Ik krijg ze ook, maar ik vind ze niet raar hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou hele rare gedachten hierbij?
Worden weer paar leuke uurtjes ,als ze gelijk nog even 1000 leden regelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix) over een uur @ MoveYourAss ! Ik zal de buren alvast waarschuwen
edit:
Ook Röyksopp - Happy Up There
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook Sirolf en Roel kunnen blij zijn want Little Boots staat op de lijstquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Worden weer paar leuke uurtjes ,als ze gelijk nog even 1000 leden regelen
Hier in IJmuiden ook, die kwamen met de boot vanuit Newcastlequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kwam op utrecht cs al paar prettig gestoorde schotten tegen in kilt
Die zullen nog net wel of net niet mee kunnen tellen. Als ze op 1 april genoeg leden willen hebben, dan moeten ze zich uiterlijk vandaag aanmelden, omdat de registratie anders niet meer op tijd rond komt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Worden weer paar leuke uurtjes ,als ze gelijk nog even 1000 leden regelen
Gruwelijk !!quote:Tiga - Shoes
Franz Ferdinand - Ulysses
Dewolff - Gold & Seaweed
Superfunk - Lucky Star
Bloc Party - One Month Off
Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAaa Rudy's Guilty Pleasure is Europe - The Final Countdown.
Een van mijn favo tracks, ever ! Geweldige plaat
zijn als het goed is toch de reserve aanmeldingen, als we geen stijl mogen geloven wat tanja geroepen heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zullen nog net wel of net niet mee kunnen tellen. Als ze op 1 april genoeg leden willen hebben, dan moeten ze zich uiterlijk vandaag aanmelden, omdat de registratie anders niet meer op tijd rond komt.
Oh ze hebben nog 45 minuten te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dezelfde Duitsers spelen nu ook met 10 man, gaat nog leuk worden in de tweede helft.
Zijn het wel echte moffen dan? Duitsland importeert namelijk meestal de voetballers voor Die Mannschaft. Vooral uit Polen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach winnen van de Moffen is altijd goed.
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat de afgelopen week al gehoord hebquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:27 schreef LeonH het volgende:
ah leuk man.... Een OV chipkaart binnenkrijgen met een foto van 3 jaar terug...
Hier OV trajectkaart met ook oude foto, die ze nog in het systeem haddenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:27 schreef LeonH het volgende:
ah leuk man.... Een OV chipkaart binnenkrijgen met een foto van 3 jaar terug...
Hier ook. Valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier OV trajectkaart met ook oude foto, die ze nog in het systeem hadden
Kheb hier ruimte zatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren trouwens die uberbox van Ten van Pearl Jam gevonden bij de Media Markt. Gelijk gekocht. My god wat een box!!![]()
ontzettend zwaar ook. toch eens kijken of ik ergens op m`n kamer uberhaupt plaats heb om `m neer te zetten
Trans-x - Living on video is inderdaad fantastisch!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik meende dat Pakito - Living on video hun inspiratie heeft gehaald uit de plaat van Trans-X - Living On Video. Wat overigens ook een bijzonder fijne Disco Classic is
Nu mogen de schoonmakers eens echt wat doen, normaal gesproken gebeurt er weinig...quote:
Dat geloof ik graagquote:
Ook die heb ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
moet nu alleen nog een LP speler zien te vinden, anders hebben die 4 LP`s die in de box zitten redelijk weinig nut![]()
Zit weer te genieten hoor bij het zien van de clipquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Trans-x - Living on video is inderdaad fantastisch!
Ik ben helemaal gek van die foute Italo dance van de jaren 80![]()
![]()
![]()
de studio ziet er altijd al als een puinhoop uit, maar de bureaus op de redactie zijn dus een factor erger? lolquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu mogen de schoonmakers eens echt wat doen, normaal gesproken gebeurt er weinig...
Of komt dat doordat alle bureaus op de redactie metershoog volliggen met troep?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Krijg net een fax dat Domien zielsgelukkig is dat hij geen producer van EW meer is
Allemaal... behalve die van mij, die is bijna helemaal leeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
de studio ziet er altijd al als een puinhoop uit, maar de bureaus op de redactie zijn dus een factor erger? lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |