Wat is een linkse hobby? Kan je voorbeelden geven naast ontwikkelingssamenwerking?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Wilders de dienst uitmaakt worden al die linkse hobbies afgeschaft en dan zou er zelfs nog meer geld terug gegeven kunnen worden aan de burger.
Subsidies voor kansloze projecten, subsidies voor kunst, de administratieve geldverslindende industrie die binnen de zorg, onderwijs en belastingdienst zijn ontstaan, etc etc.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:17 schreef Jofol het volgende:
[..]
Wat is een linkse hobby? Kan je voorbeelden geven naast ontwikkelingssamenwerking?
ZOU Hitler bij zijn toenmalige campagne alle media's ter beschikking gehad hebben...als WIJ nu hebben...HAD hij nog hoger gewonnen en had hij de oorlog NIET verloren..WANT vergeet niet dat de medien die wij NU hebben het nachtigste middel tot manipulatie zijn wat OOIT bestaan heeft!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is een beetje kort door de bocht, maar mensen die op Hitler stemden waren ook "gewone" mensen. Achteraf hebben velen van hen verklaard dat ze van niets afwisten (wir haben es nicht gewusst). Tegenwoordig kan je dat eigenlijk niet meer zeggen omdat informatie vergaring door internet erg makkelijk is geworden. Je zou denken dat mensen niet meer tuinen in populisten als Wilders, maar vooral in economisch slechtere tijden zijn mensen makkelijker beïnvloedbaar.
Je klasgenoten van 4 MAVO op de 3e verdieping?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken trouwens heel veel hoogopgeleiden die PVV stemmen.
Maar nu is er dus wel wat te kiezen wil je zeggen? Je zegt net dat we het samen moeten doen, dus dat kiezen eigenlijk niet meer hoeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tot the Rise of Fortuyn, hadden ze het stemmen inderdaad wel kunnen stilleggen, want het was toch 1 grote poppenkast waar helemaal niks te kiezen viel.
Gast, dat jij nooit wist wat jij wilde in je leven en dat jij een zooitje gemaakt hebt van jouw studietijd, betekent niet dat we allemaal zo'n halve gare klaploper zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je klasgenoten van 4 MAVO op de 3e verdieping?
Werkelijk, waar heb je het over?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dankzij Geert Wilders kan ik en velen met mij eindelijk weer voor het eerst sinds 2002 trots zijn op Nederland.
Dankzij Geert hoef je niet meer te fluisteren dat je uit Nederland komt wanneer je in het gezelschap bent van buitenlanders/expats, maar kan je gewoon vol trots zeggen dat je uit het land van Wilders komt.
Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.quote:En die wegloop actie was niet zo zeer een dappere daad, maar het was de enige oplossing, want het heeft geen enkele zin om deel te nemen aan dat schijndemocratische debat.
Vroeger viel er decennia lang niks te kiezen, in principe was het hier even erg als in Noord Korea, verschil is alleen dat het hier allemaal zo schijnheilig is en dat ze in NK zeggen waar het op staat, waardoor de burger tenminste weet waar die aan toe is.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:20 schreef Jofol het volgende:
[..]
Maar nu is er dus wel wat te kiezen wil je zeggen? Je zegt net dat we het samen moeten doen, dus dat kiezen eigenlijk niet meer hoeft.
Dat hoeft blijkbaar nieteens meer. Sinds Pimmetje de poltiek 'terug naar het volk' bracht, tellen argumenten niet meer.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.
Ik heb in tegenstelling tot jou daadwerkelijk een hogere opleiding succesvol afgerond (2 zelfs).quote:Op zondag 29 maart 2009 15:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast, dat jij nooit wist wat jij wilde in je leven en dat jij een zooitje gemaakt hebt van jouw studietijd, betekent niet dat we allemaal zo'n halve gare klaploper zijn.
Als je bijvoorbeeld tegen een Amerikaan zegt dat je uit Nederland komt, denken ze vaak dat je een hippie bent of hippie-roots hebt.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werkelijk, waar heb je het over?
[..]
Weglopen was wel de enige oplossing, want het had voor de oppositie geen enkele zin om te blijven, omdat het kabinet toch niet in ging op hun voorstellen.quote:Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.
Ja tuurlijk, wij zouden jou wel moeten geloven, laat me niet lachenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb in tegenstelling tot jou daadwerkelijk een hogere opleiding succesvol afgerond (2 zelfs).
Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Subsidies voor kansloze projecten, subsidies voor kunst, de administratieve geldverslindende industrie die binnen de zorg, onderwijs en belastingdienst zijn ontstaan, etc etc.
Sowieso is in deze hi-tech tijd een museum erg achterhaald.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Jofol het volgende:
[..]
Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.
Vind dat een hele enge opvatting over het volk en democratie die je daar hebt.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat hoeft blijkbaar nieteens meer. Sinds Pimmetje de poltiek 'terug naar het volk' bracht, tellen argumenten niet meer.
Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld tegen een Amerikaan zegt dat je uit Nederland komt, denken ze vaak dat je een hippie bent of hippie-roots hebt.
Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.quote:Weglopen was wel de enige oplossing, want het had voor de oppositie geen enkele zin om te blijven, omdat het kabinet toch niet in ging op hun voorstellen.
Ben je weleens in het Rijks geweest?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sowieso is in deze hi-tech tijd een museum erg achterhaald.
Ik ben in mijn leven in veel te veel musea geweest, ook daar.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je weleens in het Rijks geweest?
Uiteraard. Want het culturele erfgoed van Nederland is veel beter te bekijken op een plaatje op internetquote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En wie zegt dat? De peilingen in ieder geval niet: +3 zetels.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich meinen Browning!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om oplossingen, het gaat om oplossingen die de partijen electoraal kunnen verantwoorden (en dus niet al te zeer afwijken van de ideologie). Wilders' oplossingen zijn kortom niet acceptabel voor de coalitie.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggen
[..]
Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
Compliment? De zaken verlopen toch wat stroever met de Yanks als ze denken dat je een hippie bentquote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggen
[..]
Ze konden op dat moment oplossingen aandragen die ze wilden, maar er werd toch helemaal niks mee gedaan.quote:Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
Ja dat lijkt me inderdaad verstandig. Check je PMquote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wij zouden jou wel moeten geloven, laat me niet lachen
Vanmij apart een plaatje op internet.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard. Want het culturele erfgoed van Nederland is veel beter te bekijken op een plaatje op internet
Ja, je kan van een antike vaas uit de Han dynastie ook een mooie schemerlampvoet laten maken.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vanmij apart een plaatje op internet.
Maar er kan bijvoorbeeld ook gewoon voor een paar honderd euro een hele goede replica van gemaakt worden.
Zodra een instelling zelf niet de broek kan ophouden is er schijnbaar geen bestaansrechts.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Jofol het volgende:
[..]
Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.
Zal ook wel kunnen, maar met schilderijen kan het prima, weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, je kan van een antike vaas uit de Han dynastie ook een mooie schemerlampvoet laten maken.
Of dansgroepjes waarbij 10 mensen in de zaal zitten.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef axis303 het volgende:
[..]
Zodra een instelling zelf niet de broek kan ophouden is er schijnbaar geen bestaansrechts.
Gast wat probeer je nou te bewijzenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me inderdaad verstandig. Check je PM
Exactquote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef axis303 het volgende:
[..]
Zodra een instelling zelf niet de broek kan ophouden is er schijnbaar geen bestaansrechts.
Dit is inderdaad een andere categorie kunst/cultuur. Ik had het echt over toonaangevende stukken.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Of dansgroepjes waarbij 10 mensen in de zaal zitten.
Dat kan ook op een andere manier opgelost worden, privé iniatieven. Genoeg kunstverzamelaars en/of handelaren of andere mensen met goedgevulde portemonees die zoiets ten toon kunnen spreiden.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een andere categorie kunst/cultuur. Ik had het echt over toonaangevende stukken.
Er zijn zat instellingen die misschien individueel 'de broek niet kunnen ophouden', maar indirect veel opbrengen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef axis303 het volgende:
[..]
Ah, net als Wilders, die zijn hele leven nog niks anders gedaan heeft dan politicus <kuch kuch> zijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is gewoon het arrogantste wat ik ooit gehoord heb van politici, want daarmee geven ze alleen maar aan dat ze helemaal niks om onze natie en volk geven en alleen maar politicus zijn geworden, omdat ze te lui waren voor een echte baan.
Ja. Maar je doet er niks aan. Zo lang mensen denken met hun onderbuik en niet, zoals ik al eerder zei, bereid zijn verder te kijken dan hun neus lanf\g is, wanneer er bepaalde maatregelen worden genomen, doch afgaan op het commentaar op GS en hetvrijevolk en dergelijke sites, is het vechten tegen de bierkaai. Het zal op de manier van de LPF moeten: Geef ze verantwoordelijkheid, laat ze op hun muil gaan en besteed vervolgens jaren en miljarden euro's om de boel weer recht te breien.quote:
Die coalitie heeft zelf al de grootste moeite om er samen uit te komen en daarom is dat hele debat onzin.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien maar dan moet je ook de publieke omroep afschaffen en dus ook het voetbal of de andere sporten die ze uitzenden.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef axis303 het volgende:
Zodra een instelling zelf niet de broek kan ophouden is er schijnbaar geen bestaansrecht.
Dan doen de commerciëlen wel een bod hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:19 schreef Colnago het volgende:
[..]
Misschien maar dan moet je ook de publieke omroep afschaffen en dus ook het voetbal of de andere sporten die ze uitzenden.
En de voetbalclubs, dus ook die waar de kindjes van al die blije Wildersstemmers elke week naar toe gaan, alle sportclubs, buurthuizen waar Sinterklaasfeesten gegeven worden, Sinterklaasfeesten en - intochten, verzorgingshuizen, verpleeghuizen, ziekenhuizen..quote:Op zondag 29 maart 2009 17:19 schreef Colnago het volgende:
[..]
Misschien maar dan moet je ook de publieke omroep afschaffen en dus ook het voetbal of de andere sporten die ze uitzenden.
Dat kan maar of het dan nog leuk blijft?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan doen de commerciëlen wel een bod hoor.
Meest realistische scenario.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:35 schreef Iblis het volgende:
Ik vrees voor Wilders dat als het debat (noodgedwongen) inhoudelijker wordt in aanloop naar de verkiezingen, of als hij zijn hand overspeelt met één van zijn publiciteitsstunts, de zetels even snel weg zijn. Zo gewonnen, zo geronnen. Dit zag je ook bij Verdonk. Al met al is zo’n winst behoorlijk fragiel.
Ik denk dat het helemaal niet zo slecht is als voetbalclubs weer teruggaan naar het amateurniveau.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En de voetbalclubs, dus ook die waar de kindjes van al die blije Wildersstemmers elke week naar toe gaan, alle sportclubs, buurthuizen waar Sinterklaasfeesten gegeven worden, Sinterklaasfeesten en - intochten, verzorgingshuizen, verpleeghuizen, ziekenhuizen..
Allemaal zaken waar subsidie naar toe gaat (en nu ben ik er vast nog heel veel vergeten). Allemaal afschaffen. Dan is het inderdaad te hopen dat Wilders ervoor kan zorgen dat we allemaal een heleboel geld terugkrijgen, want God zij je anders genadig als je ziek wordt en moet worden geopereerd en daar gewoon de hoofdprijs voor moet betalen om het ziekenhuis open te houden. Want de ziekenhuizen verhalen het op de verzekeraars, dus alle premies gaan skyhigh.
Dat klinkt leuk maar het betonrot wat de LPF aanrichtte kaatste nou ook niet bepaald terug op het populisme of rechts. Alles is tegenwoordig de schuld van links.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja. Maar je doet er niks aan. Zo lang mensen denken met hun onderbuik en niet, zoals ik al eerder zei, bereid zijn verder te kijken dan hun neus lanf\g is, wanneer er bepaalde maatregelen worden genomen, doch afgaan op het commentaar op GS en hetvrijevolk en dergelijke sites, is het vechten tegen de bierkaai. Het zal op de manier van de LPF moeten: Geef ze verantwoordelijkheid, laat ze op hun muil gaan en besteed vervolgens jaren en miljarden euro's om de boel weer recht te breien.
Nee, alle voetbalclubs. Ook die bij jou om de hoek, waar je kinderen elke week mogen gaan voetballen. Die wordt ook gesubsidieerd door de gemeente. Sluiten die handel. Alle subsidies afschaffen is ook alle subsidies afschaffen. Niet alleen die van je stokpaardjes.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:30 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet zo slecht is als voetbalclubs weer teruggaan naar het amateurniveau.
Dan zijn die belachelijke bedragen verleden tijd en dan is de beleving veel mooier en de betrokkenheid van de buurt ook.
Kijk naar de VS en je ziet hoe erg het kan worden.quote:En over die zorg, je wilt toch niet beweren dat dat nu al geen drama is toch?
En als je die lijn doortrekt kun je ook heel veel wetenschappelijk onderzoek en -onderwijs afschaffen, want die hebben immers ook subsidie nodig...quote:Op zondag 29 maart 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En de voetbalclubs, dus ook die waar de kindjes van al die blije Wildersstemmers elke week naar toe gaan, alle sportclubs, buurthuizen waar Sinterklaasfeesten gegeven worden, Sinterklaasfeesten en - intochten, verzorgingshuizen, verpleeghuizen, ziekenhuizen..
Allemaal zaken waar subsidie naar toe gaat (en nu ben ik er vast nog heel veel vergeten). Allemaal afschaffen
Wacht maar totdat het monster Ab Klink is uitgeraast. Die moet nu 4 miljard per jaar gaan bezuinigen op zijn departement. Klinks oplossing: marktwerking. Wat zal betekenen: voortrekzorg voor de rijken en minder dekking voor jan modaal en de armen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:30 schreef Colnago het volgende:
En over die zorg, je wilt toch niet beweren dat dat nu al geen drama is toch?
En om even mijn stelling te onderbouwen, dat politiek meer is dan luisteren naar wat GS, de Telegraaf of Wilders roepen:quote:Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Inderdaad, de groei van Wilders is vooral te danken aan het (in ieder geval in de ogen van een groot deel van het volk) falen van de gevestigde orde.
FPquote:Belgische parlementsleden kijken met enige jaloezie naar de daadkracht waarmee de Nederlandse regering vorige week een crisisplan heeft afgesproken. Velen verwijten de Belgische regering dat het vooralsnog helemaal niets heeft gedaan tegen het snel stijgende begrotingstekort en de torenhoge staatsschuld.
"Ik denk dat we in de herfst maatregelen moeten gaan nemen voor 2010 of 2011. Er moet zo’n 15 miljard euro gesaneerd worden”, erkende Kamerlid Hendrik Bogaert van regeringspartij CD&V zondag in tv-programma De Zevende Dag (VRT).
Oppositieleider Peter Vanvelthoven (sp.a) vindt dat te laat: "Waarom de herfst? Begin er vandaag aan. Nederland heeft de weg getoond met een akkoord met de sociale partners."
Ach gut, heb je het nu over mijn stokpaardjes?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, alle voetbalclubs. Ook die bij jou om de hoek, waar je kinderen elke week mogen gaan voetballen. Die wordt ook gesubsidieerd door de gemeente. Sluiten die handel. Alle subsidies afschaffen is ook alle subsidies afschaffen. Niet alleen die van je stokpaardjes.
Inderdaad en waarom zou je dan bang zijn voor Wilders?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het monster Ab Klink is uitgeraast. Die moet nu 4 miljard per jaar gaan bezuinigen op zijn departement. Klinks oplossing: marktwerking. Wat zal betekenen: voortrekzorg voor de rijken en minder dekking voor jan modaal en de armen.
Zimbabwaanse parlementsleden kijken met enige jaloezie naar de daadkracht waarmee de Belgische regering een crisisplan gaat bespreken.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En om even mijn stelling te onderbouwen, dat politiek meer is dan luisteren naar wat GS, de Telegraaf of Wilders roepen:
[..]
Ja, het is diep triest dat GL nog steeds niet door heeft hoe je mensen aan je bind.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:53 schreef Mysterion het volgende:
Terwijl Halsema wél fatsoenlijk debatteert en GroenLinks met een intelligent, goed doordacht eigen crisisplan komt, gedraagt Geert zich weer eens als een non-politicus zonder inhoudelijke argumenten die kinderachtige toneelstukjes opvoert. En juist hij is degene die enorm veel stemmen wint. Ik vind dat echt diep bedroevend.
Andere kant van het verhaalquote:Op zondag 29 maart 2009 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En om even mijn stelling te onderbouwen, dat politiek meer is dan luisteren naar wat GS, de Telegraaf of Wilders roepen:
[..]
FP
Hmmmzzz, de deplorabele toestand van het onderwijs is Wilders beste bondgenoot...quote:Steeds meer studenten naar het buitenland 28-03-09
Het afgelopen jaar hebben ongeveer 6500 studenten in het buitenland gestudeerd met een Nederlandse studiebeurs. Dit jaar worden dat er waarschijnlijk duizend meer, zo heeft minister Plasterk bekendgemaakt.
De meeste studenten die in het buitenland studeren gaan naar België. Groot-Brittannië staat op de tweede plaats.
Sinds 2007 kunnen Nederlandse studenten hun studiefinanciering meenemen als ze hun hele studie in het buitenland doen. Voorwaarden daarbij zijn dat de studie een kwaliteitsnorm haalt en dat de student voor dezelfde studie in Nederland in aanmerking zou komen voor een beurs.
Ligt ook aan de media. Eurlings zei het heel goed:quote:Op zondag 29 maart 2009 17:53 schreef Mysterion het volgende:
Terwijl Halsema wél fatsoenlijk debatteert en GroenLinks met een intelligent, goed doordacht eigen crisisplan komt, gedraagt Geert zich weer eens als een non-politicus zonder inhoudelijke argumenten die kinderachtige toneelstukjes opvoert. En juist hij is degene die enorm veel stemmen wint. Ik vind dat echt diep bedroevend.
Communisten, pacifisten en gelovigen bij elkaar....quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, het is diep triest dat GL nog steeds niet door heeft hoe je mensen aan je bind.
Ja, de Media zijn schuld, de mensen zijn dom.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ligt ook aan de media. Eurlings zei het heel goed:
- Wilders vertoont zijn flutfilmpje in de VS ---->>> alle pers gaat mee.
- Balkenende doet zaken in Brazilië ---->>> drie seconden aandacht.
Dit is het enige wat Wilders' stemmers aandragen: nu is het ook niet perfect, dus waaorm mag Wilders er geen puinhoop van maken?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:30 schreef Colnago het volgende:
En over die zorg, je wilt toch niet beweren dat dat nu al geen drama is toch?
Ze zouden jou moeten opsluiten in het Londense Museum voor Natuurgeschiedenis.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De barslechte scholing doet zich na jaren eindelijk gelden?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo op de man? Ben jij nu echt zo linksdraaiend verzuurd dat je niks beters kunt verzinnen?
Ga anders eens op een fatsoenlijke toon in op het stukje onder het plaatje.
Nekschot is een tekenaar, geen journalist. En hij zou heel wat moeite hebben moeten doen om de ''Volkischen beobachter'' te vinden: die bestond namelijk niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Volkischen beobachter.
Nekschot had er zo voor kunnen schrijven.
Ik zie de mogelijkheid om te studeren in het buitenland juist als een goed stukje beleid van het huidige kabinet. Ik zie dit niet als een onderbouwing van wat jij zegt. Er staat juist dat als de kwaliteit van het te volgens onderwijs in het buitenland minimaal gelijk is als in Nederland, dan is het mogelijk om je Nederlandse beurs te behouden.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Andere kant van het verhaal
[..]
Hmmmzzz, de deplorabele toestand van het onderwijs is Wilders beste bondgenoot...
Nederland is nou eenmaal een klagersvolk. Slechte dingen krijgen altijd meer aandacht de goede.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, de Media zijn schuld, de mensen zijn dom.
Allemaal BULL
Wilders heeft een succes omdat de politiek van de traditionele partijen volkomen vervreemd is van de burger. De burger mag alleen maar betalen en moet zijn bek houden. Vind je het gek dat mensen dat niet meer pikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |