die zingt zooooo lekker mee in de auto!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:01 schreef Leonoor het volgende:
Iemand kan ook ngo wel Ik houd van jou doen, van Maribelle. Heeft Gordon ook nog eens gecovered (die zet ik in de volgende break even op)
Maar dat is het niet. Wat is dat voor een gek hikje steeds tussendoor?quote:
idd ja! ik zei het ook alquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
Die "huh" overal achter.Als je erop gaat letten is het storend als de pest.
Doorspekt met gekopieerde arrenbie-rifjes en lifjes en lafjes en gewoon totaal niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:03 schreef Liquidootje het volgende:
Op de een of ander manier kan ik zijn stem gewoon niet mooi vinden. Het is zo nasaal afrikaans.
Irma wou dit zelf graag...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:03 schreef Leonoor het volgende:
Volgens mij is het vandaag niet alleen belangrijk hoe goed iedereen zingt, maar ook of je jurylid een beetje een bekend/hip liedje voor je heeft gekozen of zo'n zuur nummer als dat van Irma.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef babette21 het volgende:
maar dit was niet heel vreselijk.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
3 optredens gehad, wat een kut uitzending, kut nummers bah, songfestival
Oh ja dat heb ik dus gemist, omdat ik toen nog France Gall op had staan hierquote:
nee ik vind het leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
3 optredens gehad, wat een kut uitzending, kut nummers bah, songfestival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |