Riekt idd heel erg naar spam; bedankt voor de meldingquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:52 schreef klipper het volgende:
sfeer haard
http://forum.fok.nl/user/history/167340
Riekt naar spam
Topictitel aangepastquote:Op woensdag 16 december 2009 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
kan iemand deze titel Welke kleur is het beste voor deze muur
veranderen in:
Welke kleur voor muur?
Tegelijkertijd denk ik dat hij - vanuit zijn profi achter grond - wil onderbouwen waarom hij het (ook)quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef klipper het volgende:
Deze meneer zit waarschijnlijk ook momenteel niet zo goed in zijn slappe was.
http://forum.fok.nl/user/history/284245
Zie posting in dit topic:
Help! Tegelzetter heeft geprutst (of zeur ik) wat nu??
Ja zeg, heb je eindelijk een plaatje, wil je 'm alweer kwijt!quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef AnneX het volgende:
Plus dat ik eindelijk een avatar heb en hem even kwijt wil.
die van jou ook. smilequote:
Ja denk het ook, was juist wel fijn dat een vakman ook zijn mening gaf in die discussie, naar mijn mening.quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegelijkertijd denk ik dat hij - vanuit zijn profi achter grond - wil onderbouwen waarom hij het (ook)
als prutswerk beoordeelt.
Dat een vakman zijn mening geeft, is natuurlijk inderdaad erg prima, maar daarbij behoeft er geen reclame gemaakt te worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja denk het ook, was juist wel fijn dat een vakman ook zijn mening gaf in die discussie, naar mijn mening.
Ja dat is natuurlijk helemaal waar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat een vakman zijn mening geeft, is natuurlijk inderdaad erg prima, maar daarbij behoeft er geen reclame gemaakt te worden.
Donequote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Kan iemand de OP overzetten
Opmerkelijke foto's van Funda (deel 43)
Je hebt een pbquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:53 schreef Duderella het volgende:
Ik doe 'm toch gewoon, namens een aantal oudgedienden: Chell en Vonk, ik zou eigenlijk willen voorstellen dat jullie K&W weer eens gewoon actief gingen modden. Dit hele forum zakt al tijden als een plumpudding in elkaar. Jullie zijn er nauwelijks - hoogstens om een d/t-fout ín een topictitel te zetten. Maar is er enige visie bij jullie, hoe dit ooit zo leuke forum weer wordt vlotgetrokken?
nou een tt mét/zónder w slipt er ook weleens doorheen... (jou / jouw)quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:53 schreef Duderella het volgende:
Ik doe 'm toch gewoon, namens een aantal oudgedienden: Chell en Vonk, ik zou eigenlijk willen voorstellen dat jullie K&W weer eens gewoon actief gingen modden. Dit hele forum zakt al tijden als een plumpudding in elkaar. Jullie zijn er nauwelijks - hoogstens om een d/t-fout ín een topictitel te zetten. Maar is er enige visie bij jullie, hoe dit ooit zo leuke forum weer wordt vlotgetrokken?
Waarom? Ik ben ook wel benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |