Oeps, ik bedoelde een vrolijke smiley ipv een bozequote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Woelli het volgende:
Je moet maar zo denken 's avonds is alweer afgekoeld.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde een vrolijke smiley ipv een boze![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef vollebollegijs het volgende:
Die laurens, bwahLisa is sowieso de beste... Waar ik ook een schijthekel aan heb is die Jamal ofzo, met z'n moeder...
![]()
Songfestivalquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Wordt tijd dat Lisa een ander genre gaat zingen dan dat ze tot nu toe heeft gedaan...
Wat is het thema vanavond?
het is waarquote:
Bedoel je niet Luigiano?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef vollebollegijs het volgende:
Die laurens, bwahLisa is sowieso de beste... Waar ik ook een schijthekel aan heb is die Jamal ofzo, met z'n moeder...
![]()
Nee, die bedoel ik niet...afgelopen week vroeg Wendy aan Jamal voor wie hij het liedje had gezongen, waarop hij antwoordde "voor mijn moeder, zij is mń allesje"quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef Poppejans het volgende:
Zo, chips en nootjes en drinken in huis, laat het maar gauw weer beginnen
Backstage is er wel! Nu interview met Jamalquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Cee het volgende:
Zit ik klaar, blijkt het nog niet te beginnen.
Mag ik een stukje kaas van jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik ga een heerlijk broodje gezond klaarmaken en dan kan het feest weer beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
Johnny Logan komt vanavond!!3 april?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Mijn kaasblokjes van de C100 zijn op
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
Johnny Logan komt vanavond!!Holy fucking crap ik vond die gast 'vroegah' dus zo ontzettend cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ik hem een paar jaar geleden bij een Songfestivals In Concert show in Breda en het is echt zo'n labiel, dik zwetend middelbaar mannetje geworden. Zo zonde.
Ik heb zin in vanavond want ik ben stiekum fan van het Songfestival.
Oh het is niet stiekum meer.![]()
Mag ik een patatmetfriet en mayo erbijquote:
Cee je oude avatar waar is hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy fucking crap ik vond die gast 'vroegah' dus zo ontzettend cute!
Zag ik hem een paar jaar geleden bij een Songfestivals In Concert show in Breda en het is echt zo'n labiel, dik zwetend middelbaar mannetje geworden. Zo zonde.
Ik heb zin in vanavond want ik ben stiekum fan van het Songfestival.
Oh het is niet stiekum meer.
Ze gaan wel optreden in de resultshow zag ik net bij rtl boulevard, dus het was vast voorspellendquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens dat De Toppers door waren naar de finale
Dat wist ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze gaan wel optreden in de resultshow zag ik net bij rtl boulevard, dus het was vast voorspellend
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens dat De Toppers door waren naar de finale
Al mijn dromen zijn nogal freakyquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
wat freaky om over de Toppers te dromen trouwens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |