Mooi, dan kan ik exclusiefquote:Op woensdag 1 april 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die negert is een NO GO voor mij.
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja ik voel me iig niet aangetrokken tot vrouwen met het postuur van Hulk Hogan. Dan liever iets te mager dan de motoriek van een bouwvakker.
Bij Angelique moet ik altijd denken aan:quote:Op woensdag 1 april 2009 15:49 schreef marcel-o het volgende:
Die angelique... is dat geen omgebouwde?![]()
die heb best een mannenkaak![]()
verder is ze wel lekker
die kleine is anders ook wel leuk
Beetje wat meer voedsel erbij.. kleine make-over en het kan nog best wel is ene lekker wijf wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
tering jantje![]()
daar is een tank niets bij.
[ afbeelding ]
dat meisje met zwart haar ziet er toch best leuk uit? beetje ondervoed maar verder wel ok toch
Jep.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Synthesist het volgende:
dat meisje met zwart haar ziet er toch best leuk uit? beetje ondervoed maar verder wel ok toch
quote:
Eyecandyquote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Het is me een raadsel waarom die Sanne meedoet.
quote:
Waarom is priscilla een kampwijf, die ketting om d'r nek?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Sanne olga en priscilla het kampwijf
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar kijken jullie de volgende afleveringen al?
Hm, niet met torrents in ieder gevalquote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!
Inderdaad al 8 afleveringen geweest: http://www.orlydb.com/?q=Beauty.En.De.Nerd.S03quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!
Een puike ruit, inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 01:05 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eat my shit, wat een mooi shirt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door RowanF1 op 02-04-2009 01:36:11 ]Feyenoord Rotterdam
Ik vond het eigenlijk een sukkel, maar bij deze wint hij al mijn respectquote:Op donderdag 2 april 2009 01:05 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eat my shit, wat een mooi shirt!
Inderdaad, en dan ook nog dit!quote:Op donderdag 2 april 2009 01:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een sukkel, maar bij deze wint hij al mijn respect
Ik dacht dat belgie altijd achterliep.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:21 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alle landen lopen voor op Nederland qua tv.
en toch zou ik die grote chick wel doen jeweetquote:
Alsof ze jou sowieso zou doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en toch zou ik die grote chick wel doen jeweet
Dat is nou de enige die ik best leuk vind nog. En dan op die foto waar ze in het water lopen ziet die linker er wel aardig uit.quote:
WTF. Zij? Leuk?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is nou de enige die ik best leuk vind nog. En dan op die foto waar ze in het water lopen ziet die linker er wel aardig uit.
Die lange reus vind ik maar niks![]()
Man, chicks die gaan piepen als je ze door een metaaldetector heen haalt moet je sowieso vermijden.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WTF. Zij? Leuk?
Het enige voordeel is dat je haar bij die flappers kunt pakken tijdens een - eventueel - potje batsen, beetje houvast.
Ik zie het al helemaal voor me!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef Beauregard het volgende:
WTF. Zij? Leuk?
Het enige voordeel is dat je haar bij die flappers kunt pakken tijdens een - eventueel - potje batsen, beetje houvast.
Jij bent meer van de blondines met siliconentieten?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WTF. Zij? Leuk?
Nee hoor. Ik vind die giant wel geil. Geen typische schoonheid, maar dat lijkt me gewoon een heerlijk mokkel in bed.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de blondines met siliconentieten?
Ik vind die vrouwelijke nerd nog het meest normale meisje van het stel en ze ziet er best leuk uit ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |