Ik meen me iets te herinneren van "nieuwe afleveringen t/m 27 april". Maar mijn herinneringen zijn niet erg betrouwbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Is volgende week de laatste van dit seizoen?
Fringe komt ook weer terug om het seizoen vol te maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog 2 House afleveringen, dan komt Prison Break hun seizoen afmaken in plaats van House. 24 gaat door tot mei en maakt dat seizoen dus ook af.
Komt er wel een seizoen 6?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef padlarf het volgende:
en wanneer beginnen ze dan met seizoen 6 maken? september dan pas weer op tv?
Heb je de promo van volgende week gezien?quote:
Op zich zou ik wel blij zijn, denk ik...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef RuiDaSilva het volgende:
Je zal het maar hebben en de dokter besluit de stekker er uit te trekken
Voelt als een episode die verdeeld is over 2 afleveringen....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je de promo van volgende week gezien?
http://housemd-guide.com/quote:#524 "Both Sides Now" May 11 8/7
#523 "Samsara" May 4 MON 8/7
#522 "A House Divided" Apr 27 8/7
#521 "Savers" Apr 13 MON 8/7
#520 "Simple Explanation" A 6 M 8/7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk voor hemzelf, hij gaat nu namelijk "The White House" in, hij is gevraagd en daarom is hij volgens mij gestopt met House.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kutner RIP.
http://www.fox.com/kutner
OF misschien met de dood van een goede collega?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Ionesco het volgende:
Als Cuddy naar Wilson toegaat omdat hij House niet heeft gesproken zegt ie zoiets als :'I can't handle this and look after House.'
Die opmerking snapte ik niet echtHeeft ie t druk met zn broer ofzo?
Dat dacht ik ook, de dood van Kutner.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
OF misschien met de dood van een goede collega?
Hmmm, kut ik moet de aflevering eigenlijk nog zien, naja...quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kutner RIP.
http://www.fox.com/kutner
Betekent dit tevens ook het einde van harold and kumar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kal Penn heeft nu wel een intressante baan gekregen. Hij wordt Associate Director in the White House Office of Public Liason van President Obama.
It'll be the White House for Kal Penn now
Neen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Betekent dit tevens ook het einde van harold and kumar?
quote:Asked if he's retiring from acting, Penn replied evasively. 'Not necessarily. Who's to say where any path leads? I still have a passion for it. But for the time being, I won't be acting,' he said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |