quote:Ondanks haar lengte is Alicia heel tevreden over haar uiterlijk. Ze geeft zichzelf een 9.5 op tien.
Sannequote:Waarom doe je mee? Voor de ervaring en ik hou van uitdagingen en zou natuurlijk enorm graag in de mediawereld terechtkomen
quote:Deze 21-jarige Amsterdamse leeft in haar eigen glamourwereld die vooral ingevuld wordt door Chihuahua’s, dure merkkledij en tout court alles wat ‘blingt’.
quote:Sanne is de Victoria Beckham van de lage landen.
Angeliquequote:Als ik de lotto zou winnen dan zou ik: Shoppen totdat ik er bij neerval, een villa kopen in een warm land en voor mijn dochtertje heel veel opzij zetten.
quote:Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: Doorbreken in modellenwerk, iets op televisie doen en naamsbekendheid in de showbizz
Samanthaquote:Mezelf in drie woorden: Diva, spontaan en lief
quote:Deze beauty is de naïeve en flirterige girl next door.
Desiréequote:Ze krijgt vaak complimentjes van jongens en geeft toe een enorme flirt te zijn. Samantha is heel tevreden over haar uiterlijk. Zelf geeft ze zich een 9,5 op tien
quote:Desirée is negentien en werkt als kapster aan huis. Ze noemt zichzelf “een beauty met brains”
Fabiennequote:Desirée maakt niet gemakkelijk vrienden, maar heeft het ook niet slecht voor met haar medebeauty’s. Hoewel, wanneer het op geld aankomt, zou ze hen wel een mes in de rug durven steken. Deze goedlachse Limburgse zal de nerds zeker niet afschrikken.
quote:Door haar imposante verschijning en haar grote mond, zal Fabienne (21) in het begin eerder als verschrikking dan als beauty door de nerds worden aanzien.
Olgaquote:Een artikel lezen dat langer is dan een fotobijschrift in een magazine is niet aan haar besteed: “Ik ben een vis met een korte termijn geheugen in een visbokaal, die vergeet ook meteen wat die net gezien heeft”.
quote:Olga (20) is afkomstig uit Rusland en woont sinds zes jaar in Hasselt. Ze is ervan overtuigd dat de Russische meisjes de mooiste van de wereld zijn.
quote:Menig deur gaat voor haar open door haar naïef gedrag, sexy uitstraling en Russische tongval. Ze is er ten volle van overtuigd de nerds te kunnen “genezen” en om te toveren in Don Juans.
quote:Ik bak echt helemaal niets van: het huishouden, want mama doet alles
quote:Ik ben een ochtend/nachtmens: nachtmens. Ik sta nooit vroeg op. Alleen als het echt nodig is. Ik ga graag op stap en zit lang voor de tv om films te kijken of gezellig met mijn vriend te chillen
Priscillaquote:Welke bekende beauty/nerd is jouw voorbeeld? Geen, ik ben zelf een voorbeeld
quote:Met haar deelname wil Priscilla bewijzen dat ze geen dom blondje is.
quote:Mezelf in drie woorden: Sociaal, gek & zorgzaam. Mama nerd hoeft zich geen zorgen te maken, ik zorg er wel voor dat hij elke dag zijn 2 ons groente en 2 stuks fruit naar binnen werkt!
quote:Waarom doe je mee? Ik wil de nerd wat sociale vaardigheden bijbrengen. Ik kan geen 20 jaar levenservaring veranderen in een paar weken, maar ik wil hem wel zoveel mogelijk meegeven en hem leren dat het leuk is om te shoppen!
Kredietcrisis denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jep. Het viel mij ook al op. In de vorige seizoenen waren de beauties echt beauties (bijna allemaal dan). Nu zijn het vooral mutsen die denken dat ze een beauty zijn...
Of ze hebben gewoon de grootste dramaqueens uitgezocht. Als je al gaat huilen wanneer je favoriete schoenen niet zijn ingepakt.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:36 schreef Yi-Long het volgende:
Fabienne lijkt op een blonde Shrek.
Verder eens met de klacht. Zit weinig beauty in, zo te zien.Die meiden zullen wel Gooische connecties hebben ofzo, of het is erger gesteld met de schoonheid van de NLse vrouw dan ik al dacht.
Ik begin te twijfelen aan jouw intellectuele vermogens!quote:
daarmee wil ik dus uitleg hebben WAAROM?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen aan jouw intellectuele vermogens!![]()
Like duhh!
Omdat er nu een zogenaamde vrouwelijke nerd tussen de mannelijke nerds zit & een zogenaamde mannelijk beauty tussen de beauties!quote:Op woensdag 1 april 2009 02:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
daarmee wil ik dus uitleg hebben WAAROM?
en pot?
waar is de mannelijke beauty dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat er nu een zogenaamde vrouwelijke nerd tussen de mannelijke nerds zit & een zogenaamde mannelijk beauty tussen de beauties!
Nee, hetero.
In de kast nog denk ik!quote:Op woensdag 1 april 2009 02:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waar is de mannelijke beauty dan?
(nee ik kijk niet naar de serie)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
Selenequote:Op woensdag 1 april 2009 01:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jep. Het viel mij ook al op. In de vorige seizoenen waren de beauties echt beauties (bijna allemaal dan). Nu zijn het vooral mutsen die denken dat ze een beauty zijn...
linkquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft voor mij de link naar de 1e aflevering
Gijsquote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
Die nerds zijn niet eens zo lelijk trouwens. Ander kapsel & betere kleding en ze zien er normaal uit.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]WHAAAAAAT??!?!?! Waarom ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Die mannelijke beauty is de enige van het stel die World of Warcraft speelt hoorde ik van een zeer betrouwbare bronquote:Op woensdag 1 april 2009 02:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat er nu een zogenaamde vrouwelijke nerd tussen de mannelijke nerds zit & een zogenaamde mannelijk beauty tussen de beauties!
Nee, hetero.
Geen idee, hoorde het van een collega. Die volgt de serie via VTM (Belgische tv) en die lopen kennelijk een paar afleveringen voor.quote:
Undercover nerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Die mannelijke beauty is de enige van het stel die World of Warcraft speelt hoorde ik van een zeer betrouwbare bron
Genoeg beauty als je het mij vraagtquote:
Klopt, maar die zat in een oud seizoenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Genoeg beauty als je het mij vraagt
Die Sanne heeft een dochtertje en is zo arrogant als de pestquote:
Het ging alleen even om het uiterlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Sanne heeft een dochtertje en is zo arrogant als de pest
Arrogant valt wel mee.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Sanne heeft een dochtertje en is zo arrogant als de pest
Ben jij van geloof gewisseld?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Arrogant valt wel mee.
Maar ze is geen maagd meer, dus hoef ik d'r sowieso al niet.
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Hoe kunnen ze in godsnaam die ransaap van een vent als "beauty" beschouwen trouwens?
Is dat een van de nerds na de make-over?quote:
Wat een baasfaalbaasquote:
Zij was ook nerd hoor, heb zelfs gelezen dat zequote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Genoeg beauty als je het mij vraagt
tering jantjequote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Die 3e van rechts ziet er wel lekker uit.
[ afbeelding ]
En de 2e van links is volgens mij ook niet verkeerd... Maar wat staat daar voor reuzin in het miden?. Echt zo'n bouwvakker die jou verslaat met armje drukken ipv andersom. Check ook hoe ze loopt met die armen.
Op TV zag ze er veel erger uit met een kneuzig brilletje etc. Maar op deze foto valt het inderdaad reuze mee...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
dat meisje met zwart haar ziet er toch best leuk uit? beetje ondervoed maar verder wel ok toch
WTFquote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
En de 2e van links is volgens mij ook niet verkeerd... Maar wat staat daar voor reuzin in het miden?. Echt zo'n bouwvakker die jou verslaat met armje drukken ipv andersom. Check ook hoe ze loopt met die armen.
Die negert is een NO GO voor mij.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Angelique best te doen
(mits zak over d'r hoofd)
Stel je niet zo aan man bakraquote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jij nou gewoon niet beter kan krijgen betekent niet gelijk dat vetkleppen sexy zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man bakra
Al die andere meisjes zijn gewoon kk dun
die meest linkse is goed te doenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja ik voel me iig niet aangetrokken tot vrouwen met het postuur van Hulk Hogan. Dan liever iets te mager dan de motoriek van een bouwvakker.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man bakra
Al die andere meisjes zijn gewoon kk dun
Mooi, dan kan ik exclusiefquote:Op woensdag 1 april 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die negert is een NO GO voor mij.
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja ik voel me iig niet aangetrokken tot vrouwen met het postuur van Hulk Hogan. Dan liever iets te mager dan de motoriek van een bouwvakker.
Bij Angelique moet ik altijd denken aan:quote:Op woensdag 1 april 2009 15:49 schreef marcel-o het volgende:
Die angelique... is dat geen omgebouwde?![]()
die heb best een mannenkaak![]()
verder is ze wel lekker
die kleine is anders ook wel leuk
Beetje wat meer voedsel erbij.. kleine make-over en het kan nog best wel is ene lekker wijf wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
tering jantje![]()
daar is een tank niets bij.
[ afbeelding ]
dat meisje met zwart haar ziet er toch best leuk uit? beetje ondervoed maar verder wel ok toch
Jep.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Synthesist het volgende:
quote:
Eyecandyquote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Het is me een raadsel waarom die Sanne meedoet.
quote:
Waarom is priscilla een kampwijf, die ketting om d'r nek?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Sanne olga en priscilla het kampwijf
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar kijken jullie de volgende afleveringen al?
Hm, niet met torrents in ieder gevalquote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!
Inderdaad al 8 afleveringen geweest: http://www.orlydb.com/?q=Beauty.En.De.Nerd.S03quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!
Een puike ruit, inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 01:05 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eat my shit, wat een mooi shirt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door RowanF1 op 02-04-2009 01:36:11 ]Feyenoord Rotterdam
Ik vond het eigenlijk een sukkel, maar bij deze wint hij al mijn respectquote:Op donderdag 2 april 2009 01:05 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eat my shit, wat een mooi shirt!
Inderdaad, en dan ook nog dit!quote:Op donderdag 2 april 2009 01:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een sukkel, maar bij deze wint hij al mijn respect
Ik dacht dat belgie altijd achterliep.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:21 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alle landen lopen voor op Nederland qua tv.
en toch zou ik die grote chick wel doen jeweetquote:
Alsof ze jou sowieso zou doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en toch zou ik die grote chick wel doen jeweet
Dat is nou de enige die ik best leuk vind nog. En dan op die foto waar ze in het water lopen ziet die linker er wel aardig uit.quote:
WTF. Zij? Leuk?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is nou de enige die ik best leuk vind nog. En dan op die foto waar ze in het water lopen ziet die linker er wel aardig uit.
Die lange reus vind ik maar niks![]()
Man, chicks die gaan piepen als je ze door een metaaldetector heen haalt moet je sowieso vermijden.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WTF. Zij? Leuk?
Het enige voordeel is dat je haar bij die flappers kunt pakken tijdens een - eventueel - potje batsen, beetje houvast.
Ik zie het al helemaal voor me!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef Beauregard het volgende:
WTF. Zij? Leuk?
Het enige voordeel is dat je haar bij die flappers kunt pakken tijdens een - eventueel - potje batsen, beetje houvast.
Jij bent meer van de blondines met siliconentieten?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WTF. Zij? Leuk?
Nee hoor. Ik vind die giant wel geil. Geen typische schoonheid, maar dat lijkt me gewoon een heerlijk mokkel in bed.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de blondines met siliconentieten?
Ik vind die vrouwelijke nerd nog het meest normale meisje van het stel en ze ziet er best leuk uit ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |