Geen flauw idee. Denk het haast niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
En als er spelers verkocht worden, kan er dan nog steeds geen transfergeld vrij gemaakt worden?
Lijkt me nietquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
En als er spelers verkocht worden, kan er dan nog steeds geen transfergeld vrij gemaakt worden?
Wanneer de investeerders er komen lijkt me.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Al jaren is er geen geld, wanneer houdt dit eens op.
Die waren er 2 jaar geleden ook al, maar het is alleen nog maar erger geworden.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wanneer de investeerders er komen lijkt me.
Wanneer ze eens naar mij gaan luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Al jaren is er geen geld, wanneer houdt dit eens op.
Ik denk dat er gewoon radicale wijzigingen nodig zijn. Elk jaar: "maar nu gaan we beter beleid voeren" werkt gewoon niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer ze eens naar mij gaan luisteren.
Zeg ik al jaren, daarom zeg ik ook dat ze naar mij moeten luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon radicale wijzigingen nodig zijn. Elk jaar: "maar nu gaan we beter beleid voeren" werkt gewoon niet meer.
Jij bent nog te vriendelijk voor je club.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren, daarom zeg ik ook dat ze naar mij moeten luisteren.
Schandalig dat er nog mensen zitten die daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Schandalig dat de schuld in twee jaar tijd verdubbeld is.
Het feit dat ze niet aan de club vastzitten en lachend weglopen als je vraagt/dreigt hun salaris te verlagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Jappe90 het volgende:
Wat Johan net weer aangaf in Voetbal International ben ik het helemaal mee eens.
De supporters die hard moeten werken, elk seizoen een seizoenskaart kopen en vaak niet al teveel verdienen, moeten nu met de pet rond gaan voor een collecte.
Waar zijn de spelers die zo belachelijk veel verdienen en waarvan het grootste deel al dik binnen is? Die kunnen dan toch ook een duit in het zakje doen? Wat houdt ze tegen?
is idd best ernstigquote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Dat had ik je bij het aanstellen van Peter Bosz al wel kunnen vertellen dat dit ging gebeuren. Die malloot heeft gewoon 36 miljoen uitgegeven.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Reële gok? Het team was compleet in onbalans. El Ahmadi was helemaal niet de prioriteit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Onder Bosz is anders de schuld eerst gehalveerd hoor. Alleen heeft Bosz gegokt (reële gok) met al die dure spelers zoals Makaay en verloren.
Een Drenthe meer of minder.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
In de zomer van 2007 had Feyenoord een dramatisch team. Toen zijn alle opa's binnen gehaald en dat ging een half seizoen heel aardig en dat seizoen won Feyenoord ook weer eens een prijs. Alleen is het daarna een beetje misgelopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Reële gok? Het team was compleet in onbalans. El Ahmadi was helemaal niet de prioriteit.
Ze hadden gewoon Landzaat niet aan moeten trekken waarom ze dat gedaan hebben is voor mij nog steeds een raadesel (afgezien van zijn blessure).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reële gok? Het team was compleet in onbalans. El Ahmadi was helemaal niet de prioriteit.
Ach een leuke speler voor op de bank.Grote probleem is z'n salaris.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Landzaat niet aan moeten trekken waarom ze dat gedaan hebben is voor mij nog steeds een raadesel (afgezien van zijn blessure).
zeg nou niet dat je niet blij was met die aankopen en dat je had voorspeld dat het niet zou gaan lopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jewel, DK had dit al aan zien komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:46 schreef Ruud het volgende:
[..]
zeg nou niet dat je niet blij was met die aankopen en dat je had voorspeld dat het niet zou gaan lopen
Zo'n speler haal je als Feijenoord zijnde niet voor de bank.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ach een leuke speler voor op de bank.Grote probleem is z'n salaris.
quote:NEC trekt Fernandez niet aan
NEC zal Dani Fernandez niet definitief gaan aantrekken. De Nijmeegse club huurt de rechtsback momenteel van het Oekraïnse Arsenal Kiev, maar kan de transfersom die voor de Spanjaard betaald moet worden niet ophoesten.
"We hebben er alles aan gedaan, maar er hangt een flink prijskaartje aan hem", zegt technisch directeur Carlos Aalbers in De Telegraaf. "Zowel de persoonlijke wensen van Dani als de transfersom passen niet in ons financiële plaatje."
De transferrechten van Fernandez zijn in handen van de Oekraïner Dmitri Selyuk, de voormalig vice-voorzitter van Metallurg Donestk. Feyenoord is zeer geïnteresseerd in de rechtsback.
Wordt dus een lege helikopter aanstaande zomerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord zal hem zonder investeerders toch ook niet kunnen halen.
Nee hoor, ze stoppen die gasten waarvan ze het contract hebben verlengd in dat ding..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Wordt dus een lege helikopter aanstaande zomer
Of ze brengen Lucius en Greene er in wegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee hoor, ze stoppen die gasten waarvan ze het contract hebben verlengd in dat ding..
Kansloos.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Wordt dus een lege helikopter aanstaande zomer
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of ze brengen Lucius en Greene er in weg
Als er ineens weer geld is , gaan alle supporters weer van alles verwachten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:35 schreef Canisfire het volgende:
En dan straks is er ineens wel weer geld
Wie gaat er volgend jaar trouwens keepen ...
Den Bosch zal wel gaan, maar ik denk niet dat je in de Apenheul kunt landenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wie gaat er keepen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:40 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Als er ineens weer geld is , gaan alle supporters weer van alles verwachten.
kijk naar de periode na de berichten over investeerders...de gekste namen kwamen weer voorbij.
laat ze nou gewoon eens verder gaan met spelers die ze hebben en waar ze het in zien zitten , aangevuld met jeugd.
Geen aankopen = geen hoge verwachtingen , en dus in alle rust bouwen aan een elftal.
Gebruik het geld maar gewoon om eens schuldenvrij te worden.
anders zit je over 2 jaar weer in dezelfde situatie.
Spre-kend.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef TIM-846 het volgende:
Weet niet of het al eerder is opgemerkt maar Johan Vlemmix lijkt behalve zijn naam toch ook qua uiterlijk op Leon Vlemmings
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
gaat niet gebeurenquote:
Je hebt gelijk, even Gudde ontslaan en de investeerders dwingen geld over te maken. Brb.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat legt iedereen zich daar bij neer zeg.
Tot nu toe zijn er nog geen investeerders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat eerste had sowieso allang moeten gebeuren. En die Makaay en Landzaat ook met koffers en al de straat oppleuren. Hoppa besparing al bijna klaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, even Gudde ontslaan en de investeerders dwingen geld over te maken. Brb.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat eerste had sowieso allang moeten gebeuren. En die Makaay en Landzaat ook met koffers en al de straat oppleuren. Hoppa besparing al bijna klaar.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik te gemakkelijk
Nog steeds niet wakker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Landzaat klaar voor Feyenoord
Uitgegeven: 31 maart 2009 17:48
Laatst gewijzigd: 31 maart 2009 17:48
ROTTERDAM - Na een afwezigheid van ruim zeven maanden is Denny Landzaat klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van Feyenoord.
De middenvelder miste door een hamstringblessure een groot deel van het seizoen. Landzaat kwam alleen in actie tijdens de eerste competitiewedstrijd, uit bij Heracles Almelo.
De international moest eerder door een terugslag in zijn revalidatie een rentree uitstellen. Twee weken geleden speelde hij een helft mee in een duel van Jong Feyenoord.
De Cler
Landzaat kreeg geen reactie op die inspanningen en kan zondag bij FC Volendam weer speelminuten bij Feyenoord 1 gaan maken.
Ook Tim de Cler, die een aantal weken kampte met knieproblemen, hoopt bij de hekkensluiter van de eredivisie zijn rentree te maken.
Tomasson
Voor Jon Dahl Tomasson komt de wedstrijd met Volendam waarschijnlijk te vroeg. De Deense aanvaller is nog niet volledig hersteld van de hamstringblessure die hij enkele weken geleden tegen PSV opliep.
© ANP
Op de bank, zie niet in waarom hij zou moeten spelen, het elftal wat speelt staat goed zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef Rots het volgende:
Mag die Landzaat eindelijk laten zien waarom we hem voor zon godsvermogen gehaald hebben.
Tomasson is nog geblesseerd, dus er is nog wel ruimte vrij op het middenveld. Als De Cler ook fit is kunnen we zoiets opstellen:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Op de bank, zie niet in waarom hij zou moeten spelen, het elftal wat speelt staat goed zo.
Schijnt dat Tomasson tegen Heracles al kan spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef TC03 het volgende:
Komend weekend krijgt NEC Twente op bezoek, dat zal ongetwijfeld puntverlies worden voor NEC. Dan moeten wij onze slag kunnen slaan in Volendam.![]()
[..]
Tomasson is nog geblesseerd, dus er is nog wel ruimte vrij op het middenveld. Als De Cler ook fit is kunnen we zoiets opstellen:
Timmer
Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler
Landzaat - Fer - Van Bronckhorst
Wijnaldum - Makaay - Biseswar
Hmm, dan mist alleen wel El Ahmadi.Nog best een aardig luxeprobleem zo. Ik geef per definitie de voorkeur aan Fer, Wijnaldum en El Ahmadi aangezien zij jonger dan 25 zijn. Op het middenveld kunnen ook nog eens Hofs, Tomasson en De Guzman spelen volgend seizoen.
Ik ben allang wakker, maar het is elk jaar hetzelfde. "Dit jaar nog even bezuinigen en doorbijten, dan komt het daarna wel goed" horen we al 5 jaar.quote:
Vergeet niet dat Volendam de laatste tijd aardig presteert thuis he.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef TC03 het volgende:
Komend weekend krijgt NEC Twente op bezoek, dat zal ongetwijfeld puntverlies worden voor NEC. Dan moeten wij onze slag kunnen slaan in Volendam.![]()
[..]
Tomasson is nog geblesseerd, dus er is nog wel ruimte vrij op het middenveld. Als De Cler ook fit is kunnen we zoiets opstellen:
Timmer
Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler
Landzaat - Fer - Van Bronckhorst
Wijnaldum - Makaay - Biseswar
Hmm, dan mist alleen wel El Ahmadi.Nog best een aardig luxeprobleem zo. Ik geef per definitie de voorkeur aan Fer, Wijnaldum en El Ahmadi aangezien zij jonger dan 25 zijn. Op het middenveld kunnen ook nog eens Hofs, Tomasson en De Guzman spelen volgend seizoen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:51 schreef Ritmo het volgende:
Met deze selectie + een fatsoenlijke keeper moet Been volgend jaar zeker bij de eerste 5 eindigen. Tenzij er weer zo'n blessuregolf als vorig jaar komt maar dat lijkt me niet.
Moet het wel compleet blijven...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als dat geld van die inversteerders er toch niet komt staat er gewoon een redelijk team waar mee top 5 makkelijk haalbaar moet zijn.
Een rechtsback is ook een must. Tiendalli vind ik totaal geen Feyenoord materiaal. En nu Greene en Lucius ook al vertrekken heb je eigenlijk niemand voor de rechtsback positie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:51 schreef Ritmo het volgende:
Met deze selectie + een fatsoenlijke keeper moet Been volgend jaar zeker bij de eerste 5 eindigen. Tenzij er weer zo'n blessuregolf als vorig jaar komt maar dat lijkt me niet.
Maar als er nou toch geen geld zou komen moet je hiermee doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een rechtsback is ook een must. Tiendalli vind ik totaal geen Feyenoord materiaal. En nu Greene en Lucius ook al vertrekken heb je eigenlijk niemand voor de rechtsback positie.
Hopelijk komt Vlaar terug op zijn oude niveau, anders hebben we voor centraal ook nog iemand nodig. Ook een spits ala van Wolfswinkel zou er eigenlijk aangetrokken moeten worden.
Dat stadion gaat nog veel gezeik en weinig daden worden.quote:Als het aan de gemeente Rotterdam ligt spelen Feyenoord en Sparta in de toekomst in één nieuw te bouwen stadion. Volgens wethouder Bolsius is dit onvermijdelijk omdat de economische recessie voor financieringsproblemen zou zorgen. Welke locatie de gemeente Rotterdam in gedachten heeft is onbekend. De clubs zijn verontwaardigd: "Sparta is een kleine club met traditioneel een knusse sfeer, wij wensen niet in een half leeg stadion te spelen" aldus algemeen directeur Peter Bonthuis. Financieel directeur Onno Jacobs laat namens Feyenoord weten het voorstel van de gemeente "onaanvaardbaar voor club en supporters" te vinden.
Ik zie heel dat stadion nog eens gebouwd gaan wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef Rots het volgende:
Gaat echt nooit gebeuren dat Sparta in dat stadion speelt.
Half leeg stadion dus 40.000 man bij spartaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat stadion gaat nog veel gezeik en weinig daden worden.
Die Peridon loopt elke keer mooie verhalen te verkondigen, blijft dan uit de media of kom met wat concreets. Geen woorden maar daden!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef Charles.Darwin het volgende:
Misschien dat een aantal feyenoord-"supporters" schreeuwend en vandaliserend in de tuin van enkele van de grootste potientiele investeerders de oplossing is?
Ik zie het alweer gebeuren. Straks gaat het hele investeringsverhaal niet door (en dat gaat niet door, dat weten jullie ook wel) en dan staan er 20 feyenoord hooligans de tuinkabouters van Peridon af te breken. Hart voor de club!
Als er geen geld komt wordt het overigens wel erg karig. Wel spelers weg, geen nieuwe spelers terug. Selectie wordt nog krapper.
Wtf, zitten we ineens in België ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat stadion gaat nog veel gezeik en weinig daden worden.
Als die investeerders zich nu nog terug gaan trekken mogen ze allemaal een hele nare ziekte krijgen en veel slapeloze nachten. Meerdere malen uitdrukkelijk de media opgezocht, nu mogen ze het waarmaken ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef Charles.Darwin het volgende:
Misschien dat een aantal feyenoord-"supporters" schreeuwend en vandaliserend in de tuin van enkele van de grootste potientiele investeerders de oplossing is?
Ik zie het alweer gebeuren. Straks gaat het hele investeringsverhaal niet door (en dat gaat niet door, dat weten jullie ook wel) en dan staan er 20 feyenoord hooligans de tuinkabouters van Peridon af te breken. Hart voor de club!
Als er geen geld komt wordt het overigens wel erg karig. Wel spelers weg, geen nieuwe spelers terug. Selectie wordt nog krapper.
hoe verzin je hetquote:
quote:Duo FC Utrecht vertrekt naar Feyenoord
Cedric van der Gun en Mihai Nesu zullen na het lopende seizoen de overstap van FC Utrecht naar Feyenoord maken. Zowel Van der Gun als Nesu wordt al geruime tijd gevolgd door de Stadionclub, maar door de beperkte financiële middelen kon Feyenoord nooit een fatsoenlijk bod op het duo uitbrengen.
Door de komst van externe financiers is nu toch geld vrijgekomen voor de transfer van Nesu, terwijl Van der Gun aan het einde van dit seizoen transfervrij is. De transfersom die gemoeid is met de overgang van Nesu ligt rond de 3,5 miljoen euro en wordt door de externe financiers volledig op zich genomen.
Nesu verliet Steaua Boekarest afgelopen zomer voor een avontuur in de Domstad. In het lopende seizoen speelde de 26-jarige linksback 24 officiële duels voor Utrecht, waarin hij eenmaal tot scoren kwam. De Roemeen had nog een contract tot medio 2012.
Cedric van der Gun (29) is bezig aan zijn derde seizoen bij de Utrechtse club, waarvoor hij inmiddels 49 officiële duels heeft gespeeld. De spits kwam hierin tot zestien doelpunten. onlangs liet hij FC Utrecht al weten niet open te staan voor contractverlening en komende zomer hogerop te willen.
De komst van het duo is gegaan op voorspraak van toekomstig Feyenoord-trainer Mario Been, die met het binnenhalen van beide spelers wilt zorgen voor een uitbreiding van het aantal spelers tussen de 24 en 29 jaar.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er is nog niets rond met de investeerders, deze spelers zijn niet echt interessant (en ook niet zo veel geld waard), zo snel gaat dat allemaal niet. En al helemaal niet zo geruisloos. Toevallig, vandaag ineens...quote:
Daar het bewijs dat het een grap is. Maar ja.quote:De komst van het duo is gegaan op voorspraak van toekomstig Feyenoord-trainer Mario Been, die met het binnenhalen van beide spelers wilt zorgen voor een uitbreiding van het aantal spelers tussen de 24 en 29 jaar.
Roemeense linksback van FC Utrecht.quote:
Ken je die niet? Zit je in verwegistan of zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef Ruud het volgende:
check ook even de PI van de o zo grappige Ritmo (en de ontbrekende bron)
who the fuck is Nesu trouwens
Zie zijn signature.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken je die niet? Zit je in verwegistan of zo?
quote:2008/2009: Hong Kong, Macau, China, Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisië, Singapore
1 april grap.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:42 schreef Rots het volgende:
3,5 miljoen voor Nesu.![]()
El Ahmadi komt er niet naast te staan, ben wel benieuwd of de Cler meteen mag beginnen tegen Volendam.
gast, je bent 14quote:Op woensdag 1 april 2009 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag weer hele lange zijde ? like the old days
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken je die niet? Zit je in verwegistan of zo?
quote:
met 450 kaarten en combi zeker?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag weer hele lange zijde ? like the old days
Vroeguh, kreeg je tenminste een berg kaarten en was het eigen vervoer, was altijd m'n favoriete uitwedstrijd!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
met 450 kaarten en combi zeker?
Wel jammer, heb t nog 1 x kunnen meemaken in dat dorp.
Willem is een held, maar begint een beetje seniel te worden. Maar daar heeft Johan Cruijff ook wel last van. Zal wel typisch ouderdomskwaaltje zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moe wordt van dat eeuwige gezeur van Willem, dat alles en iedereen tegen hem is, nu ook weer de VI? En dan ook nog eens roepen dat je niet moet investeren in Feyenoord nu.
Als voetballer en Feyenoorder zal het altijd een held blijven maar die man moet gewoon lekker met pensioen ofzo.
Ja, maar dat was uit de context gerukt. Het was meer van of hij de investeerders vertrouwde, en hij zei van 'je moet wel gek zijn om te investeren in Feyenoord, ik vertrouw ze dus wel'. Of zoiets. Voor de rest ben ik het met je eens dat hij vermoeiend wordt.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moe wordt van dat eeuwige gezeur van Willem, dat alles en iedereen tegen hem is, nu ook weer de VI? En dan ook nog eens roepen dat je niet moet investeren in Feyenoord nu.
Als voetballer en Feyenoorder zal het altijd een held blijven maar die man moet gewoon lekker met pensioen of wat nuttigs gaan doen ofzo.
Ik vind Willem nog irritanter de laatste tijd, Cruijff houdt tenminste z'n bek over al die randzaken en loopt niet elke week jank-collumns te schrijven over Utrechtquote:Op donderdag 2 april 2009 11:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Willem is een held, maar begint een beetje seniel te worden. Maar daar heeft Johan Cruijff ook wel last van. Zal wel typisch ouderdomskwaaltje zijn.![]()
Willem moet gewoon lekker genieten van z'n leven, schilderen, fotograferen, filmen.
Nog steeds geen slimme opmerking, maar goed. Maar z'n neiging zaken via de media uit te vechten is nogal storend.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was uit de context gerukt. Het was meer van of hij de investeerders vertrouwde, en hij zei van 'je moet wel gek zijn om te investeren in Feyenoord, ik vertrouw ze dus wel'. Of zoiets. Voor de rest ben ik het met je eens dat hij vermoeiend wordt.
Cruijff lijkt idd nu wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Willem nog irritanter de laatste tijd, Cruijff houdt tenminste z'n bek over al die randzaken en loopt niet elke week jank-collumns te schrijven over Utrecht, de pers en de VI.
voetbal is een deel van z'n leven, ga jij hem ff vertellen wat ie wel en niet moet doenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Willem is een held, maar begint een beetje seniel te worden. Maar daar heeft Johan Cruijff ook wel last van. Zal wel typisch ouderdomskwaaltje zijn.![]()
Willem moet gewoon lekker genieten van z'n leven, schilderen, fotograferen, filmen.
het speelkwartier is al over joh, je had al lang binnen moeten zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nesu lijkt mij een uitstekende speler voor Feyenoord, ook den Ouden zou een van de beteren zijn in de Feyenoord selectie.
Dan moet ie het over voetbal gaan hebben, en niet over de directeur van Utrecht of Johan Derksen.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef Ruud het volgende:
[..]
voetbal is een deel van z'n leven, ga jij hem ff vertellen wat ie wel en niet moet doen
waarom mag hij niet over randzaken praten? jij moet gewoon je tv uitzetten als het je niet aanstaatquote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan moet ie het over voetbal gaan hebben, en niet over de directeur van Utrecht of Johan Derksen.
hij schildert en fotografeert toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef Ruud het volgende:
[..]
voetbal is een deel van z'n leven, ga jij hem ff vertellen wat ie wel en niet moet doen
Wat ik vooral vervelend vind is dat z'n grote status bij mij toch een beetje afbrokkelt op deze manier.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:11 schreef Ruud het volgende:
[..]
waarom mag hij niet over randzaken praten? jij moet gewoon je tv uitzetten als het je niet aanstaat
zou best kunnen, weet ik nietquote:Op donderdag 2 april 2009 12:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
hij schildert en fotografeert toch?
dan moet je leren om dingen los van elkaar zien, is dat een probleem voor je?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik vooral vervelend vind is dat z'n grote status bij mij toch een beetje afbrokkelt op deze manier.
Je ergeren aan een 'held' is lastig ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Ruud het volgende:
[..]
zou best kunnen, weet ik niet
[..]
dan moet je leren om dingen los van elkaar zien, is dat een probleem voor je?
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Ruud het volgende:
[..]
zou best kunnen, weet ik niet
[..]
dan moet je leren om dingen los van elkaar zien, is dat een probleem voor je?
Lekker is dat.quote:El Ahmadi drie weken zoet met enkelblessure
Geschreven op donderdag, 2 april om 15:37
Karim El Ahmadi is niet ongeschonden uit de interlandperiode gekomen. De middenvelder van Feyenoord kreeg in de wedstrijd Marokko-Angola een schop, verzwikte zijn enkel en zal zeker drie weken uit de roulatie zijn. El Ahmadi is hierdoor een twijfelgeval voor het duel met zijn voormalig werkgever FC Twente.
De wedstrijd tegen de Tukkers staat over drie weken op de rol en El Ahmadi heeft ongeveer dezelfde periode nodig om te herstellen van zijn blessure. De aankomende wedstrijden tegen degradatiekandidaten FC Volendam en Heracles Almelo gaan zeker aan de neus van de Marokkaan voorbij. De teller blijft voor dit seizoen zodoende voorlopig op 21 competitiewedstrijden steken.
“Ik ben allereerst blij dat die enkelband niet helemaal afgescheurd is”, reageerde El Ahmadi op de website van Feyenoord. “Als je die tackle zag, dan weet je dat het allemaal véél slechter af had kunnen lopen. Het was echt een doodschop, dus wat dat betreft is het een opluchting dat er geen grotere schade is. Anderzijds is het natuurlijk rot dat ik in deze cruciale fase duels ga missen.”
“Zowel persoonlijk als met de ploeg hadden we een stijgende lijn te pakken”, vervolgde de middenvelder. “Maar ik heb er veel vertrouwen in dat de ploeg op de ingeslagen weg doorgaat en dat we blijven winnen. We voelen ons nu gewoon erg sterk. Ja, het is wel jammer dat het heel lastig wordt om de wedstrijd tegen FC Twente nog te halen, dat is voor mij natuurlijk een heel bijzonder duel. Ik houd een kleine hoop, maar het allerbelangrijkst is dat mijn enkel eerst goed geneest.”
Nou heb jij gelukquote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Juk het volgende:
Ik vind de laatste weken El Ahmadi niet zo overtuigend spelen dus misschien moet Landzaat daar eens een kans krijgen. Maar ondanks dat hij nu dan fit is heeft hij wel 7 maanden niet gespeeld en dat kan je niet even compenseren.
quote:El Ahmadi drie weken uit roulatie
AMSTERDAM - Karim El Ahmadi is de komende drie weken uitgeschakeld. De middenvelder van Feyenoord kwam na de interlandperiode met Marokko geblesseerd terug. Dinsdagavond kreeg El Ahmadi tijdens het oefenduel Angola een schop en liep een enkelblessure op.
Door de kwetsuur is El Ahmadi niet van de partij in het thuisduel tegen FC Volendam. Ook de uitwedstrijden tegen Heracles Almelo en FC Twente moet hij missen.
Landzaatquote:
is het glas half vol of half leegquote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef TC03 het volgende:
Net als Landzaat fit is valt er meteen weer eentje af. Is dat nou geluk of pech?
toen ging ik nog zelfs naar volendam uitquote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Vroeguh, kreeg je tenminste een berg kaarten en was het eigen vervoer, was altijd m'n favoriete uitwedstrijd!
De Businessclub heeft nu niet eens kaarten.
de portefeuille van Landzaat zit in iedergeval flink volquote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
is het glas half vol of half leeg
en toch betalen ze nog steeds het meest. Na dit seizoen (hopelijk) minder, maar nu nog steeds op 1.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat valt wel mee, Feyenoord kan geen goede salarissen betalen.
NSB'erquote:Op donderdag 2 april 2009 17:45 schreef Ritmo het volgende:
Bij elke post van Pizzakoppo gewoon topicreports blijven doen jongens.
Ik word een beetje verdrietig van alle bedelacties van Feyenoord. Hopelijk kan hier snel een einde aan komen.quote:Sjaak Troost terug bij Feyenoord
ROTTERDAM - Sjaak Troost is terug bij Feyenoord. De voormalige speler en commercieel directeur van de Rotterdammers gaat zijn oude club de komende vijf maanden op commissie-basis helpen met het zoeken naar nieuwe sponsors.
De 49-jarige Troost, die na zijn vertrek uit de Kuip in september 2006 voor een investeringsmaatschappij werkte, heeft sinds 1 februari een eigen bedrijf.
Dit zijn gewoon normale commerciele activiteiten hoor, die je bij elke club ziet. Maar waarvoor hebben we die Koevermans dan, die man is net 3 dagen begonnen en dan haal je Troost terug.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik word een beetje verdrietig van alle bedelacties van Feyenoord. Hopelijk kan hier snel een einde aan komen.
quote:Supporters én sponsors blijven massaal achter Feyenoord staan. De stadionclub verkocht al ruim 26.000 seizoenkaarten voor de komende voetbaljaargang. Ook op sponsorgebied lopen de zaken voorspoedig en verwacht Feyenoord binnenkort contracten af te sluiten voor de laatste nog beschikbare business units voor het eerste seizoen onder trainer Mario Been. Daarnaast is Feyenoord een overeenkomst voor 5 maanden aangegaan met oud-Feyenoorder Sjaak Troost. Hij gaat de club helpen bij de zoektocht naar nieuwe geldbronnen.
‘De loyaliteit van het Legioen is gelukkig ook na een moeilijk seizoen onveranderd groot’, stelt algemeen directeur Eric Gudde tevreden vast. ‘Het tekent de grootsheid van de club, de onvoorwaardelijke steun van de gemiddelde supporter en ook de hoop en verwachting dat we het volgend jaar aanzienlijk beter zullen doen.’
De nu lopende jaargang heeft Feyenoord 31.800 seizoenkaarthouders. ‘Zeker is dus al dat we daar minstens weer heel dicht in de buurt gaan komen, als we er al niet overheen gaan’, aldus Gudde. Feyenoord gaat er nu vervolgens aan werken om te zorgen dat ook de houders van de in totaal 900 business seats de club in overgrote meerderheid trouw blijven. De verkoop van deze stoelen in het duurdere segment komt deze maand pas echt op gang.
De club zoekt ondertussen ook volop naar ‘new business’ en heeft daarvoor met succes oud-speler en voormalig directielid Sjaak Troost benaderd. Troost (49) wordt tot en met de zomer extern ingehuurd om op commissie-basis te zoeken naar nieuwe sponsors, business seathouders en mogelijke andersoortige investeerders.
Als verdediger speelde Troost tussen 1978 en 1992 liefst 397 wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord en maakte bovendien deel uit van de selectie van het Nederlands Elftal dat in 1988 het Europees kampioenschap in Duitsland won. Na zijn actieve loopbaan maakte Troost tot september 2006 deel uit van het management en de directie van Feyenoord. De laatste jaren was hij directeur bij een investeringsmaatschappij, om vervolgens per 1 februari 2009 een eigen bedrijf te starten.
‘Ik heb een aantal jaren geleden bewust een uitdaging in het bedrijfsleven aanvaard om mijn horizon en netwerk te verbreden. Dat is leerzaam geweest, maar deed me ook beseffen hoe na Feyenoord mij aan het hart gaat’, aldus Troost. ‘Het zou mooi zijn als ik de komende tijd op deze manier weer iets voor Feyenoord kan betekenen.’
Feyenoords nieuwe commercieel directeur Mark Koevermans is blij dat Sjaak Troost zich de komende maanden vol op Feyenoord wil storten. ‘Zeker in tijden van recessie is het soms al lastig genoeg om als club alle bestaande relaties aan boord te houden. De commerciële afdeling slaagt daar goed in, maar wanneer het economisch tegenzit, bestaat altijd het gevaar dat iedereen zich zo zeer richt op het behouden van bestaande klanten, dat eigenlijk niemand nog de tijd heeft om te proberen ook op creatieve wijze ‘new business’ naar de club te halen. Sjaak kan zich daar nu wel vijf maanden lang volledig op storten. Gezien zijn ervaring en netwerk hebben we er het volste vertrouwen in dat de hernieuwde samenwerking succes op zal leveren.’
mooiquote:
Het komt bij mij over alsof Troost in zijn vrije tijd bij wat vriendjes langs gaat om te vragen of ze alsjeblieft een tientje per maand aan Feyenoord kunnen doneren.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon normale commerciele activiteiten hoor, die je bij elke club ziet. Maar waarvoor hebben we die Koevermans dan, die man is net 3 dagen begonnen en dan haal je Troost terug.
Precies.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het komt bij mij over alsof Troost in zijn vrije tijd bij wat vriendjes langs gaat om te vragen of ze alsjeblieft een tientje per maand aan Feyenoord kunnen doneren.
Dat doen andere clubs net zo goed hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Investeerders komen niet, dus gaan we maar weer op de bedeltoer langs bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |