Gaat niet doorquote:
Dat zeggen we zelf ook: liever creperen dan fuserenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aansteller.
Ik roep maar al te vaak: Wil Roda JC niet fuseren? Laat ze dan maar creperen!
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt in sexquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
mensen ik houd het voor gezien knallende koppijn.
ik ga op de bank slapen tot mijn vriendin thuis is
Sterkte!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
mensen ik houd het voor gezien knallende koppijn.
ik ga op de bank slapen tot mijn vriendin thuis is
quote:22-23
Muse - Time Is Running Out
Emiliana Torrini - Jungle Drum
M.I.A. - Paper Planes
Tiga - Shoes
Franz Ferdinand - Ulysses
Dewolff - Gold & Seaweed
Superfunk - Lucky Star
Bloc Party - One Month Off
Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
Kanye West - Love Lockdown
Kinkobra - live in de studio (1)
Kate Nash - Pumpkin Soup
Jullie zijn eigenwijs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zeggen we zelf ook: liever creperen dan fuseren
hoe is het met je leden zoeken, is de marge nog echt nodig of ga je je heel druk maken vanavondquote:
Wat een platen!!!!quote:
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is dat het nieuwste speeltje op batterijen?
Ik wacht ook op andere nummers van ET. Prachtige vrouw en markante stem.quote:
Zelfs Fokkers ruiken die taart hier...quote:
Wel jammer ja want het is een goede plaat van Musequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat een platen!!!!
Maar hij slaat Muse over
Mooie vrouw iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wacht ook op andere nummers van ET. Prachtige vrouw en markante stem.
Ik zou mezelf wel een leuk accent bij het Engels willen aanleren om het bed met haar te delen.![]()
we zijn nu net onder de "1000 gezochte leden"-grens gegaan.. maar we gaan er vanavond niet te druk over doen want ik denk dat iedereen dit circus stilaan net zo beu is als wij...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe is het met je leden zoeken, is de marge nog echt nodig of ga je je heel druk maken vanavond
Check haar eerdere albumsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wacht ook op andere nummers van ET. Prachtige vrouw en markante stem.
Ik zou mezelf wel een leuk accent bij het Engels willen aanleren om het bed met haar te delen.![]()
Het heeft toch ook geen zin meer om te gaan werven? Die registratie krijg je dan toch niet meer rond voor 1 april.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
we zijn nu net onder de "1000 gezochte leden"-grens gegaan.. maar we gaan er vanavond niet te druk over doen want ik denk dat iedereen dit circus stilaan net zo beu is als wij...
Gelukkig. En ik hoop dat dat ledengezeik de komende jaren es ff achterwege blijft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
we zijn nu net onder de "1000 gezochte leden"-grens gegaan.. maar we gaan er vanavond niet te druk over doen want ik denk dat iedereen dit circus stilaan net zo beu is als wij...
1 avondje druk maken kan toch wel, laatste kans tochquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb van dit nummer iig liever de Giel- of Ekdom-edit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Even M.I.A uitzitten en daarna komt een bijzonder fijn rijtje met platen
tell us about itquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig. En ik hoop dat dat ledengezeik de komende jaren es ff achterwege blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |