Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beidequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef BadNews het volgende:
[..]
beetje ?
ik heb het idee, dat ze dachten dat dat de 'lange stoere' versie was van 'macho'![]()
hèhè
mja macho, ben je of ben je niet..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beide
The Bunker Online?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat is toch totaal niet interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat ook nog..en mensen vinden mij wel eens vreemd. Ik geeft het officieel op. Dan zijn we allemaal samen maar compleet mesjokke..quote:
In KPD loopt daarvoor een topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
Zullen we vanaf nu dan ook maar naaktfoto's van onszelf gaan posten
Ik trek me tussendoor ook wel eens af op youtube filmpjes en lik mijn eigen lul ook wel eens hoor. Zelfs geen rib voor hoeven te verwijderen trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet interessantFok!kers zitten alleen maar de hele dag achter de pc om af en toe eens wat eten/drinken te pakken
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Zullen we het weer over TMO hebben?
Hoe gaan de aanmeldingen via PM TS?
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingen
ben toch te verlegenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik makkelijk ben![]()
Als jij je nou opgeeft en wij blijven over (of hoe het ook werkt) dan spreken we af in de vrijhof oke?
Ik was zelfs (een van) de eerstequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Resco het volgende:
[..]
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?
Binnenkort? NU!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:58 schreef Resco het volgende:
[..]
![]()
Oke dan. Ik ga me binnenkort ook even inschrijven dan.
Ja maar ik wil dus eerst even weten of ik mijn foto's publiek op het forum moet dumpen of dat er een soort privé topic komt, alleen voor de deelnemers. Snap je?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Binnenkort? NU!Straks is de inschrjiving gesloten en kun je niet meer meedoen
publiekelijk natuurlijk, anders is het toch niets aan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:32 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus eerst even weten of ik mijn foto's publiek op het forum moet dumpen of dat er een soort privé topic komt, alleen voor de deelnemers. Snap je?
Heb je ook wel weer een punt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
publiekelijk natuurlijk, anders is het toch niets aan?
30+'ers?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef OOO het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, straks wordt je beoordeeld door vrouwen die met 1 poot in het graf staan.
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn er al meer mannen als vrouwen aangemeld?
Ook goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?
Wat mij betreft wel, maar goed, TS moet weer even wat van zich laten horen anders schiet het niet op natuurlijkquote:
Vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:16 schreef Beach het volgende:
Worden die foto's alleen getoond aan de 10 deelneemsters?
Zo ja lijkt me dit best tof.
Moet jij eens oplettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar dan wordt er straks niemand meer weggestemd
ook waarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar dan wordt er straks niemand meer weggestemd
is dit jouw topic Resco?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedoel het niet persoonlijk tegen jou hoor
ja zeg Ik wil niet gekeurd wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?
quote:
Net of jij bang bent om er door te komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja zeg Ik wil niet gekeurd wordenwil alleen keuren
oh ..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedoel het niet persoonlijk tegen jou hoor
Nee nog niet, stuur aub je info + youtube liedje + 3 foto's in een PM...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck die show, met jouw zal ik vanavond al een date willen![]()
KF stond ik al bij je aanmeldingen? De andere topics hierover zijn allemaal gesloten
Same herequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef Syb-rund. het volgende:
wat? gaaf man!![]()
lijkt me wel geniaal om mee te doen, maar ik ben niet op zoek
Op zulke onzin is geen serieuse reactie mogelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef damsco het volgende:
Op FOK! zitten toch alleen maar alto's? Waarom zou een knappe kerel zich willen keuren door een alto?
En ja, ik ben serieus
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan stem je ze toch allemaal weg?
Milfs kunnen verdraaide sexy zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zitten
ook lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zitten
Mooi zo. Goed bezigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
Morgen avond zal ik dus ook de OP aanpassen met namen van inzendingen !!
Blijf u aub aanmelden
Zelfs niet met een 'z'?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zulke onzin is geen serieuse reactie mogelijk.
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lolquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
even op die alto post terug te komen
dames, line upliever een mooie alto dan welke breezah dan ook
nouja sommige hebben een piercing meer of minder onder de klerenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lol
Wat een fijne woord keus toch weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lol
True, maar breezahs hebben net zo goed piercings als alto's. Dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja sommige hebben een piercing meer of minder onder de klerenen dat kan tof zijn
truequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
True, maar breezahs hebben net zo goed piercings als alto's. Dus wat dat betreft...
Mjah, ze zitten soms op andere plekken maar zo kieskeurig ben ik niet. Als 't maar een lekker wijf is. En die vind je in elke subcultuur en ik discrimineer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
trueyou've got me
al zijn dat vaak andere dingen dan
* Mordreth wijst naar krentenbol voor het tegendeel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Helaas zijn alle FOK vrouwen lelijk
Dat vroeg ik mij nu ook al af...quote:
Als er bij de tv-show meerdere dames overblijven moet de man er een aantal wegdrukken totdat er twee overblijven (gewoon vleeskeuring voor de man dus). Aan deze twee mag hij dan een vraag stellen die de dames moeten beantwoorden en aan de hand daarvan kan hij een vrouw kiezen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap alleen niet hoe je nou op het einde bij elkaar kan komen? blijven en 1 man en 1 vrouw over?
Ik volg het spel ook niet op tv dus heb eigenlijk geen idee hoe het behalve het stemmen werkt
Dat kan heel goed ja. Als de dame en heer daar beide positief tegenover staan.quote:
Dat is wel een goeie omdat bij ons ook te gaan doen. Hoe we dat precies gaan doen weten we nog niet helemaal. Maar dat is voordat we van start gaan zeker wel duidelijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als er bij de tv-show meerdere dames overblijven moet de man er een aantal wegdrukken totdat er twee overblijven (gewoon vleeskeuring voor de man dus). Aan deze twee mag hij dan een vraag stellen die de dames moeten beantwoorden en aan de hand daarvan kan hij een vrouw kiezen.
Hoe is dat hier geregeld??
Hoi!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Jezus, wat heeft die Resco hier veel gepost.
Kan ik me nog aanmelden, of zit het vol?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben net pas thuis, en moet zodirect 5 uur op...
Ik zal de aanmeldingen morgen in de OP zetten !
We hebben nu tegen de 20 aanmeldingen aan
Morgen zal ik ook antwoord op de vragen geven
en dan nu de volgende vraagquote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben net pas thuis, en moet zodirect 5 uur op...
Ik zal de aanmeldingen morgen in de OP zetten !
We hebben nu tegen de 20 aanmeldingen aan
Morgen zal ik ook antwoord op de vragen geven
Ja, je kan je nog aanmelden tot het begint...quote:Op zondag 29 maart 2009 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ik me nog aanmelden, of zit het vol?
Zie bovenstaande reactie van mijquote:Op maandag 30 maart 2009 02:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan nu de volgende vraag
wanneer gaat dit geheel plaatsvinden , zijn het toekomst plannen of is er binnenkort al een vleeskeuring , en zo ja mogen wij als man zijnde ons ook opgeven om de vrouwen te keuren![]()
![]()
...hoe verbazend. Vrouwen hebben geen behoefte aan een stel foto's van geile mannelijke FOK!pubertjes, en dat zag niemand van tevoren aankomen?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
We hebben echt meer vrouwelijk aanmeldingen nodig !
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
We hebben echt meer vrouwelijk aanmeldingen nodig !
Ik zal het vanavond even allemaal op een rijtje zettenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik dacht juist dat er te weinig mannen zich zouden aanmelden
Wedden dat 80% van de vrouwen zich op t laatste moment terugtrekken, en jij straks de keuze hebt uit 50 mannelijke pubers?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik dacht juist dat er te weinig mannen zich zouden aanmelden
Optimistquote:Op maandag 30 maart 2009 11:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wedden dat 80% van de vrouwen zich op t laatste moment terugtrekken, en jij straks de keuze hebt uit 50 mannelijke pubers?
Leer mij mensen kennen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:24 schreef Mordreth het volgende:
Zullen we wel even weer ontopic gaan en kappen met de slowchat?.
ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |