Hier OV trajectkaart met ook oude foto, die ze nog in het systeem haddenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:27 schreef LeonH het volgende:
ah leuk man.... Een OV chipkaart binnenkrijgen met een foto van 3 jaar terug...
Hier ook. Valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier OV trajectkaart met ook oude foto, die ze nog in het systeem hadden
Kheb hier ruimte zatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren trouwens die uberbox van Ten van Pearl Jam gevonden bij de Media Markt. Gelijk gekocht. My god wat een box!!![]()
ontzettend zwaar ook. toch eens kijken of ik ergens op m`n kamer uberhaupt plaats heb om `m neer te zetten
Trans-x - Living on video is inderdaad fantastisch!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik meende dat Pakito - Living on video hun inspiratie heeft gehaald uit de plaat van Trans-X - Living On Video. Wat overigens ook een bijzonder fijne Disco Classic is
Nu mogen de schoonmakers eens echt wat doen, normaal gesproken gebeurt er weinig...quote:
Dat geloof ik graagquote:
Ook die heb ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
moet nu alleen nog een LP speler zien te vinden, anders hebben die 4 LP`s die in de box zitten redelijk weinig nut![]()
Zit weer te genieten hoor bij het zien van de clipquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Trans-x - Living on video is inderdaad fantastisch!
Ik ben helemaal gek van die foute Italo dance van de jaren 80![]()
![]()
![]()
de studio ziet er altijd al als een puinhoop uit, maar de bureaus op de redactie zijn dus een factor erger? lolquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu mogen de schoonmakers eens echt wat doen, normaal gesproken gebeurt er weinig...
Of komt dat doordat alle bureaus op de redactie metershoog volliggen met troep?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Krijg net een fax dat Domien zielsgelukkig is dat hij geen producer van EW meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |