Geen flauw idee. Denk het haast niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
En als er spelers verkocht worden, kan er dan nog steeds geen transfergeld vrij gemaakt worden?
Lijkt me nietquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
En als er spelers verkocht worden, kan er dan nog steeds geen transfergeld vrij gemaakt worden?
Wanneer de investeerders er komen lijkt me.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Al jaren is er geen geld, wanneer houdt dit eens op.
Die waren er 2 jaar geleden ook al, maar het is alleen nog maar erger geworden.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wanneer de investeerders er komen lijkt me.
Wanneer ze eens naar mij gaan luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Al jaren is er geen geld, wanneer houdt dit eens op.
Ik denk dat er gewoon radicale wijzigingen nodig zijn. Elk jaar: "maar nu gaan we beter beleid voeren" werkt gewoon niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer ze eens naar mij gaan luisteren.
Zeg ik al jaren, daarom zeg ik ook dat ze naar mij moeten luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon radicale wijzigingen nodig zijn. Elk jaar: "maar nu gaan we beter beleid voeren" werkt gewoon niet meer.
Jij bent nog te vriendelijk voor je club.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren, daarom zeg ik ook dat ze naar mij moeten luisteren.
Schandalig dat er nog mensen zitten die daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Schandalig dat de schuld in twee jaar tijd verdubbeld is.
Het feit dat ze niet aan de club vastzitten en lachend weglopen als je vraagt/dreigt hun salaris te verlagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Jappe90 het volgende:
Wat Johan net weer aangaf in Voetbal International ben ik het helemaal mee eens.
De supporters die hard moeten werken, elk seizoen een seizoenskaart kopen en vaak niet al teveel verdienen, moeten nu met de pet rond gaan voor een collecte.
Waar zijn de spelers die zo belachelijk veel verdienen en waarvan het grootste deel al dik binnen is? Die kunnen dan toch ook een duit in het zakje doen? Wat houdt ze tegen?
is idd best ernstigquote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Dat had ik je bij het aanstellen van Peter Bosz al wel kunnen vertellen dat dit ging gebeuren. Die malloot heeft gewoon 36 miljoen uitgegeven.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Reële gok? Het team was compleet in onbalans. El Ahmadi was helemaal niet de prioriteit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Onder Bosz is anders de schuld eerst gehalveerd hoor. Alleen heeft Bosz gegokt (reële gok) met al die dure spelers zoals Makaay en verloren.
Een Drenthe meer of minder.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
In de zomer van 2007 had Feyenoord een dramatisch team. Toen zijn alle opa's binnen gehaald en dat ging een half seizoen heel aardig en dat seizoen won Feyenoord ook weer eens een prijs. Alleen is het daarna een beetje misgelopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Reële gok? Het team was compleet in onbalans. El Ahmadi was helemaal niet de prioriteit.
Ze hadden gewoon Landzaat niet aan moeten trekken waarom ze dat gedaan hebben is voor mij nog steeds een raadesel (afgezien van zijn blessure).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reële gok? Het team was compleet in onbalans. El Ahmadi was helemaal niet de prioriteit.
Ach een leuke speler voor op de bank.Grote probleem is z'n salaris.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Landzaat niet aan moeten trekken waarom ze dat gedaan hebben is voor mij nog steeds een raadesel (afgezien van zijn blessure).
zeg nou niet dat je niet blij was met die aankopen en dat je had voorspeld dat het niet zou gaan lopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jewel, DK had dit al aan zien komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:46 schreef Ruud het volgende:
[..]
zeg nou niet dat je niet blij was met die aankopen en dat je had voorspeld dat het niet zou gaan lopen
Zo'n speler haal je als Feijenoord zijnde niet voor de bank.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ach een leuke speler voor op de bank.Grote probleem is z'n salaris.
quote:NEC trekt Fernandez niet aan
NEC zal Dani Fernandez niet definitief gaan aantrekken. De Nijmeegse club huurt de rechtsback momenteel van het Oekraïnse Arsenal Kiev, maar kan de transfersom die voor de Spanjaard betaald moet worden niet ophoesten.
"We hebben er alles aan gedaan, maar er hangt een flink prijskaartje aan hem", zegt technisch directeur Carlos Aalbers in De Telegraaf. "Zowel de persoonlijke wensen van Dani als de transfersom passen niet in ons financiële plaatje."
De transferrechten van Fernandez zijn in handen van de Oekraïner Dmitri Selyuk, de voormalig vice-voorzitter van Metallurg Donestk. Feyenoord is zeer geïnteresseerd in de rechtsback.
Wordt dus een lege helikopter aanstaande zomerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord zal hem zonder investeerders toch ook niet kunnen halen.
Nee hoor, ze stoppen die gasten waarvan ze het contract hebben verlengd in dat ding..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Wordt dus een lege helikopter aanstaande zomer
Of ze brengen Lucius en Greene er in wegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee hoor, ze stoppen die gasten waarvan ze het contract hebben verlengd in dat ding..
Kansloos.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Wordt dus een lege helikopter aanstaande zomer
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of ze brengen Lucius en Greene er in weg
Als er ineens weer geld is , gaan alle supporters weer van alles verwachten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:35 schreef Canisfire het volgende:
En dan straks is er ineens wel weer geld
Wie gaat er volgend jaar trouwens keepen ...
Den Bosch zal wel gaan, maar ik denk niet dat je in de Apenheul kunt landenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wie gaat er keepen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:40 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Als er ineens weer geld is , gaan alle supporters weer van alles verwachten.
kijk naar de periode na de berichten over investeerders...de gekste namen kwamen weer voorbij.
laat ze nou gewoon eens verder gaan met spelers die ze hebben en waar ze het in zien zitten , aangevuld met jeugd.
Geen aankopen = geen hoge verwachtingen , en dus in alle rust bouwen aan een elftal.
Gebruik het geld maar gewoon om eens schuldenvrij te worden.
anders zit je over 2 jaar weer in dezelfde situatie.
Spre-kend.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef TIM-846 het volgende:
Weet niet of het al eerder is opgemerkt maar Johan Vlemmix lijkt behalve zijn naam toch ook qua uiterlijk op Leon Vlemmings
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |