Van mij wel hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik mag als officieel in Fok!-functie zijnde zeker niet meer meedoen met de FP bashen?
www.fok.it bedoel je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Frontpage.www.fok.nl zeg maar.
We gaan naar ZZ Top!
Uhm. Even een gevatte en vernietigende one liner bedenken dan.quote:
Ik klikte!quote:
Jij moet weer terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Seborik het volgende:
Nou, ik was sinds pas weer eens aan het rondneuzen tussen de reviews (verkoopstukjes) en de columns (scheldkannonades) en vind het toch jammer dat al het leuks van een aantal jaren terug weer verdwenen is. Tijl kon zo leuk schrijven, maar het is nu niets anders dan gekut met een ander.
Tijd dan dat wij het als MUZ weer een beetje gaan vullen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het idee dat alles wat voorhanden is gereviewd wordt. En dat is best jammer, want daardoor worden en dusdanig veel reviews geplaatst dat de dingen die wel leuk zijn, niet opvallen.
Is er eigenlijk al een muziek.fok.nl ofzo? Waar je alleen maar muzieknieuws kunt lezen en je alleen maar muziekreviews kunt lezen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Tijd dan dat wij het als MUZ weer een beetje gaan vullen.
Ik lees graag de nieuwsberichten en reageer ook soms, hoewel meer niet dan wel, het heeft toch te weinig inhoud en een te hoog 'standpunt nl'-gehalte (oneliners roepen in het niets). Het gaat ook eigenlijk te hard en onoverzichtelijk voor een fatsoenlijke discussie. Wat dat betreft is het forum veel overzichtelijker.
De columns laat ik trouwens ook helemaal links liggen, de onderwerpen en inhoud spreken mij daarvoor te weinig aan.
Die krijg ik nog te zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:
kan een modje deze post editten : Dag Gerard, tja Toen was geluk heel gewoon
home.planet.nl/~slotm048 moet worden home.kpn.nl/slotm048 anders krijg je dat inlog geval
zie ook kut planet/kpn
zal ik doenquote:Op maandag 6 augustus 2009 11:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Die krijg ik nog te zien.
Oh nee, nu is het gelukt. Als je nog meer trouble in MUZ hebt, meld je het maar in het feedbacktopic.
les had een mooie leeftijdquote:Op maandag 14 augustus 2009 17:00 schreef Mark het volgende:
Dag Michael, Dag Les, we hebben weer veel kunnen zwaaien in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |