Oeps, ik bedoelde een vrolijke smiley ipv een bozequote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Woelli het volgende:
Je moet maar zo denken 's avonds is alweer afgekoeld.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde een vrolijke smiley ipv een boze![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef vollebollegijs het volgende:
Die laurens, bwahLisa is sowieso de beste... Waar ik ook een schijthekel aan heb is die Jamal ofzo, met z'n moeder...
![]()
Songfestivalquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Wordt tijd dat Lisa een ander genre gaat zingen dan dat ze tot nu toe heeft gedaan...
Wat is het thema vanavond?
het is waarquote:
Bedoel je niet Luigiano?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef vollebollegijs het volgende:
Die laurens, bwahLisa is sowieso de beste... Waar ik ook een schijthekel aan heb is die Jamal ofzo, met z'n moeder...
![]()
Nee, die bedoel ik niet...afgelopen week vroeg Wendy aan Jamal voor wie hij het liedje had gezongen, waarop hij antwoordde "voor mijn moeder, zij is mń allesje"quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Poppejans het volgende:
Zo, chips en nootjes en drinken in huis, laat het maar gauw weer beginnen
Backstage is er wel! Nu interview met Jamalquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Cee het volgende:
Zit ik klaar, blijkt het nog niet te beginnen.
Mag ik een stukje kaas van jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik ga een heerlijk broodje gezond klaarmaken en dan kan het feest weer beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
Johnny Logan komt vanavond!!3 april?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Mijn kaasblokjes van de C100 zijn op
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
Johnny Logan komt vanavond!!Holy fucking crap ik vond die gast 'vroegah' dus zo ontzettend cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ik hem een paar jaar geleden bij een Songfestivals In Concert show in Breda en het is echt zo'n labiel, dik zwetend middelbaar mannetje geworden. Zo zonde.
Ik heb zin in vanavond want ik ben stiekum fan van het Songfestival.
Oh het is niet stiekum meer.![]()
Mag ik een patatmetfriet en mayo erbijquote:
Cee je oude avatar waar is hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy fucking crap ik vond die gast 'vroegah' dus zo ontzettend cute!
Zag ik hem een paar jaar geleden bij een Songfestivals In Concert show in Breda en het is echt zo'n labiel, dik zwetend middelbaar mannetje geworden. Zo zonde.
Ik heb zin in vanavond want ik ben stiekum fan van het Songfestival.
Oh het is niet stiekum meer.
Ze gaan wel optreden in de resultshow zag ik net bij rtl boulevard, dus het was vast voorspellendquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens dat De Toppers door waren naar de finale
Dat wist ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze gaan wel optreden in de resultshow zag ik net bij rtl boulevard, dus het was vast voorspellend
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens dat De Toppers door waren naar de finale
Al mijn dromen zijn nogal freakyquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
wat freaky om over de Toppers te dromen trouwens!![]()
Misschien betekent het ook wel dat de toppers naar de finale van het songfestival gaan! Dat zou pas een wonder zijn!quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Misschien betekent het ook wel dat de toppers naar de finale van het songfestival gaan! Dat zou pas een wonder zijn!
quote:
Dat zou op een spandoek moetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef Svensational het volgende:
Lisa is the best,
beter dan de rest!!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb nu twee favorieten:
- Roan
- Hester
.
Jamal is saai. Voegt niets toe. Mag exit.
Rachel heeft heerlijke stem, moet zeker door.
Irma is nog saaier dan Jamal. Eruit graag
Whatever is grappig, mag nog even blijven.
Luigiano is een leuk ventje, mag er ook nog even in blijven.
Rev 'n Ros is charmant, ook nog wel leuk voor een aantal liveshows.
Lisa heeft een goeie strot maar iedereen vindt haar fantastisch, dan gaat iemand me automatisch meer tegenstaan (Nikki-effect)
Laurens is kwijlbaar. Dus die mag er ook nog even zijn.
Mijn sing-off:
Irma vs. Jamal (al heb ik aan beiden geen hekel)
Wie eruit gaat maakt mij dan ook weinig uit.
:Rquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef Svensational het volgende:
Lisa is the best,
beter dan de rest!!
Is goed hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Inderdaad jamaar mn dromen zijn wel vaker voorspellend, dus wie weet! Als ze daadwerkelijk door zijn hebben ze dat dus echt wel aan mij te danken he
Persident!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:32 schreef Anonymousz het volgende:
edit Cee
ik zie je avatar
Cee 4 persident
Ow echt? Mij viel juist vaak op dat ze verguisd wordtquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Hester staat op 3 in de favorietenlijstjes
Ze is 8 keer op 1 gezet, Rachel 10x en Lisa 11x. Dat valt wel mee dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow echt? Mij viel juist vaak op dat ze verguisd wordt
je bent de president van de avatarsquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Persident!
Is dat zoiets als een citruspers met een identiteitscrisis?
Het gaat beginnen, let the cheese-attack commence.
(Sven, ik ga proberen zo min mogelijk zuur te wezen. Behalve wanneer het om Stacey en Kwendy gaat. Dan wordt het moeilijk, dus behoed je)
ik ga haar ook steeds meer waarderen hoor; vind haar nog steeds niet léuk maar ze wordt steeds minder vervelend en kan gewoon wél goed zingen (so far) dus ze staat iig niet meer op m'n exit-lijst....quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow echt? Mij viel juist vaak op dat ze verguisd wordt
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:39 schreef Cee het volgende:
Cornald Maas.Ik vind hem een beetje cute.
Deep down inside I'm a gay man, I swear.
Eigenlijk, nog niks...quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:41 schreef patatmetfriet het volgende:
Kudt ik ben te laat! Wat heb ik gemist?
Het is geen tweeling toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef Leonoor het volgende:
Mijn god, ze gaan zelfs in hun vrije tijd als tweeling gekleed!
ach ooit zaten ze aan elkaar vast, zo hebben ze toch nog wat!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef Leonoor het volgende:
Mijn god, ze gaan zelfs in hun vrije tijd als tweeling gekleed!
Hoop geblaat, dit is het eerste optreden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:41 schreef patatmetfriet het volgende:
Kudt ik ben te laat! Wat heb ik gemist?
Ik houd van musicals, songfestivals, foute boybands, vind zachtaardige, goed verzorgde homo mannen cute as hell. Het leven zou zo veel makkelijker was als ik een man was, en dan ook nog gay.quote:
Nee maar ze hebben altijd dat tweelingeffect. Van die kleine tweelingkindjes die door hun mama dan krampachtig in identieke outfitjes worden gehesen zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef patatmetfriet het volgende:
Is dit het eerste optreden? Nee toch?
Nee ondanks dat ze daar op 'aangesproken' zijn...quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef livelink het volgende:
Ze weten niet wat ze met hun handen aanmoeten
Ze zei "giecheltje". Ze heeft teveel naar haar Pittige Tijden dvd gekeken denk ik..quote:
Ze is dan ook compleet de Pittige Tijden doelgroep geweestquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze zei "giecheltje". Ze heeft teveel naar haar Pittige Tijden dvd gekeken denk ik..
Ondanks dat vond ik goed klinkenquote:
da's redelijk inherent aan het onderwerp jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:44 schreef Cee het volgende:
Angela, newsflash: verwacht geen niet-suffe liedjes.
Lordi!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's redelijk inherent aan het onderwerp ja
tenzij Lori (ofzo?) gaan doen natuurlijk!!
Ik heb 'm net op maar er is geen nieuwe meequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
ik hoef geen reclame hoor Wendy, ik heb al koffie.
Dit nummer had ook een stuk sprankelender gedaan kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's redelijk inherent aan het onderwerp ja
tenzij Lori (ofzo?) gaan doen natuurlijk!!
Ja. Ze stond in het midden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:48 schreef Svensational het volgende:
Stond Sharon in dat achtergrondkoor ofzo?
Ik snap 't niet![]()
Het is mij ook niet opgevallen hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:48 schreef Svensational het volgende:
Stond Sharon in dat achtergrondkoor ofzo?
Ik snap 't niet![]()
Tuurlijk niet. Wie heeft daar nog baat bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is mij ook niet opgevallen hoor
EN ik ga er ergens vanuit dat Wendy daar nog wel ff aa gerefereerd zou hebben.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef ranja het volgende:
Ha, Lordi, dat lijkt me wel wat voor Lisa. Even wat anders dan die discostampers van de eerste 2 shows.
een vriendinquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef Michellee het volgende:
Wat is Sharon dan van hun?!
Buurman&Buurman doen vast Waterloo..quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef Leonoor het volgende:
Hmmm de laatste tijd is het songfestival echt alleen maar gewonnen door totale onzinnige nummers volgens deze lijst . Ik wil dingedong, en j'aime la vie, en what's another year, en hell, ik wil waterloo!
Ik wil dezequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef Leonoor het volgende:
Hmmm de laatste tijd is het songfestival echt alleen maar gewonnen door totale onzinnige nummers volgens deze lijst . Ik wil dingedong, en j'aime la vie, en what's another year, en hell, ik wil waterloo!
OMG I love you!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef Leonoor het volgende:
Ik wil dingedong, en j'aime la vie, en what's another year, en hell, ik wil waterloo!
Ik roep al een week dat ik vrees dat Lisa die gaat doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:50 schreef Poppejans het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de andere liedjes, zoveel normaals is er niet.
Zou iemand nog dat lied van die Dana International doen?!
\quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wil deze
maar ja wie kan er frans zingen?
Of Frissle Sissle: 7 uur je moet je bed uitkomen, je moeder staat te schreeuwen op de gang......quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Buurman&Buurman doen vast Waterloo..
Dat is ook mijn gok, ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Buurman&Buurman doen vast Waterloo..
Hear hear!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:53 schreef Leonoor het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Georgina Verbaan ook gewoon leuk in Costa.
Strikdiploma. Irma heeft die bloem er zelf aan geknoopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Wat liet die vriend nou zien? Tekening of zo.
Ik vind Costa überhaupt leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:53 schreef Leonoor het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Georgina Verbaan ook gewoon leuk in Costa.
Hemel en aarde en no goodbyes waren ook leuk. En ik wil Franklin en Maxine, maar dat kunnen alleen B&B nog doen,.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef Maartel het volgende:
Ik wil Hemel & Aarde, Everyway That I Can, No Goodbyes, Je T'Adore en Take Me To Your Heaven
Die vond ik ook heel toepasselijkquote:
dies nog niet geweest?quote:
ghehehe... idd ja!quote:
Neee Laurens moet juist What's another year doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
Laurens gaat dinge dinge dong of lordi zingen
Congratulations van Cliff Richard zie ik 'm wel doen. Echt zo'n boem boem boem klap hiephoi nummer dat alle aandacht van z'n slechte zang afleidt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
Laurens gaat dinge dinge dong of lordi zingen
Laurens moet door het podium zakken.... maakt niet uit met welk nummer!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Neee Laurens moet juist What's another year doen!
idd. Lekker simpelquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Congratulations van Cliff Richard zie ik 'm wel doen. Echt zo'n boem boem boem klap hiephoi nummer dat alle aandacht van z'n slechte zang afleidt.
Idd, als het erg naar is, zeggen ze iig dat de deelnemer er goed uit zietquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
De jury heeft in ieder geval een goeie training feedback geven gevolgd.
Altijd eerst positief beginnen voordat je iemand ff goed de waarheid verteld
ding dong, wakie wakiequote:
Als Laurens hierboven woonde dan zou dat van mij zeker mogenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Laurens moet door het podium zakken.... maakt niet uit met welk nummer!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef Svensational het volgende:
SMS'en doe je doorgaans niet met de telefoon aan je oor, Irma.
die zingt zooooo lekker mee in de auto!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:01 schreef Leonoor het volgende:
Iemand kan ook ngo wel Ik houd van jou doen, van Maribelle. Heeft Gordon ook nog eens gecovered (die zet ik in de volgende break even op)
Maar dat is het niet. Wat is dat voor een gek hikje steeds tussendoor?quote:
idd ja! ik zei het ook alquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
Die "huh" overal achter.Als je erop gaat letten is het storend als de pest.
Doorspekt met gekopieerde arrenbie-rifjes en lifjes en lafjes en gewoon totaal niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:03 schreef Liquidootje het volgende:
Op de een of ander manier kan ik zijn stem gewoon niet mooi vinden. Het is zo nasaal afrikaans.
Irma wou dit zelf graag...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:03 schreef Leonoor het volgende:
Volgens mij is het vandaag niet alleen belangrijk hoe goed iedereen zingt, maar ook of je jurylid een beetje een bekend/hip liedje voor je heeft gekozen of zo'n zuur nummer als dat van Irma.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef babette21 het volgende:
maar dit was niet heel vreselijk.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
3 optredens gehad, wat een kut uitzending, kut nummers bah, songfestival
Oh ja dat heb ik dus gemist, omdat ik toen nog France Gall op had staan hierquote:
nee ik vind het leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
3 optredens gehad, wat een kut uitzending, kut nummers bah, songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |