Enfinquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
dat betekent dat alle topics waar ik fotos in gezet heb nu compleet bagger zijn ( waren ze al maar afin)
ja dat heb ik dus gedaan bij mij doet hij het goed maar het duurt blijkbaar eventjes voordat hij het goed doet.quote:Op maandag 6 augustus 2009 09:49 schreef 8D het volgende:
Verander dan minstens je avatar op fok naar het goede adres. Dan is het in ieder geval niet bij elke post van je te zien, dat irritante login venster.
Daarom waarom de naam veranderenquote:
Omdat de naam Planet er mee gekapt is. En KPN wil altijd en overal hun naam laten zien. Hier ook planet, werkt sinds de naamsverandering nog perfect. Ik heb nog een keer gebeld over wat zaken, en volgens die lui blijft je @planet.nl emailadres nog tientallen jaren actief.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daarom waarom de naam veranderen
Blijk baar gaan ze dus langzaam over naar home.kpn.nl adressen en was ik vandaag aan de beurt opzich prima maar meld het evenquote:Op maandag 6 augustus 2009 09:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omdat de naam Planet er mee gekapt is. En KPN wil altijd en overal hun naam laten zien. Hier ook planet, werkt sinds de naamsverandering nog perfect. Ik heb nog een keer gebeld over wat zaken, en volgens die lui blijft je @planet.nl emailadres nog tientallen jaren actief.
inddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |