abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67551711
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt en een van de 2 heeft een probleem, is dat automatisch ook het probleem van de ander. Je leeft niet meer individueel maar samen. Je hoort elkaar overal in te steunen.
Zonder een deel van je leven weg te cijferen die belangrijk voor je is tho..

I mean, als je zo redeneert, kan je gewoon iedere twee willekeurige mensen bij elkaar neergooien en een relatie laten hebben, ookal passen ze totaal niet bij elkaar, want "dan verander je maar, een relatie is altijd geven en nemen"

Als een relatie meer van je neemt dan dat het je geeft is het de moeite niet waard, nogmaals: ongeacht wie er gelijk heeft!

Ik kan je zo een aantal dingen opnoemen die ik NOOIT op zou geven voor een partner en die als een partner zich daar aan zou storen nog maar weergeven dat hij niet de ware zou zijn en ik ook niet voor hem.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:09:34 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67551720
ben ik de enige die vermoedt dat Chickiewickie meer psychische problemen heeft dan die relatieproblemen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67551729
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:06 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Ik begrijp je denk ik heel goed. Ik vind alleen dat TS te lange tenen heeft
Ik weet dus uit eigen ervaring hoe zo iets groeit.
Ik had net zo goed kunnen zeggen " iemand steekt je met een mes" ipv " iemand gaat op je voet staan".
Het ging om het pijn doen

Overigens vind ik ook dat het een verloren zaak is.
En eigenlijk vind ik het niet zo aardig van mezelf, maar als je 15 jaar samen was en drie schoolgaande kinderen had gehad, had ik ook wat anders gezegd dan nu.
Nu zeg ik namelijk: "rennen meid, zo hard je kunt".
pi_67551742
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:

[..]

dit is ZO ontzettend de waarheid.

Maar TSje is denk ik nog te klein om dat in te zien.. Helaasch
Ik vind het jammer te lezen dat jullie alles oh zo goed weten, en dat er zo'n neerbuigende toon moet worden gebruikt. Ik praat met respect tegen jullie, kan dat dan niet terugkomen?
  maandag 30 maart 2009 @ 17:11:21 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67551767
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]
Ik praat met respect tegen jullie, kan dat dan niet terugkomen?
Dat doe je niet. Dat doe je echt niet. Je negeert gewoon wat wij zeggen. Dat is toch niet respectvol?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67551775
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:09 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Dat zie je toch echt verkeerd..Ik kan begrijpen dat dit moeilijk is voor hem, kut is voor hem, en alles meer. Maar als hij alleen maar tegen me zou zeggen ''ik heb begrip voor je, je hebt een punt, maar ik vind het heel moeilijk om dit te veranderen, hoe gaan we dit samen aanpakken?'' was het voor mij al HEEL anders. Dan zou hij tonen er ook echt moeite voor te willen doen, en zou ik meer begrip voor hem kunnen opbrengen. Dan zouden we samen kunnen kijken naar hoe we dit het beste moeten/kunnen oplossen.
Dan zou hij liegen, want waarschijnlijk denkt hij er gewoon NIET zo over.

En hoe hij ergens wel of niet over denkt kan hij natuurlijk zelf opeens wel wat aan doen?!?!?!
  maandag 30 maart 2009 @ 17:12:57 #282
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67551810
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk wil ik dit tegen hem zeggen.. Maar goed..

TS, feit dat ik, lezzer en nog een andere user wat ervaring hebben in dit soort situaties, begrip voor je toonde maar allemaal wel zeggen dat het over is, doet je blijkbaar niks.

Jij hebt serieus een probleem, niet alleen in je relatie, zelfs hier zie je jouw mening als enige mogelijke waarheid.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67551813
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat doe je niet. Dat doe je echt niet. Je negeert gewoon wat wij zeggen. Dat is toch niet respectvol?
Ben ik verplicht om op ALLES te reageren dan? Ik lees heus wel wat jullie zeggen en ik sla het ook echt wel op, ik wil/kan alleen nu nog niet inzien dat het een verloren zaak is..er bestaat bij mij gewoon nog een sprankeltje hoop dat het goedkomt..kan daar niet een beetje begrip voor komen?
pi_67551815
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik weet dus uit eigen ervaring hoe zo iets groeit.
Ik had net zo goed kunnen zeggen " iemand steekt je met een mes" ipv " iemand gaat op je voet staan".
Het ging om het pijn doen

Overigens vind ik ook dat het een verloren zaak is.
En eigenlijk vind ik het niet zo aardig van mezelf, maar als je 15 jaar samen was en drie schoolgaande kinderen had gehad, had ik ook wat anders gezegd dan nu.
Soms hebben mensen ook gewoon een belachelijk lage pijngrens schat.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:13:15 #285
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67551818
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zonder een deel van je leven weg te cijferen die belangrijk voor je is tho..

I mean, als je zo redeneert, kan je gewoon iedere twee willekeurige mensen bij elkaar neergooien en een relatie laten hebben, ookal passen ze totaal niet bij elkaar, want "dan verander je maar, een relatie is altijd geven en nemen"

Als een relatie meer van je neemt dan dat het je geeft is het de moeite niet waard, nogmaals: ongeacht wie er gelijk heeft!

Ik kan je zo een aantal dingen opnoemen die ik NOOIT op zou geven voor een partner en die als een partner zich daar aan zou storen nog maar weergeven dat hij niet de ware zou zijn en ik ook niet voor hem.
Nuff said
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_67551848
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:

[..]
TS, feit dat ik, lezzer en nog een andere user wat ervaring hebben in dit soort situaties, begrip voor je toonde maar allemaal wel zeggen dat het over is, doet je blijkbaar niks.

Dat is niet waar, dat doet me heus wel wat. Maar lees me reactie hierboven..
  maandag 30 maart 2009 @ 17:14:48 #287
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67551860
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Ik vind het jammer te lezen dat jullie alles oh zo goed weten, en dat er zo'n neerbuigende toon moet worden gebruikt. Ik praat met respect tegen jullie, kan dat dan niet terugkomen?
Je zegt veel ja, praten is wat anders en van luisteren heb jij al helemaal niet gehoord.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67551862
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

Soms hebben mensen ook gewoon een belachelijk lage pijngrens schat.
Ik lees gewoon de OP, en daar baseer ik mijn posts op, die andere topics heb ik niet gelezen
  maandag 30 maart 2009 @ 17:15:14 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67551869
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:13 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Ben ik verplicht om op ALLES te reageren dan? Ik lees heus wel wat jullie zeggen en ik sla het ook echt wel op, ik wil/kan alleen nu nog niet inzien dat het een verloren zaak is..er bestaat bij mij gewoon nog een sprankeltje hoop dat het goedkomt..kan daar niet een beetje begrip voor komen?
Dat kan ik wel begrijpen maar dat sprankeltje hoop is nutteloos, en dat zal iedereen in dit topic je vertellen. Jullie relatie heeft 0% kans van slagen. 0% dus ook geen sprankeltje hoop.
Een gedicht over Maanvis
pi_67551890
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen maar dat sprankeltje hoop is nutteloos, en dat zal iedereen in dit topic je vertellen. Jullie relatie heeft 0% kans van slagen. 0% dus ook geen sprankeltje hoop.
Dat zijn jou woorden.Sorry dat ik het zeg.:)
pi_67551925
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ok, over een week of 2 snapt TS dat ook, maar nu is ze effe net gedumpt en dus verdrietig.
Het liefst zou ze horen dat het niet aan haar ligt.
Ik denk dat het aan beiden ligt. Ook dat het zo mis is gegaan.
Als je er niks van had gezegd was het misschien nog aan, maar dan had je je in je eentje op zitten vreten. Ook niet goed dus.

Om TS nou nog snel helemaal af te gaan fakkelen is ook niet nodig lijkt me.
Ik blijf er wel bij dat die relatie niks meer wordt.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:18:14 #292
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67551939
quote:

[..]

De vraag die hier bij mij opkomt: "dat wat goedkomt?".

Als jij en jouw vriend dezelfde invulling gaven aan het begrip 'het' had dit topic nooit bestaan. Begrip genoeg, van mijn kant iig, maar jouw het verschil in verwachtingspatroon tussen jou en je vriend gooit roet in het eten hier....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 30 maart 2009 @ 17:18:23 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67551945
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Dat zijn jou woorden.Sorry dat ik het zeg.:)
Dat zijn de woorden van iedereen in dit topic. En wij kunnen er beter over oordelen want wij zijn niet verliefd op je ex .
Een gedicht over Maanvis
pi_67551947
Even een samenvatting...

Jij accepteert iets van hem niet.
Hij wil niet veranderen.
Hij dumpt jou, HIJ wil dus niet meer.

En dan ben JIJ degene die zegt dat hij nog wel een kans heeft bij je als hij maar verandert...

wat gaat hier fout?
pi_67552036
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef MarMar het volgende:
Even een samenvatting...

Jij accepteert iets van hem niet.
Hij wil niet veranderen.
Hij dumpt jou, HIJ wil dus niet meer.

En dan ben JIJ degene die zegt dat hij nog wel een kans heeft bij je als hij maar verandert...

wat gaat hier fout?
Komt misschien stom over ja..maar dat komt omdat ik weet dat hij niet achter die keuze staat..Ik heb hem bijv. gevraagd hoe hij zijn leven voor zich ziet apart, of hij mij wel kan missen, en ik zag aan hem dat hij daar ook over twijfelde..Hij houd nog steeds van me en het gevoel is van beide kanten gewoon nog aanwezig, de reden dat hij het heeft uitgemaakt is omdat hij niet ziet hoe dit verder moet..vandaar dat er bij mij ook nog wat hoop aanwezig is, omdat ik ''voel'' dat hij niet volledig achter de keuze staat..
pi_67552060
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden van iedereen in dit topic. En wij kunnen er beter over oordelen want wij zijn niet verliefd op je ex .
Klopt, maar jullie hebben onze relatie ook niet meegemaakt, en ik wel. En jullie hebben de woorden van mijn ''vriend'' niet gehoord, en ik wel. Jullie weten niet wat wij samen hadden...en ik wel.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:23:35 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67552103
quote:

[..]

Ja, het kan goed komen, natuurlijk maar dan moet je die concessie doen dat het bij 2 keer bellen blijft en die schoonmoeder vooralsnog in je leven zit voor onbepaalde tijd. Dat is je sprankje hoop en die kan je aangrijpen om eraan te werken dat het je minder gaat storen als ze nog eens belt. Maarja, jij zit in elkaar hoe je in elkaar zit en hij ook dit punt, hoe ridicuul het ook is eigenlijk kan een breekpunt zijn als geen van beide nader tot elkaar komen. Hij heeft zijn punt al gemaakt en jij hebt waarschijnlijk de optie om het weer 'goed' (lees tot de oude situatie) te laten komen. Hem ompraten werkt blijkbaar niet dus blijft er nog maar een beperkt scala aan mogelijkheden over.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 30 maart 2009 @ 17:25:15 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67552148
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:21 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Komt misschien stom over ja..maar dat komt omdat ik weet dat hij niet achter die keuze staat..Ik heb hem bijv. gevraagd hoe hij zijn leven voor zich ziet apart, of hij mij wel kan missen, en ik zag aan hem dat hij daar ook over twijfelde..Hij houd nog steeds van me en het gevoel is van beide kanten gewoon nog aanwezig, de reden dat hij het heeft uitgemaakt is omdat hij niet ziet hoe dit verder moet..vandaar dat er bij mij ook nog wat hoop aanwezig is, omdat ik ''voel'' dat hij niet volledig achter de keuze staat..
dan is het 'misschien wijs om het even uit te laten. Als hij je genoeg mist wil hij eventueel die consessie wel doen om maar 1 keer met zijn moeder te praten. Met het risico dat hij het uit laat natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67552183
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:03 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

En is 1x per dag telefoneren dan niet MEER dan zat met de vrouw die je op de wereld heeft gebracht?
Ik heb je nou al voor de 2e keer uitgelegd waarom het me kwetst..typ ik in het chinees ofzo? En dat is helemaal mooi..nou ben IK degene die egocentrisch is. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd om uit dit probleem te komen, in tegenstelling tot mijn vriend, en dan ben IK de egoist?
Allemaal waar, maar het gaat erom wat je vriend doet en zoals alle mensen voor mij gezegd hebben kiest hij ervoor de telefoontjes op te nemen en hij is niet bereid ze te beperken tot 1 per dag.
Jij wilt je ook niet aanpassen, dus de logische oplossing is het uit te maken(wat hij dus al half gedaan heeft zo te zien.''
Beneath the gold, bitter steel
pi_67552238
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef Chickiewickie het volgende:
Is het nou echt zo raar om van je partner te verwachten dat hij iets aan een situatie doet omdat hij/zij weet hoe dwars iets jou zit?
nee dat is niet raar. Het is wel raar dat wanneer die partner zeer duidelijk aangeeft NIET iets aan de situatie te willen doen jij door blijft drammen, hopen, en jezelf frustreren.

Neem je verlies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')