Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Allemaal... behalve die van mij, die is bijna helemaal leeg.
Volgens mij moet ik nog een beetje wennen aan de tradities van het bedrijf.
Moment!
Je moet deze mix eens proberen te vinden, heel veel heerlijke foute italo dance gemixt door de beste mixer ooit in Nederland.Mocht je hem niet kunnen vinden zal ik hem wel rippen voor je van het weekendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit weer te genieten hoor bij het zien van de clip.
en uiteindelijk gebeurd het tochquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Ach, daar wen je opzich snel genoeg aan
. Persoonlijk vind ik het totaal niet prettig werken achter een bureau waar een hoop 'rommel' op ligt.
Heb ik dus ook, er ligt nu welgeteld 1 blaadje, een deurbel en een optische computermuis.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Ach, daar wen je opzich snel genoeg aan
. Persoonlijk vind ik het totaal niet prettig werken achter een bureau waar een hoop 'rommel' op ligt.
ja idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
"Je moet ff een woord raden"
Als we zo gaan beginnen dan is het lollige van het spelletje er wel af.
Super! ga direct even neuzen op die sitequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moet deze mix eens proberen te vinden, heel veel heerlijke foute italo dance gemixt door de beste mixer ooit in Nederland.Mocht je hem niet kunnen vinden zal ik hem wel rippen voor je van het weekend
Stuur die dan eens ff opquote:
Ja, vaak welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en uiteindelijk gebeurd het toch
Deurbel, wtf?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik dus ook, er ligt nu welgeteld 1 blaadje, een deurbel en een optische computermuis.
Is blijven liggen van de vorige stagiair, was volgens mij voor de Brievenbus-foto's bij het Glazen Huis.quote:
Ah, okayquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is blijven liggen van de vorige stagiair, was volgens mij voor de Brievenbus-foto's bij het Glazen Huis.
Je kan hem daar niet downloaden, alleen bestellenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super! ga direct even neuzen op die site. Mocht ik het niet vinden dan hoor je het wel
. Thanks!
De pet shop boys hebben meteen een videoclip voor bij de plaatquote:
Daar moeten ze echt wat mee gaan doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De pet shop boys hebben meteen een videoclip voor bij de plaat![]()
Dag titel voor VVVquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef LeonH het volgende:
Ach gut maakt MVV net de 2-0 tegen VVV... Zullen m'n Maastrichtse klasgenoten wel weer een halfjaar lang trots gaan vertellen dat ze die wedstrijd hebben gewonnen
Ik luisterde al wel eerder maar inderdaad. Wat een heeeeeeeerlijk nummerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Noortje !Precies op het juiste moment. PSB
Ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef LeonH het volgende:
Ach gut maakt MVV net de 2-0 tegen VVV... Zullen m'n Maastrichtse klasgenoten wel weer een halfjaar lang trots gaan vertellen dat ze die wedstrijd hebben gewonnen
Wees welkom !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik luisterde al wel eerder maar inderdaad. Wat een heeeeeeeerlijk nummer
Ik denk niet dat MVV een aanwinst voor de Eredivisie is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef John_Bakker het volgende:
[..]
Van mij mag MVV promoveren![]()
Heb ik weer een excuus voor een weekendje Maastricht tijdens MVV- Ajax
Geweldigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ajax ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat MVV een aanwinst voor de Eredivisie is.
Roel is al zo verdacht rustig vanavondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
Haha... loopt een streaker op het veld nu
Maastricht is een mooie stad, maar de Maastrichtenaren zelf
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roel is al zo verdacht rustig vanavond
Maar dan issie lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
Die Elegant Frog moet je eerst een kwartier laten staan voordat hij drinkbaar is.
Is dat niet Sander Lantinga?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
Echt heyquote:
Ik ben geen Maastrichtenaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Doet ie toch leuk die Tjibbe. Moet ie wat mee doen.
Is letterlijk Billy the Kidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Jacq is overigens bevallen van een jongetje. Hopen dat hij over 10 jaar ook hier mee komt praten.
Mits FOK! en 3FM en uberhaupt het internet dan nog bestaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Jacq is overigens bevallen van een jongetje. Hopen dat hij over 10 jaar ook hier mee komt praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik heb em 1x op Decibel gehoord. Was volgens mij ook nog eens zn eerste keer daar. Klonk niet verkeerd. Stond in de keuken op en mn huisgenoten konden het ook wel waarderen.quote:
Denk als ie hoort wat mama voor een grafmuziek heeft gemaakt, dat ie zich uit de familie wil ontervenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
UI??quote:
Nee Ajax is wat lekkersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die prutsers van jouw cluppie
Zap, hehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef John_Bakker het volgende:
[..]
Van mij mag MVV promoveren![]()
Heb ik weer een excuus voor een weekendje Maastricht tijdens MVV- Ajax![]()
Hij past opzich wel goed bij een jongerenzenderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb em 1x op Decibel gehoord. Was volgens mij ook nog eens zn eerste keer daar. Klonk niet verkeerd. Stond in de keuken op en mn huisgenoten konden het ook wel waarderen.
Of hij stuurt een knokploeg af op degenen die zijn moeder belachelijk hebben gemaakt. Mag ik naar Vanautu verhuizen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk als ie hoort wat mama voor een grafmuziek heeft gemaakt, dat ie zich uit de familie wil onterven
In Maastricht lachen ze zich rot om Roda in ieder gevalquote:
Volgende week bij EW toch?quote:
Jammer genoeg heeft ze het met Jim (quote:
Sittard.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar heeft jouw wieg gestaan ?
ja goh, denk je dat dat andersom niet zo is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In Maastricht lachen ze zich rot om Roda in ieder geval![]()
![]()
Fusieperikelen leveren MVV nieuwe sponsors op
Gaat niet doorquote:
Dat zeggen we zelf ook: liever creperen dan fuserenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aansteller.
Ik roep maar al te vaak: Wil Roda JC niet fuseren? Laat ze dan maar creperen!
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt in sexquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
mensen ik houd het voor gezien knallende koppijn.
ik ga op de bank slapen tot mijn vriendin thuis is
Sterkte!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
mensen ik houd het voor gezien knallende koppijn.
ik ga op de bank slapen tot mijn vriendin thuis is
quote:22-23
Muse - Time Is Running Out
Emiliana Torrini - Jungle Drum
M.I.A. - Paper Planes
Tiga - Shoes
Franz Ferdinand - Ulysses
Dewolff - Gold & Seaweed
Superfunk - Lucky Star
Bloc Party - One Month Off
Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
Kanye West - Love Lockdown
Kinkobra - live in de studio (1)
Kate Nash - Pumpkin Soup
Jullie zijn eigenwijs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zeggen we zelf ook: liever creperen dan fuseren
hoe is het met je leden zoeken, is de marge nog echt nodig of ga je je heel druk maken vanavondquote:
Wat een platen!!!!quote:
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is dat het nieuwste speeltje op batterijen?
Ik wacht ook op andere nummers van ET. Prachtige vrouw en markante stem.quote:
Zelfs Fokkers ruiken die taart hier...quote:
Wel jammer ja want het is een goede plaat van Musequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat een platen!!!!
Maar hij slaat Muse over
Mooie vrouw iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wacht ook op andere nummers van ET. Prachtige vrouw en markante stem.
Ik zou mezelf wel een leuk accent bij het Engels willen aanleren om het bed met haar te delen.![]()
we zijn nu net onder de "1000 gezochte leden"-grens gegaan.. maar we gaan er vanavond niet te druk over doen want ik denk dat iedereen dit circus stilaan net zo beu is als wij...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe is het met je leden zoeken, is de marge nog echt nodig of ga je je heel druk maken vanavond
Check haar eerdere albumsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wacht ook op andere nummers van ET. Prachtige vrouw en markante stem.
Ik zou mezelf wel een leuk accent bij het Engels willen aanleren om het bed met haar te delen.![]()
Het heeft toch ook geen zin meer om te gaan werven? Die registratie krijg je dan toch niet meer rond voor 1 april.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
we zijn nu net onder de "1000 gezochte leden"-grens gegaan.. maar we gaan er vanavond niet te druk over doen want ik denk dat iedereen dit circus stilaan net zo beu is als wij...
Gelukkig. En ik hoop dat dat ledengezeik de komende jaren es ff achterwege blijft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
we zijn nu net onder de "1000 gezochte leden"-grens gegaan.. maar we gaan er vanavond niet te druk over doen want ik denk dat iedereen dit circus stilaan net zo beu is als wij...
1 avondje druk maken kan toch wel, laatste kans tochquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb van dit nummer iig liever de Giel- of Ekdom-edit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Even M.I.A uitzitten en daarna komt een bijzonder fijn rijtje met platen
tell us about itquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig. En ik hoop dat dat ledengezeik de komende jaren es ff achterwege blijft.
Dat was toch met de disney geluidjes erin? heb eigenlijk de hele plaat wel een beetje gehoordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb van dit nummer iig liever de Giel- of Ekdom-edit.
Da's de Giel-edit idd. De Ekdom-edit heeft extra geweerschoten ingebouwd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was toch met de disney geluidjes erin? heb eigenlijk de hele plaat wel een beetje gehoord
Dat idee heb ik ook wel een klein beetje. Het komt nu wel heel precies net voor 1 april uit. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat mensen naar het einde toe gaan denken dat Llink het wel red.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef Corkscrew het volgende:
Of LLiNK is ook gewoon al safe en is net als PowNed nu nog de marge wat aan het uitbouwen.
Oja, die is ook wel geinig (van Ekdom)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's de Giel-edit idd. De Ekdom-edit heeft extra geweerschoten ingebouwd.
Niet vaag toch? Wel fijn, toffe beat en geile basslinequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Here we go !Tiga - Shoes
![]()
Vage, maar onwijs vette plaat
I don't like my hair, niet !
Vaag qua tekst, maar verder erg fijn ja! origineel ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet vaag toch? Wel fijn, toffe beat en geile bassline.
Jouw buurt om iets leuks te vinden deze week Cos, ik heb je pEp geleverd vorige weekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet vaag toch? Wel fijn, toffe beat en geile bassline.
we maken nu 6 uur radio per week, als B-omroep mogen/moeten we 21 (!) uren per week uitzenden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoeveel uur extra radio mogen jullie straks maken met 150.000 leden ?
Ekdom durft dan ook veel meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's de Giel-edit idd. De Ekdom-edit heeft extra geweerschoten ingebouwd.
Dan vraag ik me af wie er dan moet inleverenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
we maken nu 6 uur radio per week, als B-omroep mogen/moeten we 21 (!) uren per week uitzenden.
Of PES. Ik ben nu al zo ver dat ik met Roda in de CL mode de heenwedstrijd in Barcelona heb gewonnen met 3-2quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb uitgerekend:
Woensdag ligt voor Oranje een ticket naar Zuid-Afrika klaar. De mannen van Bert (zonder Ernie) moeten dan twee keer winnen en Schotland moet dan ook op woensdag een uitglijder maken.
Mocht dit scenario niet slagen, dan ligt het toegangsbewijs op 6 juni in Reykjavik (sorry Emiliana Torrini) of kan het op 10 juni tegen Noorwegen opgehaald worden.
Het lijkt net FIFA 06 wel: het maakt niet uit welk team je kiest, met de juiste skills win je van ieder elftal.![]()
Misschien wel, maar we hebben ook hart voor de clubquote:
Die 21 uur zijn niet alleen voor 3fm neem ik aan?Maar ook andere publieke zenders.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan moet inleveren
Waarom werkt het in België wel? Kijk dan naar RC Genk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar we hebben ook hart voor de clubGa liever eerste divisie kijken bij een club waar ik wat mee heb dan eredivisie bij een zielloze club waar niemand in het stadion iets mee heeft en waar dus een dooie sfeer heerst (zowel op de tribunes als tussen supporters onderling)
Maar goed, dat zullen jullie nooit begrijpen. Het is het zelfde als wanneer ze een fusie willen doen tussen Feyenoord en Sparta of NEC en Vitesse. Dat werkt ook niet
Oja.. ehu... even zoekenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jouw buurt om iets leuks te vinden deze week Cos, ik heb je pEp geleverd vorige week
Giel en Coen & Sanderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan moet inleveren
Mekkeren terwijl Roda al een fusie-club isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar we hebben ook hart voor de clubGa liever eerste divisie kijken bij een club waar ik wat mee heb dan eredivisie bij een zielloze club waar niemand in het stadion iets mee heeft en waar dus een dooie sfeer heerst (zowel op de tribunes als tussen supporters onderling)
Maar goed, dat zullen jullie nooit begrijpen. Het is het zelfde als wanneer ze een fusie willen doen tussen Feyenoord en Sparta of NEC en Vitesse. Dat werkt ook niet
zie mooie plek voor jullie op 3fm met extra avondje MYAquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
we maken nu 6 uur radio per week, als B-omroep mogen/moeten we 21 (!) uren per week uitzenden.
Biertje in de hand en dan dit soort muziek. GE-WEL-DIG ! Energie boost van hier tot tokioquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:23 schreef LeonH het volgende:
Aaaaaaaaah Dewolff. Wat krijg ik een fucking energie van die band!!!!
Hebben ze eigenlijk al een cd? want die moet hier dan gewoon staan in huize LeonH!
Ik teken er direct voor!quote:
Van clubs uit dezelfde streek. Maar een buitenstaander zal het nooit begrijpen, helaas... Maargoed, daarvoor zijn andere topicsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mekkeren terwijl Roda al een fusie-club is
Llink heeft ook OBA Live op Radio 1. Live vanuit de OBA (Openbare Bibliotheek Amsterdam) dus. Net zoals Graven aan de Amstel op AmsterdamFM, waar ik sinds kort aan meewerkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die 21 uur zijn niet alleen voor 3fm neem ik aan?Maar ook andere publieke zenders.
Dat maak je niet vaak mee, dat een cd wordt gekocht vanwege de hoesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
was vandaag n jongen in de winkel die zn bril kwam halen. Ik vroeg "tas er omheen?" en hij wou graag een tas, zodat zn net gekochte cd er ook in kon. dus ik kijken wat voor cd. en hij laat die cd zien M.I.A. stond er op. Dus ik:"heej das die van die paper planes.....(onozele blik kijkt me aan)....Weet je wel *all I wanna do pief paf poef*"
Nou hij kende het niet...het hoesje was wel leuk, daarom had ie m gekocht
Giel luister ik niet meer. Tegenwoordig staat std. Regio FM op. Af en toe een bagger plaat, maar verder wel aardige muziek. Guis heeft er al een handje van om veel te kletsen, maar Giel gaat daar een factor 5 overheen. Ik wil ook muziek horen en geen dj die zichzelf 'geweldig' vind en met bagger gasten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik teken er direct voor!
Als ik vroeg op moet voor school zet ik meestal de wekker heel vroeg zodat ik vaak kan snoozen. En echt iedere keer als die wekker af gaat hoor ik alleen maar geouwehoer bij Giel... Echt schijtirritant... ik wil gewoon wakker worden met muziek en niet dat neppe relaxte neger gepraat.
Je kunt ook nog naar MogguhRick op Veronica luisteren. Doe ik tenminste. Weinig gelul voor een ochtendprogramma en het gelul is ook veel leuker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel luister ik niet meer. Tegenwoordig staat std. Regio FM op. Af en toe een bagger plaat, maar verder wel aardige muziek. Guis heeft er al een handje van om veel te kletsen, maar Giel gaat daar een factor 5 overheen. Ik wil ook muziek horen en geen dj die zichzelf 'geweldig' vind en met bagger gasten.
Nice! is dat dan in de maand april? Ik wil die maand sowieso toch nog even vrij nemen en zo'n festival lijkt mij wel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
op 1 april maken we het programma bekend voor Festival aan de Werf, dat is 10 dagen lang gratis bandjes kijken op de Neude in Utrecht en ik boek daar de bandjes voor...
ga nog niet teveel verklappen, maar Dewolff komt ook!
En De Staat ook natuurlijk. Dat mag niet ontbreken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
op 1 april maken we het programma bekend voor Festival aan de Werf, dat is 10 dagen lang gratis bandjes kijken op de Neude in Utrecht en ik boek daar de bandjes voor...
wat leuk! vlakbij mn werkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Jup, daar luister ik trouwens ook naar, maar meestal op het werkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog naar MogguhRick op Veronica luisteren. Doe ik tenminste. Weinig gelul voor een ochtendprogramma en het gelul is ook veel leuker.
Met Dr. Dre? die heb ik al een paar keer op 3FM gehoord. Toffe plaat!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:31 schreef LeonH het volgende:
Heb tijdens Claudia StuBru opgehad en dat beviel me ook alleraardigst! House of the rising sun, Blitzkrieg Pop, noem het maar op. Daar staat ook gewoon de nieuwe Eminem al op de dag rotatie! Weet niet of dat inmiddels hier ook al is?
Ik heb Eminem al een aantal keer voorbij horen komen. Ik vind er geen ene flikker aan, dus van mij hoeft dat niet veel meer te worden. Zelf luister ik tijdens Claudia naar KX. Eerst Van Inkel en daarna Ekdom.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:31 schreef LeonH het volgende:
Heb tijdens Claudia StuBru opgehad en dat beviel me ook alleraardigst! House of the rising sun, Blitzkrieg Pop, noem het maar op. Daar staat ook gewoon de nieuwe Eminem al op de dag rotatie! Weet niet of dat inmiddels hier ook al is?
Nice !! eind mei dus. Dat gaat iets lastiger worden, vrees ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sssstt...maar De Staat komt ook
Is die 10 laatste dagen van mei!
Ja... Heb 'm tot nu toe alleen 's avonds gehoord, maar dat komt ook omdat ik de laatste tijd niet veel overdag heb geluisterd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Dr. Dre? die heb ik al een paar keer op 3FM gehoord. Toffe plaat!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laten we het nog eens over ratten hebben
Bij 3FM hoor je 'm ook vrij vaak 's avondsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja... Heb 'm tot nu toe alleen 's avonds gehoord, maar dat komt ook omdat ik de laatste tijd niet veel overdag heb geluisterd.
jah leuk! ik wil wel n keertje na mn werk ff kijken...niet te lang, ik heb eind mei examen voor mn contactlensdiplomaquote:
Ekdom had het vanmiddag op KX over zn geboorte top40. Mn eigen ff opgezocht, staat daar gewoon Radio GaGa op nr. 4! Dat waren nog eens tijden. Nu staat Krezip op 4.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daar luister ik trouwens ook naar, maar meestal op het werk. Veronica vind ik dan ook wel een aardige zender. Al was het alleen al vanwege het iets hogere ratio aan Queen platen
Bloc Party op Lowlands! Hopelijk forceren ze hiermee eindelijk eens hun echte grote doorbraak in dit land!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste nummer van dit moment vind ik, samen met de nieuwe A Brand
Boel je Time? die ken ik wel van A Brand. Geweldige plaat ! Ook een van de favo platen van DiedjeeJquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste nummer van dit moment vind ik, samen met de nieuwe A Brand
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sssstt...maar De Staat komt ook
Is die 10 laatste dagen van mei!
oh en rudy lult een paar avonden aan elkaar
Ben je dan nog geen expert ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah leuk! ik wil wel n keertje na mn werk ff kijken...niet te lang, ik heb eind mei examen voor mn contactlensdiploma
Damn, dat waren nog eens tijden. Queen op nmr. 4quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ekdom had het vanmiddag op KX over zn geboorte top40. Mn eigen ff opgezocht, staat daar gewoon Radio GaGa op nr. 4! Dat waren nog eens tijden. Nu staat Krezip op 4.
Op 1 stond trouwens Golden Earring met When the Lady Smiles. Hoef ik me niet voor te schamen. Als je in de afgelopen week geboren bent dan heb je Powned op 1 in je geboorte top40.
Nee, ik bedoel,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Boel je Time? die ken ik wel van A Brand. Geweldige plaat ! Ook een van de favo platen van DiedjeeJ
nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je dan nog geen expert ?
Paradiso was ook al uitverkocht laatst ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Bloc Party op Lowlands! Hopelijk forceren ze hiermee eindelijk eens hun echte grote doorbraak in dit land!
het commissariaat voor de media zitten ons zooooo te naaien, het is echt nie normaal meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)naar-de-rechter.html
Ga ik even checkenquote:
Maak BC dan Megahit ipv die kloterige Alain Clark !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Bloc Party op Lowlands! Hopelijk forceren ze hiermee eindelijk eens hun echte grote doorbraak in dit land!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maak BC dan Megahit ipv die kloterige Alain Clark !
Nou doe maar even je dansje danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAStarsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
Dit klinkt echt nog steeds als keiharrrrrrde porrrrrrno in de oren. Wat een plaat! Heb 'm vanmiddag 4x op repeat gehad in de auto!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAStarsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
Helaas kwam ie niet verder dan 4. Twee maanden later kwam I Want to Break Free wel op 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat waren nog eens tijden. Queen op nmr. 4. De nummer 1 is idd niet verkeerd
Ik ga even roken. O, ik ben thuisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga even los ja ! het porselein serviesgoed heb ik gelukkig al even goed opgeborgen
De rechter zal 't beslissen. De financiële problemen kwamen ook niet zomaar uit 't niets.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
het commissariaat voor de media zitten ons zooooo te naaien, het is echt nie normaal meer.
Röyksopp of deze plaat. Ik weet het echt niet, maar ik denk toch dat ik voor deze plaat ga. Te goed gewoon!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dit klinkt echt nog steeds als keiharrrrrrde porrrrrrno in de oren. Wat een plaat! Heb 'm vanmiddag 4x op repeat gehad in de auto!
Hehehe, eindelijk. Ik heb nog een beetje Arrogant Frogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas Elegant Frog in.
Nee, niet veel aan idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op The Killers
ik vind het wel stom dat ze jullie zo "in de gaten" aan het houden zijn...hebben ze niks beters te doen dan omroepjes die al zowat op hun gat zitten onderuit halenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
het commissariaat voor de media zitten ons zooooo te naaien, het is echt nie normaal meer.
Dat is natuurlijk ook al zo'n super plaat van Queenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Helaas kwam ie niet verder dan 4. Twee maanden later kwam I Want to Break Free wel op 1![]()
Tell Me It's Not Over
![]()
Het is dan ook Brandon Flowers die hier op meedoetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op The Killers
Ik vind 't juist goed dat ze omroepen die er financieel een teringzooi van maken zo goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind het wel stom dat ze jullie zo "in de gaten" aan het houden zijn...hebben ze niks beters te doen dan omroepjes die al zowat op hun gat zitten onderuit halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |