samenvatting: zusje krijgt schooluniformquote:In navolging van vele basisscholen in België willen wij ook op onze school toch weer het schooluniform gaan invoeren . Hierdoor worden onze leerlingen erg herkenbaar. Een stukje herkenbaarheid is prima denken wij. Dit levert natuurlijk veel voordelen op bij excursies, uitstapjes, feesten e.d.
Bovendien willen we op deze manier 'uitspattingen' met merkkleding tegengaan.
Wij hebben gekozen voor een wat neutrale combinatie.
Voor de jongens geldt dan een zwarte broek met witte bloes (mag korte zwarte broek zijn).
Voor de meisjes geldt ook een zwarte broek met witte bloes. Echter in plaats van de zwarte broek, mag ook worden gekozen worden voor een zwarte jurk, mits deze over de knieën valt..
-stuk over dat je die kleren mee moet nemen voor bedrukking met school-logo-
De kosten hiervoor worden in het nieuwe schooljaar met de ouderbijdrage verrekend.
Het schooluniform wordt dan met ingang van 31 april verplicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Kutmanagers met hun bullshit-jargon.quote:Een stukje herkenbaarheid is prima denken wij.
quote:
Over de knieen, lijkt me dat het boven de knieen moet.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
welk deel van tot over de knieen begrijp jij niet?
31 april??quote:Op maandag 30 maart 2009 16:04 schreef Amokzaaier het volgende:
een klacht namens mijn kleine zusje, die in groep 5 van de basisschool zit (nee geen pics).
Komt men zusje zo heel beteuterd naar me toe met de nieuwsbrief, ik eerst zo van, daarna
![]()
![]()
Geeft ze me een nieuwsbrief met o.a. de volgende tekst, ik citeer:
[..]
samenvatting: zusje krijgt schooluniform
quote:
Klasse dat je je eigen goedgelovigheid in deze toegeeft!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:16 schreef Amokzaaier het volgende:
haha TS gepwnt door eigen stommiteit. Ik heb nooit geweten wanneer nou 31 is, en wanneer niet. Dat heb ik overgeslagen. Pas onlangs dat truukje met die knokkels geleerd maar de vaste data zitten er nog niet in.
Wel vids ?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:04 schreef Amokzaaier het volgende:
een klacht namens mijn kleine zusje, die in groep 5 van de basisschool zit (nee geen pics).
ik vind jou een puike userquote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vond het een puik topic.
Dat je het toegeeftquote:Op maandag 30 maart 2009 16:16 schreef Amokzaaier het volgende:
haha TS gepwnt door eigen stommiteit. Ik heb nooit geweten wanneer nou 31 is, en wanneer niet. Dat heb ik overgeslagen. Pas onlangs dat truukje met die knokkels geleerd maar de vaste data zitten er nog niet in.
ter mijn verdediging: het is wel een katholieke plattelandsschool waarbij deze regel me nog niet eens zo heeel erg zou verbazen
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ik vind jou een puike user
Deltron
ik vind het niet erg om dom genoemd/gevonden te worden op FOKquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef Lakitu het volgende:
Wat een kuttopic dit, ik keek net op m'n kalender en 31 april bestaat helemaal niet eens. Dikke vette hoax, dus.
*EricT weet nooit waar te beginnenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef Zelva het volgende:
31 april?
Hmmm.
* Zelva balt zijn vuist en gaat zijn knokkels langs.
Hmmm.
iddquote:Op maandag 30 maart 2009 18:00 schreef Emimich het volgende:
Hahaha, dat nog niemand heeft opgemerkt dat 31 april helemaal niet bestaat!
waarom kijken jullie niet naar mijn post?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dus ik zo dit verhaal vertellen tegen mijn vader, zegtie dat 31 april heul niet bestaat
HOAX
maar dat is toch raar, straks kopen die ouders hele nieuwe spullen, blijkt het een 1 april grap te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:16 schreef Angst het volgende:
ze moeten die kleding voor het logo natuurlijk 1 april meenemen
stuk over dat je die kleren mee moet nemen voor bedrukking met school-logo-
Staat op 31 april gepland.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar dat is toch raar, straks kopen die ouders hele nieuwe spullen, blijkt het een 1 april grap te zijn.
de hamvraag is: waarom worden er over 1 april grappen geen kamervragen gesteld?
oke dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
in een onderwijsblaadje stond een soortgelijk verhaal, dat de docenten hadden gezegd dat leerlingen pantoffels aan moesten i.v.b met kwetsbaarheid van de vloer,quote:Op maandag 30 maart 2009 19:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar dat is toch raar, straks kopen die ouders hele nieuwe spullen, blijkt het een 1 april grap te zijn.
de hamvraag is: waarom worden er over 1 april grappen geen kamervragen gesteld?
zou ik ook zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef Angst het volgende:
[..]
in een onderwijsblaadje stond een soortgelijk verhaal, dat de docenten hadden gezegd dat leerlingen pantoffels aan moesten i.v.b met kwetsbaarheid van de vloer,
was iemand echt boos geworden dat zijn vrouw pantoffels had gekocht
Hehe, TS begint eerst met z'n verdediging en zegt dán pas 'ter mijn verdediging'.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:16 schreef Amokzaaier het volgende:
ter mijn verdediging:
het eerste deel was verklarend, het 2e verdedigendquote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, TS begint eerst met z'n verdediging en zegt dán pas 'ter mijn verdediging'.
Dat kan dan toch wel geregeld wordenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
welk deel van tot over de knieen begrijp jij niet?
Dan doen we dat toch..quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef VeX- het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics van lekkere meisjes in uniform. Hoeft overigens niet van TS zijn zusje te zijn.
quote:
quote:
Dan is je leeftijd precies hetzelfde als het niveau van deze 'grap'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:54 schreef snorfiets het volgende:
Toevallig dat de uniformen precies verplicht zijn vanaf mijn verjaardag!
Dat was wishfull thinking/readingquote:
Ach jongen, wil je erover praten?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het was meer een worst nightmare achtig iets
Neuh, wil dr niet over praten. Het is te...te moeilijk...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach jongen, wil je erover praten?
Dacht dat jij het lekker vond als negertjes hun piemels in jouw kontje drukte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |