Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Doet ie toch leuk die Tjibbe. Moet ie wat mee doen.
Is letterlijk Billy the Kidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Jacq is overigens bevallen van een jongetje. Hopen dat hij over 10 jaar ook hier mee komt praten.
Mits FOK! en 3FM en uberhaupt het internet dan nog bestaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Jacq is overigens bevallen van een jongetje. Hopen dat hij over 10 jaar ook hier mee komt praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik heb em 1x op Decibel gehoord. Was volgens mij ook nog eens zn eerste keer daar. Klonk niet verkeerd. Stond in de keuken op en mn huisgenoten konden het ook wel waarderen.quote:
Denk als ie hoort wat mama voor een grafmuziek heeft gemaakt, dat ie zich uit de familie wil ontervenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
UI??quote:
Nee Ajax is wat lekkersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die prutsers van jouw cluppie
Zap, hehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef John_Bakker het volgende:
[..]
Van mij mag MVV promoveren![]()
Heb ik weer een excuus voor een weekendje Maastricht tijdens MVV- Ajax![]()
Hij past opzich wel goed bij een jongerenzenderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb em 1x op Decibel gehoord. Was volgens mij ook nog eens zn eerste keer daar. Klonk niet verkeerd. Stond in de keuken op en mn huisgenoten konden het ook wel waarderen.
Of hij stuurt een knokploeg af op degenen die zijn moeder belachelijk hebben gemaakt. Mag ik naar Vanautu verhuizen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk als ie hoort wat mama voor een grafmuziek heeft gemaakt, dat ie zich uit de familie wil onterven
In Maastricht lachen ze zich rot om Roda in ieder gevalquote:
Volgende week bij EW toch?quote:
Jammer genoeg heeft ze het met Jim (quote:
Sittard.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar heeft jouw wieg gestaan ?
ja goh, denk je dat dat andersom niet zo is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In Maastricht lachen ze zich rot om Roda in ieder geval![]()
![]()
Fusieperikelen leveren MVV nieuwe sponsors op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |