuwen en stampvoeten als dat ook daadwerkelijk gebeurt...
Die vertraging? Die was magertjes hoor.
Nou kom op met betere debunk... kep de schop al in de grond staan. Hup hup.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:15:46 #57
31101 _Led_
pi_67644964
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Nou kom op met betere debunk... kep de schop al in de grond staan. Hup hup.
Kom op zeg, als je een beetje lef in je donder hebt laat je ons het bewijs zien dat je je nuon-contract opgezegd hebt.
zzz
pi_67645069
î2=-1

En als de TS dat regeltje hierboven al niet snapt dan kan hij beter met dit mooie weer buiten met de boskaboutertjes op zoek gaan naar de paddestoel om op te gaan wippen.

TS ik wacht nog op de onderbouwing dat 60% van de wetenschap onzin is.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:22:01 #59
31101 _Led_
pi_67645183
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Basp1 het volgende:
TS ik wacht nog op de onderbouwing dat 60% van de wetenschap onzin is.
Je weet toch dat 81.2% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt ?
zzz
pi_67645201
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

die vertraging is magertjes?

die vertraging is de hele essentie, is wel duidelijk dat je maar wat in de rondte blaat.
pi_67645432
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je weet toch dat 81.2% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt ?
Maar toch niet van de TS
pi_67645507
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

die vertraging is magertjes?

die vertraging is de hele essentie, is wel duidelijk dat je maar wat in de rondte blaat.
Je accepteert niets van free energy, dus hoe kun jij er ook iets van weten?
pi_67645604
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Je accepteert niets van free energy, dus hoe kun jij er ook iets van weten?
meer dan jij. zero point energy, hawking straling, casimir effect. jij laat je foppen door een vliegwiel met een gloeilampje en beweert dat ik er geen verstand van hebt. ga zo door, je bent hilarisch.
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 14:36:40 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67645629
Net zo min als dat jij iets van natuurkundige wetten weet, want het feit dat er vertraging op treedt, hoe klein ook, gaat volledig in tegen wat men probeert te beweren in dat filmpje..

Dat heeft niets met 'free energy' te maken, maar met hele normale natuurkunde, dus het feit dat jij zegt dat die vertraging 'magertjes' is betekent dat jij niet snapt hoe het in zijn werk gaat.

Jij hebt er nogal een handje van om met pseudo-psychologische oneliners proberen de overhand te krijgen op je discussiepartner(s).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67645663
Kep er geen lol meer aan. Jullie forumtrollen met je glanzende egootjes zijn er lekker ingestonken en jullie doen je normale forumgedrag eer aan. Felici.

Lange 1 april joke... maar tis leuk geweest. Valt me tegen dat met jullie zelf benoemde intelligentie er maar 1 persoon iets door had.

pi_67645708
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
Kep er geen lol meer aan. Jullie forumtrollen met je glanzende egootjes zijn er lekker ingestonken en jullie doen je normale forumgedrag eer aan. Felici.

Lange 1 april joke... maar tis leuk geweest.

[ afbeelding ]
mooie poging tot een redding, maar je posthistorie verraadt je.
pi_67645753
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

mooie poging tot een redding, maar je posthistorie verraadt je.
Zo is dat. Je zult het toch beter blijven weten.
Toedeloe.
pi_67645839
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zo is dat. Je zult het toch beter blijven weten.
Toedeloe.
Veel plezier in het tru forum met je ufo's
pi_67645911
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Veel plezier in het tru forum met je ufo's
Yes, dat wordt de volgende.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:21:09 #70
31101 _Led_
pi_67646863
sufkut.
zzz
pi_67646931
Slotje graag, TS baggert! Dit soort onzin vervuilt TRU!!
pi_67647165
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slotje graag, TS baggert! Dit soort onzin vervuilt TRU!!
Haha... met je ziekelijke drang om alles belachelijk te maken en altijd gelijk te willen hebben, heb je flink meegedaan.
pi_67647204
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
sufkut.
Zo is dat. Als jij je boven anderen stelt met je zelf vermeende arrogante kennis, denk je recht te hebben van alles te kunnen zeggen. Krijg je de spiegel op je neus, ga je schelden.
Tsssk... lachu
  donderdag 2 april 2009 @ 15:39:40 #74
31101 _Led_
pi_67647521
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zo is dat. Als jij je boven anderen stelt met je zelf vermeende arrogante kennis, denk je recht te hebben van alles te kunnen zeggen. Krijg je de spiegel op je neus, ga je schelden.
Tsssk... lachu
Dit gaat weer nergens over, ten eerste is kennis niet arrogant, ten tweede zie ik niet hoe een dom topic openen waaruit blijkt dat de TS gewoon echt helemaal geen fuck van natuurkunde weet 'een spiegel op de neus krijgen' is.

Pas na een hele tijd begon je te snappen hoe het vertragen van dat apparaat dus bewijst dat er geen sprake is van 'free energy', en nu probeer je op een heel kinderachtige manier te doen alsof je al die tijd al een grapje maakte.
Laf gedoe.
zzz
pi_67647696
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit gaat weer nergens over, ten eerste is kennis niet arrogant, ten tweede zie ik niet hoe een dom topic openen waaruit blijkt dat de TS gewoon echt helemaal geen fuck van natuurkunde weet 'een spiegel op de neus krijgen' is.

Pas na een hele tijd begon je te snappen hoe het vertragen van dat apparaat dus bewijst dat er geen sprake is van 'free energy', en nu probeer je op een heel kinderachtige manier te doen alsof je al die tijd al een grapje maakte.
Laf gedoe.
Als je geen gelijk krijgt draai je zo lang door dat gelijk kunt maken.
Tis jouw feestje.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:48:21 #76
31101 _Led_
pi_67647834
TS :

zzz
pi_67648028
Geweldige foto.
Heb je dat met een zelfontspanner gedaan of heeft iemand die van je genomen?
pi_67648275
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Haha... met je ziekelijke drang om alles belachelijk te maken en altijd gelijk te willen hebben, heb je flink meegedaan.
Ik bagger graag in TRU, jij ook zie ik!
  donderdag 2 april 2009 @ 16:02:43 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67648288
Dit word m niet.
The truth was in here.
pi_67648290
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik bagger graag in TRU, jij ook zie ik!
Maar nu mag ie toch echt wel dicht, jammer dat de modjes niet zo snel zijn in dit soort dingen maar wel heel snel posts verwijderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')