Die Sanne heeft een dochtertje en is zo arrogant als de pestquote:
Het ging alleen even om het uiterlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Sanne heeft een dochtertje en is zo arrogant als de pest
Arrogant valt wel mee.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Sanne heeft een dochtertje en is zo arrogant als de pest
Ben jij van geloof gewisseld?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Arrogant valt wel mee.
Maar ze is geen maagd meer, dus hoef ik d'r sowieso al niet.
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Hoe kunnen ze in godsnaam die ransaap van een vent als "beauty" beschouwen trouwens?
Is dat een van de nerds na de make-over?quote:
Wat een baasfaalbaasquote:
Zij was ook nerd hoor, heb zelfs gelezen dat zequote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Genoeg beauty als je het mij vraagt
tering jantjequote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Die 3e van rechts ziet er wel lekker uit.
[ afbeelding ]
En de 2e van links is volgens mij ook niet verkeerd... Maar wat staat daar voor reuzin in het miden?. Echt zo'n bouwvakker die jou verslaat met armje drukken ipv andersom. Check ook hoe ze loopt met die armen.
Op TV zag ze er veel erger uit met een kneuzig brilletje etc. Maar op deze foto valt het inderdaad reuze mee...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
dat meisje met zwart haar ziet er toch best leuk uit? beetje ondervoed maar verder wel ok toch
WTFquote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
En de 2e van links is volgens mij ook niet verkeerd... Maar wat staat daar voor reuzin in het miden?. Echt zo'n bouwvakker die jou verslaat met armje drukken ipv andersom. Check ook hoe ze loopt met die armen.
Die negert is een NO GO voor mij.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Angelique best te doen
(mits zak over d'r hoofd)
Stel je niet zo aan man bakraquote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jij nou gewoon niet beter kan krijgen betekent niet gelijk dat vetkleppen sexy zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man bakra
Al die andere meisjes zijn gewoon kk dun
die meest linkse is goed te doenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja ik voel me iig niet aangetrokken tot vrouwen met het postuur van Hulk Hogan. Dan liever iets te mager dan de motoriek van een bouwvakker.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man bakra
Al die andere meisjes zijn gewoon kk dun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |