Ga ik even checkenquote:
Maak BC dan Megahit ipv die kloterige Alain Clark !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Bloc Party op Lowlands! Hopelijk forceren ze hiermee eindelijk eens hun echte grote doorbraak in dit land!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maak BC dan Megahit ipv die kloterige Alain Clark !
Nou doe maar even je dansje danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAStarsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
Dit klinkt echt nog steeds als keiharrrrrrde porrrrrrno in de oren. Wat een plaat! Heb 'm vanmiddag 4x op repeat gehad in de auto!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAStarsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
Helaas kwam ie niet verder dan 4. Twee maanden later kwam I Want to Break Free wel op 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat waren nog eens tijden. Queen op nmr. 4. De nummer 1 is idd niet verkeerd
Ik ga even roken. O, ik ben thuisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga even los ja ! het porselein serviesgoed heb ik gelukkig al even goed opgeborgen
De rechter zal 't beslissen. De financiële problemen kwamen ook niet zomaar uit 't niets.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
het commissariaat voor de media zitten ons zooooo te naaien, het is echt nie normaal meer.
Röyksopp of deze plaat. Ik weet het echt niet, maar ik denk toch dat ik voor deze plaat ga. Te goed gewoon!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dit klinkt echt nog steeds als keiharrrrrrde porrrrrrno in de oren. Wat een plaat! Heb 'm vanmiddag 4x op repeat gehad in de auto!
Hehehe, eindelijk. Ik heb nog een beetje Arrogant Frogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas Elegant Frog in.
Nee, niet veel aan idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op The Killers
ik vind het wel stom dat ze jullie zo "in de gaten" aan het houden zijn...hebben ze niks beters te doen dan omroepjes die al zowat op hun gat zitten onderuit halenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
het commissariaat voor de media zitten ons zooooo te naaien, het is echt nie normaal meer.
Dat is natuurlijk ook al zo'n super plaat van Queenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Helaas kwam ie niet verder dan 4. Twee maanden later kwam I Want to Break Free wel op 1![]()
Tell Me It's Not Over
![]()
Het is dan ook Brandon Flowers die hier op meedoetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op The Killers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |