Roemeense linksback van FC Utrecht.quote:
Ken je die niet? Zit je in verwegistan of zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef Ruud het volgende:
check ook even de PI van de o zo grappige Ritmo (en de ontbrekende bron)
who the fuck is Nesu trouwens
Zie zijn signature.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken je die niet? Zit je in verwegistan of zo?
quote:2008/2009: Hong Kong, Macau, China, Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisië, Singapore
1 april grap.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:42 schreef Rots het volgende:
3,5 miljoen voor Nesu.![]()
El Ahmadi komt er niet naast te staan, ben wel benieuwd of de Cler meteen mag beginnen tegen Volendam.
gast, je bent 14quote:Op woensdag 1 april 2009 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag weer hele lange zijde ? like the old days
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken je die niet? Zit je in verwegistan of zo?
quote:
met 450 kaarten en combi zeker?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag weer hele lange zijde ? like the old days
Vroeguh, kreeg je tenminste een berg kaarten en was het eigen vervoer, was altijd m'n favoriete uitwedstrijd!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
met 450 kaarten en combi zeker?
Wel jammer, heb t nog 1 x kunnen meemaken in dat dorp.
Willem is een held, maar begint een beetje seniel te worden. Maar daar heeft Johan Cruijff ook wel last van. Zal wel typisch ouderdomskwaaltje zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moe wordt van dat eeuwige gezeur van Willem, dat alles en iedereen tegen hem is, nu ook weer de VI? En dan ook nog eens roepen dat je niet moet investeren in Feyenoord nu.
Als voetballer en Feyenoorder zal het altijd een held blijven maar die man moet gewoon lekker met pensioen ofzo.
Ja, maar dat was uit de context gerukt. Het was meer van of hij de investeerders vertrouwde, en hij zei van 'je moet wel gek zijn om te investeren in Feyenoord, ik vertrouw ze dus wel'. Of zoiets. Voor de rest ben ik het met je eens dat hij vermoeiend wordt.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moe wordt van dat eeuwige gezeur van Willem, dat alles en iedereen tegen hem is, nu ook weer de VI? En dan ook nog eens roepen dat je niet moet investeren in Feyenoord nu.
Als voetballer en Feyenoorder zal het altijd een held blijven maar die man moet gewoon lekker met pensioen of wat nuttigs gaan doen ofzo.
Ik vind Willem nog irritanter de laatste tijd, Cruijff houdt tenminste z'n bek over al die randzaken en loopt niet elke week jank-collumns te schrijven over Utrechtquote:Op donderdag 2 april 2009 11:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Willem is een held, maar begint een beetje seniel te worden. Maar daar heeft Johan Cruijff ook wel last van. Zal wel typisch ouderdomskwaaltje zijn.![]()
Willem moet gewoon lekker genieten van z'n leven, schilderen, fotograferen, filmen.
Nog steeds geen slimme opmerking, maar goed. Maar z'n neiging zaken via de media uit te vechten is nogal storend.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was uit de context gerukt. Het was meer van of hij de investeerders vertrouwde, en hij zei van 'je moet wel gek zijn om te investeren in Feyenoord, ik vertrouw ze dus wel'. Of zoiets. Voor de rest ben ik het met je eens dat hij vermoeiend wordt.
Cruijff lijkt idd nu wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Willem nog irritanter de laatste tijd, Cruijff houdt tenminste z'n bek over al die randzaken en loopt niet elke week jank-collumns te schrijven over Utrecht, de pers en de VI.
voetbal is een deel van z'n leven, ga jij hem ff vertellen wat ie wel en niet moet doenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Willem is een held, maar begint een beetje seniel te worden. Maar daar heeft Johan Cruijff ook wel last van. Zal wel typisch ouderdomskwaaltje zijn.![]()
Willem moet gewoon lekker genieten van z'n leven, schilderen, fotograferen, filmen.
het speelkwartier is al over joh, je had al lang binnen moeten zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nesu lijkt mij een uitstekende speler voor Feyenoord, ook den Ouden zou een van de beteren zijn in de Feyenoord selectie.
Dan moet ie het over voetbal gaan hebben, en niet over de directeur van Utrecht of Johan Derksen.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef Ruud het volgende:
[..]
voetbal is een deel van z'n leven, ga jij hem ff vertellen wat ie wel en niet moet doen
waarom mag hij niet over randzaken praten? jij moet gewoon je tv uitzetten als het je niet aanstaatquote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan moet ie het over voetbal gaan hebben, en niet over de directeur van Utrecht of Johan Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |