abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 22:56:43 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67661178
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat doen andere clubs net zo goed hoor.
Alleen is onze situatie wat ernstiger, maar dat zie je blijkbaar niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67661309
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Alleen is onze situatie wat ernstiger, maar dat zie je blijkbaar niet.
Dat zie ik wel, daarom moeten ze zonder al te veel eisen die investeerders eens binnenhalen. Met 10 miljoen kom je al een heel eind. Je kunt nu niet zomaar doen alsof die investeerders niet bestaan.
-
  donderdag 2 april 2009 @ 23:02:20 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67661378
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zie ik wel, daarom moeten ze zonder al te veel eisen die investeerders eens binnenhalen. Met 10 miljoen kom je al een heel eind. Je kunt nu niet zomaar doen alsof die investeerders niet bestaan.
Feijenoord is niet degene die eisen stelt nu, dat zijn de investeerders.
Elite
Tegen TTIP
pi_67661400
Dit jaar geen SCC voor mij. Misschien volgend jaar weer.
pi_67661415
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Feijenoord is niet degene die eisen stelt nu, dat zijn de investeerders.
Ja, en daaraan zal je moeten voldoen mits die eisen niet idioot zijn (wat ik niet verwacht). En anders in elk geval bekend maken dat het niet doorgaat en waarom dat zo is.
-
  donderdag 2 april 2009 @ 23:25:52 #156
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67662298
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

10 Miljoen ga je het echt niet mee redden, wat wil je daar mee doen. Van mij hoeven er op een keeper na geen spelers te komen als ze geen geld hebben. Laat ze dan maar meer jeugd inbrengen en hopen op europees voetbal. Ze kunnen op het moment beter werken aan de organisatie om iig de uitstraling van de club te verbeteren zodat er in het vervolg mensen wel bereid zijn te investeren.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_67662480
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

10 Miljoen ga je het echt niet mee redden, wat wil je daar mee doen. Van mij hoeven er op een keeper na geen spelers te komen als ze geen geld hebben. Laat ze dan maar meer jeugd inbrengen en hopen op europees voetbal. Ze kunnen op het moment beter werken aan de organisatie om iig de uitstraling van de club te verbeteren zodat er in het vervolg mensen wel bereid zijn te investeren.
Met Mulder en Darley is een keeper voor mij juist de laatste positie waarin geïnvesteerd moet worden. Spits, centraal en rechts achterin zijn voor mij de belangrijkste posities.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:34:57 #158
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67662575
quote:

[..]

Met ¤10 miljoen kan je heel goed uit de voeten hoor. Onze selectie is m.i. gewoon top 5-materiaal. Met een paar gerichte versterkingen kan je heel ver komen. Twee aanvallers en een keeper aangevuld met nuttige transfervrije krachten, en je bent een heel eind.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67662591
quote:

[..]

'Hopen op Europees voetbal' volgend jaar. Je kunt het ook overdrijven hoor. Overigens zou je voor 10 miljoen bijvoorbeeld Velthuizen, Fernandez en nog een speler kunnen halen. 2 of 3 talentvolle spelers in een goede leeftijd met restwaarde.
-
  donderdag 2 april 2009 @ 23:35:38 #160
53267 TC03
pi_67662595
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Met Mulder en Darley is een keeper voor mij juist de laatste positie waarin geïnvesteerd moet worden. Spits, centraal en rechts achterin zijn voor mij de belangrijkste posities.
Euhm, wat nou als Mulder en Darley het niet aan blijken te kunnen? Dan heb je alleen Van Dijk en die gaat niet 34 wedstrijden lang 90 minuten mee. Dit zijn nou juist van die oude fouten waarin Feyenoord niet moet blijven vervallen, anders is het dweilen met de kraan open.
pi_67662653
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euhm, wat nou als Mulder en Darley het niet aan blijken te kunnen? Dan heb je alleen Van Dijk en die gaat niet 34 wedstrijden lang 90 minuten mee. Dit zijn nou juist van die oude fouten waarin Feyenoord niet moet blijven vervallen, anders is het dweilen met de kraan open.
Dat dus. Mulder en Darley mogen geen fouten maken als ze straks eerste keeper zouden zijn. Het is geen Jong Feyenoord of Excelsior.
-
pi_67662687
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat dus. Mulder en Darley mogen geen fouten maken als ze straks eerste keeper zouden zijn. Het is geen Jong Feyenoord of Excelsior.
Ze maken op mij allebei een uitstekende indruk. Wat wil je dan met die jongens doen? Als je niets met ze doet had je niet zoveel geld en tijd in ze moeten steken.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:41:25 #163
53267 TC03
pi_67662733
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ze maken op mij allebei een uitstekende indruk. Wat wil je dan met die jongens doen? Als je niets met ze doet had je niet zoveel geld en tijd in ze moeten steken.
Nou, langzaam brengen en ondertussen een betrouwbare Feyenoord-waardige keeper aantrekken. De meeste keepers breken pas écht door tegen hun 25e, Darley en Mulder zijn allebei net 20 geloof ik.
pi_67662780
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt had Van Dijk niet moeten verlengen. Dan had je Velthuizen als eerste keeper kunnen halen, Mulder als reserve en Darley verhuren of 3e keeper.
-
pi_67662782
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou, langzaam brengen en ondertussen een betrouwbare Feyenoord-waardige keeper aantrekken. De meeste keepers breken pas écht door tegen hun 25e, Darley en Mulder zijn allebei net 20 geloof ik.
Maar als die 2 de aankomende jaren niet keepen dan gaan ze op hun 25ste niet doorbreken. Ik ben er voor om die jongens een kans te geven.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:44:56 #166
53267 TC03
pi_67662820
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar als die 2 de aankomende jaren niet keepen dan gaan ze op hun 25ste niet doorbreken. Ik ben er voor om die jongens een kans te geven.
Darley nog een jaar bij jong Feyenoord laten spelen of verhuren, Mulder als tweede doelman achter de aankoop en Van Dijk derde doelman.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:45:18 #167
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67662824
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Met ¤10 miljoen kan je heel goed uit de voeten hoor. Onze selectie is m.i. gewoon top 5-materiaal. Met een paar gerichte versterkingen kan je heel ver komen. Twee aanvallers en een keeper aangevuld met nuttige transfervrije krachten, en je bent een heel eind.
Je heb 21 miljoen schuld, je weet niet of je volgend jaar europees speelt. Wat denk je dat die gerichte aankopen aan salaris gaan verdienen. Wees eens realistisch de club is de laatste jaren behoorlijk naar de klote geholpen.
pi_67662883
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Darley nog een jaar bij jong Feyenoord laten spelen of verhuren, Mulder als tweede doelman achter de aankoop en Van Dijk derde doelman.
Beste optie ja. Niet echt leuk voor Van Dijk, maar die is over een jaar toch weg.
-
pi_67662912
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:45 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Je heb 21 miljoen schuld, je weet niet of je volgend jaar europees speelt. Wat denk je dat die gerichte aankopen aan salaris gaan verdienen. Wees eens realistisch de club is de laatste jaren behoorlijk naar de klote geholpen.
Juist daarom moet je nu zorgen dat je in de toekomst winst kan maken op spelers. Als je nu niets doet, zul je over 5 jaar nog steeds moeten accepteren dat het kut is. Die investeerders zijn een buitenkansje.
-
pi_67662915
Toch ben ik het met TC03 eens. Top-5 voetballen in NL is niet echt de meest uitdagende opgave. Als onze ploeg fit blijft en met 2 verstrekkingen kan het gewoon voor europees voetbal spelen.

Staat even helemaal los of er op bestuurlijk niveau een teringbende van is gemaakt.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 2 april 2009 @ 23:50:02 #171
53267 TC03
pi_67662948
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:45 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Moet je dan gewoon niks doen? . Oh het is bagger, maar omdat het bagger is doen we niks want anders is het helemaal bagger.

donderdag 2 april 2009 @ 23:51:46 #172
53267 TC03
pi_67662981
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Beste optie ja. Niet echt leuk voor Van Dijk, maar die is over een jaar toch weg.
Van Dijk wilde eigenlijk vorig jaar al stoppen. Ik weet zeker dat hij er geen moeite mee heeft om op zijn 40e nog dagelijks bij de aantrekkelijkste club van Nederland* te trainen en in De Kuip op de bank plaats te mogen nemen.

Bron: VI.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:53:19 #173
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67663023
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Moet je dan gewoon niks doen? . Oh het is bagger, maar omdat het bagger is doen we niks want anders is het helemaal bagger.

[ afbeelding ]
Lees jij wel? Ik zeg juist dat je nu is een keer de organisatie op orde moet hebben zodat mogelijke investeerders wel willen investeren. Maar als jullie denken dat de schuld vanzelf oplost.
pi_67663061
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben blij dat jij het inziet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel mensen denken dat je gewoon moet bezuinigen, snijden, saneren, toekijken hoe je afzakt en weer verder saneren.
-
  donderdag 2 april 2009 @ 23:55:18 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67663067
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:53 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Lees jij wel? Ik zeg juist dat je nu is een keer de organisatie op orde moet hebben zodat mogelijke investeerders wel willen investeren. Maar als jullie denken dat de schuld vanzelf oplost.
Alleen het voetbal en de prestaties interesseert ze, joh. Boeit het nou dat het een bestuurlijke teringbende is. Houd Feijenoord op te bestaan, dan stappen ze net zo goed over naar Sporting Limburg o.i.d.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ben blij dat jij het inziet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel mensen denken dat je gewoon moet bezuinigen, snijden, saneren, toekijken hoe je afzakt en weer verder saneren.
Niemand denkt zo eenzijdig. Wil je ooit nog gezond worden, dan is het gewoon onmogelijk om verder gaan op het huidige niveau. Betekent echter niet dat ze gewoon moeten proberen spelers binnen te halen en voor het hoogst haalbare te gaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door Happel op 02-04-2009 23:58:27 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_67663098
quote:

[..]

Dat is nogal een tunnelvisie. Je moet idd de organisatie op orde hebben maar tegelijkertijd zorgen dat je de komende jaren op het veld kapitaal hebt staan anders blijf je afhankelijk van externe geldschieters en blijf je bezig.
-
  donderdag 2 april 2009 @ 23:58:31 #177
53267 TC03
pi_67663142
quote:

[..]

Ik lees wat jij zegt, maar je maakt geen punt. Je zegt twee dingen: spelers kopen is dom en er is de afgelopen jaren een teringbende van gemaakt. Dat laatste is een leuk feit wat iedereen al weet, dus daar ga ik verder niet op in.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Alleen het voetbal en de prestaties interesseert ze, joh. Boeit het nou dat het een bestuurlijke teringbende is. Houd Feijenoord op te bestaan, dan stappen ze net zo goed over naar Sporting Limburg o.i.d.
Je weet altijd zo goed hoe dom de mening van anderen is, maar zelf heb je nooit een mening. Lekker makkelijk.
  donderdag 2 april 2009 @ 23:59:10 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67663160
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is nogal een tunnelvisie. Je moet idd de organisatie op orde hebben maar tegelijkertijd zorgen dat je de komende jaren op het veld kapitaal hebt staan anders blijf je afhankelijk van externe geldschieters en blijf je bezig.
Dus jeugdspelers laten doorstromen. Dat zegt hij enkele post hierboven nog.
Elite
Tegen TTIP
pi_67663172
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:55 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Niemand denkt zo eenzijdig. Wil je ooit nog gezond worden, dan is het gewoon onmogelijk om verder gaan op het huidige niveau. Betekent echter niet dat ze gewoon moeten proberen spelers binnen te halen en voor het hoogst haalbare te gaan.

Dat jij nou maar 1 richting op kan kijken. Ik ben het met je eens dat er gereorganiseerd moet worden, maar je moet ook vooruit kijken op sportief-financieel gebied.
-
  donderdag 2 april 2009 @ 23:59:59 #180
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67663186
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En hoe ga je daar aan komen met de schuld die je nu heb? Daarom zeg ik alleen kijken voor een keeper en verder geen aankopen doen en aanvullen met jeugd en hopen op europees voetbal. Daar denken jullie nu ook nog al makkelijk over maar de 1e 4 plaatsen zich rechtstreeks. Net of je zo makkelijk boven AZ, PSV, ajax en Twente eindigt. Als je 5e wordt mag je gewoon play offs spelen.
pi_67663188
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Volledig op de eigen jeugdopleiding vertrouwen lukt Ajax al niet eens meer.
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:00:22 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67663198
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:
Je weet altijd zo goed hoe dom de mening van anderen is, maar zelf heb je nooit een mening. Lekker makkelijk.
Nee, natuurlijk. Heb nog nooit mijn mening gegeven over de stand van zaken. Over makkelijk lullen gesproken. Kom dan met wat zinnigs...
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Feijenoord kan niet anders, want ze hebben niks om te spenderen.
Elite
Tegen TTIP
pi_67663235
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:59 schreef De_Slagert het volgende:
hopen op europees voetbal
Hierdoor neem ik de rest van je post al niet meer serieus.
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:02:06 #184
53267 TC03
pi_67663243
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar hij zegt gewoon domme dingen. Iedereen weet dat er bezuinigd moet worden, daarom heb ik het ook over gerichte aankopen en nuttige transfervrije krachten. Als er geen geld is à la, maar ik reageerde op iemand die stelde dat je aan ¤10 miljoen niks hebt, terwijl ¤10 miljoen voor Feyenoord in principe genoeg is omdat de kwaliteit aanwezig. Maarja, jullie lezen niet.
pi_67663245
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het zal eerder bittere noodzaak zijn...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_67663279
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:00 schreef Happel het volgende:
Feijenoord kan niet anders, want ze hebben niks om te spenderen.
En dat hebben ze over 8 jaar nog niet als je zo doorgaat. Zoals ik al zei: ze kunnen niet zomaar het investeerders-verhaaltje in de doofpot stoppen, er zal op z'n minst uitleg moeten komen als het niet doorgaat en die uitleg gaat Gudde z'n kop waarschijnlijk kosten.
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:03:35 #187
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67663281
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar hij zegt gewoon domme dingen. Iedereen weet dat er bezuinigd moet worden, daarom heb ik het ook over gerichte aankopen en nuttige transfervrije krachten. Als er geen geld is à la, maar ik reageerde op iemand die stelde dat je aan ¤10 miljoen niks hebt, terwijl ¤10 miljoen voor Feyenoord in principe genoeg is omdat de kwaliteit aanwezig. Maarja, jullie lezen niet.
Jij kijkt echt niet verder dan je neus lang is he?
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:03:43 #188
53267 TC03
pi_67663285
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk. Heb nog nooit mijn mening gegeven over de stand van zaken. Over makkelijk lullen gesproken. Kom dan met wat zinnigs...
Jouw mening geef je meestal alleen maar door te zeggen dat andere mensen het fout zien. Zoals net.
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:04:34 #189
53267 TC03
pi_67663301
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:03 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Reageer inhoudelijk of niet. Ik lees prima wat je zegt en reageer daarop, en ik zie niks over het hoofd. Neem een voorbeeld aan mij, want jouw post voegt (weer) niks toe.
pi_67663304
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:03 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Dat doet hij nou juist wel.
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:06:03 #191
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67663323
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Reageer inhoudelijk of niet. Ik lees prima wat je zegt en reageer daarop, en ik zie niks over het hoofd. Neem een voorbeeld aan mij, want jouw post voegt (weer) niks toe.
Ik heb nog geen antwoord op de salarissen van die gerichte aankopen gehad hoor.
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:06:36 #192
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67663332
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat doet hij nou juist wel.
Ja want de afgelopen 2 jaar werkte dat perfect.
pi_67663365
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:06 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ja want de afgelopen 2 jaar werkte dat perfect.
De afgelopen 2 jaar is er kutbeleid gevoerd.
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:08:05 #194
53267 TC03
pi_67663369
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:06 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ik heb nog geen antwoord op de salarissen van die gerichte aankopen gehad hoor.
Wat wil je horen? Ik heb het (nogmaals) over gerichte aankopen. Dat zijn aankopen voor posities waarvoor het huidige spelersmateriaal duidelijk tekort komt of vervangers van verkochte spelers. Met ¤10 miljoen kan je dat prima betalen. Ja, die spelers krijgen salaris, maar beter 6 ton per jaar voor een aankoop dan ¤1,6 miljoen voor Landzaat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 april 2009 @ 00:08:12 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67663377
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

je moet bezuinigen anders komen de investeerders niet. Die willen toch een sluitende begroting voor volgend jaar?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:08:56 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67663394
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De afgelopen 20 jaar is er kutbeleid gevoerd.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:09:51 #197
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_67663414
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De afgelopen 2 jaar is er kutbeleid gevoerd.
Het beleid wat jullie nu willen, er zijn gerichte aankopen gedaan alleen het pakte niet zo uit zoals het zou moeten.
pi_67663443
Sowieso straks met Landzaat (hoop ik), Lucius, Timmer en Greene weg en je hebt al flink wat ruimte meer.

En Tomasson is een hele goede speler en een leuke jongen maar die zal ook rond de 1,5 miljoen verdienen. Dat is ie best waard als ie 20 wedstrijden per seizoen speelt maar je moet toch eens kijken hoe die dit seizoen uitkomt. Als ie nu volgende week weer tot de zomer geblesseerd raakt dan moet je toch eens gaan overleggen of ie niet transfervrij weg mag. Hetzelfde geldt voor Vlaar. Hoe zeer ik die 2 ook mag; we zijn geen revalidatiecentrum voor aardige jongens.
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:11:53 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67663450
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:09 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het beleid wat jullie nu willen, er zijn gerichte aankopen gedaan alleen het pakte niet zo uit zoals het zou moeten.
Ehrm, gerichte aankopen? Dure (ex-)topspelers waarvan verwacht werd dat ze op hun sloffen Feyenoord een topclub zouden maken vind ik niet echt gericht, eerder makkelijk.
2000 light years from home
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:12:46 #200
53267 TC03
pi_67663471
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso straks met Landzaat (hoop ik), Lucius, Timmer en Greene weg en je hebt al flink wat ruimte meer.

En Tomasson is een hele goede speler en een leuke jongen maar die zal ook rond de 1,5 miljoen verdienen. Dat is ie best waard als ie 20 wedstrijden per seizoen speelt maar je moet toch eens kijken hoe die dit seizoen uitkomt. Als ie nu volgende week weer tot de zomer geblesseerd raakt dan moet je toch eens gaan overleggen of ie niet transfervrij weg mag. Hetzelfde geldt voor Vlaar. Hoe zeer ik die 2 ook mag; we zijn geen revalidatiecentrum voor aardige jongens.
Vlaar is jong en heeft bewezen talentvol te zijn, die zou ik gewoon houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')