Ik meen me iets te herinneren van "nieuwe afleveringen t/m 27 april". Maar mijn herinneringen zijn niet erg betrouwbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Is volgende week de laatste van dit seizoen?
Fringe komt ook weer terug om het seizoen vol te maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog 2 House afleveringen, dan komt Prison Break hun seizoen afmaken in plaats van House. 24 gaat door tot mei en maakt dat seizoen dus ook af.
Komt er wel een seizoen 6?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef padlarf het volgende:
en wanneer beginnen ze dan met seizoen 6 maken? september dan pas weer op tv?
Heb je de promo van volgende week gezien?quote:
Op zich zou ik wel blij zijn, denk ik...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef RuiDaSilva het volgende:
Je zal het maar hebben en de dokter besluit de stekker er uit te trekken
Voelt als een episode die verdeeld is over 2 afleveringen....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je de promo van volgende week gezien?
http://housemd-guide.com/quote:#524 "Both Sides Now" May 11 8/7
#523 "Samsara" May 4 MON 8/7
#522 "A House Divided" Apr 27 8/7
#521 "Savers" Apr 13 MON 8/7
#520 "Simple Explanation" A 6 M 8/7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk voor hemzelf, hij gaat nu namelijk "The White House" in, hij is gevraagd en daarom is hij volgens mij gestopt met House.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kutner RIP.
http://www.fox.com/kutner
OF misschien met de dood van een goede collega?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Ionesco het volgende:
Als Cuddy naar Wilson toegaat omdat hij House niet heeft gesproken zegt ie zoiets als :'I can't handle this and look after House.'
Die opmerking snapte ik niet echtHeeft ie t druk met zn broer ofzo?
Dat dacht ik ook, de dood van Kutner.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
OF misschien met de dood van een goede collega?
Hmmm, kut ik moet de aflevering eigenlijk nog zien, naja...quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kutner RIP.
http://www.fox.com/kutner
Betekent dit tevens ook het einde van harold and kumar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kal Penn heeft nu wel een intressante baan gekregen. Hij wordt Associate Director in the White House Office of Public Liason van President Obama.
It'll be the White House for Kal Penn now
Neen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Betekent dit tevens ook het einde van harold and kumar?
quote:Asked if he's retiring from acting, Penn replied evasively. 'Not necessarily. Who's to say where any path leads? I still have a passion for it. But for the time being, I won't be acting,' he said.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:59 schreef gelestipjes het volgende:
Jammer dat hij er nu uit is. Vond hem toch wel de leukste van de 3.
Da's toch geen cameo meer?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef Breuls het volgende:
Al vijf jaar toptelevisie
Wel een schok; ik wist totaal niet dat Penn ermee was gestopt. Mooi hoe een cameo van Meat Loaf het B-verhaal van de aflevering werd en zo goed samenviel met dit.
Hij stond toen ook een toespraak te geven voor de Lincoln Memorial een paar dagen voor de inauguratie, kennelijk is hij goede vriendjes met O.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik denk dat Wilson inderdaad het verwerken van verdriet bedoelde. Niet het zorgen voor zijn broer.
Wel jammer dat Kutner weg is. Ik vond het altijd wel een leuk karakter.
Kal Penn heeft nu wel een intressante baan gekregen. Hij wordt Associate Director in the White House Office of Public Liason van President Obama.
It'll be the White House for Kal Penn now
Ik vind het altijd wel jammer als mensen duidelijk resoluut een serie worden uitgeschreven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hij stond toen ook een toespraak te geven voor de Lincoln Memorial een paar dagen voor de inauguratie, kennelijk is hij goede vriendjes met O.
Ik vraag me af wat voor toffe verhaallijnen er geschrapt zijn ten behoeve van zijn exit...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel jammer als mensen duidelijk resoluut een serie worden uitgeschreven.
Het was wel opvallend dat hij niet eens een verschijning had in de aflevering van zijn dood ja. Maargoed, het is weer wat extra bagage voor House, en dat kan wel eens boeiend worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel jammer als mensen duidelijk resoluut een serie worden uitgeschreven.
Ik vond dat hele "je baalt dat je het niet zag aankomen" op deze manier wel erg gezocht, omdat het er gewoon niet in is geschreven. Natuurlijk kan hij het niet zien aankomen als de schrijvers hem er niet bij helpenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het was wel opvallend dat hij niet eens een verschijning had in de aflevering van zijn dood ja. Maargoed, het is weer wat extra bagage voor House, en dat kan wel eens boeiend worden.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:51 schreef Burdie het volgende:
Dit is de eerste keer dat haar naam werd genoemd.
En Dr. Hadley ook al vaak genoeg. Misschien is dit de eerste keer dat ze volledig 'Remy Hadley' zeggen, maar haar echte naam was al enige tijd bekend.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:32 schreef Merkie het volgende:
Remy is echt al 1000x genoemd volgens mij.
Jij hebt het stuk waar hij Kutners ouders bezocht even gemist?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
En verder nog een softe House, lijkt wel alsof ie in seizoen 5, beetje z'n scherpe randjes kwijt raakt..
Dat dacht ik meteen al en denk ik nog steedsquote:Op woensdag 8 april 2009 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
(Misschien heeft Taub, stiekem Kutner wel doodgeschoten..).
Het had iig niet de overtuiging, die ik normaal gewend ben. Hij zat er bij alsof het zelfkwelling was, z'n protegé kwijt...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij hebt het stuk waar hij Kutners ouders bezocht even gemist?
Je had niet door dat de reden dat House zo bezig was, niets met 'zijn protegé kwijt zijn" te maken had? Hij had iets niet opgemerkt, dat was meer de zelfkwelling. Vandaar het zelfmoordverhaal. Uiteindelijk maakt die foto aan het einde ongeveer duidelijk dat het waarschijnlijk toch zelfmoord was, en House inderdaad iets heeft gemist. Wilson zegt het uiteindelijk ook nogquote:Op woensdag 8 april 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het had iig niet de overtuiging, die ik normaal gewend ben. Hij zat er bij alsof het zelfkwelling was, z'n protegé kwijt...Kutouders gewoon... Boehoe...echt rationeel was het niet, eerder emotioneel kwam het eruit..
Kutner en Zelfmoord? I don't buy it!![]()
Ik denk dat Foreman er een één en ander mee te maken heeft/had, ik vond dat er behoorlijk veel op Foreman gefocust werd met zijn "verwerking" ervan.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je had niet door dat de reden dat House zo bezig was, niets met 'zijn protegé kwijt zijn" te maken had? Hij had iets niet opgemerkt, dat was meer de zelfkwelling. Vandaar het zelfmoordverhaal. Uiteindelijk maakt die foto aan het einde ongeveer duidelijk dat het waarschijnlijk toch zelfmoord was, en House inderdaad iets heeft gemist. Wilson zegt het uiteindelijk ook nog
"Because living in misery sucks marginally less than being dead"quote:Op woensdag 8 april 2009 11:09 schreef TNA het volgende:
Waarom pleegt House zelf eigenlijk niet gewoon zelfmoord? Puzzels oplossen toch net leuk genoeg?
Nee Foreman is altijd zo'n emotioneel wrak.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Foreman er een één en ander mee te maken heeft/had, ik vond dat er behoorlijk veel op Foreman gefocust werd met zijn "verwerking" ervan.
Ik hoop dat we er meer van te weten komen in de volgende afleveringen.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Merkie het volgende:
Hoezo? Vind je achtergondmuziek ook een zwaktebod dan?
Ja, dat bedoelde ik. Dit is de eerste keer dat haar volledige naam werd genoemd.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef De_Hertog het volgende:
En Dr. Hadley ook al vaak genoeg. Misschien is dit de eerste keer dat ze volledig 'Remy Hadley' zeggen, maar haar echte naam was al enige tijd bekend.
Tranen en verdrietige gezichten ook zeker?quote:
Of al dat sarcasme en die medische zakenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:06 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Tranen en verdrietige gezichten ook zeker?
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Verder vind ik het maar een vreemde zelfmoord. Kwam totaal uit de lucht vallen. Beetje ongeloofwaardig.
Ik niet hoor, als films en series dat niet hadden zou ik alleen nog boeken lezen denk ik. Kan heel veel toevoegen aan de ervaring namelijk.quote:
Ik snap op zich wel wat er bedoeld wordt: altijd die eeuwige aanzwellende violen bij een romantisch stuk, of de kleine singer/songwriter liedjes bij een zielig stuk... het gaat vervelen. Het is soms té obvious en kan afleiden. Maar goed, Hugh Laurie heeft op zich geen muziek nodig die zijn acteren moet versterken, hij kan dat wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:56 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik niet hoor, als films en series dat niet hadden zou ik alleen nog boeken lezen denk ik. Kan heel veel toevoegen aan de ervaring namelijk.
Ik deel je mening, maar ik vind dat er in House dusdanig weinig gebruik wordt gemaakt van die makkelijke trucjes, dat de muziek op echt emotionele momenten des te sterker overkomt.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel wat er bedoeld wordt: altijd die eeuwige aanzwellende violen bij een romantisch stuk, of de kleine singer/songwriter liedjes bij een zielig stuk... het gaat vervelen. Het is soms té obvious en kan afleiden. Maar goed, Hugh Laurie heeft op zich geen muziek nodig die zijn acteren moet versterken, hij kan dat wel.
Taub (or whatever zijn echte naam is) dat vind ik dan weer een drama...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |