Ik heb nu al weer dan 5 inzendingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt een punt maar als je die MISter en MISs fok of hoe het ook heette verkiezingen zag met 5 inzendingen dan lijkt het me dat er gewoon weinig animo voor is.
Maar misschien raakt dit wel de juiste snaar.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen Tong mag je gewoon U zeggen hoor.
Ik ben de koningin niet.
Ik heb nergens gezegd dat ik makkelijk benquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:58 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
kunnen wij niet gewoon een keer in de vrijhof ergens afspreken...als je toch zo makkelijk bent![]()
Fuck die show, met jouw zal ik vanavond al een date willenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
Dame meld zich.. k wil meedoeeennn
Same herequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, als ik single was geweest had ik wel meegedaan
Nou je het zegt....beetje een vreemde woordkeuze in de OPquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:52 schreef BadNews het volgende:
vraag me af of iemand weet wat er bedoeld wordt met het woord "masochistisch"..
check:
ma·so·chis·me het; o psychische gesteldheid waarbij seksuele bevrediging alleen gepaard kan gaan met gevoelens van pijn en vernedering
dus meiden , ik zou toch 2 keer denken voordat ik me voor dat programma opgeef
Dus.......
anyway ik doe mee
beetje ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Nou je het zegt....beetje een vreemde woordkeuze in de OP
Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beidequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef BadNews het volgende:
[..]
beetje ?
ik heb het idee, dat ze dachten dat dat de 'lange stoere' versie was van 'macho'![]()
hèhè
mja macho, ben je of ben je niet..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beide
The Bunker Online?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat is toch totaal niet interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat ook nog..en mensen vinden mij wel eens vreemd. Ik geeft het officieel op. Dan zijn we allemaal samen maar compleet mesjokke..quote:
In KPD loopt daarvoor een topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
Zullen we vanaf nu dan ook maar naaktfoto's van onszelf gaan posten
Ik trek me tussendoor ook wel eens af op youtube filmpjes en lik mijn eigen lul ook wel eens hoor. Zelfs geen rib voor hoeven te verwijderen trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet interessantFok!kers zitten alleen maar de hele dag achter de pc om af en toe eens wat eten/drinken te pakken
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Zullen we het weer over TMO hebben?
Hoe gaan de aanmeldingen via PM TS?
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingen
ben toch te verlegenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik makkelijk ben![]()
Als jij je nou opgeeft en wij blijven over (of hoe het ook werkt) dan spreken we af in de vrijhof oke?
Ik was zelfs (een van) de eerstequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Resco het volgende:
[..]
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |