quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
Selenequote:Op woensdag 1 april 2009 01:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jep. Het viel mij ook al op. In de vorige seizoenen waren de beauties echt beauties (bijna allemaal dan). Nu zijn het vooral mutsen die denken dat ze een beauty zijn...
linkquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft voor mij de link naar de 1e aflevering
Gijsquote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
Die nerds zijn niet eens zo lelijk trouwens. Ander kapsel & betere kleding en ze zien er normaal uit.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]WHAAAAAAT??!?!?! Waarom ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Die mannelijke beauty is de enige van het stel die World of Warcraft speelt hoorde ik van een zeer betrouwbare bronquote:Op woensdag 1 april 2009 02:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat er nu een zogenaamde vrouwelijke nerd tussen de mannelijke nerds zit & een zogenaamde mannelijk beauty tussen de beauties!
Nee, hetero.
Geen idee, hoorde het van een collega. Die volgt de serie via VTM (Belgische tv) en die lopen kennelijk een paar afleveringen voor.quote:
Undercover nerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Die mannelijke beauty is de enige van het stel die World of Warcraft speelt hoorde ik van een zeer betrouwbare bron
Genoeg beauty als je het mij vraagtquote:
Klopt, maar die zat in een oud seizoenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Genoeg beauty als je het mij vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |