Dat laatste moet je hebben.quote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ben ik tegen of heb ik juist ontzag voor de manier waarop ze mensen kunnen brainwashen?
De overheid geeft ons geld ook uit. Dus of wij het nu consumeren of de overheid maakt geen verschil. Geld moet rollen, wat dat betreft hebben de overheden een gat in de hand.quote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Alles hangt samen met hoeveel omhoog. Langzaam aan een beetje erbij en dan weer een beetje en dan nog eens maakt weinig indruk. Als ze opeens 50% erbij deden geeft dat meteen een schokeffect..
Ik doelde echter op het feit dat als de overheid ons geld verprust in de ambtelijke molen we simpelweg minder kunnen consumeren. wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven. Dat gaat dan niet enkel over jouw auto-kilometer maar ook die nieuwe CD of kroegbezoek. Die veroorzaken ook milieubelasting.
Als het klimaat veranderd, dan veranderd alles. Met als uiteindelijke effect natuurrampen e.d. We kunnen wel elle lange discussies houden of wij de oorzaak zijn, maar voordat we daar achter zijn is het al te laat (het is waarschijnlijk nu al bijna te laat). We kunnen het niet nog een keer overdoen, er is maar 1 kans, er is maar 1 aarde.quote:Klimaat is in de meteorologie een woord voor de omgevingsomstandigheden (windsnelheid, neerslag, temperatuurverschil tussen dag en nacht en tussen de seizoenen), op een planeet, zoals de aarde of in een bepaald gebied op een planeet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef cypress het volgende:
Als het klimaat veranderd, dan veranderd alles. Met als uiteindelijke effect natuurrampen e.d. We kunnen wel elle lange discussies houden of wij de oorzaak zijn, maar voordat we daar achter zijn is het al te laat (het is waarschijnlijk nu al bijna te laat). We kunnen het niet nog een keer overdoen, er is maar 1 kans, er is maar 1 aarde.
Ik denk zelf van niet. Zie jij het aantal autorijders in jouw omgeveing, straat, vrienden, familie afnemen met ald ie belastingen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef cypress het volgende:
Als we belasting op benzine gooien dan gaan er echt wel minder mensen auto rijden.
De prijzen moeten als je echt wat wilt doen dan ook echt heel flink omhoog. Denk dan aan bv 4 euro voor een litertje benzine. Dat maakt echt wel verschilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet. Zie jij het aantal autorijders in jouw omgeveing, straat, vrienden, familie afnemen met ald ie belastingen?
Dat maakt zeker verschil. Weet je wat? Verbied het gewoon!! Stel een overheidsorgaan in dat bepaalt wie wel en geen auto mag rijden; natuurlijk mag het enkel als het het 'algemeen belang' behartigt. Dat zorgt er uiteindelijk zeker voor dat heel de economie instort. Na 100 jaar zijn dan veel mensen omgekomen van de honger en hey, als dat het milieu niet spaart weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De prijzen moeten als je echt wat wilt doen dan ook echt heel flink omhoog. Denk dan aan bv 4 euro voor een litertje benzine. Dat maakt echt wel verschil
Zo met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat maakt zeker verschil. Weet je wat? Verbied het gewoon!! Stel een overheidsorgaan in dat bepaalt wie wel en geen auto mag rijden; natuurlijk mag het enkel als het het 'algemeen belang' behartigt. Dat zorgt er uiteindelijk zeker voor dat heel de economie instort. Na 100 jaar zijn dan veel mensen omgekomen van de honger en hey, als dat het milieu niet spaart weet ik het niet meer.
Behalve dan natuurlijk dat zo'n beleid tot oorlogen leidt en oorlogen vervuilen meer dan wat dan ook, maargoed, dat is dan in het algemeen belang. Doen dus!
Probleem is dat europa verslaafd is aan fossiele brandstoffen. Meer misschien nog dan de VS en Europa heeft ook veel meer te verliezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef du_ke het volgende:
Ik geef slechts aan dat wanneer je met prijsverhoging iets wil doen tegen het gebruik van fossiele brandstoffen dat je dan extreme maatregelen moet nemen. Ofwel dan kunnen we beter andere maatregelen verzinnen zoals schonere motoren of andere brandstoffen.
Wat valt hier te lezen? Een geshopte foto van Al Gore (oscar in zijn hand) en oud nieuws over global warming?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:54 schreef detlevico het volgende:
http://home.hetnet.nl/~fm(...)arming%20zwendel.htm
Lezen a.u.b.
Tering man, je kan niet eens spellen, en grammatica .... laat maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat je dat zo durft te stellen man. Wat een gluiperd ben jij. Denk je dat mensen met normale verstand zoiets pikken?
Okeeeeeeeeeeeeeee ik weet niet of dit al gezegd is, want ik heb geen zin om dit hele topic vol met aggresieve, zich zelf naar de mond pratende, neoKKKon leugens door te spitten, maar:quote:Wat kan je nog aan broeikas-gassen doen als het al in de lucht zit?
Ik weet niet wat je bent, en wie heeft er zin om in zo'n onaagename, vuilspuitende hatelijke breinpan te poeren? Maar als ik er een gooi naar zou doen, denk ik dat jij:quote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Het ergste is, is dat dit al op de kleuterschool begint. De indoctrinatie dus. En ook die van de collectebus voor "arme kinderen in Afrika". Vroeger op mijn lagere school, hadden ze daarvoor een speciaal klein plastic kerkje vervaardigd waar je wat in kon doen. Wat een wereld. Ben ik tegen of heb ik juist ontzag voor de manier waarop ze mensen kunnen brainwashen?
Nee, nee, ALLEEN als het om CO2 uitstoot gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Pool het volgende:
Iemand die wel in de NWO en andere BNW/TRU-crap gelooft, maar niet gelooft in het inzicht dat normaal gesproken de vraag daalt als de prijs stijgt.![]()
--> TRU / BNW / ONZ
Denk je nou echt dat automobilisten noemenswaardig minder de auto zullen gebruiken als de kosten stijgen? Mensen gaan wel klagen maar zien heus wel gaten om hun gewoonten te bekostigen hoor. Dat is de afgelopen -tig jaar niet anders geweest. Schop jezelf naar --> ONZ.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Pool het volgende:
Iemand die wel in de NWO en andere BNW/TRU-crap gelooft, maar niet gelooft in het inzicht dat normaal gesproken de vraag daalt als de prijs stijgt.![]()
--> TRU / BNW / ONZ
Meer belasting ===> meer bomen ===> minder CO2!!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |