quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben bezig geweest met de aanmeldingen:
6 mannen
5 vrouwen
Ik houd jullie op de hoogte!
Zelfs ik kan 3 foto`s in een PM stoppen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
tvp![]()
Ben niet dapper genoeg om me op te geven
Doe dan, emoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zelfs ik kan 3 foto`s in een PM stoppen.
Eujquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zelfs ik kan 3 foto`s in een PM stoppen.
Vul het es op je profiel in dan.quote:
Nee.quote:
Damn heb je nu the Jonas Brothers als UIquote:
Nee, Green Day.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Damn heb je nu the Jonas Brothers als UIEn fucking vrouw als geslacht
?
Ik kan me nog wel gekkere usernames voor de geest halen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De username is niet duidelijk genoeg?
Sorry moeders.quote:
Dat weet ik dus ook niet, straks wordt je beoordeeld door vrouwen die met 1 poot in het graf staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef Resco het volgende:
Wat is de ondergrens voor de leeftijd trouwens?
Ja maar ook met betrekking tot de minimum leeftijd ja, niet alleen het maximum.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef OOO het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, straks wordt je beoordeeld door vrouwen die met 1 poot in het graf staan.
Mooi.quote:
Hier zou een modje even op moeten antwoorden ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:27 schreef Resco het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar ik hoef niet met m'n foto's overal op FOK! te staan ja. Straks word ik tot in den treure gebruikt voor paints. Daar zit ik niet op te wachten eigenlijk![]()
Of hoe zit dat?
Dan grijpen de mods sowieso in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:27 schreef Resco het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar ik hoef niet met m'n foto's overal op FOK! te staan ja. Straks word ik tot in den treure gebruikt voor paints. Daar zit ik niet op te wachten eigenlijk![]()
Of hoe zit dat?
Kan het niet "private" georganiseerd worden? Oftewel, alleen de mensen die de foto's hoeven te zien, krijgen ze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hier zou een modje even op moeten antwoorden ben ik bang.
Ik zit pas een paar weken op Fok! en heb dus geen idee hoe dat hier aan toe gaat, en wat de regelgeving is.
Dertien is oud genoeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef Dertien_ het volgende:
ik wil ook wel meedoen, maar ik ben denk ik jonger dan de rest.
Hoe oud moet je zijn?
Hoe oud dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:47 schreef Dertien_ het volgende:
Oooh gelukkig ben ik ouder dan dertien.
Ja natuurlijk mag dat, alleen hoe wil je dat controleren? Ik wil namelijk best meedoen, maar ik ga m'n foto niet in een publiek topic zetten. Of misschien moet ik dan gewoon niet mee doen, kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef Re het volgende:
single smiley posts mogen wegblijven trouwens
qua foto's zolang mensen foto's niet gebruiken om degene die op de foto staat te bashen en zolang het binnen de policy valt mogen foto's geplaatst binnen het FOK! domein gewoon geplaatst worden binnen FOK!
quote:
18 jaar is al een paar jaar geleden voor mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:57 schreef Dertien_ het volgende:
[..]
18, maar dat is wel jonger dan de rest denk ik.
Ik weet eigenlijk niet hoe oud de rest hier ongeveer is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:57 schreef Dertien_ het volgende:
[..]
18, maar dat is wel jonger dan de rest denk ik.
Ik weet eigenlijk niet hoe oud de rest hier ongeveer is.
Jij wel Tong.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef tong80 het volgende:
Mag ik foto's van 20 jaar geleden inzenden ?
neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef tong80 het volgende:
Mag ik foto's van 20 jaar geleden inzenden ?
Nou dan nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
neeIk date toch ook niet met je 20 jongere persoon
Nee jij bent gewoon heel erg jong.quote:
Tegen Tong mag je gewoon U zeggen hoor.quote:
Initiatieven zijn goed. Ik zie het wel. Van te voren afkraken doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef Espabilado het volgende:
beetje m'n reactie verwijderen
Goed, onderbouwd dan:wanneer leren jullie eens dat er op fok niet genoeg serieuze draagvlak is voor zulke ideeën en het 'spel' slaat zelf ook nergens op... alsof je na een foto en ws fotoboek gezien te hebben bij foto 2 of 3 ineens afhaakt...(als het soortgelijke foto's zijn) ... stel dan eisen aan de foto's ofzo, bv ook foto met blote barst ofzo, dan introduceer je tenminste een extra criteria
Ligt er aan van wie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef Dertien_ het volgende:
Tuurlijk niet, als iemand iets over zn hobby typt kan je toch ook denken van leuk/nietleuk. Maar half naakt foto's zijn stom.
Je hebt een punt maar als je die MISter en MISs fok of hoe het ook heette verkiezingen zag met 5 inzendingen dan lijkt het me dat er gewoon weinig animo voor is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:17 schreef Resco het volgende:
[..]
Initiatieven zijn goed. Ik zie het wel. Van te voren afkraken doe ik niet aan.
Achja. Time will tell. Het blijft FOK!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt een punt maar als je die MISter en MISs fok of hoe het ook heette verkiezingen zag met 5 inzendingen dan lijkt het me dat er gewoon weinig animo voor is.
Maar misschien raakt dit wel de juiste snaar.
maar wel heel mooiquote:
daar moest je ook een verkleed partijtje doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt een punt maar als je die MISter en MISs fok of hoe het ook heette verkiezingen zag met 5 inzendingen dan lijkt het me dat er gewoon weinig animo voor is.
kunnen wij niet gewoon een keer in de vrijhof ergens afspreken...als je toch zo makkelijk bentquote:
Ik heb nu al weer dan 5 inzendingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen Tong mag je gewoon U zeggen hoor.
Ik ben de koningin niet.
Ik heb nergens gezegd dat ik makkelijk benquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:58 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
kunnen wij niet gewoon een keer in de vrijhof ergens afspreken...als je toch zo makkelijk bent![]()
Fuck die show, met jouw zal ik vanavond al een date willenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
Dame meld zich.. k wil meedoeeennn
Same herequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, als ik single was geweest had ik wel meegedaan
Nou je het zegt....beetje een vreemde woordkeuze in de OPquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:52 schreef BadNews het volgende:
vraag me af of iemand weet wat er bedoeld wordt met het woord "masochistisch"..
check:
ma·so·chis·me het; o psychische gesteldheid waarbij seksuele bevrediging alleen gepaard kan gaan met gevoelens van pijn en vernedering
dus meiden , ik zou toch 2 keer denken voordat ik me voor dat programma opgeef
Dus.......
anyway ik doe mee
beetje ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Nou je het zegt....beetje een vreemde woordkeuze in de OP
Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beidequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef BadNews het volgende:
[..]
beetje ?
ik heb het idee, dat ze dachten dat dat de 'lange stoere' versie was van 'macho'![]()
hèhè
mja macho, ben je of ben je niet..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beide
The Bunker Online?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat is toch totaal niet interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat ook nog..en mensen vinden mij wel eens vreemd. Ik geeft het officieel op. Dan zijn we allemaal samen maar compleet mesjokke..quote:
In KPD loopt daarvoor een topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
Zullen we vanaf nu dan ook maar naaktfoto's van onszelf gaan posten
Ik trek me tussendoor ook wel eens af op youtube filmpjes en lik mijn eigen lul ook wel eens hoor. Zelfs geen rib voor hoeven te verwijderen trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet interessantFok!kers zitten alleen maar de hele dag achter de pc om af en toe eens wat eten/drinken te pakken
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Zullen we het weer over TMO hebben?
Hoe gaan de aanmeldingen via PM TS?
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingen
ben toch te verlegenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik makkelijk ben![]()
Als jij je nou opgeeft en wij blijven over (of hoe het ook werkt) dan spreken we af in de vrijhof oke?
Ik was zelfs (een van) de eerstequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Resco het volgende:
[..]
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?
Binnenkort? NU!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:58 schreef Resco het volgende:
[..]
![]()
Oke dan. Ik ga me binnenkort ook even inschrijven dan.
Ja maar ik wil dus eerst even weten of ik mijn foto's publiek op het forum moet dumpen of dat er een soort privé topic komt, alleen voor de deelnemers. Snap je?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Binnenkort? NU!Straks is de inschrjiving gesloten en kun je niet meer meedoen
publiekelijk natuurlijk, anders is het toch niets aan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:32 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus eerst even weten of ik mijn foto's publiek op het forum moet dumpen of dat er een soort privé topic komt, alleen voor de deelnemers. Snap je?
Heb je ook wel weer een punt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
publiekelijk natuurlijk, anders is het toch niets aan?
30+'ers?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef OOO het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, straks wordt je beoordeeld door vrouwen die met 1 poot in het graf staan.
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn er al meer mannen als vrouwen aangemeld?
Ook goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?
Wat mij betreft wel, maar goed, TS moet weer even wat van zich laten horen anders schiet het niet op natuurlijkquote:
Vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:16 schreef Beach het volgende:
Worden die foto's alleen getoond aan de 10 deelneemsters?
Zo ja lijkt me dit best tof.
Moet jij eens oplettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar dan wordt er straks niemand meer weggestemd
ook waarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar dan wordt er straks niemand meer weggestemd
is dit jouw topic Resco?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedoel het niet persoonlijk tegen jou hoor
ja zeg Ik wil niet gekeurd wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?
quote:
Net of jij bang bent om er door te komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja zeg Ik wil niet gekeurd wordenwil alleen keuren
oh ..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedoel het niet persoonlijk tegen jou hoor
Nee nog niet, stuur aub je info + youtube liedje + 3 foto's in een PM...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck die show, met jouw zal ik vanavond al een date willen![]()
KF stond ik al bij je aanmeldingen? De andere topics hierover zijn allemaal gesloten
Same herequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef Syb-rund. het volgende:
wat? gaaf man!![]()
lijkt me wel geniaal om mee te doen, maar ik ben niet op zoek
Op zulke onzin is geen serieuse reactie mogelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef damsco het volgende:
Op FOK! zitten toch alleen maar alto's? Waarom zou een knappe kerel zich willen keuren door een alto?
En ja, ik ben serieus
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan stem je ze toch allemaal weg?
Milfs kunnen verdraaide sexy zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zitten
ook lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zitten
Mooi zo. Goed bezigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
Morgen avond zal ik dus ook de OP aanpassen met namen van inzendingen !!
Blijf u aub aanmelden
Zelfs niet met een 'z'?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zulke onzin is geen serieuse reactie mogelijk.
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lolquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
even op die alto post terug te komen
dames, line upliever een mooie alto dan welke breezah dan ook
nouja sommige hebben een piercing meer of minder onder de klerenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lol
Wat een fijne woord keus toch weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lol
True, maar breezahs hebben net zo goed piercings als alto's. Dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja sommige hebben een piercing meer of minder onder de klerenen dat kan tof zijn
truequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
True, maar breezahs hebben net zo goed piercings als alto's. Dus wat dat betreft...
Mjah, ze zitten soms op andere plekken maar zo kieskeurig ben ik niet. Als 't maar een lekker wijf is. En die vind je in elke subcultuur en ik discrimineer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
trueyou've got me
al zijn dat vaak andere dingen dan
* Mordreth wijst naar krentenbol voor het tegendeel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Helaas zijn alle FOK vrouwen lelijk
Dat vroeg ik mij nu ook al af...quote:
Als er bij de tv-show meerdere dames overblijven moet de man er een aantal wegdrukken totdat er twee overblijven (gewoon vleeskeuring voor de man dus). Aan deze twee mag hij dan een vraag stellen die de dames moeten beantwoorden en aan de hand daarvan kan hij een vrouw kiezen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap alleen niet hoe je nou op het einde bij elkaar kan komen? blijven en 1 man en 1 vrouw over?
Ik volg het spel ook niet op tv dus heb eigenlijk geen idee hoe het behalve het stemmen werkt
Dat kan heel goed ja. Als de dame en heer daar beide positief tegenover staan.quote:
Dat is wel een goeie omdat bij ons ook te gaan doen. Hoe we dat precies gaan doen weten we nog niet helemaal. Maar dat is voordat we van start gaan zeker wel duidelijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als er bij de tv-show meerdere dames overblijven moet de man er een aantal wegdrukken totdat er twee overblijven (gewoon vleeskeuring voor de man dus). Aan deze twee mag hij dan een vraag stellen die de dames moeten beantwoorden en aan de hand daarvan kan hij een vrouw kiezen.
Hoe is dat hier geregeld??
Hoi!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Jezus, wat heeft die Resco hier veel gepost.
Kan ik me nog aanmelden, of zit het vol?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben net pas thuis, en moet zodirect 5 uur op...
Ik zal de aanmeldingen morgen in de OP zetten !
We hebben nu tegen de 20 aanmeldingen aan
Morgen zal ik ook antwoord op de vragen geven
en dan nu de volgende vraagquote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben net pas thuis, en moet zodirect 5 uur op...
Ik zal de aanmeldingen morgen in de OP zetten !
We hebben nu tegen de 20 aanmeldingen aan
Morgen zal ik ook antwoord op de vragen geven
Ja, je kan je nog aanmelden tot het begint...quote:Op zondag 29 maart 2009 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ik me nog aanmelden, of zit het vol?
Zie bovenstaande reactie van mijquote:Op maandag 30 maart 2009 02:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan nu de volgende vraag
wanneer gaat dit geheel plaatsvinden , zijn het toekomst plannen of is er binnenkort al een vleeskeuring , en zo ja mogen wij als man zijnde ons ook opgeven om de vrouwen te keuren![]()
![]()
...hoe verbazend. Vrouwen hebben geen behoefte aan een stel foto's van geile mannelijke FOK!pubertjes, en dat zag niemand van tevoren aankomen?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
We hebben echt meer vrouwelijk aanmeldingen nodig !
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
We hebben echt meer vrouwelijk aanmeldingen nodig !
Ik zal het vanavond even allemaal op een rijtje zettenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik dacht juist dat er te weinig mannen zich zouden aanmelden
Wedden dat 80% van de vrouwen zich op t laatste moment terugtrekken, en jij straks de keuze hebt uit 50 mannelijke pubers?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik dacht juist dat er te weinig mannen zich zouden aanmelden
Optimistquote:Op maandag 30 maart 2009 11:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wedden dat 80% van de vrouwen zich op t laatste moment terugtrekken, en jij straks de keuze hebt uit 50 mannelijke pubers?
Leer mij mensen kennen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:24 schreef Mordreth het volgende:
Zullen we wel even weer ontopic gaan en kappen met de slowchat?.
ja?quote:
ik doe dus mee.quote:
volgens mij worden alleen de mannen gekeurd.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:21 schreef Buitendam het volgende:
Maar is het dan wel man/vrouw/man/vrouw, want alleen mannen of alleen vrouwen keuren is ook niet leuk.
Dan geef ik het maar weinig kans van slagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
volgens mij worden alleen de mannen gekeurd.
klopt.1 man 10 vrouwen. Als Buitendam de OP had gelezen had ie het geweten.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
volgens mij worden alleen de mannen gekeurd.
uiteindelijk 1 man neem ik aan? want de vrouwen krijgen foto's van meerdere mannen te zien toch..quote:Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klopt.1 man 10 vrouwen. Als Buitendam de OP had gelezen had ie het geweten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef Espabilado het volgende:
beetje m'n reactie verwijderen
Goed, onderbouwd dan:wanneer leren jullie eens dat er op fok niet genoeg serieuze draagvlak is voor zulke ideeën en het 'spel' slaat zelf ook nergens op... alsof je na een foto en ws fotoboek gezien te hebben bij foto 2 of 3 ineens afhaakt...(als het soortgelijke foto's zijn) ... stel dan eisen aan de foto's ofzo, bv ook foto met blote barst ofzo, dan introduceer je tenminste een extra criteria
Ohhhhh nu snap ik het!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:10 schreef KudFokker het volgende:
We doen elke keer 1 andere man
Ik ga nu even de aanmeldingen verwerken
dat er zo weinig vrouwen willen keuren!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
Yep...
Ik ben bezig geweest met de aanmeldingen, en ik zie het bijzonder somber in...
6 mannen
4 vrouwen
Ik kan zelf mijn post niet aanpassen om de een of andere manier...
Ik hoop dat een modje hier even naar kan kijken...
En dat P&R mij misschien extra publiciteit kan opleveren !
ik hou jullie op de hoogte !
Jah, snap ik ook niet.. Da's toch gewoon lachen...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat er zo weinig vrouwen willen keuren!
Dus als ik het goed begrijp zit je niet te wachten op nog meer mannen die zich aanmelden?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
Yep...
Ik ben bezig geweest met de aanmeldingen, en ik zie het bijzonder somber in...
6 mannen
4 vrouwen
Ik kan zelf mijn post niet aanpassen om de een of andere manier...
Ik hoop dat een modje hier even naar kan kijken...
En dat P&R mij misschien extra publiciteit kan opleveren !
ik hou jullie op de hoogte !
Tuurlijkquote:
Ja daar twijfel ik dus ook nog over. Als dit anders kan heb je al 2 deelnemers er bijquote:Op maandag 30 maart 2009 21:58 schreef Beach het volgende:
Ik doe niet mee aangezien de foto's voor iedereen zichtbaar zijn en niet voor die 10 dames.
Hoe wil je dan dat ik dat ga regelenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik dus ook nog over. Als dit anders kan heb je al 2 deelnemers er bij
Er zijn ook mannelijke aanmeldingen van mannen rond de 20quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben wel de jongenste - maar okay.
Héél erg bedankt mevrouwquote:
Pardon?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zijn ook mannelijke aanmeldingen van mannen rond de 20![]()
Is dat té oud danquote:
volgens mij wisten we dit al van jouquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik dus ook nog over. Als dit anders kan heb je al 2 deelnemers er bij
zoiets dacht ik nu ook alquote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef nomad87 het volgende:
wat een pussy's hier allemaal.. stuur dan een normale foto.. dan hoef je je toch niet te schamen?
Oh?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij wisten we dit al van jou
Nee, ik las het verkeerd. Nevermind.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is dat té oud dan?
Zou je een klein beetje info over jezelf + 1 duidelijke foto willen PM'en?
Dan kan ik je inschrijving afronden
als ik hun moet trekken gaat dr iets foutquote:Op maandag 30 maart 2009 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou geef je op dan, misschien trekt dat wel dames
Ooh heb jij je opgegeven danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kom op mensenIk wil wel dat het doorgaat
Als jij mee doet.quote:
heb je je nou al opgegeven?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:48 schreef Jimbo het volgende:
alle vrouwen die keuren ken ik al zn beetje![]()
Ik doe mee, dus geef je maar op, hup hupquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als jij mee doet.![]()
Nee ik vind het gewoon leuk om van de zijlijnen mee te kijken
Hehe i'll consider it.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe mee, dus geef je maar op, hup hup!
Alsof je stiekem al lang niet wilde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet meedoen van jullie schattigste mod Krentenboldus ik doe het maar, ik zal zo PM'en
!
Dan laat je je makkelijk overhalen om iets te doen, wat je eigenlijk niet wilquote:
quote:
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan laat je je makkelijk overhalen om iets te doen, wat je eigenlijk niet wil
Dat als iemand je wegstemt, je haar terug kan krijgen door d'r om te praten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Dit is toch een ontopic discussie?? Als ik mezelf al zou opgeven wil ik wel weten of de betreffende dames een ruggengraat hebben.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat als iemand je wegstemt, je haar terug kan krijgen door d'r om te praten?![]()
Nee, de vrouwen zijn de juryquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef IQM het volgende:
Huh? De vrouwen vormen toch de jury?
Of is het concept nu omgedraaid?
Nou ik wel, kom maar op jijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Dit is toch een ontopic discussie?? Als ik mezelf al zou opgeven wil ik wel weten of de betreffende dames een ruggengraat hebben.
Als je vragen hebt, stel ze dan in dit forum zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Misschien. Twijfel er nog aan (hangt af van hoe het gaat lopen en de regels wat duidelijker worden)... En het animo van de vrouwen (ben geen Adonis of een Hulk Hogan)...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef Jan-Beton het volgende:
OK, ik doe mee (laat ik maar eens gek doen). Ik zal natuurlijk weer eens achteraf
doen, maar ja.. niet gokken is ook niet leven
ik kies jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef IQM het volgende:
Huh? De vrouwen vormen toch de jury?
Of is het concept nu omgedraaid?
je kijkt te veel Pokemon schatquote:
kloptquote:
Ik zal vanavond de guys en girls in de OP zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt
ik ben benieuwd naar de kandidaten
dan weten de vrouwen dus al van te voren wie ze gaan keuren en hebben ze dus al een mening gevormd?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zal vanavond de guys en girls in de OP zetten
Daar heb je ook een beetje gelijk in jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan weten de vrouwen dus al van te voren wie ze gaan keuren en hebben ze dus al een mening gevormd?
goh, laat ik nou net precies een mix van die 2 zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Misschien. Twijfel er nog aan (hangt af van hoe het gaat lopen en de regels wat duidelijker worden)... En het animo van de vrouwen (ben geen Adonis of een Hulk Hogan)...
Ach... je houdbaarheidsdatum is al voorbij (zie je datum in je FoBo)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh, laat ik nou net precies een mix van die 2 zijn
Fijn hoor, een bevooroordeelde (to be?) jurylidquote:
hij doet niet meequote:Op woensdag 1 april 2009 07:13 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Fijn hoor, een bevooroordeelde (to be?) jurylid
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
Neh, als er nou enige uitdaging of concurrentie in zat...
Maak daar maar 3 vanquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:03 schreef Rahl het volgende:
ik wil ook meedoen maar ik ga morgen naar de kapper, dus helaas!
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:50 schreef RRGJL het volgende:
Ik doe ook maar mee dan
Ik ga me ondertussen even laten ophemelen door lieve mensjes zodat ik een soort positieve buffer heb opgebouwd
Jah, ik had juist een vrouwen-overschot verwacht hierquote:Op woensdag 1 april 2009 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap echt niet dat de dames zo op zich laten wachtensinds wanneer willen die geen mannen (meer) keuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |