Eujquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zelfs ik kan 3 foto`s in een PM stoppen.
Vul het es op je profiel in dan.quote:
Nee.quote:
Damn heb je nu the Jonas Brothers als UIquote:
Nee, Green Day.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Damn heb je nu the Jonas Brothers als UIEn fucking vrouw als geslacht
?
Ik kan me nog wel gekkere usernames voor de geest halen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De username is niet duidelijk genoeg?
Sorry moeders.quote:
Dat weet ik dus ook niet, straks wordt je beoordeeld door vrouwen die met 1 poot in het graf staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef Resco het volgende:
Wat is de ondergrens voor de leeftijd trouwens?
Ja maar ook met betrekking tot de minimum leeftijd ja, niet alleen het maximum.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef OOO het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, straks wordt je beoordeeld door vrouwen die met 1 poot in het graf staan.
Mooi.quote:
Hier zou een modje even op moeten antwoorden ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:27 schreef Resco het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar ik hoef niet met m'n foto's overal op FOK! te staan ja. Straks word ik tot in den treure gebruikt voor paints. Daar zit ik niet op te wachten eigenlijk![]()
Of hoe zit dat?
Dan grijpen de mods sowieso in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:27 schreef Resco het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar ik hoef niet met m'n foto's overal op FOK! te staan ja. Straks word ik tot in den treure gebruikt voor paints. Daar zit ik niet op te wachten eigenlijk![]()
Of hoe zit dat?
Kan het niet "private" georganiseerd worden? Oftewel, alleen de mensen die de foto's hoeven te zien, krijgen ze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hier zou een modje even op moeten antwoorden ben ik bang.
Ik zit pas een paar weken op Fok! en heb dus geen idee hoe dat hier aan toe gaat, en wat de regelgeving is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |