abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67519178
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:13 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat is een beetje kort door de bocht, maar mensen die op Hitler stemden waren ook "gewone" mensen. Achteraf hebben velen van hen verklaard dat ze van niets afwisten (wir haben es nicht gewusst). Tegenwoordig kan je dat eigenlijk niet meer zeggen omdat informatie vergaring door internet erg makkelijk is geworden. Je zou denken dat mensen niet meer tuinen in populisten als Wilders, maar vooral in economisch slechtere tijden zijn mensen makkelijker beïnvloedbaar.
ZOU Hitler bij zijn toenmalige campagne alle media's ter beschikking gehad hebben...als WIJ nu hebben...HAD hij nog hoger gewonnen en had hij de oorlog NIET verloren..WANT vergeet niet dat de medien die wij NU hebben het nachtigste middel tot manipulatie zijn wat OOIT bestaan heeft!
pi_67519200
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ken trouwens heel veel hoogopgeleiden die PVV stemmen.
Je klasgenoten van 4 MAVO op de 3e verdieping?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:20:42 #203
224269 Jofol
Wat moet, dat moet...
pi_67519221
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tot the Rise of Fortuyn, hadden ze het stemmen inderdaad wel kunnen stilleggen, want het was toch 1 grote poppenkast waar helemaal niks te kiezen viel.
Maar nu is er dus wel wat te kiezen wil je zeggen? Je zegt net dat we het samen moeten doen, dus dat kiezen eigenlijk niet meer hoeft.
Doe maar joh!
pi_67519243
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je klasgenoten van 4 MAVO op de 3e verdieping?
Gast, dat jij nooit wist wat jij wilde in je leven en dat jij een zooitje gemaakt hebt van jouw studietijd, betekent niet dat we allemaal zo'n halve gare klaploper zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67519271
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dankzij Geert Wilders kan ik en velen met mij eindelijk weer voor het eerst sinds 2002 trots zijn op Nederland.

Dankzij Geert hoef je niet meer te fluisteren dat je uit Nederland komt wanneer je in het gezelschap bent van buitenlanders/expats, maar kan je gewoon vol trots zeggen dat je uit het land van Wilders komt.
Werkelijk, waar heb je het over?
quote:
En die wegloop actie was niet zo zeer een dappere daad, maar het was de enige oplossing, want het heeft geen enkele zin om deel te nemen aan dat schijndemocratische debat.
Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_67519286
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:20 schreef Jofol het volgende:

[..]

Maar nu is er dus wel wat te kiezen wil je zeggen? Je zegt net dat we het samen moeten doen, dus dat kiezen eigenlijk niet meer hoeft.
Vroeger viel er decennia lang niks te kiezen, in principe was het hier even erg als in Noord Korea, verschil is alleen dat het hier allemaal zo schijnheilig is en dat ze in NK zeggen waar het op staat, waardoor de burger tenminste weet waar die aan toe is.

Nu valt er eindelijk wel wat te kiezen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67519301
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.
Dat hoeft blijkbaar nieteens meer. Sinds Pimmetje de poltiek 'terug naar het volk' bracht, tellen argumenten niet meer.
pi_67519303
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gast, dat jij nooit wist wat jij wilde in je leven en dat jij een zooitje gemaakt hebt van jouw studietijd, betekent niet dat we allemaal zo'n halve gare klaploper zijn.
Ik heb in tegenstelling tot jou daadwerkelijk een hogere opleiding succesvol afgerond (2 zelfs).
pi_67519321
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk, waar heb je het over?
[..]
Als je bijvoorbeeld tegen een Amerikaan zegt dat je uit Nederland komt, denken ze vaak dat je een hippie bent of hippie-roots hebt.
quote:
Weglopen was wel de enige oplossing, want het had voor de oppositie geen enkele zin om te blijven, omdat het kabinet toch niet in ging op hun voorstellen.
pi_67519331
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb in tegenstelling tot jou daadwerkelijk een hogere opleiding succesvol afgerond (2 zelfs).
Ja tuurlijk, wij zouden jou wel moeten geloven, laat me niet lachen
  zondag 29 maart 2009 @ 15:25:36 #211
224269 Jofol
Wat moet, dat moet...
pi_67519344
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Subsidies voor kansloze projecten, subsidies voor kunst, de administratieve geldverslindende industrie die binnen de zorg, onderwijs en belastingdienst zijn ontstaan, etc etc.
Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.
Doe maar joh!
pi_67519386
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Jofol het volgende:

[..]

Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.
Sowieso is in deze hi-tech tijd een museum erg achterhaald.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:29:00 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67519415
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat hoeft blijkbaar nieteens meer. Sinds Pimmetje de poltiek 'terug naar het volk' bracht, tellen argumenten niet meer.
Vind dat een hele enge opvatting over het volk en democratie die je daar hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67519422
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je bijvoorbeeld tegen een Amerikaan zegt dat je uit Nederland komt, denken ze vaak dat je een hippie bent of hippie-roots hebt.
Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggen
quote:
Weglopen was wel de enige oplossing, want het had voor de oppositie geen enkele zin om te blijven, omdat het kabinet toch niet in ging op hun voorstellen.
Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_67519438
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ben je weleens in het Rijks geweest?
pi_67519452
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ben je weleens in het Rijks geweest?
Ik ben in mijn leven in veel te veel musea geweest, ook daar.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:30:58 #217
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67519461
quote:

[..]

Uiteraard. Want het culturele erfgoed van Nederland is veel beter te bekijken op een plaatje op internet
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67519474
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:

Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
En wie zegt dat? De peilingen in ieder geval niet: +3 zetels.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:31:51 #219
45206 Pietverdriet
pi_67519486
quote:

[..]

Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich meinen Browning!
pi_67519489
quote:

[..]

Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggen
[..]

Het gaat helemaal niet om oplossingen, het gaat om oplossingen die de partijen electoraal kunnen verantwoorden (en dus niet al te zeer afwijken van de ideologie). Wilders' oplossingen zijn kortom niet acceptabel voor de coalitie.
pi_67519490
quote:

[..]

[..]
Compliment? De zaken verlopen toch wat stroever met de Yanks als ze denken dat je een hippie bent
quote:
Ze konden op dat moment oplossingen aandragen die ze wilden, maar er werd toch helemaal niks mee gedaan.

Overigens zijn de meeste oplossingen van Wilders al bekend, maar daar willen ze niet aan en dat wil het volk wel en daarom wordt Wilders steeds groter en groter.
pi_67519510
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, wij zouden jou wel moeten geloven, laat me niet lachen
Ja dat lijkt me inderdaad verstandig. Check je PM
pi_67519598
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:30 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Uiteraard. Want het culturele erfgoed van Nederland is veel beter te bekijken op een plaatje op internet
Vanmij apart een plaatje op internet.

Maar er kan bijvoorbeeld ook gewoon voor een paar honderd euro een hele goede replica van gemaakt worden.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:38:49 #224
45206 Pietverdriet
pi_67519657
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Vanmij apart een plaatje op internet.

Maar er kan bijvoorbeeld ook gewoon voor een paar honderd euro een hele goede replica van gemaakt worden.
Ja, je kan van een antike vaas uit de Han dynastie ook een mooie schemerlampvoet laten maken.
pi_67519670
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Jofol het volgende:

[..]

Zodra een instelling zelf niet de broek kan ophouden is er schijnbaar geen bestaansrechts.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')