Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar kijken jullie de volgende afleveringen al?
Hm, niet met torrents in ieder gevalquote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!
Inderdaad al 8 afleveringen geweest: http://www.orlydb.com/?q=Beauty.En.De.Nerd.S03quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan je al downloaden! De Vlamingen zenden het al veel langer uit!
Een puike ruit, inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 01:05 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eat my shit, wat een mooi shirt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door RowanF1 op 02-04-2009 01:36:11 ]Feyenoord Rotterdam
Ik vond het eigenlijk een sukkel, maar bij deze wint hij al mijn respectquote:Op donderdag 2 april 2009 01:05 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eat my shit, wat een mooi shirt!
Inderdaad, en dan ook nog dit!quote:Op donderdag 2 april 2009 01:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een sukkel, maar bij deze wint hij al mijn respect
Ik dacht dat belgie altijd achterliep.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:21 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alle landen lopen voor op Nederland qua tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |